M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2
Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3
Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.
Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3
Kommentit (10482)
Vierailija kirjoitti:
Näkiks kaikki muut passilaiset ton liven? Prkle kun mulla ei koko live näkynyt ollenkaan! En jaksas kokoajan valittaa aspaankaan kun aina tökkii sama asia.
Jälkijunassa täällä, mutta onko sulla VPN käytössä, Se saattaa haitata. Tai sitten jos käytät jotain turvaselainta puhelimella ja sitä kautta yrität käyttää. Tää on toki ihan hakuammuntaa, mutta saattaisi olla syynä. Ts, sulla voi olla joku juttu, joka kuluttaa nettiä siinä taustalla ja sovellus ei jaksa pyöriä kunnolla. Ei ole tainnut moni valitta tästä.
Siis voi kokeilla sulkea VPN ja kaikki ylimääräiset taustasovellukset niin vois pelittää. Koeta vaihtaa selainta, tarkista myös, että selain on päivittynyt siis uusin mahd versio ja sulje ylimääräiset välilehdet tai tyhjennä historiatietoja.
Toivottavasti saat toimimaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
B tuntuu olevan varma, että K:n tuloon sloveniaan ja matka on jo suunnitellut ja lentoliput varattu
Söpöä 💚 Herra Kauriimme on varmaankin ne jo varannut 💙
Kauheeta paritusta😧
Daa? Lue otsikko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minustakin tylsintä paskaa se pipolätkä tai se ihme K:n parittaminen.
Tämäkin ketju perustuu parittamiselle.🤣
K ja B toisilleen, ei mitkään Peksit tai isot miehet?
Älä sitten väitä että tämä ei ole paritusketju. Ei se silloin sen parempi tai ylevämpi ole kuin muutkaan sellaiset ketjut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Turha puhua vain itsestäsi, täällä on ollut tosi alentavaa puhetta hänestä. Kun puolustat sitä, niin seisot itsekin sen takana."
Miksi ihmeessä otat sen noin henkilökohtaisesti? Ihan kun kaikki ne kommentit olis suunnattu sulle? Aika erikoista oikeastaan, siis suhtautua noin tunteella kommentteihin jostain julkkiksesta, jota et itse sen läheisemmin tunne.
Ihan siksi että en tykkää että ylipäätään yhtään kenestäkään puhutaan tuohon sävyyn. Puolustan kyllä muitakin kuin fanittamiani henkilöitä. En esim. tykkää lainkaan jos vaikkapa K:n gf:stä puhutaan rumasti. Hän on henkilö josta en tiedä mitään, eikä ole mitään tarvettakaan tietää, silti en voi sietää halventavia puheita.
Näiden pitäisi olla fanipalstoja ja B on toinen ns. päähenkilöistä ja silti ihmiset täällä ajattelee että hänestä voi sanoa mitä tahansa rumaa, näyt
Musiikkivideon arvostelu ei ole Bojanin arvostelua. Työtä saa arvostella. Jos ei tykkää teemasta tai arvioi, että Bn näyttelijän taidot (johon se suutelukin tässä kohden todentuu) ei ole hyvät, niin siinä arvostellaan Bojanin työtä ja taidetta, ei häntä henkilökohtaisesti. Kyllä mä pidän monen tyyliin Salkkarien näyttelijöiden näyttelemustäkin teennäisenä roskana, mutta en silti arvostele näyttelijöitä ihmisinä. Tai on muutama laulaja, joiden musiikki käy tosi pahasti minun misofoniasta kärsivän hermoille, mutta en silti pidä heitä ihmisinä paskoina. Vain musiikkiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
B tuntuu olevan varma, että K:n tuloon sloveniaan ja matka on jo suunnitellut ja lentoliput varattu
B melkein lupasi myös yhteishaastattelun K n kanssa.
Parihaastattelun😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se pipolätkäparittaminen kuulu sinne parittamispalstalle. Siellä on kaikki muut shipit sallittuja paitsi K/B eli se on se varsinainen shippiketju. Sinne siis parittamaan K:ta kaikkien mahdollisten ja mahdottomien tyyppien kanssa.
Samaa mieltä, pipolätkäparittaminen ym. ei kuulu tähän ketjuun todellakaan. Oma ketju siihenkin olemassa.
K ei oo sightseeing miehiä. Biitsi ja mojito. 🏖🍹
Vierailija kirjoitti:
Komposti on näistä ketjuista ehdottomasti se, mistä löytyy eniten kivaa ja hyväntahtoista keskustelua Joksujen tekemisistä ja musiikista. Kärtsäkeskustelua löytyy täältäkin mutta Joksuista ei ole niin paljon samanlaista. Riitoja siellä aiheuttaa lähinnä ne tosishippaajat, joiden tyyli on todella aggressiivinen.
Minä shippaan missä haluan ja sitäpaitsi kompostissa on vain harhaisia ja vääriä parituksia. Eivät näe siellä aitoja tunteita, jotka minä näe.
