Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2

Vierailija
23.08.2024 |

Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3

Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.

Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3

Kommentit (10482)

Vierailija
2061/10482 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Joo minusta Discord on kiva ajatuksena, mutta kyllähän sen näkee, että nimimerkkien käyttö jarruttaa keskustelua jossain määrin. Ei ole yhtä vapaata keskustelua kuin täällä, mutta monet, itse mukaan lukien, on sen verran kyllästynyt palstojen haittapuoliin, joten suljetulle ja moderoidulle ryhmälle on tilausta."

Tykkään kans, että kun täällä alkaa liikaa ahdistaan, voi siirtyä tuonne Discordiin hengähtämään. Sille totisesti on välillä tarvetta. Ja hyvinhän sinne on ihmiset löytäneet.

Kumma kun se riitely heti käytännössä loppui, kun te häivyitte sinne Discordiin. Trollitkin löytynivät siitä poppoosta, koska eipä ole paljon näkynyt. 

Luetaanko me samoja ketjuja

Tottakai tuon jankkaajan mielestä tappelua on vähemmän, kun täällä ei ole enää ketään reagoimassa hänen kommentteihin 😂 Harvoin yksin kukaan pystyy tappelua saamaan aikaan, mutta eipä ole enää mitään keskusteluakaan. Juuri se mitä hän ja kaltaisensa ovat koko ajan toivoneet.

Niin. Nyt voi nopeasti lukaista ketjun läpi onko mitään oikeasti keskustelun arvoista tapahtunut, jos ei, niin ketju on pysynyt hiljaisena - - > tosi kätevää.  

Jos jotain oikeasti tapahtuisi, täälläkin kyllä keskustellaan siitä 🥰 

Siis Bojere-rintamalla tai isompina uutisina päähenkilöistä erikseen. Eilinen keikka ei ole uutinen. 

Vierailija
2062/10482 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläkin tännekin laitetaan linkkejä koko ajan

Aika tylsäksi menee keskustelu, jos mitään uusia linkkejä ei jaeta ollenkaan. Onhan tää aina ollut myös "tietotoimisto", josta löytää tiedon uusimmista tapahtumista, kuumistelukuvia ja niin edelleen.

Linkit voivat olla myös keskustelunavauksia, tai aiheuttavat keskustelua. Mun mielestä on kiva että niitä postaillaan.

Huoh, luetun ymmärtäminen. Kukaan ei ole ollut linkkejä vastaan, ainoastaan sitä, jos ne eivät tarjoa mitään avaajalleen. Itse koin niin tosi monista linkeistä, joten mua ei haittaa niiden oleminen muualla. Kun joku vähän yritti lällätellä, että niitä on nyt siellä Discordissa. Niin kiva. Hyvä. 

Miksi olet niin kateellinen discordista? Voit liittyä sinne itsekin, jos kiinnostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2063/10482 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kumma kun se riitely heti käytännössä loppui, kun te häivyitte sinne Discordiin. Trollitkin löytynivät siitä poppoosta, koska eipä ole paljon näkynyt."

Ne jäivät Puutarhalle, siellä on ollut aika järkyttävä meno ja välillä yöketjussakin.

Selkeästi näkee, että niitä mennyt uuteen paikkaan, kun tämä kummasti rauhoittui.

Kyllähän täällä samat trollit ja ankeuttajat kyttää edelleen, mutta kun keskustelua itse aiheesta on vähemmän, niin heilläkin on vähemmän mihin tarttua. Nyt toki tarttuneet tähän Discord aiheeseen ja siitäkin koittavat saada riitaa aikaiseksi.

Vierailija
2064/10482 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika tylsäksi menee keskustelu, jos mitään uusia linkkejä ei jaeta ollenkaan. Onhan tää aina ollut myös "tietotoimisto", josta löytää tiedon uusimmista tapahtumista, kuumistelukuvia ja niin edelleen.

Linkit voivat olla myös keskustelunavauksia, tai aiheuttavat keskustelua. Mun mielestä on kiva että niitä postaillaan.

Huoh, luetun ymmärtäminen. Kukaan ei ole ollut linkkejä vastaan, ainoastaan sitä, jos ne eivät tarjoa mitään avaajalleen. Itse koin niin tosi monista linkeistä, joten mua ei haittaa niiden oleminen muualla. Kun joku vähän yritti lällätellä, että niitä on nyt siellä Discordissa. Niin kiva. Hyvä. 

Miksi olet niin kateellinen discordista? Voit liittyä sinne itsekin, jos kiinnostaa.

Voi voi, onko se hiljaisempi kuin toivoitkaan? 😅

Vierailija
2065/10482 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kumma kun se riitely heti käytännössä loppui, kun te häivyitte sinne Discordiin. Trollitkin löytynivät siitä poppoosta, koska eipä ole paljon näkynyt."

