M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2
Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3
Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.
Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3
Kommentit (10482)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on keskustelupalsta ja te kaikki Miken puolesta loukkaantuvat, älkää nyt ainakaan nimitelkö muita täällä. Eihän täällä kukaan ole teitäkään haukkunut eikä Mikkeäkään nimitellyt. On vain keskusteltu Europassista.
Mistä sä puhut?
Hän valitti että Europassi ei ole hyvä ja rahan arvoinen, muut oli eri mieltä, niin nyt on tällaista.
Sen kyllä tiesin, mutta kysyin nimenomaan mistä nimittelystä puhuu.
Et muuten maininnut kysyväsi nimittelystä. Mutta ilmeisesti tuosta sanaparista kaheli henkilö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan vaan sitä, että on samoja tyyppejä ollut odottamassa nyt monen keikan jälkeen ja se, että Kärtsä ollut mahdollisesti kipeenä.
Mä en vaan ymmärrä tätä, että joka kerta pitäisi päästä lääppimään ja häiritsemään. Eikö yks kerta riitä? Koskee niin joksu faneja kuin k faneja.
Ihmiset on sellasia. Haluavat ja ottavat. Kuvittelevat, et heillä on oikeus. Itsekeskeisiä.
Okei. Eli joku nyt ei oo tyytyväinen europassiin mutta monet kuitenkin on? Mihin keskustelu näiden eriävän mielipiteen omaavien kesken siis nyt johtaa?
En oikein keksi mitään enempää sanottavaa, kun itse tosiaan oon tyytyväinen.🤷🏻Vlogit on yleensä suunnilleen ton mittaisia, eli se on ihan normaalia. Niiden on tarkoitus olla lyhyitä videologeja, ei mitään tunnin dokumenttielokuvia. Mut jos joku ei tykkää niin ok. Sitten et tykkää. Harmi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan vaan sitä, että on samoja tyyppejä ollut odottamassa nyt monen keikan jälkeen ja se, että Kärtsä ollut mahdollisesti kipeenä.
Mä en vaan ymmärrä tätä, että joka kerta pitäisi päästä lääppimään ja häiritsemään. Eikö yks kerta riitä? Koskee niin joksu faneja kuin k faneja.
Ihmiset on sellasia. Haluavat ja ottavat. Kuvittelevat, et heillä on oikeus. Itsekeskeisiä.
Ja unohtuu, että se artistikin on vaan ihminen, joka ei aina jaksais.
Kahelin on ihminen joka toivoo rahoillensa vastinetta?
Vierailija kirjoitti:
Europassissa ollut pettymyksiä monelle jotka luullut saaneensa jotenkin suht ajantasaista vlogia kiertueelta.
Noh, tiedätpähän olla ostamatta seuraavalla kerralla? Ite ostin passin siinä oletuksessa että saataisiin suunnilleen 2 minsan bäkkärikooste per maa, instastoorien tyyppisiä pikaisesti kuvattuja klippejä silloin töllöin, ja jotain kuvia. Kunnollinen pitkä vlogi joka keikalta ja ihan intiimejäkin bäkkärihetkiä filmillä oli mulle odotusten ylitys. :)
Vierailija kirjoitti:
Okei. Eli joku nyt ei oo tyytyväinen europassiin mutta monet kuitenkin on? Mihin keskustelu näiden eriävän mielipiteen omaavien kesken siis nyt johtaa?
En oikein keksi mitään enempää sanottavaa, kun itse tosiaan oon tyytyväinen.🤷🏻Vlogit on yleensä suunnilleen ton mittaisia, eli se on ihan normaalia. Niiden on tarkoitus olla lyhyitä videologeja, ei mitään tunnin dokumenttielokuvia. Mut jos joku ei tykkää niin ok. Sitten et tykkää. Harmi.
Sanoisin, että jos on tyytyväinen, niin tuommoiseen harmittelevaan kommenttiin ei tarvitse vastata sit ollenkaan. Jos keskustelua passiin pettymisestä ei synny, vaikka tämä onkin keskustelupalsta, niin onko se sinulta pois?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja pari taitaa olla näitä cancel-faneja👀
Joo oon kanssa nähnyt näitä kuvia😡
Ok! Sivuutan siis ensi kerralla. Mutta toki haluan ilmaista että itse oon tyytyväinen, vastapainoksi. Tulee parempi kokonaiskuva niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä jopa ymmärrän niitä, kenelle se on ainutlaatuinen kokemus ja ensimmäinen kerta, mutta näitä en, jotka keikasta toiseen.
Onneksi on Veikko turvaamassa.
Twitterissä sanotaan että tossa vlogissa oli tiisaus kappaleesta nimeltä "Ready to go" (siinä kun jonoa kuvataan) ja että se ois levyn eka biisi. Onko kellään tietoa miistä tuo "huhu" että se on levyn eka biisi on tullut? Onko K sanonut niin jossain vaiheessa, vai menikö mulla ohi jotain vlogissa missäne ois puhuneet siitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohan se seksikäs ja puolialaston Jere
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Europassissa ollut pettymyksiä monelle jotka luullut saaneensa jotenkin suht ajantasaista vlogia kiertueelta.
Noh, tiedätpähän olla ostamatta seuraavalla kerralla? Ite ostin passin siinä oletuksessa että saataisiin suunnilleen 2 minsan bäkkärikooste per maa, instastoorien tyyppisiä pikaisesti kuvattuja klippejä silloin töllöin, ja jotain kuvia. Kunnollinen pitkä vlogi joka keikalta ja ihan intiimejäkin bäkkärihetkiä filmillä oli mulle odotusten ylitys. :)
Kunnollinen pitkä vlogi viikon välein.
Hei nyt menee vähän yli. Jos ei koe saavansa rahoillensa vastinetta niin pakkoko se on ivallisesti kommentoida niitä jotka ovat tyytyväisiä?
Edinburghin keikka kohta! Jaksaa jaksaa, Kärppä! 💚
Vierailija kirjoitti:
Twitterissä sanotaan että tossa vlogissa oli tiisaus kappaleesta nimeltä "Ready to go" (siinä kun jonoa kuvataan) ja että se ois levyn eka biisi. Onko kellään tietoa miistä tuo "huhu" että se on levyn eka biisi on tullut? Onko K sanonut niin jossain vaiheessa, vai menikö mulla ohi jotain vlogissa missäne ois puhuneet siitä?
Kuulemma sanonut faneille.
Vierailija kirjoitti:
Näin myös Twitterissä tuon. En tiedä mistä toi huhu tuli, itsekin ihmettelin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulemma sanonut faneille.
Aaa, OK. Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä jopa ymmärrän niitä, kenelle se on ainutlaatuinen kokemus ja ensimmäinen kerta, mutta näitä en, jotka keikasta toiseen.
Jep, kuten nää muutenkin kusipäisesti useammalla keikalla käyttäytyneet, joilla oli ties monesko sadas keikka vyön alla ja varmaan joka toiselta joku yhteiskuva jo olemassa. Onneksi niiden tour loppui jo Brightoniin.
Ja pari taitaa olla näitä cancel-faneja👀