Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2

Vierailija
23.08.2024 |

Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3

Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.

Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3

Kommentit (10482)

Vierailija
3541/10482 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monenko eri kaverin B on jo esitellyt somessa Kyproksen jälkeen. :D On niin aktiivinen, niin aktiivinen. 

Mä kanssa mietin et oudon aktiivinen on ollut somessa😳 Joko haluaa esittää jotain? Tai sit se on vaan hyvällä mielellä ja kaikki on hyvin.

Älkää aina yliajatelko kaikkea. Nuori mies elää elämäänsä ja nauttii ystäviensä seurasta. Niin? Musta on melko normaalia. 

No en mä ainakaan sitä aktiivista elämää ihmetellyt, vaan tuota aktiivisia postaamista.

Niinpä, varmaan viettää just tollasta elämää aina mut nyt on laittanut sen someen

Vierailija
3542/10482 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan Kyproksen jälkeen tuntenut olonsa hyväksi somessa jälleen. Kärtsä on auttanut olemaan välittämättä liikoja ja carpe diem enemmän. 

Kärtsä on hyvä esimerkki ettei paljoa kannata murehtia mitä muut ajattelee vaan tekee vaan omaa juttua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3543/10482 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkiks kaikki muut passilaiset ton liven? Prkle kun mulla ei koko live näkynyt ollenkaan! En jaksas kokoajan valittaa aspaankaan kun aina tökkii sama asia. 

Siis mikset muka nähnyt? Kohdassa livestream.

Error kokoajan. Tää ongelma mulla jatkuvasti. 

Mullakaan ei iOS sovelluksessa toimi live mutta selaimella taas toimi.

Sovelluksessa toimi hyvin minulla kyllä.

Vierailija
3544/10482 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monenko eri kaverin B on jo esitellyt somessa Kyproksen jälkeen. :D On niin aktiivinen, niin aktiivinen. 

Mä kanssa mietin et oudon aktiivinen on ollut somessa😳 Joko haluaa esittää jotain? Tai sit se on vaan hyvällä mielellä ja kaikki on hyvin.

Älkää aina yliajatelko kaikkea. Nuori mies elää elämäänsä ja nauttii ystäviensä seurasta. Niin? Musta on melko normaalia. 

No en mä ainakaan sitä aktiivista elämää ihmetellyt, vaan tuota aktiivisia postaamista.

No eikö se oo vaan hyvä merkki? Musta tuntuu, että epäaktiivisuus aiemmin johtui lähinnä muista jutuista esim levyn teon aiheuttamasta stressistä ja siihen, että halusi keskittyä niihin ilman mitään ylimääräistä. Nyt ne on hoidettu niin pystyy vähän enemmän tekemään asioita eikä tarvi enää stressata yms

Vierailija
3545/10482 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noi Autiomaa-kommentit oli kyllä mielenkiintoisia, hmm, nyt ootan sitä kahta enemmän🤩

Joo! Ja mikäköhän on se projekti, johon ei olisi aiemmin halunnut osallistua. Kuullostaa jotenkin isolta projektilta.

Voisiko liittyä umk:hon? Juontaja?

Sanoiko todella niin, ettei aiemmin halunnut osallistua? Silloin tuo UMK:n juontaminen kuulostaisi hyvinkin todennäköiseltä, sillä ei varmastikaan vielä tänä vuonna halunnut siihen ryhtyä. Käärijä sopii kyllä varmasti hyvin siihen hommaan.

Jotenkin niin sanoi, ei kuullostanut kauhean innostuneelta, joten toivottavasti on kuitenkin ihan kiva juttu.

Vierailija
3546/10482 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Wienin keikalle vielä haluaa niin kannattaa päättää nopeasti, sillä Joksujen mukaan viimeiset 10 lippua enää myytävänä sinne

Onks tää se joku 300 kapasiteetin mesta? Ois kyl hauskan intiimi, kivaa keivvaa vaan kaikille jotka sinne päättää mennä!

Oikeesti? Ja silti vielä 10 lippua myymättä? Siis myynyt vaan 290?!?

Arkipäivä, liput ei niin halpoja, joulukuussa Wien ilmeisesti kallista?

Selkein selitys: siellä ei ole niin paljoa Joksu-faneja. Keikkakaupunki valittu sen perusteella, että siellä asuu paljon sloveeneja, mutta ei heitä kaikkia kiinnosta Joksut.

