Puhutaan suoraan: mitkä ovat ne todelliset esteet pariutumisen ensivaiheessa
Eli nyt ei puhuta "miehen kyvyistä tehdä kotitöitä" tai "uskollisuudesta" tai mistään, mikä liittyy jo pitkällä olevaan parisuhteeseen. Mitkä arvelet olevan ne kaikkein keskeisimmät tarkat syyt, miksi ihminen ei saa esimerkiksi treffiseuraa tai naisen tapauksessa ei pääse toisia treffejä/seksiä pidemmälle. Itse ehdotan näitä:
Naisella:
Ylipaino, hiljainen luonne, päihteettömyys, kyvyttömyys tehdä aloitteita edes tekstillä sovelluksissa, kehitysvamma/muu vamma, vahvat periksiantamattomat aatteet
Miehellä:
Kaljuus, korkea ikä, keskivartalolihavuus, lihaksettomuus, silmälasit, huono hygienia, rumat vaatteet, ulkomaalaisuus (poislukien valkoihoinen länsimaalainen), päihteettömyys
Kommentit (406)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päihteettömyys Suomessa tuo kyllä eteen monenlaisia sosiaalisia ongelmia. En suosittele kenellekään, ellei taustalla ole alkoholismia tai sukurasitetta sairastua alkoholismiin. Nuorillekin pitäisi kertoa rehellisesti, mitä alkoholittomuus oikeasti tuo mukanaan ja mistä jää paitsi.
Mistä jää paitsi? Olen ollut päihteetön muutaman vuoden, mutta ihan samaan tapaan käyn ulkona, juhlisssa ja tapahtumissa kuin ennenkin. En vaan juo. Ainoa mistä jään paitsi on humala, huonot yöunet, heikko fyysinen palautuminen, krapula, kalorit ja alkoholin lukuisat hiljalleen kertyvät terveyshaitat.
Olitko päihteetön nuorena, kun ratkaiseva kehitys ihmissuhteiden luomiseksi tehdään? Silloin, kun muut bilettivät ja joivat, nii
Osa ihmisistä on luonteeltaan ulospäinsuuntautuneita niin, että voivat heittää läppää kelle tahansa. Ei tarkoita, että olis lähestymisiä kaikki keskustelut. Toki niitäkin voi sitten tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan vakavissaan pistit tuonne listalle silmälasit?
En oo 80-luvun peruskoulun jälkeen ikinä törmännyt siihen, että silmälaseista ois mitään negatiivista mielikuvaa kellään, tai että niillä ois mitään väliä ylipäätään.
Silmälasit ovat miehellä geneettisen heikkouden / vanhuuden merkki. Samalla tavalla, kuin kaljuuntuminen, mutta silmälasit on vaan helpompi korjata pois tieltä. Kummassakaan vaivassa ei ole kyse vanhuudesta, mutta silti naiset yhdistävät molemmat ominaisuudet "ikääntyneeseen mieheen".
Ai miehellä mutta ei naisella?
Mut joo ei. Oot vaan väärässä.
Kun nainen sanoo vähän sitä sun tätä asiattomaksi tai sopimattomaksi käytökseksi niin menee mielenkiinto heti.
Se on se että nainen toteaa ettei mies ole niin komea että voitaisi tavata myöhemmin.
Miehellä silmälasit ja kaljuus, mitä nyt hittoa taas?
Este on se ettei naiset halua tavata tavis miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Miehellä huono hygienia, huono kunto, huonot käytöstavat, sovinismi, naisviha, ylisuorittaja, pummius,
ei tiedä mitä hakee vaikka ikää kohta 40,
ei ymmärrä että EI on kokonainen lause,
stalkkeri, friikki, väkivalta, uhkailu, lääppiminen.
Tuossahan nuita syitä on läjä päin.
Luulee, että kaikki on kiinni ulkonäöstä ja uhriutuu siitä, ei näe että ongelma on käytöstapojen puute ja tunnesäätelyn ulkoistaminen.
Miehellä työttömyys, naisella rumuus.
Miehellä: mansplainaus, monologit, sosiaalisen älyn puute/heikkous
Vierailija kirjoitti:
Ihan vakavissaan pistit tuonne listalle silmälasit?
