Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2

Vierailija
23.08.2024 |

Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3

Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.

Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3

Kommentit (10482)

Vierailija
2121/10482 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne twiitit oli nimenomaan päivittelyä siitä miten vähän lippuja oli mennyt ja hän todella yksityiskohtaisesti kertoi ja laittoi kuvia. Tuollainen on asiatonta eikä noita tietoja kuulu levittää, vaikka olisi myynyt hyvin. Lipunmyyntitiedot kuuluu bändille ja asianosaisille.

Vierailija
2122/10482 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten kyllä olen eri mieltä ...

No ihan samahan se meille passilaisille on mitä muuta  työtä Mikellä on.

Tää kuulostaa varmaan tosi negatiiviselta jonkun mielestä mut niinhän se vaan on, et kaikilla meillä on työmme ja toki itseä kiinnostaa Passin ostaneena nimenomaan se Passi. Enkä ole muuten se joka taas keskustelua tästä tänne nosti. 😚

Muakin kummastuttaa tuo suunnilleen sääli sitä kohtaan, että Mikellä on hommia ja on lupautunut jotain tekemään. Ärsyttää myös se, että "helposti hommat kasautuu tai jäävät tekemättä", silloin pitäisi tuntea itsensä, eikä lupautua tekemään asioita, jotka hoitaa heikosti. Tai ainakin on aika outoa puolestaloukkaantua koska kukaan ei pakota alkamaan noihin hommiin, luulisi ihmisellä olevan jonkinlaista itsekuria, e

Onhan se Miken kohdalla jo moneen kertaan nähty, ettei pidä lupauksiaan. Valitsee mieluummin levon ja hauskanpidon kuin työn. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2123/10482 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Jokerit tuon instansa perusteella tänään jonkinlaisella radio promokiertueella? Ovat olleet siis Rtv slo Radio_si'ssä, totiradiossa, Radio Celjessä ja menossa vielä Radio Mariboriin. 

En ymmärrä kieltä, niin onko tämä tosiaan uusi haastattelu, eikä sama kierrä eri radioasemilla? Löysin siis totiradion sivuilta haastiksen tältä päivältä:

https://totiradio.si/1108/intervju-joker-out

Eri haastattelu vaikutti olevan minusta.

Vierailija
2124/10482 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätäkin keskustelua kun lukee niin vaikuttaa että suurin osa ei ole siirtynyt kokonaan minnekään vaan discordista on tullut vain yksi palsta muiden lisäksi.

Ei sellaista tilannetta välttämättä tule koskaan että kaikki siirtyisi. Syy miksi itse en oo vielä ainakaan siirtynyt on ihan vaan että oon laiska. Mulla on discord-tunnus kyllä, mutta kirjaudun sen kanssa sinne isoon Käärijä discordiin, enkä haluu käyttää sitä samaa nauta-discordissa. Säätäminen kahden tilin kanssa ei vaan jotenki innosta.

Oletinkin että he jotka aikoivat siirtyä siirtyisivät juuri siksi että pääsevät täältä "jankkauksen, ankeutuksen ja trollien" keskeltä pois mutta nyt on tullut paljon kommentteja miten mukavaa siellä on kun ei tarvitse täällä olla. Käydään sitten kuitenkin edelleen täällä kirjoittelemassa asioista joista haluttiin päästä eroon siirtymällä discordiin. Vähän ristiriitaista.

Vierailija
2125/10482 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan seurannut joksujen haastatteluja tänään? Onko ollut mitään nostettavaa?

Ei ne ole olleet englanniksi.

Vierailija
2126/10482 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei mammat, missä fightit?

Niiinpä. Discordiin menneet voivat miettiä sitä keskenään 😉

Vierailija
2127/10482 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätäkin keskustelua kun lukee niin vaikuttaa että suurin osa ei ole siirtynyt kokonaan minnekään vaan discordista on tullut vain yksi palsta muiden lisäksi.

Ei sellaista tilannetta välttämättä tule koskaan että kaikki siirtyisi. Syy miksi itse en oo vielä ainakaan siirtynyt on ihan vaan että oon laiska. Mulla on discord-tunnus kyllä, mutta kirjaudun sen kanssa sinne isoon Käärijä discordiin, enkä haluu käyttää sitä samaa nauta-discordissa. Säätäminen kahden tilin kanssa ei vaan jotenki innosta.

Oletinkin että he jotka aikoivat siirtyä siirtyisivät juuri siksi että pääsevät täältä "jankkauksen, ankeutuksen ja trollien" keskeltä pois mutta nyt on tullut paljon kommentteja miten mukavaa siellä on kun ei tarvitse täällä olla. Käydään sitten kuitenkin edelleen täällä kirjoittelemassa asioist

Varmaan porukka käy vähän siellä sun täällä. Ja mä olen sitä mieltä, että tosi hyvä juttu tuo discord, vaikken tuolle kanavalle aio liittyäkään.