Ne jäivät Puutarhalle, siellä on ollut aika järkyttävä meno ja välillä yöketjussakin.

Selkeästi näkee, että niitä mennyt uuteen paikkaan, kun tämä kummasti rauhoittui.

Kyllähän täällä samat trollit ja ankeuttajat kyttää edelleen, mutta kun keskustelua itse aiheesta on vähemmän, niin heilläkin on vähemmän mihin tarttua. Nyt toki tarttuneet tähän Discord aiheeseen ja siitäkin koittavat saada riitaa aikaiseksi.

Täällä ei ole nyt yhtäkään trollia, pölhö. Hyvä, jos te niiden näkijät olette nyt siellä.Saahan tuota kohtaan osoittaa epäilystäkin.

Vierailija
2066/10482 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskustelu, erilaiset suhtautumiset asioihin

sinulle = riita. 

Ok boomer.

Vierailija
2067/10482 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli-näkijät siirtyivät Discordiin! Lol, lempi päiväni! 👌🤣

Vierailija
2068/10482 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, tää kaikki vaan on osoitus siitä että tää shippi ei kuole. Se lisääntyy vaan. :D

Joo, ei ihan heti ole kuolemassa tämä shippi ja siitä kertoo esim tuo Discord. Shipparit on valmiita todellakin kaikin keinoin pitämään hengissä Bojere shipin. Sen saman on kyllä huomannut tässä matkan varrella muutenkin. Kuinka monta ketjua onkaan perustettu tuhoutuneiden tilalle, on tehty pelastuslauttoja, tietotoimisto, kokeiltu saittia ja nyt sitten viimein taivutti Discordiin. Kertoo aika paljon siitä, millaisen vaikutuksen B&K on tehnyt.

Vierailija
2069/10482 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trolli-näkijät siirtyivät Discordiin! Lol, lempi päiväni! 👌🤣

Joo pitäkää te täällä yllä tätä "laatukeskustelua", ei tuu ikävä. 😘

Vierailija
2070/10482 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoh, luetun ymmärtäminen. Kukaan ei ole ollut linkkejä vastaan, ainoastaan sitä, jos ne eivät tarjoa mitään avaajalleen. Itse koin niin tosi monista linkeistä, joten mua ei haittaa niiden oleminen muualla. Kun joku vähän yritti lällätellä, että niitä on nyt siell

Voi voi, onko se hiljaisempi kuin toivoitkaan? 😅

Aikalailla on ollut saman verran keskustelua siellä kuin täällä tänään. Ja mieluummin vähän hiljaisempaa kuin 200 viestiä jankutusta jostain älyttömästä asiasta.

-eri 

Vierailija
2071/10482 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäsuosittu puheenaihe ehkä, mutta Mikkeltä on nyt seitsemän keikan vlogit tulematta. Ja nyt ollaan keskellä tiivistä keikkaputkea, joten olisko sillä nytkään aikaa niitä tehdä, kun uutta materiaalia pitää kuvata joka päivä? 

Vierailija
2072/10482 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä pyöriikö se Slovenian matkasta kiinnostunut täällä, mutta tässä tuore Slovenian kävijän kuvaus reissustaan (klikkaa pääpostausta niin avautuu lisää stooria)

https://x.com/kunstnerinnen/status/1848659967051493674

Vierailija
2073/10482 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, tää kaikki vaan on osoitus siitä että tää shippi ei kuole. Se lisääntyy vaan. :D

Joo, ei ihan heti ole kuolemassa tämä shippi ja siitä kertoo esim tuo Discord. Shipparit on valmiita todellakin kaikin keinoin pitämään hengissä Bojere shipin. Sen saman on kyllä huomannut tässä matkan varrella muutenkin. Kuinka monta ketjua onkaan perustettu tuhoutuneiden tilalle, on tehty pelastuslauttoja, tietotoimisto, kokeiltu saittia ja nyt sitten viimein taivutti Discordiin. Kertoo aika paljon siitä, millaisen vaikutuksen B&K on tehnyt.

He todella on tehneet vaikutuksen, ja toi Kypros tuli niin puun takaa, vaikka jo Ruisrockin aikana koitti ihanat onnenpäivät.

Mä näen bojeren suurimmalta osalta tosi hyvänmielen shippinä, ja positiivisena.

Vierailija
2074/10482 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Nyt voi nopeasti lukaista ketjun läpi onko mitään oikeasti keskustelun arvoista tapahtunut, jos ei, niin ketju on pysynyt hiljaisena - - > tosi kätevää.  

Siis Bojere-rintamalla tai isompina uutisinapäähenkilöistä erikseen. Eilinen keikka ei ole uutinen. 

Näinkö on ja siitä ei saisi keskustella? Eikö ollut tarkoitus, että voidaan myöskin keskustella erikseen henkilöistä? Minulle esim. eilinen keikka oli tärkeämpi kuin esim. nämä radiohaastattelut. Onko täällä nyt kielto puhua keikoista?

