Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puhutaan suoraan: mitkä ovat ne todelliset esteet pariutumisen ensivaiheessa

Vierailija
21.08.2024 |

Eli nyt ei puhuta "miehen kyvyistä tehdä kotitöitä" tai "uskollisuudesta" tai mistään, mikä liittyy jo pitkällä olevaan parisuhteeseen. Mitkä arvelet olevan ne kaikkein keskeisimmät tarkat syyt, miksi ihminen ei saa esimerkiksi treffiseuraa tai naisen tapauksessa ei pääse toisia treffejä/seksiä pidemmälle. Itse ehdotan näitä:

Naisella:

Ylipaino, hiljainen luonne, päihteettömyys, kyvyttömyys tehdä aloitteita edes tekstillä sovelluksissa, kehitysvamma/muu vamma, vahvat periksiantamattomat aatteet

Miehellä:

Kaljuus, korkea ikä, keskivartalolihavuus, lihaksettomuus, silmälasit, huono hygienia, rumat vaatteet, ulkomaalaisuus (poislukien valkoihoinen länsimaalainen), päihteettömyys

Kommentit (406)

Vierailija
41/406 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka miehellä olisi nuo kaikki kunnossa, he eivät ehdota järkeviä treffejä vaan perseilevät. Ekat treffit ovat tyyliin seksitreffit. Menkööt prostituoiduille jos tämä on tavoite

Vierailija
42/406 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen käynyt viimeisen kahden vuoden aikana n. 20 treffeillä. Alla tulokset:

Kolmen naisen kohdalla minä olisin ehdottomasti halunnut treffata uudestaan. Kukaan näistä kolmesta ei kuitenkaan halunnut nähdä minua uudelleen.

Viisi näistä naisista olisi halunnut treffata minut uudelleen, mutta minä en halunnut heitä. 

Loput tapaukset oli sellaisia, joissa kumpikaan osapuoli ei ollut erityisen innoissaan toisesta.

Eli 20 treffit takana, eikä vielä kertaakaan ole käynyt niin, että molemmilla osapuolilla olisi halu tavata uudelleen 😃

M35

Eli useampi kiinnostui susta kuin sinä naisista. Miksi et halunnut tavata näitä susta kiinnostuneita naisia uudelleen?

En vaan tuntenut mitään seksuaalista vetoa heihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/406 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä: Tökerö käytös ketä tahansa kohtaan, sovinismi, vähättely, pätemisentarve, itsekeskeisyys.

Yllättäen nuo pätevät myös moneen naiseen.

Vierailija
44/406 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä silmälasit ja kaljuus, mitä nyt hittoa taas?

Täysin uusi juttu, että kumpikin noista elementeistä loistaa poissaolollaan miesmalleilla ja Hollywood-näyttelijöillä? Ei varmaan sattumaa. Ja Tinderissä, jos meinaa erottua 5000 miehen joukosta, niin siinä ei voi olla "vähän sinne päin".

Vierailija
45/406 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kovin suurta kiinnostusta pariutumiseen. "Jos tulee joku täydellinen/riittävän helppo kohdalle", mutta sen eteen ei viitsisi nähdä paljon vaivaa. 

Tää on sama miehillä ja naisilla. 

Ei myöskään ole mallia hyvästä parisuhteesta. Odotukset seurustelusta, rakkaudesta tms. voi olla tosi hatarat tai repaleiset. 

Ei ole mitään syytä tai tarvetta pariutua. Ainakin väitetään niin, kun ollaan totuttu omaan rauhaan. 

Lyhyesti. Ei kiinnosta tarpeeksi. 

Useimmiten tarkoittaa: ei halua tehdä mitään sen eteen. Laiska.

Vierailija
46/406 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun deittailemieni miesten kohdalla on aina ollut kyse luonteesta. Joidenkin kanssa juttu ei vaan kulje, jotkut ovat suorastaan ärsyttäviä ja pieni osa ihan hulluja. 

Vierailija
47/406 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehillä: alkaa ekoilla treffeillä kähmiä, tai puhuu sopimattomia.

Ja ennen treffejä jo aletaan painostaa nopeaan tapaamiseen ja intiimiin kanssakäymiseen.

Mielenkiinnosta: lasketko kahvilassa käynnin "intiimiksi kanssakäymiseksi"?

Vierailija
48/406 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan vakavissaan pistit tuonne listalle silmälasit?

En oo 80-luvun peruskoulun jälkeen ikinä törmännyt siihen, että silmälaseista ois mitään negatiivista mielikuvaa kellään, tai että niillä ois mitään väliä ylipäätään. 

Silmälasit ovat miehellä geneettisen heikkouden / vanhuuden merkki. Samalla tavalla, kuin kaljuuntuminen, mutta silmälasit on vaan helpompi korjata pois tieltä. Kummassakaan vaivassa ei ole kyse vanhuudesta, mutta silti naiset yhdistävät molemmat ominaisuudet "ikääntyneeseen mieheen".

Kaljuuntuminen on geeneissä. Ja se kaljuuntumista miehellä aiheuttava geeni periytyy äidiltä.