Vierailija
2128/10482 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan seurannut joksujen haastatteluja tänään? Onko ollut mitään nostettavaa?

Mulla ei ole tullut vastaan edes Twitterissä mitään sloveenifanien kommentteja eli tuskin mitään kummoista tullut

Vierailija
2129/10482 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletinkin että he jotka aikoivat siirtyä siirtyisivät juuri siksi että pääsevät täältä "jankkauksen, ankeutuksen ja trollien" keskeltä pois mutta nyt on tullut paljon kommentteja miten mukavaa siellä on kun ei tarvitse täällä olla. Käydään sitten kuitenkin edelleen täällä kirjoittelemassa asioist

Mä noiden "kriittisten" kommenttien yhtenä kirjoittajana tiesin, että he eivät itse ole millään tavalla vieraita asialle, josta itse eniten valittivat. Siis olla ikäviä muille. Joku heistä kävi täällä kirjoittamassa, että "yksin ei voi [täällä] riidellä". No ei niin, no shit sherlok. Kun ette ole täällä vänkäämässä, niin yksinpä ei täällä kukaan riitele, vaan keskustelee ja kertoo oman näkökantansa.

Minusta myös epäsuosittujen mielipiteitten pitäisi antaa olla, usein se jo rauhoittaa sanojan oloa, kun asian saa sanottua ulos mielestään. Ja lukija voi ohittaa, ei tarvitse jäädä joka hemmetin kommenttia dissaamaan. Eikä sanojalla ole paha olo kiusatakseen toisia palstalaisia, jonka takia haluaa sanoa jotain epäsuosittua. 

Vierailija
2130/10482 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ilahtunut siitä miten Twitterissä ja ig:ssä tulee vastaan monien sellaisten Kärtsä-fanien postauksia jotka on ihan uusia naamoja. Ja että joukossa paljon myös miehiä. Moni vaikuttaa ihan tosi suureltakin fanilta niiden postausten perusteella, mutta ehkä eivät vaan oo niin näkyviä hahmoja somessa. Tuollaisia selaillessa jotenkin aina havahdun siihen miten paljon Kärtsästä tykätään! Lämmittää mieltä.

Vierailija
2131/10482 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole tullut vastaan edes Twitterissä mitään sloveenifanien kommentteja eli tuskin mitään kummoista tullut

Ymmärsin tuosta totiradion haastiksesta, että jotain "jeeetä" tapahtuu petekinä, eli perjantaina :D Ja koska silloin tulee Bluzan musiikkivideo, niin arvatenkin siitä oli kyse, mutta sehän ei ole mikään uutinen 😄

Vierailija
2132/10482 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ettehän te nytkään juuri muuta tee kuin jankkaa discordiin liittyneistä. 

Vierailija
2133/10482 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärsin tuosta totiradion haastiksesta, että jotain "jeeetä" tapahtuu petekinä, eli perjantaina :D Ja koska silloin tulee Bluzan musiikkivideo, niin arvatenkin siitä oli kyse, mutta sehän ei ole mikään uutinen 😄

Toivottavasti tässä vikassa tunnin haastattelussa osataan kysyä oikeat kysymykset, esim seuraavan suomen keikan ajankohta 😉

Vierailija
2134/10482 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tulivat tänne riitelemään?

Vierailija
2135/10482 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kai muuta puhuttavaa.

Vierailija
2136/10482 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joksujen tän päiväinen Bluza Radio.si:llä 🤩 

Vierailija
2137/10482 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamu-unisen Janin (ja myös Boitsun!) ihailijoille (kaksikon koko piipahdus studiossa haastatteluineen)

Vierailija
2138/10482 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten kyllä olen eri mieltä ...

No ihan samahan se meille passilaisille on mitä muuta  työtä Mikellä on.

Tää kuulostaa varmaan tosi negatiiviselta jonkun mielestä mut niinhän se vaan on, et kaikilla meillä on työmme ja toki itseä kiinnostaa Passin ostaneena nimenomaan se Passi. Enkä ole muuten se joka taas keskustelua tästä tänne nosti. 😚

Muakin kummastuttaa tuo suunnilleen sääli sitä kohtaan, että Mikellä on hommia ja on lupautunut jotain tekemään. Ärsyttää myös se, että "helposti hommat kasautuu tai jäävät tekemättä", silloin pitäisi tuntea itsensä, eikä lupautua tekemään asioita, jotka hoitaa heikosti. Tai ainakin on aika outoa puolestaloukkaantua koska kukaan ei pakota alkamaan noihin hommiin,

Vaikka mä odotan itsekin kovasti uutta materiaalia Passiin, tää kommentti on musta silti melko ilkeä. 

Vierailija
2139/10482 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Europassissa uudet vlogit!

Vierailija
2140/10482 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Europassissa uudet vlogit

Whaaa....