Juuri näin. Viime Viennan keikalla, joka oli vähän isompi, oli paljon paikallisia Viennan-sloveeneja. Mutta monet oli varmasti sellaisia että olivat kiinnostuneita nähdä Joksut viisujen jälkeen, mutta eivät varsinaisia aktiivifaneja jotka tulisivat vuoden sisällä toisellekin keikalle. Ja Vienna on pikaisella katsahduksella lähellä Puolaa ja Saksaa, mutta oikeasti niistäkin maista on satojen kilsojen ajomatka, ja aika monet ulkkisfanit on jo kuluttaneet tämän vuoden matkustelubudjetit kevään kiertueeseen niin matka Viennaan joulukuussa on vähän vaikeaa.

Ttu se mikään Vienna ole, kun Wien!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

! Käy kouluja niin opit!

Vierailija
3547/10482 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vienna. 💚

Vierailija
3548/10482 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vienna on kiva kaupunki. 

Vierailija
3549/10482 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ttu se mikään Vienna ole, kun Wien!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

! Käy kouluja niin opit!"

Ei sillä ole mitään väliä, jos sanoo Wienin Viennaksi, kun se on kuitenkin englantia. Kaikki kyllä ymmärtää

Vierailija
3550/10482 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Boitsu tekee saman kuin viime eurotourin aikaan, eli postailee aktiivisesti kuvia, joista näkee hänen olevan muualla kuin kuin Kärtsän kanssa samassa paikassa. Enpä usko että on sattumaa. Ja mulle on ihan sama mitä kommentteja tähän tulee, en silti usko että on sattumaa

Hyvä pointti. Kylläpä sitä pelottaa, että luullaan gayksi. 

No en tiedä mikä pelottaa mut viime vuonna eka hirvee arvailu missä on kun ei Thaimaan kuvissa näkynyt ja sil alkoi tulla poniloma- ja italiapostausta

Niin eli pari postausta tuli, kun fanit alkoi olla huolissaan ja kysellä perään somessa, kun Bojania ei näkynyt Joksujen Thaimaa kuvissa. Ei liittynyt K:n Eurotouriin mitenkään, koska Bn menoa Kn kiertueelle ei silloinkaan yleisesti fandomissa spekuloitu, ainakaan julkisesti, vaan oli lähinnä palstan omia juttuja.

Vierailija
3551/10482 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noi Autiomaa-kommentit oli kyllä mielenkiintoisia, hmm, nyt ootan sitä kahta enemmän🤩

Joo! Ja mikäköhän on se projekti, johon ei olisi aiemmin halunnut osallistua. Kuullostaa jotenkin isolta projektilta.

Käärijä olisi ihan paras siihen hommaan! Jospa palattaisiin siihen systeemiin, että yksi artisti juontaa ja välissä myös esiintyy. Viime vuoden kolme juontajaa oli turhaa liioittelua, Käärijä yksin riittää!

Vierailija
3552/10482 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkiks kaikki muut passilaiset ton liven? Prkle kun mulla ei koko live näkynyt ollenkaan! En jaksas kokoajan valittaa aspaankaan kun aina tökkii sama asia. 

No shit Sherlock.

Mulla ei ole näkynyt ikinä, virheilmoitusta pukkaa. En ole valittanut mihinkään, kun en livejä ehdi koskaan katsoa ja koen jo saaneeni rahoilleni erittäin hyvän vastineen vlogien muodossa. Kuvatkin on ihan jees, mut ne nyt on aina samoja, paikka vaan vaihtuu.

Vierailija
3553/10482 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tänään mennyt lentoja Ljubljanasta Lontooseen? Tai mites huomiset lennot?

🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡

Miksi ihmeessä te B:tä sinne toivotte? Tehän vaan nälvitte ja arvostelette häntä täällä. 🤣

Tästä olen kyllä samaa mieltä, ensin lytätään ihan kaikki sen tekemiset ja sitten pellemeikit!! Etsikää joku muu kohde joka teille edes oikeasti kelpaa. 

Jos videosta ei kaikki innostuneet, se ei tarkoita, että B olisi lytätty?

Vierailija
3554/10482 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡

Miksi ihmeessä te B:tä sinne toivotte? Tehän vaan nälvitte ja arvostelette häntä täällä. 🤣

Ketkä me? Trollithan sitä täällä enimmäkseen nälvii niinkuin muissakin ketjuissa.

Olen eri mutta kommentoin äsken jo aihetta kyllä. Käyn itse välillä vilkaisemassa ja tuon perusteella koko ketju ois täynnä trolleja. Kaikki haukuttu taas suutelutaitoja ym. myöten ja naureskellaan omille kuvitelmille miten hän ei muka uskalla olla sitä mitä on. Olette suoraan sanoen törkeitä. Muutkin sen näkyy huomanneen. Muutama empaattisempi täällä on joukossa, en ymmärrä mitä edes tekevät täällä, elleivät ole vaan kääntymässä niin kuin itsekin.

Vierailija
3555/10482 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Error kokoajan. Tää ongelma mulla jatkuvasti. 