Vierailija kirjoitti:
Ainut asia miksi jotkut ei pidä Bluzan mv:sta on yksinkertaisesti se, että siinä on NAINEN ja Bojanilla on jotain sutinaa hänen kanssaan. Kauniin naisen kanssa. He jopa suutelevat. Ja miehet tappelevat naisesta. Tämä ei sais todellakaan olla se tekijä, et ihmiset mollaavat heidän vaivalla suunnittelemansa ja toteuttamansa videota. Hävettää ajatellakin ihmisten itsekeskeisyyttä. Surullista. Bluzan musiikkivideo oli upea ja yllättävä, ja mustavalkoisena tietynlaista tunnelmaa tuova, ja muutenkin taitavasti toteutettu, mielenkiintoinen tarina ja loistavasti kuvattu. Ammattimainen kokonaisuus. Kaikki toimii. Lisäksi Bojan oli videossa tosi komea ja karismaattinen, koko bändi näytti hyvältä. Itse biisiin aluksi olin vähän pettynyt, koska olen niitä, joiden mielestä alkuperäinen oli "parempi". Bluza ei ole ihan entisensä enää, ja tämä video sinetöi sen, mutta kokonaisuus toimii ja on hieno. Hyvä pojat!
Täysin samaa mieltä!! 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se pipolätkäparittaminen kuulu sinne parittamispalstalle. Siellä on kaikki muut shipit sallittuja paitsi K/B eli se on se varsinainen shippiketju. Sinne siis parittamaan K:ta kaikkien mahdollisten ja mahdottomien tyyppien kanssa.
Samaa mieltä, pipolätkäparittaminen ym. ei kuulu tähän ketjuun todellakaan. Oma ketju siihenkin olemassa.
Pipolätkäparitus on harhaista eikä se perustu aitoihin tunteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Söpöä 💚 Herra Kauriimme on varmaankin ne jo varannut 💙
Miksi olisi?
Haaveilee ja toivoo.
Peksi on täysin turhake ei kuulu ketjuun. Ei näy aitoja tunteita.
Onko sulta todellakin mennyt ohi? 😄
Tsjeääh nyt ainakin 😅
Kerro lisää, mitä sanoi??????
Anteeksi mutta tän yhden komposti-Bojanistin jutut on vähintään yhtä huolestuttavia, parasosiaalisia ja harhaisia kuin Kompostin tosishipparin. Get some help ja ota vähän etäisyyttä, ei ihan normaalia et kaikki Bojania, sinulle tuntematonta ihmistä, koskevat jutut menee noin paljon tunteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se sanonut et pitää heti kun keikat loppuu kuukauden loman? Thaikkuihin sitten varmaan.
Toi ois loogisinta, kk thaikuissa ja sopivasti pipolätkään ja sit töihin. Viime vuonna ehti oleen vaan pari vkoa ulkomailla
No missäs välissä on Slovenian matka sitten? En usko, että olis koko kuukautta yhdessä paikassa.
3vkoa lämmössä ja sitten useampi päivä Sloikuissa? Pipolätkä on 16.-18.1. eli juuri silloin, kun Kärtstä on siellä ulkomaan promokeikalla.
Tää "Tottakai puhut." liittyi varmaan tähän:
En ois jaksanut toista kertaa sitä typerää "kiimailua" tyhjästä.
"Tarviiko kiimasena seurata sitten😂😂😂"
Anteeksi, mutta vain vähän yksinkertainen ihminen lukee ton mun lauseeni ("En ois jaksanut...") niin, että jollain pakolla kiimailisin täällä itse inhoten toimintaani ja nyt kiittelisin, kun ei tartte toista kertaa jaksaa 🤦
Vierailija kirjoitti:
Ainut asia miksi jotkut ei pidä Bluzan mv:sta on yksinkertaisesti se, että siinä on NAINEN ja Bojanilla on jotain sutinaa hänen kanssaan. Kauniin naisen kanssa. He jopa suutelevat. Ja miehet tappelevat naisesta. Tämä ei sais todellakaan olla se tekijä, et ihmiset mollaavat heidän vaivalla suunnittelemansa ja toteuttamansa videota. Hävettää ajatellakin ihmisten itsekeskeisyyttä. Surullista. Bluzan musiikkivideo oli upea ja yllättävä, ja mustavalkoisena tietynlaista tunnelmaa tuova, ja muutenkin taitavasti toteutettu, mielenkiintoinen tarina ja loistavasti kuvattu. Ammattimainen kokonaisuus. Kaikki toimii. Lisäksi Bojan oli videossa tosi komea ja karismaattinen, koko bändi näytti hyvältä. Itse biisiin aluksi olin vähän pettynyt, koska olen niitä, joiden mielestä alkuperäinen oli "parempi". Bluza ei ole ihan entisensä enää, ja tämä video sinetöi sen, mutta kokonaisuus toimii ja on hieno. Hyvä pojat!
