M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2
Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3
Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.
Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3
Kommentit (10482)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noi Autiomaa-kommentit oli kyllä mielenkiintoisia, hmm, nyt ootan sitä kahta enemmän🤩
Joo! Ja mikäköhän on se projekti, johon ei olisi aiemmin halunnut osallistua. Kuullostaa jotenkin isolta projektilta.
Voisiko liittyä umk:hon? Juontaja?
Kärtsä antoi ymmärtää projektin vievän ison osan kevättä ja UMK on helmikuun alussa, joten en usko tähän.
Vierailija kirjoitti:
Monenko eri kaverin B on jo esitellyt somessa Kyproksen jälkeen. :D On niin aktiivinen, niin aktiivinen.
Mä kanssa mietin et oudon aktiivinen on ollut somessa😳 Joko haluaa esittää jotain? Tai sit se on vaan hyvällä mielellä ja kaikki on hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, nyt on tiukka tilanne. Onko kaikki kynnelle kykenevät tumppulaiset äänestäneet? Ei kai Bojere voi hävitä lätkäjätkille?
https://www.tumblr.com/rpftourney/764874609601511424/best-rpf-ship-roun…
Jostain syystä jouduin vääntämään tunnin, mutta lopulta sain luotua kakkostilin tumppuun uudella s-postiosoitteella 😭😭😭 Ja äänestettyä toisen kerran. Pathetic, I know. Mutta äänestäkää, ihmiset, äänestäkää! Vaaka oli liikkunut sinä aikana kun tuhersin uuden tilin kanssa 0,3%-yks. bojeren suuntaan! Mutta jokainen ääni tarvitaan voittoon! Tilanne äärimmäisen täpärä, mutta kaula ollut paljon isompikin tuon jääkiekkoilijaparin hyväksi.
0.7 eroa enää eli 0.8 voittoon!
Vierailija kirjoitti:
Monenko eri kaverin B on jo esitellyt somessa Kyproksen jälkeen. :D On niin aktiivinen, niin aktiivinen.
Ihanaa et on ystäviä.
Boitsu tekee saman kuin viime eurotourin aikaan, eli postailee aktiivisesti kuvia, joista näkee hänen olevan muualla kuin kuin Kärtsän kanssa samassa paikassa. Enpä usko että on sattumaa. Ja mulle on ihan sama mitä kommentteja tähän tulee, en silti usko että on sattumaa
Vierailija kirjoitti:
Boitsu tekee saman kuin viime eurotourin aikaan, eli postailee aktiivisesti kuvia, joista näkee hänen olevan muualla kuin kuin Kärtsän kanssa samassa paikassa. Enpä usko että on sattumaa. Ja mulle on ihan sama mitä kommentteja tähän tulee, en silti usko että on sattumaa
Lukee siis somea ja arvailuja siitå, että olisi menossa Kärtsän keikalle.
Vierailija kirjoitti:
Näkiks kaikki muut passilaiset ton liven? Prkle kun mulla ei koko live näkynyt ollenkaan! En jaksas kokoajan valittaa aspaankaan kun aina tökkii sama asia.
Siis mikset muka nähnyt? Kohdassa livestream.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kanssa mietin et oudon aktiivinen on ollut somessa😳 Joko haluaa esittää jotain? Tai sit se on vaan hyvällä mielellä ja kaikki on hyvin.
Älkää aina yliajatelko kaikkea. Nuori mies elää elämäänsä ja nauttii ystäviensä seurasta. Niin? Musta on melko normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkiks kaikki muut passilaiset ton liven? Prkle kun mulla ei koko live näkynyt ollenkaan! En jaksas kokoajan valittaa aspaankaan kun aina tökkii sama asia.
Error kokoajan. Tää ongelma mulla jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noi Autiomaa-kommentit oli kyllä mielenkiintoisia, hmm, nyt ootan sitä kahta enemmän🤩
Joo! Ja mikäköhän on se projekti, johon ei olisi aiemmin halunnut osallistua. Kuullostaa jotenkin isolta projektilta.
Voisiko liittyä umk:hon? Juontaja?
Sanoiko todella niin, ettei aiemmin halunnut osallistua? Silloin tuo UMK:n juontaminen kuulostaisi hyvinkin todennäköiseltä, sillä ei varmastikaan vielä tänä vuonna halunnut siihen ryhtyä. Käärijä sopii kyllä varmasti hyvin siihen hommaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukee siis somea ja arvailuja siitå, että olisi menossa Kärtsän keikalle.
Missään somessa ei ole tällaista arvailua muuta kuin tällä palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tänään mennyt lentoja Ljubljanasta Lontooseen? Tai mites huomiset lennot?
🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡
Miksi ihmeessä te B:tä sinne toivotte? Tehän vaan nälvitte ja arvostelette häntä täällä. 🤣
Tästä olen kyllä samaa mieltä, ensin lytätään ihan kaikki sen tekemiset ja sitten pellemeikit!! Etsikää joku muu kohde joka teille edes oikeasti kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tänään mennyt lentoja Ljubljanasta Lontooseen? Tai mites huomiset lennot?
🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡
Miksi ihmeessä te B:tä sinne toivotte? Tehän vaan nälvitte ja arvostelette häntä täällä. 🤣
Ketkä me? Trollithan sitä täällä enimmäkseen nälvii niinkuin muissakin ketjuissa.
Ei vaan Kyproksen jälkeen tuntenut olonsa hyväksi somessa jälleen. Kärtsä on auttanut olemaan välittämättä liikoja ja carpe diem enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää aina yliajatelko kaikkea. Nuori mies elää elämäänsä ja nauttii ystäviensä seurasta. Niin? Musta on melko normaalia.
No en mä ainakaan sitä aktiivista elämää ihmetellyt, vaan tuota aktiivisia postaamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Error kokoajan. Tää ongelma mulla jatkuvasti.
Mullakaan ei iOS sovelluksessa toimi live mutta selaimella taas toimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä pointti. Kylläpä sitä pelottaa, että luullaan gayksi.
No en tiedä mikä pelottaa mut viime vuonna eka hirvee arvailu missä on kun ei Thaimaan kuvissa näkynyt ja sil alkoi tulla poniloma- ja italiapostausta
Vierailija kirjoitti:
Varmaan vaan nauttii elämästään nyt kun levy on purkitettu. Ehkä terveysmurhe kesällä sai miettimään asioita uudelleen ja haluaa nyt nähdä läheisiä ihmisiä ja tehdä kivoja juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, nyt on tiukka tilanne. Onko kaikki kynnelle kykenevät tumppulaiset äänestäneet? Ei kai Bojere voi hävitä lätkäjätkille?
https://www.tumblr.com/rpftourney/764874609601511424/best-rpf-ship-roun…
Jostain syystä jouduin vääntämään tunnin, mutta lopulta sain luotua kakkostilin tumppuun uudella s-postiosoitteella 😭😭😭 Ja äänestettyä toisen kerran. Pathetic, I know. Mutta äänestäkää, ihmiset, äänestäkää! Vaaka oli liikkunut sinä aikana kun tuhersin uuden tilin kanssa 0,3%-yks. bojeren suuntaan! Mutta jokainen ääni tarvitaan voittoon! Tilanne äärimmäisen täpärä, mutta kaula ollut paljon isompikin tuon jääkiekkoilijaparin hyväksi.
Mulla olis toinen sp -osoite, mutta en keksi miten saan tehtyä toisen tumpputilin. Vinkkejä?
Mitä siitä kommentoitiin?