Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2

Vierailija
23.08.2024 |

Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3

Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.

Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3

Kommentit (10482)

Vierailija
2081/10482 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä pyöriikö se Slovenian matkasta kiinnostunut täällä, mutta tässä tuore Slovenian kävijän kuvaus reissustaan (klikkaa pääpostausta niin avautuu lisää stooria)

https://x.com/kunstnerinnen/status/1848659967051493674

No tästä henkilöstä ei ole jäänyt kovin hyvä kuva, kun paljasteli silloin NT:lla jotain keikkapaikkatietoja työpaikalta. Sai ilmeisesti siitä palautetta. Aika nuorelta ja kokemattomalta vaikuttaa tuon matkakuvauksen perusteella.

Vierailija
2082/10482 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olisi idea, jos Mikke sattuisi lukemaan palstaa. 😅

Olen siis itse sitä mieltä, että passissa on runsaasti sisältöä ja kärsivällisesti vain odotellaan lisää. Mutta kärsimättömänä luonteena ymmärrän, että osa ei jaksa tätä odottelua, varsinkin kun aluksi vlogeja tuli reipasta tahtia ,ja nyt on käytännössä tullut hyvä kuin yksi viikossa.

Mikke varmaan ammattilaisena haluaa editoida ja tehdä mitä-nyt-noille-tehdäänkään rauhassa, jotta tulos olisi mahdollisimman hyvä, mutta joitakin kuvia ja pätkiä voisi tuutata ns. raakavedoksina ja tehdä sitten kiertueen päätyttyä ne paremmat versiot. Esim. joka keikasta osa 1, jossa on pientä videopätkää ja muutama kuva ja sitten se osa 2, joka olisi se parempi kokonaisuus ja joka tulisi sitten, kun keikat on ohi - jos edes tulisi. 

Muuten kyllä olen eri mieltä siitä, että olisi jotenkin Miken duunia tuottaa sitä sisältöä faneille päivittäin juuri europassiin. Onhan sinne tuutattu materiaalia runsaasti ja lisää on varmasti tulossa. Miken pääasiallinen duuni on kuvata artistia varten, ja sinne instaankin on pakko välillä materiaalia työntää. 15 euroa siitä, että sinne tulisi päivittäin uutta materiaalia ja jokaisesta keikasta parin päivän viiveellä videota, on aina kohtuuton odotus. Tavallaan on sääli, että aluksi teki niin kovaa tahtia noita vlogeja, koska ihmisten odotukset kasvavat, kun taas itse varmaan on aika lailla puhki, poikki ja kulunut jo nyt. 

Tsemppiä Mikke!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2083/10482 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Nyt voi nopeasti lukaista ketjun läpi onko mitään oikeasti keskustelun arvoista tapahtunut, jos ei, niin ketju on pysynyt hiljaisena - - > tosi kätevää.  

Jos jotain oikeasti tapahtuisi, täälläkin kyllä keskustellaan siitä 🥰 

Siis Bojere-rintamalla tai isompina uutisinapäähenkilöistä erikseen. Eilinen keikka ei ole uutinen. 

Näinkö on ja siitä ei saisi keskustella? Eikö ollut tarkoitus, että voidaan myöskin keskustella erikseen henkilöistä? Minulle esim. eilinen keikka oli tärkeämpi kuin esim. nämä radiohaastattelut. Onko täällä nyt kielto puhua keikoista?

Saa, totta kai saa. Onko sinulla oikeasti jotain luetun ymmärtämisen ongelmia, ois kiva tietää, etten ota ihme veetuiluna sellaista, ettei yhtään käsitetä, mitä jossain kommentissani kirjoitan? Se e

Ikävä kyllä ihan suoraan sanasta sanaan kuullosti siltä, että latelet täällä sääntöjä ja mistä saisi kommentoida. Sanoit suoraan, että eilinen keikka ei ole uutinen ja täällä saa keskustella bojeren lisäksi molemmista erikseen isompien uutisten osalta. 