En oo 80-luvun peruskoulun jälkeen ikinä törmännyt siihen, että silmälaseista ois mitään negatiivista mielikuvaa kellään, tai että niillä ois mitään väliä ylipäätään.
Olihan siellä myös kalju. Mulla löytyy molemmat. En ole kovin paljoa deittaillut koska kovin monta naista ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Päihteettömyys Suomessa tuo kyllä eteen monenlaisia sosiaalisia ongelmia. En suosittele kenellekään, ellei taustalla ole alkoholismia tai sukurasitetta sairastua alkoholismiin. Nuorillekin pitäisi kertoa rehellisesti, mitä alkoholittomuus oikeasti tuo mukanaan ja mistä jää paitsi.
Ihan vakavissaan, kuinka moni aikuinen on oikeasti tekemisissä vanhojen opiskelukavereiden kanssa esim. 10 vuotta opiskeluiden jälkeen? Muutto eri paikkakunnille, erilleen kasvaminen, erilaiset elämäntilanteet, ruuhkavuodet jne. Ei sillä ole mitään tekemistä alkoholin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehillä: menee liikaa seksi edellä. Puhuu naiselle mitään seksistä ennen kuin on saanut naisen haluamaan itseään. Nainen haluaa kuulla yhtään mitään seksistä vasta kun on herännyt seksuaalinen halu juuri tätä miestä kohtaan. Suorilla seksijutuilla se halu ei herää, vaan tarvitaan hienovaraisempaa flirttiä.
Tässäkin ollaan ehkä jo päästy treffeille.
Ei pääse treffeille, jos tinderissä heittää liian aikaisin seksiläppää.
Ei siellä tunnu pääsevän vaikka olisi kuinka asiallinen.
Vierailija kirjoitti:
Miehellä silmälasit ja kaljuus, mitä nyt hittoa taas?
No sitähän täällä aina on.
Mä olen käynyt viimeisen kahden vuoden aikana n. 20 treffeillä. Alla tulokset:
Kolmen naisen kohdalla minä olisin ehdottomasti halunnut treffata uudestaan. Kukaan näistä kolmesta ei kuitenkaan halunnut nähdä minua uudelleen.
Viisi näistä naisista olisi halunnut treffata minut uudelleen, mutta minä en halunnut heitä.
Loput tapaukset oli sellaisia, joissa kumpikaan osapuoli ei ollut erityisen innoissaan toisesta.
Eli 20 treffit takana, eikä vielä kertaakaan ole käynyt niin, että molemmilla osapuolilla olisi halu tavata uudelleen 😃
M35
Vierailija kirjoitti:
Mä olen käynyt viimeisen kahden vuoden aikana n. 20 treffeillä. Alla tulokset:
Kolmen naisen kohdalla minä olisin ehdottomasti halunnut treffata uudestaan. Kukaan näistä kolmesta ei kuitenkaan halunnut nähdä minua uudelleen.
Viisi näistä naisista olisi halunnut treffata minut uudelleen, mutta minä en halunnut heitä.
Loput tapaukset oli sellaisia, joissa kumpikaan osapuoli ei ollut erityisen innoissaan toisesta.
Eli 20 treffit takana, eikä vielä kertaakaan ole käynyt niin, että molemmilla osapuolilla olisi halu tavata uudelleen 😃
M35
Eli useampi kiinnostui susta kuin sinä naisista. Miksi et halunnut tavata näitä susta kiinnostuneita naisia uudelleen?
Oravanpyörä, päivät menee siinä vauhtia kerätessä ja iltaisin ei enää jaksa, eikä huvita mennä epämukavuusalueelle.
Ihmissuhdeshoppailu. Halutaan täsmätuote omaa elämää parantamaan. Oma elämä on valmis, toisen pitäis sopia siihen täysin, tai ei kiinnosta.
Nuorena kun pariuduttiin, oltiin valmiimpia kompromisseille. Kasvettiin yhdessä. Joskus yhteen, joskus erilleen. Suhteet kiinnosti suhteena, uutena kokemuksena. Nyt ei kiinnosta.
Silmälasit = älykäs mies. Tai luova. Tyylikäs. Riippuu toki niistä laseista vähän ja yleisestä tyylistä.