M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2
Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3
Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.
Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3
Kommentit (10482)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätäkin keskustelua kun lukee niin vaikuttaa että suurin osa ei ole siirtynyt kokonaan minnekään vaan discordista on tullut vain yksi palsta muiden lisäksi.
Ei sellaista tilannetta välttämättä tule koskaan että kaikki siirtyisi. Syy miksi itse en oo vielä ainakaan siirtynyt on ihan vaan että oon laiska. Mulla on discord-tunnus kyllä, mutta kirjaudun sen kanssa sinne isoon Käärijä discordiin, enkä haluu käyttää sitä samaa nauta-discordissa. Säätäminen kahden tilin kanssa ei vaan jotenki innosta.
Mikset halua käyttää samaa tunnusta 🤔? Mä surffaan samalla tunnuksella kaikissa Discordeissa.
Siksi että mut voi tunnistaa kyseisestä tunnuksesta, ja oon ollut tähän asti täällä anonyymisti, niin en haluaisi paljastaa itseäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla olisi idea, jos Mikke sattuisi lukemaan palstaa. 😅
Olen siis itse sitä mieltä, että passissa on runsaasti sisältöä ja kärsivällisesti vain odotellaan lisää. Mutta kärsimättömänä luonteena ymmärrän, että osa ei jaksa tätä odottelua, varsinkin kun aluksi vlogeja tuli reipasta tahtia ,ja nyt on käytännössä tullut hyvä kuin yksi viikossa.
Mikke varmaan ammattilaisena haluaa editoida ja tehdä mitä-nyt-noille-tehdäänkään rauhassa, jotta tulos olisi mahdollisimman hyvä, mutta joitakin kuvia ja pätkiä voisi tuutata ns. raakavedoksina ja tehdä sitten kiertueen päätyttyä ne paremmat versiot. Esim. joka keikasta osa 1, jossa on pientä videopätkää ja muutama kuva ja sitten se osa 2, joka olisi se parempi kokonaisuus ja joka tulisi sitten, kun keikat on ohi - jos edes tulisi.
Muuten kyllä olen eri mieltä s
No ihan samahan se meille passilaisille on mitä muuta työtä Mikellä on.
Muuten kyllä olen eri mieltä ...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisko olla että ne livestream-säädöt hiukan ehkä rikkoi sitä hänen rytmiä.
Nuo oli kyllä aika turhia, kun livestreamien ei edes pitänyt kuulua passin sisältöihin. Halusivat varmaan silti kokeilla sitä ominaisuutta, mutta voi olla, että siinä säädössä meni samalla jonkun verran aikaa hukkaan.
Turhia eivät olleet ja olis tietysti ollut tosi kiva, jos olis saatu liveä eikä siinä kuitenkaan tuhlaantunut ku muutama tunti ja nyt mennyt monta päivää jo edellisestä vlogista.
Vierailija kirjoitti:
Tää kuulostaa varmaan tosi negatiiviselta jonkun mielestä mut niinhän se vaan on, et kaikilla meillä on työmme ja toki itseä kiinnostaa Passin ostaneena nimenomaan se Passi. Enkä ole muuten se joka taas keskustelua tästä tänne nosti. 😚
Onko Jokerit tuon instansa perusteella tänään jonkinlaisella radio promokiertueella? Ovat olleet siis Rtv slo Radio_si'ssä, totiradiossa, Radio Celjessä ja menossa vielä Radio Mariboriin.
En ymmärrä kieltä, niin onko tämä tosiaan uusi haastattelu, eikä sama kierrä eri radioasemilla? Löysin siis totiradion sivuilta haastiksen tältä päivältä:
Mä jotenkin koen huvittavana, että täällä jauhetaan negaa europassista ja sit ylistetään sen omassa chatissa :D Palaute kannattaa antaa sinne, mistä se menee perille, ei se täällä valittamisella parane.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää kuulostaa varmaan tosi negatiiviselta jonkun mielestä mut niinhän se vaan on, et kaikilla meillä on työmme ja toki itseä kiinnostaa Passin ostaneena nimenomaan se Passi. Enkä ole muuten se joka taas keskustelua tästä tänne nosti. 😚
Muakin kummastuttaa tuo suunnilleen sääli sitä kohtaan, että Mikellä on hommia ja on lupautunut jotain tekemään. Ärsyttää myös se, että "helposti hommat kasautuu tai jäävät tekemättä", silloin pitäisi tuntea itsensä, eikä lupautua tekemään asioita, jotka hoitaa heikosti. Tai ainakin on aika outoa puolestaloukkaantua koska kukaan ei pakota alkamaan noihin hommiin, luulisi ihmisellä olevan jonkinlaista itsekuria, että hoitaa hommat niin ettei siitä päästä sanomaan.
Kauniita kuvia Kärtsästä Manchesterin keikalta: https://www.tumblr.com/submariini/765041996061655040/manchester-academy…
Diggaan tosta hiustyylistä, ja toi viitta näyttää niin hyvältä hänen päällään myöskin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä pyöriikö se Slovenian matkasta kiinnostunut täällä, mutta tässä tuore Slovenian kävijän kuvaus reissustaan (klikkaa pääpostausta niin avautuu lisää stooria)
No tästä henkilöstä ei ole jäänyt kovin hyvä kuva, kun paljasteli silloin NT:lla jotain keikkapaikkatietoja työpaikalta. Sai ilmeisesti siitä palautetta. Aika nuorelta ja kokemattomalta vaikuttaa tuon matkakuvauksen perusteella.