Mullakaan ei iOS sovelluksessa toimi live mutta selaimella taas toimi.

Sovelluksessa toimi hyvin minulla kyllä.

Mulla toimi hyvin sekä sovelluksessa että selaimessa, oisko jostain päivityksistä kyse🤔

Vierailija
3556/10482 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eikö se oo vaan hyvä merkki? Musta tuntuu, että epäaktiivisuus aiemmin johtui lähinnä muista jutuista esim levyn teon aiheuttamasta stressistä ja siihen, että halusi kes

Bojan sanoi haastattelussa suoraan että jäi jo edellisenä kesänä pois somesta niiden juttujen takia mitä hänestä puhuttiin. Häntä vaivasi kun heitä luultiin K:n kanssa pariksi.

Vierailija
3557/10482 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijä olisi ihan paras siihen hommaan! Jospa palattaisiin siihen systeemiin, että yksi artisti juontaa ja välissä myös esiintyy. Viime vuoden kolme juontajaa oli turhaa liioittelua, Käärijä yksin riittää!

Oispa! Mutta luulen, et joku muu juttu, mutta mikä!

Vierailija
3558/10482 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No shit Sherlock.

Mulla ei ole näkynyt ikinä, virheilmoitusta pukkaa. En ole valittanut mihinkään, kun en livejä ehdi koskaan katsoa ja koen jo saaneeni rahoilleni erittäin hyvän vastineen vlogien muodossa. Kuvatkin on ihan jees, mut ne nyt on aina samoja, paikka vaan vaihtuu.

Itse jouduin tällä kertaa poistaan ja lataan koko sovelluksen uudestaan, kun ei antanut sinne edes kirjautua sisään. Sitten toimi taas hyvin.

Vierailija
3559/10482 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡

Tästä olen kyllä samaa mieltä, ensin lytätään ihan kaikki sen tekemiset ja sitten pellemeikit!! Etsikää joku muu kohde joka teille edes oikeasti kelpaa. 

Jos videosta ei kaikki innostuneet, se ei tarkoita, että B olisi lytätty?

No niinpä. 🙄 Pidän Bojanista, pidän koko bändistä, pidän niiden musiikista, fiilistelen bojerea. Mutta en pitänyt Bluzan musiikkivideosta -itse kappale on aivan ihana ja heittämättä tällä hetkellä yksi lempibiisini.

Mutta toisten mielestä Bojan on näillä perustein TÄYSIN LYTÄTTY. Nyyh. 😢

Vierailija
3560/10482 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en yleensä palstaile täällä mutta sanonpa nyt mielipiteeni. Videon tunnelma sopi loistavasti biisin tunnelmaan. Tarina mukaili biisin sanomaa, vaikkei kirjaimellisesti (kahdestaan huoneessa), niin pääpiirteiltään (toivoton rakkaus, tuleva ero). Tyyli oli upea, asut ja 1900-luvun alkupuolelle sijoittuva miljöö oli loistava idea ja toimi todella hyvin.

Tappelu oli humoristisella tavalla virkistävä, kun vertaa Joksujen yleiseen hyväntuulisuuteen. Ei se, että räväyttävät jossain videolla ja tekevät jotain heille erilaista, tee heistä mitään örinää ja tappelunmäiskettä arvostavia machoäijiä. 

Videon nainen oli kaunis ja karismaattisen näköinen. Ne silmät! Bojan taas oli suloinen, tykkäsin hänen kysyvästä katseestaan kun hän lähestyi naista ja siitä kun pieni hymynkare toi poskipäät esiin. Suudelma oli suloinen, syvä ja kyllä vain, kuuma myös.

Mitä naisen rooliin tulee, hänhän oli videolla varsin aktiivi

Mä olen kyllä aika eri mieltä siitä, että mukailiko video biisin tunnelmaa. Biisissähän kuvaillaan sitä ihanaa yhdessäoloa. Vähintäänkin olisin kaivannut videon omituisiin seisoviin hetkiin jotain takaumia, kuvitusta aikaan, kun näillä kahdella oli ollut jotain juttua. Olemista lähekkäin, sitä intiimiyttä heidän välillään, jonka pelkäsi nyt menettävänsä. Minulle Bluza on ennemminkin biisi siitä, että pelkää menettävänsä rakkaansa, tai epävarmasti jatkuvasta suhteesta kuin biisi erosta. 

Mutta ennenkaikkea olisin kaivannut lisää jotain syvyyttä parin välille. Toki shippaaja-minä on juuri tyytyväinen siihen mitä saatiin, tällä tarinalla ei ainakaan tulla bojere-shipin ja shippaajan väliin 😋

On myös mahdollista, että kuvauksia eri miljöissä ei ollut nyt resursseja tehdä.

Ketju on lukittu.