Täällä joku, joka ei pidä lainkaan ongelmana, että siinä on nainen, jonka kanssa Bojanilla on sutinaa. Olen samaa mieltä kanssasi, että mustavalkoisuus luo upeaa tunnelmaa ja että levytetty Bluza ei ole aivan yhtä upea kuin live-Bluza. Mutta kaikesta muusta olen eri mieltä ja erityisesti kohdista "mielenkiintoinen tarina" ja "loistavasti kuvattu", "kaikki toimii". Tarinaa on toistettu aivan täsmälleen samalla kuviolla vuosikymmeniä musavideoissa, ja sellaisenaan se on erittäin tunkkainen. Kiva vanhanajan elokuvamaisuus lupasi alkuun paljon ja siksi olinkin melko innostunut, ja toki mv:ssä on yksittäisiä erittäin upeita kohtauksia, kuten se suudelma ja ympärillä tapellaan, joka on mielestäni oikeastaan se ainoa "loistavasti kuvattu" kohta, muu oli ok, ei kovin hyvää joskaan ei mitään huonoakaan.
Totta, bändi näytti hyvältä, mutta itse en pidä siitä, että bändi näkyy taustarekvisiittana, josta ketään ei alkua lukuunottamatta pysty edes yksilöimään, ja pääosassa ovat ihan muut Bojania tietysti lukuunottamatta. Ehdottomasti olisin toivonut bändille edes hiukan suurempaa roolia yksilöinä. Bojan on aina komea mutta ei hän kyllä karismaansa päässyt tuossa suuremmin näyttämään. Hän näytti upealta, en myöskään näe mitään vikaa hänen näyttelijäntaidoissaan, mutta juonellisestihan Bojan oli saalistaja. Hän näkee, miten nainen ja mies tulevat baariin ja mies hakee juotavia. Hän pitää naista mielenkiintoisena, mutta ryhtyy toimiin vasta, kun mies istuu viereen, ja rupeaa kilpailemaan naisesta ensin katseilla ja sitten tunkemalla samaan pöytään. Häntä ei kiinnosta, mitä mieltä nainen on eikä mitä mieltä mies on tai edes mitä mieltä hänen bändinsä on, kun laulaja menee haastamaan toista miestä ja rupeaa merkkaamaan reviiriään kaikkea muuta kuin hienovaraisesti.
Ja tästä päästään siihen, mikä musavideossa oli vialla. Bluza on herkkä, koskettava ja sensuelli kappale. Musavideo oli suoraviivainen, röykeä, asenteellinen ja esineellistävä. Jos vain siihen olisi liittynyt pisara huumoria tai jotain muuta, joka olisi lopuksi tehnyt tilanteen näkymään uudessa valossa. Mutta ei. MV ei saavuttanut mitään tasoa Bluzan viboista vaan oli vain yksi samanlainen musavideo lisää, ja noitahan riittää. Sitä ei pelasta komea Bojan ja kauniit Joksut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Turha puhua vain itsestäsi, täällä on ollut tosi alentavaa puhetta hänestä. Kun puolustat sitä, niin seisot itsekin sen takana."
Miksi ihmeessä otat sen noin henkilökohtaisesti? Ihan kun kaikki ne kommentit olis suunnattu sulle? Aika erikoista oikeastaan, siis suhtautua noin tunteella kommentteihin jostain julkkiksesta, jota et itse sen läheisemmin tunne.
Ihan siksi että en tykkää että ylipäätään yhtään kenestäkään puhutaan tuohon sävyyn. Puolustan kyllä muitakin kuin fanittamiani henkilöitä. En esim. tykkää lainkaan jos vaikkapa K:n gf:stä puhutaan rumasti. Hän on henkilö josta en tiedä mitään, eikä ole mitään tarvettakaan tietää, silti en voi sietää halventavia puheita.
Näiden pitäisi olla fanipalstoja ja B on toinen ns. päähenkilöistä ja silti ihmiset täällä ajattelee
Kyllä noissa kirjoituksissa on menty ihan täysin henkilöön. Se, että häntä nälvitään tuosta seksuaalisesta suuntautumisesta ei mitenkään liity ammattiin, eivätkä liity monet muutkaan täällä kirjoitetut asiat. Myöskään suutelutaidon arvostelu siihen sävyyn kuin täällä on puhuttu ei ole mitään asiallista ammatillista arviointia nähnytkään. Ehkä sen nyt ihan vaan voisi myöntää.
Vierailija kirjoitti:
K ei oo sightseeing miehiä. Biitsi ja mojito. 🏖🍹
Olihan K viime talvenakin kaksi kertaa Lapissa lomalla. Toisen kerran pipolätkässä ja hiihtämässä ja toisen kerran laskettelemassa. Thaimaassa oli vain pari viikkoa. Joten en ymmärrä miksi joillekin on niin mahdoton ajatus, että K olisi oikeasti menossa Sloveniaan laskettelemaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Komposti on näistä ketjuista ehdottomasti se, mistä löytyy eniten kivaa ja hyväntahtoista keskustelua Joksujen tekemisistä ja musiikista. Kärtsäkeskustelua löytyy täältäkin mutta Joksuista ei ole niin paljon samanlaista. Riitoja siellä aiheuttaa lähinnä ne tosishippaajat, joiden tyyli on todella aggressiivinen.
Minä shippaan missä haluan ja sitäpaitsi kompostissa on vain harhaisia ja vääriä parituksia. Eivät näe siellä aitoja tunteita, jotka minä näe.
No just tätä se on siellä ja moninkertaisena.