M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2
Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3
Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.
Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3
Kommentit (10482)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi Jere. Aika koville ottaa keikat.
Onko siinä Europassissa siis joku kuva vai?
Vlogissa näytetty Miken kuvaamaa matskua keikan jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana tää Mariborin radion haastis, kun kestää todellakin tunnin ja puhetta on näin paljon. Voisi vaikka Radio Suomipopkin ottaa artistivierailuhaastatteluihinsa vähän mallia.
En malta kyllä odottaa tän kaiken tämän päiväisen materiaalin saamista käännettynä!
Ei kestänyt tuntia kylläkään.
No 50 min? Sille oli kuitenkin varattu tunti käsittääkseni, sitä tarkoitin. Ettei ollut niin että tunnin sisällä saadaan muutamia minuutteja haastista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon vähän pettynyt vlogeihin. Tiedän et saan paskaa niskaani, mut aika paljon nyt tulee jäljessä nämä ja just just 3min saatu kokoon. Tietysti parempi kuin ei mitään.
3min? Se on yli 7 minsaa, kuten muutkin vlogit tähän mennessä. Eli nyt on jo melkein tunnin verran matskua tullut, ja odotettavissa on vielä parin tunnin verran lisää. Se maksoi 14 euroa, eli leffalipun verran. Oikeasti mua alkaa pikkuhiljaa ärsyttämään tää marmatus ja vaatimus että kaikki pitäisi saada ilmaiseksi nykyään, kun itsekin olen kulttuurialalla töissä.
Älä osta seuraavaa passia, käy vaikka mäkkärissä hampurilaisaterialla sillä rahalla minkä säästät kun en selkeästi nauti tästä.
Ai sinäkään? No mene ihmeessä Mäkkiin sitten.
Millä oikeudella nimittelet täällä ihmisiä?
Tää on keskustelupalsta ja te kaikki Miken puolesta loukkaantuvat, älkää nyt ainakaan nimitelkö muita täällä. Eihän täällä kukaan ole teitäkään haukkunut eikä Mikkeäkään nimitellyt. On vain keskusteltu Europassista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon vähän pettynyt vlogeihin. Tiedän et saan paskaa niskaani, mut aika paljon nyt tulee jäljessä nämä ja just just 3min saatu kokoon. Tietysti parempi kuin ei mitään.
3min? Se on yli 7 minsaa, kuten muutkin vlogit tähän mennessä. Eli nyt on jo melkein tunnin verran matskua tullut, ja odotettavissa on vielä parin tunnin verran lisää. Se maksoi 14 euroa, eli leffalipun verran. Oikeasti mua alkaa pikkuhiljaa ärsyttämään tää marmatus ja vaatimus että kaikki pitäisi saada ilmaiseksi nykyään, kun itsekin olen kulttuurialalla töissä.
Älä osta seuraavaa passia, käy vaikka mäkkärissä hampurilaisaterialla sillä rahalla minkä säästät kun en selkeästi nauti tästä.
Ai sinäkään? No mene ihmeessä Mäkkiin sitten.
Millä oikeudella nimittelet täällä ihmisiä?
Hän ei nimitellyt ketään, *kierii maassa naurusta*
Tuon norskin paljastelut Oslon keikan lipunmyyntitilanteesta ei todellakaan olleet asiallisia työntekijänä eikä fanina. Hän ei myöskään ole nuori vaan 30 joten voisi osoittaa vähän harkintaa.
Vierailija kirjoitti:
Tää on keskustelupalsta ja te kaikki Miken puolesta loukkaantuvat, älkää nyt ainakaan nimitelkö muita täällä. Eihän täällä kukaan ole teitäkään haukkunut eikä Mikkeäkään nimitellyt. On vain keskusteltu Europassista.
Mistä sä puhut?
Siellä Discordissa ois kuulemma uusi ketju. . . 🦆🦆🦆🦆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oookkei Jokereiden stoori. Bojan & Ruby. Mä sulan.