Vierailija
2084/10482 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon miettinyt että josko seuraavassa vlogissa on jotain niin jännää matskua että Mikke gatekeeppaa sitä. :D Tuskinpa, mutta kävi mielessä sekin.

Veikkaan et ei vaan ole ehtinyt tehdä. Odotan kyl itsekin jo kovasti. 

Vierailija
2085/10482 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on se passi ja totta kai odotan uutta matskua sinne. Kukapa ei odottaisi. Mua ei sinällään haittaa tuo hidastunut tahti, mutta omista töistä tiedän, että kun tippuu "rytmistä" ja antaa töiden kasaantua, niin niistä selviäminen on stressaavaa. Toivon, ettei niitä julkaista kovin paljon myöhässä kiertueen loppumisesta. Kun se matsku kiinnostaisi just nyt. Täällä Suomessa alkaa kuitenkin levynjulkkari kiertue heti tuon Eurotourin jälkeen ja kiinnostus kohdistuu sitten siihen, ei enää Eurotouriin.

Vierailija
2086/10482 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen siis itse sitä mieltä, että passissa on runsaasti sisältöä ja kärsivällisesti vain odotellaan lisää. Mutta kärsimättömänä luonteena ymmärrän, että osa ei jaksa tätä odottelua, varsinkin kun aluksi vlogeja tuli reipasta tahtia ,ja nyt on käytännössä tullut hyvä kuin yksi viikossa.

Mikke varmaan ammattilaisena haluaa editoida ja tehdä mitä-nyt-noille-tehdäänkään rauhassa, jotta tulos olisi mahdollisimman hyvä, mutta joitakin kuvia ja pätkiä voisi tuutata ns. raakavedoksina ja tehdä sitten kiertueen päätyttyä ne paremmat versiot. Esim. joka keikasta osa 1, jossa on pientä videopätkää ja muutama kuva ja sitten se osa 2, joka olisi se parempi kokonaisuus ja joka tulisi sitten, kun keikat on ohi - jos edes tulisi. 

Muuten kyllä olen eri mieltä siitä, että olisi jotenkin Miken duunia tuottaa sitä sisältöä faneille päivittäin juuri europassi

Idea ihan hyvä. Tulee muuten liikaa taukoja vlogeihin. Mut miten sä tiedät Miken työnkuvasta mitään? Eiköhän tuo Europassi kuulu nimenomaan hänen työhönsä, jos ovat myyneet ihmiselle tämän ennen kiertuetta?

Vierailija
2087/10482 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko olla että ne livestream-säädöt hiukan ehkä rikkoi sitä hänen rytmiä.

Vierailija
2088/10482 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jo melkein unohdan välillä koko Europassin olemassaolon. Aluksi oli niin kivaa, kun tuli "kokoajan" spostiin viestiä et siellä on uutta materiaalia. Nyt vähän hiipunut odotukset. 

Vierailija
2089/10482 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätäkin keskustelua kun lukee niin vaikuttaa että suurin osa ei ole siirtynyt kokonaan minnekään vaan discordista on tullut vain yksi palsta muiden lisäksi.

Vierailija
2090/10482 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niille, jotka eivät ole (vielä) Discordissa, niin on siellä tämän ja eilisen päivän aikana 26 henkilöä keskustellut eli ei ole mitään päällepäsmäreitä niin kuin tuo yksi yrittää epätoivoisesti väittää. Ei varmasti ole kaikkien paikka eikä sinne ole todellakaan kenenkään pakko mennä, mutta oikaisen nyt vain tuon väitteen.

Mutta voihan tuon toki kääntää niinkin päin, että saman verran siellä on niitä hiljaisia, jotka eivät sano mitään. Tai tulevat tänne sitten anonyyminä kommentoimaan. 

Meitä on moneen junaan ja hyvä niin. Itse viihdyn, koska huomaan jotenkin provosoituvani näistä valittajista, joille mikään ei ole hyvin ja aina on liian vähän, liian paljon, liian yksipuolista tai liian rönsyilevää keskustelua. 