Ai, miten se sua ihmisenä haittasi, jos hän "paljasti" jotain tietoja ja vielä omien vertaistensa, eli muiden fanien hyväksi? Ihailtavaa toimintaa tuollainen, ainakin minun mielestäni. Olisipa tuollaisia yhteiseen fanihiileen puhaltaj
ääntörikkomukset, joita tehdään ns. omien hyväksi ja joista ei voi osoittaa olleen haittaa kenellekään (tai on korkeintaan haittaa jollekin idioottipäsmärille, kuten ko. firman pomo) ovat sankaritekoja, ei aihe dissailulle. Siis miten se lipunmyyntifirmaa haittaa, jos fanit tietää, paljonko lippuja Jokereiden konserttiin on myyty? Ei mitenkään.
Onhan siitä mainehaittaa joksuillekin kun joku levittää julkisessa somessa kuvankaappausten kera tietoja siitä miten vähän lippuja ne on myyneet. Ja mitä hyötyä fandomille on tiedosta?
Vierailija kirjoitti:
Onko Jokerit tuon instansa perusteella tänään jonkinlaisella radio promokiertueella? Ovat olleet siis Rtv slo Radio_si'ssä, totiradiossa, Radio Celjessä ja menossa vielä Radio Mariboriin.
En ymmärrä kieltä, niin onko tämä tosiaan uusi haastattelu, eikä sama kierrä eri radioasemilla? Löysin siis totiradion sivuilta haastiksen tältä päivältä:
Ne on tainneet jo olla ainakin kolmella eri radiokanavalla tänään.
Mimulle B:nin ja K:n välit tuovat mulle positiivistä meininkiä ja iloa ja myös löytänyt sen kautta muita, jotka myös tykkäävät fiilistellä heidän välejään
Vierailija kirjoitti:
Vastaan itselleni: taitaa olla eri haastis, Bluzan esittäminen sujuu ilman kitaraongelmia 🥰 🤩 Ihan mahtavaa, että niillä on tällainen promokiertue yks kaks!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muakin kummastuttaa tuo suunnilleen sääli sitä kohtaan, että Mikellä on hommia ja on lupautunut jotain tekemään. Ärsyttää myös se, että "helposti hommat kasautuu tai jäävät tekemättä", silloin pitäisi tuntea itsensä, eikä lupautua tekemään asioita, jotka hoitaa heikosti. Tai ainakin on aika outoa puolestaloukkaantua koska kukaan ei pakota alkamaan noihin hommiin, luulisi ihmisellä olevan jonkinlaista itsekuria, e
Käy antamassa palautetta sinne, niin tietävät mielipiteesi 😊 Täällä loukkaantuminen ei asiaa vie eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Mä jotenkin koen huvittavana, että täällä jauhetaan negaa europassista ja sit ylistetään sen omassa chatissa :D Palaute kannattaa antaa sinne, mistä se menee perille, ei se täällä valittamisella parane.
No kyllä siellä chatissakin jo useampi kyselee uusien matskujen perään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä pyöriikö se Slovenian matkasta kiinnostunut täällä, mutta tässä tuore Slovenian kävijän kuvaus reissustaan (klikkaa pääpostausta niin avautuu lisää stooria)
No tästä henkilöstä ei ole jäänyt kovin hyvä kuva, kun paljasteli silloin NT:lla jotain keikkapaikkatietoja työpaikalta. Sai ilmeisesti siitä palautetta. Aika nuorelta ja kokemattomalta vaikuttaa tuon matkakuvauksen perusteella.
Ai, miten se sua ihmisenä haittasi, jos hän "paljasti" jotain tietoja ja vielä omien vertaistensa, eli muiden fanien hyväksi? Ihailtavaa toimintaa tuollainen, ainakin minun mielestän
Onhan siitä mainehaittaa joksuillekin kun joku levittää julkisessa somessa kuvankaappausten kera tietoja siitä miten vähän lippuja ne on myyneet. Ja mitä hyötyä fandomille on tiedosta?
Sehän oli ihan epäselvää tietoa, että oliko lippuja nimenomaan mennyt vähän vai paljon? Eikö se ollut se SYS-kiertueen Oslon keikka? Miten se olisi mainehaitta, jos on myynyt vähän, meinaan silloinhan osa ihmisiä voi ostaa ihan kannatuksesta. Eikä Jokerit ole niin iso bändi, että tuollaisesta voisi syntyä jotain mainehaittaa. Balkanilainen bändi Oslossa, C'mon, ihme, ettei myynyt välttis nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Mimulle B:nin ja K:n välit tuovat mulle positiivistä meininkiä ja iloa ja myös löytänyt sen kautta muita, jotka myös tykkäävät fiilistellä heidän välejään
Bnin ja K:n. Tai B:n ja K:n.
Onko kukaan seurannut joksujen haastatteluja tänään? Onko ollut mitään nostettavaa?
Nuo oli kyllä aika turhia, kun livestreamien ei edes pitänyt kuulua passin sisältöihin. Halusivat varmaan silti kokeilla sitä ominaisuutta, mutta voi olla, että siinä säädössä meni samalla jonkun verran aikaa hukkaan.