Miehet jotka tykkää eläimistä on todella hot. Ja no Boitsu on muutenkin hot, niin toi yhdistelmä🔥
Bojan on syötävän näköinen tossa 🥰🔥
Vierailija kirjoitti:
Sä saat kirjoitella mielipiteesi, mutta joudut myös hyväksymään sen että muilla on samoin oikeus korjata virheelliset väittämäsi (vlogit on 7-8 minsan pituisia, ei 3-minuuttisia kuten väitit) ja antavat omat pielipiteensä jotka ovat eri kuin sinun. Et voi elää elämääsi julkisissa kanavissa sillä asenteella että vain sinun mielipiteesi on se minkä saa sanoa, ja muiden mielipiteet on vaan "loukkaantuneita".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana tää Mariborin radion haastis, kun kestää todellakin tunnin ja puhetta on näin paljon. Voisi vaikka Radio Suomipopkin ottaa artistivierailuhaastatteluihinsa vähän mallia.
En malta kyllä odottaa tän kaiken tämän päiväisen materiaalin saamista käännettynä!
Ei kestänyt tuntia kylläkään.
No 50 min? Sille oli kuitenkin varattu tunti käsittääkseni, sitä tarkoitin. Ettei ollut niin että tunnin sisällä saadaan muutamia minuutteja haastista.
Oli jo liiankin pitkä tämä.
Hintaansa nähden vlogit on kyllä todella hyviä. Mun mielestä näin. Ei mua sinänsä haittaa jos täällä on joku joka on eri mieltä. Mutta vähän ehkä kummastelen. Että minkäpituisia vlogeja hän siis oikein oli odottanut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sä puhut?
Hän valitti että Europassi ei ole hyvä ja rahan arvoinen, muut oli eri mieltä, niin nyt on tällaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne on kahessa osassa aina :)
Niin? Oli molemmat reilun 3min ja tätä odotettiin 4 päivää ja seuraavia taas neljä? 🙄
Jos osaa laskea niin tajuaa, että videota tuli yhteensä yli kaksi kertaa enemmän kuin 3 minuuttia.
Sinä joka nyt olet noin vihainen ja pettynyt passiin: ostitko passin alunperin koska täällä sanottiin että B oli ekassa vlogissa? Anteeksi jos olen väärässä, mutta reaktiosi on tosi samantyylinen kuin sillä henkilöllä oli.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan vaan sitä, että on samoja tyyppejä ollut odottamassa nyt monen keikan jälkeen ja se, että Kärtsä ollut mahdollisesti kipeenä.
Mä en vaan ymmärrä tätä, että joka kerta pitäisi päästä lääppimään ja häiritsemään. Eikö yks kerta riitä? Koskee niin joksu faneja kuin k faneja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä saat kirjoitella mielipiteesi, mutta joudut myös hyväksymään sen että muilla on samoin oikeus korjata virheelliset väittämäsi (vlogit on 7-8 minsan pituisia, ei 3-minuuttisia kuten väitit) ja antavat omat pielipiteensä jotka ovat eri kuin sinun. Et voi elää elämääsi julkisissa kanavissa sillä asenteella että vain sinun mielipiteesi on se minkä saa sanoa, ja muiden mielipiteet on vaan "loukkaantuneita".
Höpö höpö nyt taas. Enkä minä elä elämääni "julkisissa kanavissa" mitä ikinä se tarkoittaakin 🤣 Sinä olet sekaisin.
🙄 Voi luoja.
Europassissa ollut pettymyksiä monelle jotka luullut saaneensa jotenkin suht ajantasaista vlogia kiertueelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sä puhut?
Hän valitti että Europassi ei ole hyvä ja rahan arvoinen, muut oli eri mieltä, niin nyt on tällaista.
Sen kyllä tiesin, mutta kysyin nimenomaan mistä nimittelystä puhuu.
Tuossa on selkeästi vaan typo, piti olla et enkä en. Eli viittasin siihen kaheliin henkilöön jolle vastasin, joka valitti että ei muka ole saanut rahoilleen vastinetta.