Joku kävi täälläkin mainostamassa miten siellä on yli 50 tyyppiä. Mä en oo jaksanut siirtyä sinne. En pidä alustasta yhtään, mut toisaalta kaikkeen tottuu kyllä. Mä en aiemmin voinut käydä edes Kaksplussalla, mut nyt oon seilannut sielläkin kaikissa kolmessa ketjussa, ja täällä melkein vähiten. Täällä kun tuntuu olevan melko hiljaista. Vaikka ei tuolla Kaksplussallakaan paljon porukkaa ole. 

Vierailija
2091/10482 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niille, jotka eivät ole (vielä) Discordissa, niin on siellä tämän ja eilisen päivän aikana 26 henkilöä keskustellut eli ei ole mitään päällepäsmäreitä niin kuin tuo yksi yrittää epätoivoisesti väittää. Ei varmasti ole kaikkien paikka eikä sinne ole todellakaan kenenkään pakko mennä, mutta oikaisen nyt vain tuon väitteen.

Mutta voihan tuon toki kääntää niinkin päin, että saman verran siellä on niitä hiljaisia, jotka eivät sano mitään. Tai tulevat tänne sitten anonyyminä kommentoimaan. 

Meitä on moneen junaan ja hyvä niin. Itse viihdyn, koska huomaan jotenkin provosoituvani näistä valittajista, joille mikään ei ole hyvin ja aina on liian vähän, liian paljon, liian yksipuolista tai liian rönsyilevää keskustelua. 

Joku kävi täälläkin mainostamassa miten siellä on yli 50 tyyppiä. Mä en oo jaksanut siirtyä sinne. En pidä alu

Reilu 50 on sinne liittynyt mutta eivät kaikki tietysti ole samaan aikaan linjoilla.

Vierailija
2092/10482 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätäkin keskustelua kun lukee niin vaikuttaa että suurin osa ei ole siirtynyt kokonaan minnekään vaan discordista on tullut vain yksi palsta muiden lisäksi.

Ei sellaista tilannetta välttämättä tule koskaan että kaikki siirtyisi. Syy miksi itse en oo vielä ainakaan siirtynyt on ihan vaan että oon laiska. Mulla on discord-tunnus kyllä, mutta kirjaudun sen kanssa sinne isoon Käärijä discordiin, enkä haluu käyttää sitä samaa nauta-discordissa. Säätäminen kahden tilin kanssa ei vaan jotenki innosta.

Vierailija
2093/10482 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten kyllä olen eri mieltä siitä, että olisi jotenkin Miken duunia tuottaa sitä sisältöä faneille päivittäin juuri europassi

En usko, että kukaan odottaa päivittäin materiaalia sinne passiin. Varmaan liian kunnianhimoista yrittää tehdä joka keikasta omaa vlogia, niitä on yksinkertaisesti liian paljon. Muutamakin keikka yhdistettynä samaan vlogiin toimisi ihan hyvin, kunhan olis tarpeeksi niitä backstage juttuja. Keikkavideoita näkee ihan mukavasti tuolta instasta fanien kuvaamana, mutta nuo pienet välähdykset kiertue elämästä on kiinnostavia. Ja kyllä tuo nimenomaan on Mikken duunia tuo Europassi, siitä ei pääse yli eikä ympäri. 

Vierailija
2094/10482 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä pyöriikö se Slovenian matkasta kiinnostunut täällä, mutta tässä tuore Slovenian kävijän kuvaus reissustaan (klikkaa pääpostausta niin avautuu lisää stooria)

No tästä henkilöstä ei ole jäänyt kovin hyvä kuva, kun paljasteli silloin NT:lla jotain keikkapaikkatietoja työpaikalta. Sai ilmeisesti siitä palautetta. Aika nuorelta ja kokemattomalta vaikuttaa tuon matkakuvauksen perusteella.

Ai, miten se sua ihmisenä haittasi, jos hän "paljasti" jotain tietoja ja vielä omien vertaistensa, eli muiden fanien hyväksi? Ihailtavaa toimintaa tuollainen, ainakin minun mielestäni. Olisipa tuollaisia yhteiseen fanihiileen puhaltajia joka työpaikalla, joissa tietoja, joiden kertomisesta muille faneille ei ole mitään haittaa kenellekään. 

