Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2

Vierailija
23.08.2024 |

Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3

Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.

Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3

Kommentit (10482)

Vierailija
3581/10482 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli pariisissa oli K:n mukaan oudoin hotellihuone ikinä (se vessa...), bäkkärillä haisi pissalle, ja keikkapaikan katto liian matala skriineille. Mutta oli kuitenkin hyvä ja hauska keikka. :D

Vierailija
3582/10482 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kompostihan on oikea shippareiden mekka. Jos sinne eksyy jokin B/K shippari, niin hyvin mahtuu muiden mielikuvitusleikkijöiden sekaan. Missähän olisi sitä keskustelua ilman, että koko ajan pusketaan parisuhdetta ja kumppania jollekin Joksuista? Kas kun sitä Bluza-leidiä ei shipata kenellekään. Vai oliko niin selvästi Zoranin, ettei uskalleta?

Eli et halua kunniottaa muiden ketjujen sääntöjä. Varsinainen minä minä asenne teillä shippareilla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3583/10482 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pipolätkä oli paras, mä kyllä tykkäsin siitä. 

Vierailija
3584/10482 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

E

Toi ois loogisinta, kk thaikuissa ja sopivasti pipolätkään ja sit töihin. Viime vuonna ehti oleen vaan pari vkoa ulkomailla

No missäs välissä on Slovenian matka sitten? En usko, että olis koko kuukautta yhdessä paikassa.

3vkoa lämmössä ja sitten useampi päivä Sloikuissa? Pipolätkä on 16.-18.1. eli juuri silloin, kun Kärtstä on siellä ulkomaan promokeikalla.

Oijoi, no se Hollannin keikka on vasn yks päivä, ni toivottavasti ehtii pipolätkäänkin🔥

Ainakin JO esiintyi siellä kahtena

Joksujen toinen esiintyminen oli akustinen show jossain kaupassa, mikä ei taida olla ihan Kärtsälle omin konteksti. :D Mutta siellä voi tietysti olla haastiksia tai verkostoitumistapaamisia ja muuta.

Niitä esiintymisiä oli useammassa eri paikassa, ei kaikki toisen päivän esiintymiset ollut tuolla samassa paikassa missä JO:n oli. Ja niin kuin sanoit, esiintymisten lisäksi voi olla muutakin.

Vierailija
3585/10482 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kompostihan on oikea shippareiden mekka. Jos sinne eksyy jokin B/K shippari, niin hyvin mahtuu muiden mielikuvitusleikkijöiden sekaan. Missähän olisi sitä keskustelua ilman, että koko ajan pusketaan parisuhdetta ja kumppania jollekin Joksuista? Kas kun sitä Bluza-leidiä ei shipata kenellekään. Vai oliko niin selvästi Zoranin, ettei uskalleta?

Eli et halua kunniottaa muiden ketjujen sääntöjä. Varsinainen minä minä asenne teillä shippareilla. 

Oliko ylläri jollekulle. Täältä on kaikki kivat kirjoittajat hävinneet aikoja sitten muualle. 

Vierailija
3586/10482 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kielletty säännöissä.

Vierailija
3587/10482 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se sanonut et pitää heti kun keikat loppuu kuukauden loman? Thaikkuihin sitten varmaan. 

Toi ois loogisinta, kk thaikuissa ja sopivasti pipolätkään ja sit töihin. Viime vuonna ehti oleen vaan pari vkoa ulkomailla

No missäs välissä on Slovenian matka sitten? En usko, että olis koko kuukautta yhdessä paikassa.

3vkoa lämmössä ja sitten useampi päivä Sloikuissa? Pipolätkä on 16.-18.1. eli juuri silloin, kun Kärtstä on siellä ulkomaan promokeikalla.

Jesss! Jess! Jess!! Mun pipolätkätraumatisoitumiseni pelastettu! En ois jaksanut toista kertaa sitä typerää "kiimailua" tyhjästä.

Tarviiko kiimasena seurata sitten😂😂😂

Vierailija
3588/10482 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se sanonut et pitää heti kun keikat loppuu kuukauden loman? Thaikkuihin sitten varmaan. 

Jesss! Jess! Jess!! Mun pipolätkätraumatisoitumiseni pelastettu! En ois jaksanut toista kertaa sitä typerää "kiimailua" tyhjästä.

Musta pipolätkä oli hyvää viihdettä. 

Vierailija
3589/10482 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko joku selittää minulle miten mahdollinen slovenian reissu on jotenkin tärkeämpi kuin yhteinen loma Kyproksella, Ruissi-päivä, Joksujen Suomen kiertue, ja kaikki muut ihanat tapaamiset? Mitä toivotte että juuri Sloveniassa näkeminen saisi aikaan, ja miksi?

Slovenian reissusta on viime aikoina puhuttu lähinnä siksi, että B on itse maininnut useamman kerran, että sellainen on talvelle suunnitteilla. Ei se ainakaan mun mielestä tärkeämpi oo, mutta todennäköisempi tällä hetkellä kuin että seuraava näkeminen olis muualla.

K ei maininnut kertaakaan, joten vaan B:n horinoita.

Vierailija
3590/10482 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Niitä esiintymisiä oli useammassa eri paikassa, ei kaikki toisen päivän esiintymiset ollut tuolla samassa paikassa missä JO:n oli. Ja niin kuin sanoit, esiintymisten lisäksi voi olla muutakin."

Joostilla oli vain yksi esiintyminen, eikä mitään sen päälle. Noita pieniä extra-esiintymisiä kahviloissa ja levykaupoissa oli vain kourallisella artisteilla.