Vierailija
2075/10482 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niille, jotka eivät ole (vielä) Discordissa, niin on siellä tämän ja eilisen päivän aikana 26 henkilöä keskustellut eli ei ole mitään päällepäsmäreitä niin kuin tuo yksi yrittää epätoivoisesti väittää. Ei varmasti ole kaikkien paikka eikä sinne ole todellakaan kenenkään pakko mennä, mutta oikaisen nyt vain tuon väitteen.

Mutta voihan tuon toki kääntää niinkin päin, että saman verran siellä on niitä hiljaisia, jotka eivät sano mitään. Tai tulevat tänne sitten anonyyminä kommentoimaan. 

Meitä on moneen junaan ja hyvä niin. Itse viihdyn, koska huomaan jotenkin provosoituvani näistä valittajista, joille mikään ei ole hyvin ja aina on liian vähän, liian paljon, liian yksipuolista tai liian rönsyilevää keskustelua. 

Vierailija
2076/10482 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäsuosittu puheenaihe ehkä, mutta Mikkeltä on nyt seitsemän keikan vlogit tulematta. Ja nyt ollaan keskellä tiivistä keikkaputkea, joten olisko sillä nytkään aikaa niitä tehdä, kun uutta materiaalia pitää kuvata joka päivä? 

Mulla ei ole edes tuota passia, mutta toivon teidän, jotka sitä sisältöä toivotte, vihdoinkin saavan rauhassa keskustella aiheesta ilman sitä va.jak sori toivottavasti Discordiin menneiden päälle päsmäreiden ilkeää huutoa siitä, miten maksua ottaviin sisällöntuottajiin ei saa olla pettynyt, eikä heille saa (lol) aiheuttaa pahaa mieltä! 

Onhan tuo nyt täysin ymmärrettävä toive, että haluaa sisältöä siihen passiin! Vaikka se ois ilmainen, tai maksanut tonnin. Ei kai silläkään toiveen ääneen sanomisen kanssa varsinaisesti ole tekemistä aina! 

Vierailija
2077/10482 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole edes tuota passia, mutta toivon teidän, jotka sitä sisältöä toivotte, vihdoinkin saavan rauhassa keskustella aiheesta ilman sitä va.jak sori toivottavasti Discordiin menneiden päälle päsmäreiden ilkeää huutoa siitä, miten maksua ottaviin sisällöntuottajiin ei saa olla pettynyt, eikä heille saa (lol) aiheuttaa pahaa mieltä! 

Onhan tuo nyt täysin ymmärrettävä toive, että haluaa sisältöä siihen passiin! Vaikka se ois ilmainen, tai maksanut tonnin. Ei kai silläkään toiveen ääneen sanomisen kanssa varsinaisesti ole tekemistä aina! 

En ole Discordissa ja eri mieltä, ne tulee kun tulee :) Ja hauska, että sulla tarve keskustella tästä, kun et edes passia omaa.

Vierailija
2078/10482 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis Bojere-rintamalla tai isompina uutisinapäähenkilöistä erikseen. Eilinen keikka ei ole uutinen. 

Näinkö on ja siitä ei saisi keskustella? Eikö ollut tarkoitus, että voidaan myöskin keskustella erikseen henkilöistä? Minulle esim. eilinen keikka oli tärkeämpi kuin esim. nämä radiohaastattelut. Onko täällä nyt kielto puhua keikoista?

Saa, totta kai saa. Onko sinulla oikeasti jotain luetun ymmärtämisen ongelmia, ois kiva tietää, etten ota ihme veetuiluna sellaista, ettei yhtään käsitetä, mitä jossain kommentissani kirjoitan? Se ettei eilinen keikka ole minulle uutinen ei tarkoita, että mä määräisin siitä, mitä täällä kirjoitellaan. Saatan vain sanoa että "mua ei kiinnosta", ja jos olet (et sinä, jota lainaan, vaan kuka tahansa, joka täällä ketjussa on) henkilö, jota tämä tieto loukkaa, niin mene rauhassa sinne Discordiin. 

Vierailija
2079/10482 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurasin keskustelua passista. Minusta siinä ei ollut ilkeilyä. Moni taisi vain ihan neutraalisti kommentoida että kyllä niitä vlogeja varmasti tulee, ja että ei Mikke edes luvannut että niitä tulisi lähes reaaliajassa, vaan taisi mainita että ne kaikki olisi valmiina noin viikko tourin päättymisen jälkeen.

Itse europassin hankkineena oon kyllä tyytyväinen tähän asti näkemiini materiaaleihin.

Vierailija
2080/10482 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon miettinyt että josko seuraavassa vlogissa on jotain niin jännää matskua että Mikke gatekeeppaa sitä. :D Tuskinpa, mutta kävi mielessä sekin.

Ketju on lukittu.