Vierailija
2095/10482 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sellaista tilannetta välttämättä tule koskaan että kaikki siirtyisi. Syy miksi itse en oo vielä ainakaan siirtynyt on ihan vaan että oon laiska. Mulla on discord-tunnus kyllä, mutta kirjaudun sen kanssa sinne isoon Käärijä discordiin, enkä haluu käyttää sitä samaa nauta-discordissa. Säätäminen kahden tilin kanssa ei vaan jotenki innosta.

Mikset halua käyttää samaa tunnusta 🤔? Mä surffaan samalla tunnuksella kaikissa Discordeissa.

Vierailija
2096/10482 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten kyllä olen eri mieltä siitä, että olisi jotenkin Miken duunia tuottaa sit

On hänellä muutakin kuin tuo europassi. Oliko vlogilla vai stooreissa, kun kertoi näistä, hoitaa siis merchiä myöskin, mutta nyt hänellä toinen henkilö apuna toisin kuin viime kiertueella. Ja myös muu kuvaaminen kuin vaan europass.

Vierailija
2097/10482 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai, miten se sua ihmisenä haittasi, jos hän "paljasti" jotain tietoja ja vielä omien vertaistensa, eli muiden fanien hyväksi? Ihailtavaa toimintaa tuollainen, ainakin minun mielestäni. Olisipa tuollaisia yhteiseen fanihiileen puhaltajia joka työpaikalla, joissa tietoja, joiden kertomisesta muille faneille ei ole mitään haittaa kenell

Itseä ei muuten haitannut, mutta aattelin noi tietoja, joita ei työpaikalla saisi kertoa eteenpäin.

Vierailija
2098/10482 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten kyllä olen eri mieltä siitä, että olisi jotenkin Miken duunia tuottaa sit

Mä odotin, että eilen olis tullut jotain spessua Kn synttäreiden kunniaksi, kuten joku arvonta. Niitähän kai kans luvattiin  lisää. Taitaa vaan aika loppua, enää viis keikkaa jäljellä.

Vierailija
2099/10482 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai, miten se sua ihmisenä haittasi, jos hän "paljasti" jotain tietoja ja vielä omien vertaistensa, eli muiden fanien hyväksi? Ihailtavaa toimintaa tuollainen, ainakin minun mielestäni. Olisipa tuollaisia yhteiseen fanihiileen puhaltajia joka työpaikalla, joissa tietoja, joiden kertomi

Itseä ei muuten haitannut, mutta aattelin noi tietoja, joita ei työpaikalla saisi kertoa eteenpäin.

Sääntörikkomukset, joita tehdään ns. omien hyväksi ja joista ei voi osoittaa olleen haittaa kenellekään (tai on korkeintaan haittaa jollekin idioottipäsmärille, kuten ko. firman pomo) ovat sankaritekoja, ei aihe dissailulle. Siis miten se lipunmyyntifirmaa haittaa, jos fanit tietää, paljonko lippuja Jokereiden konserttiin on myyty? Ei mitenkään.

Vierailija
2100/10482 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on se passi ja totta kai odotan uutta matskua sinne. Kukapa ei odottaisi. Mua ei sinällään haittaa tuo hidastunut tahti, mutta omista töistä tiedän, että kun tippuu "rytmistä" ja antaa töiden kasaantua, niin niistä selviäminen on stressaavaa. Toivon, ettei niitä julkaista kovin paljon myöhässä kiertueen loppumisesta. Kun se matsku kiinnostaisi just nyt. Täällä Suomessa alkaa kuitenkin levynjulkkari kiertue heti tuon Eurotourin jälkeen ja kiinnostus kohdistuu sitten siihen, ei enää Eurotouriin.

Kyllä sitä sisältöä tosiaan pitäisi nykyaikana julkaista saman tien eikä viikkoja jälkikäteen. Sehän on sama kuin lukisi vanhoja uutisia.

Ketju on lukittu.