Vierailija
3591/10482 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin tylsintä paskaa se pipolätkä tai se ihme K:n parittaminen.

Vierailija
3592/10482 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monenko eri kaverin B on jo esitellyt somessa Kyproksen jälkeen. :D On niin aktiivinen, niin aktiivinen. 

Mä kanssa mietin et oudon aktiivinen on ollut somessa😳 Joko haluaa esittää jotain? Tai sit se on vaan hyvällä mielellä ja kaikki on hyvin.

Musta B on vaikuttanut viime aikoina tosi hyväntuuliselta ja rentoutuneelta. Ja siltä ettei some enää ahdista. Uskon, että Kyproksen loma teki hyvää.

Vierailija
3593/10482 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joksuilta lisää bts kuvia instassa

Vierailija
3594/10482 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko joku selittää minulle miten mahdollinen slovenian reissu on jotenkin tärkeämpi kuin yhteinen loma Kyproksella, Ruissi-päivä, Joksujen Suomen kiertue, ja kaikki muut ihanat tapaamiset? Mitä toivotte että juuri Sloveniassa näkeminen saisi aikaan, ja miksi?

Slovenian reissusta on viime aikoina puhuttu lähinnä siksi, että B on itse maininnut useamman kerran, että sellainen on talvelle suunnitteilla. Ei se ainakaan mun mielestä tärkeämpi oo, mutta todennäköisempi tällä hetkellä kuin että seuraava näkeminen olis muualla.

Totta muuten, kertokaa yksikin kerta, jolloin olisi maininnut?

Vierailija
3595/10482 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näen tässä vain pelkkää ristiriitaa. Komposti on täynnä shippareita, jotka ovat luoneet sinne ne säännöt, mutta jostain syystä huutelet minua shippariksi. Miksi? Minä en halua shipata. En halua kuvitella yhdellekään Joksuista minkäänlaista kumppania, en halua yhdistää heihin keitään vieressä istujia enkä muiden bändien jäseniä enkä oman bändin jäseniä. Minua ei kiinnosta Krisin tyttöystävä eikä Bojanin something moret. Fiilistelen tasan sitä materiaalia, mitä itse ovat halunneet faneilleen jakaa enkä kaiva mitään stalkkauskuvia saatikka lento- tai hotellitietoja tai epäilyttävien fanitilien "havaintoja". Aluksi luulin, että komposti voisi olla minulle sopiva paikka mutta aika pitkään olen viihtynyt paremmin täällä, kun kompostissa tuo parisuhdepakotus tuntuu olevan kaikista keskeisin ja vain satunnaisesti löytyy viestin tai kahden verran vaikkapa musafiilistelyä. Kaltaisesi shippareiden metsästäjät ovat tasan yhtä turhauttavia kuin trollien metsästäjätkin. Luot vain riitaa, kahtiajakoa ja häiritset sitä oikeaa keskustelua bändin musiikista. Etkä edes tajua, että se malka on myös omassa silmässäsi.

Vierailija
3596/10482 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

B tuntuu olevan varma, että K:n tuloon sloveniaan ja matka on jo suunnitellut ja lentoliput varattu

B melkein lupasi myös yhteishaastattelun K n kanssa.

Vierailija
3597/10482 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Turha puhua vain itsestäsi, täällä on ollut tosi alentavaa puhetta hänestä. Kun puolustat sitä, niin seisot itsekin sen takana."

Miksi ihmeessä otat sen noin henkilökohtaisesti? Ihan kun kaikki ne kommentit olis suunnattu sulle? Aika erikoista oikeastaan, siis suhtautua noin tunteella kommentteihin jostain julkkiksesta, jota et itse sen läheisemmin tunne.

Ihan siksi että en tykkää että ylipäätään yhtään kenestäkään puhutaan tuohon sävyyn. Puolustan kyllä muitakin kuin fanittamiani henkilöitä. En esim. tykkää lainkaan jos vaikkapa K:n gf:stä puhutaan rumasti. Hän on henkilö josta en tiedä mitään, eikä ole mitään tarvettakaan tietää, silti en voi sietää halventavia puheita.

Näiden pitäisi olla fanipalstoja ja B on toinen ns. päähenkilöistä ja silti ihmiset täällä ajattelee että hänestä voi sanoa mitä tahansa rumaa, näyttelijäntaidoista, suutelutaidoista, uskotaan jopa tietävänsä hänen seksuaalisuutensa ja pilkataan häntä kun hän ei käyttäydy näiden odotusten mukaan. Se ei ole mikään ihmettelyn aihe, kun siihen joku puuttuu. Jokaisen teistä muistakin pitäisi puuttua, jos ette seiso noiden juttujen takana, ihan normaalin ihmisyyden nimissä. 

Vierailija
3598/10482 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minustakin tylsintä paskaa se pipolätkä tai se ihme K:n parittaminen.

Tämäkin ketju perustuu parittamiselle.🤣

Vierailija
3599/10482 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta muuten, kertokaa yksikin kerta, jolloin olisi maininnut?

Ei ole puhunut yhtään mitään Sloveniaan menosta talvella, missään kohtaa. Mut en mä silti sitä täysin poissulje, tuskin B nyt ihan omasta päästään sitå on keksinyt. Toteutuuko se, en tiedä. Tosi tärkeitä on aurinkolomat ollu tähän saakka K:lle

Vierailija
3600/10482 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

B tuntuu olevan varma, että K:n tuloon sloveniaan ja matka on jo suunnitellut ja lentoliput varattu

B melkein lupasi myös yhteishaastattelun K n kanssa.

Ois kiva tietää mitä mieltä K on tästä🙈

Ketju on lukittu.