Vierailija
49/406 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan vakavissaan pistit tuonne listalle silmälasit?

En oo 80-luvun peruskoulun jälkeen ikinä törmännyt siihen, että silmälaseista ois mitään negatiivista mielikuvaa kellään, tai että niillä ois mitään väliä ylipäätään. 

Olihan siellä myös kalju. Mulla löytyy molemmat. En ole kovin paljoa deittaillut koska kovin monta naista ei kiinnosta.

Molemmat haasteet ovat ongelmia, jotka eivät miellytä naisia. Molemmat ovat naiselle merkkejä ikääntyneestä miehestä, vaikka silmälasit tai kalju voivat olla jo 16-vuotiaalla. Mutta biologisesti nämä ominaisuudet kertovat naiselle miehen geneettisestä heikkoudesta.

Vierailija
50/406 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Negatiivinen asenne kaikkea ja kaikkia kohtaan, tylsät jutut, alatyyliset jutut, epäsiisti habitus (haisee pahalle, likaisuus). Pätee sekä miehiin, että naisiin.

Vierailija
51/406 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä kilttiys.

Totta. Ystävällinen, rauhallinen, harkitsevainen, toista kunnioittava, kiltti. Kirosanoja kaikki. Ja jotenkin nainen tulkitsee nuo oikeutukseksi käyttäytyä paskamaisesti tällaista ihmistä kohtaan.

Vierailija
52/406 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmen naisen kohdalla minä olisin ehdottomasti halunnut treffata uudestaan. Kukaan näistä kolmesta ei kuitenkaan halunnut nähdä minua uudelleen.

Viisi näistä naisista olisi halunnut treffata minut uudelleen, mutta minä en halunnut heitä. 

Loput tapaukset oli sellaisia, joissa kumpikaan osapuoli ei ollut erityisen innoissaan toisesta.

Eli 20 treffit takana, eikä vielä kertaakaan ole käynyt niin, että molemmilla osapuolilla olisi halu tavata uudelleen 😃

M35

Sinä sentään olet päässyt käymään treffeillä.

Vierailija
53/406 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päihteettömyys Suomessa tuo kyllä eteen monenlaisia sosiaalisia ongelmia. En suosittele kenellekään, ellei taustalla ole alkoholismia tai sukurasitetta sairastua alkoholismiin. Nuorillekin pitäisi kertoa rehellisesti, mitä alkoholittomuus oikeasti tuo mukanaan ja mistä jää paitsi.

Mistä jää paitsi? Olen ollut päihteetön muutaman vuoden, mutta ihan samaan tapaan käyn ulkona, juhlisssa ja tapahtumissa kuin ennenkin. En vaan juo. Ainoa mistä jään paitsi on humala, huonot yöunet, heikko fyysinen palautuminen, krapula, kalorit ja alkoholin lukuisat hiljalleen kertyvät terveyshaitat.

Olitko päihteetön nuorena, kun ratkaiseva kehitys ihmissuhteiden luomiseksi tehdään? Silloin, kun muut bilettivät ja joivat, niin olitko sinä selvinpäin näissä bileissä?

Minä en ollut edes tervetullut noihin bileisiin. Varmaan siksi, että en juonut tai polttanut. Olin nössö tyttöjen silmissä.

Sivusta

Vierailija
54/406 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä. Lyhyt ja ei kehittänyt itseään henkisellä tasolla, juo. Ei karisma pääse esille.

Naisella. Vattuileva lähiögangsta joka kittaa viinaa. Ja on yksi pojista.

Miten "kehitetään itseä henkisellä tasolla"?

Vierailija
55/406 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M35

Ihanko tosissasi ajattelit että yksi kahdestakymmenestä on se suhde jolla jo löytyy erittäin hyvä yhteys kahden ihmisen välillä? No ei löydy kuin erittäin hyvällä tuurilla.

Oikeasti ehkä muutama ihminen sadasta voi olla sellainen että teidän välillenne voi tulla joku oikeasti erityinen yhteys joka siis on se vaatimus sille että suhde voi syntyä.

Ja kun tänne tulee kohta joku selittämään miten kyllä ne komeimmat miehet saavat kenet vaan niin kannattaa muistaa pari seikkaa:

-kenenkään ei kannata ottaa "ketä vaan". Siitä ei synny hyvää parisuhdetta, ei edes komeille ja kauniille.

-komeat ja suositut tapaavat paljon ihmisiä sellaisella virityksellä että kiinnostusta voi syntyä koska he vetävät muita puoleensa. Siksi he myös tapaavat helpommin koska tarjontaa on paljon. Siltikin siitä tarjonnasta vain pieni osa on heille oikeasti sopivia. Tämä ei eroa taviksesta mitenkään.

Vierailija
56/406 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täysin uusi juttu, että kumpikin noista elementeistä loistaa poissaolollaan miesmalleilla ja Hollywood-näyttelijöillä? Ei varmaan sattumaa. Ja Tinderissä, jos meinaa erottua 5000 miehen joukosta, niin siinä ei voi olla "vähän sinne päin".

Eihän loista. Miten niin Hollywood-näyttelijöillä ei oo silmälaseja? Oon aika varma nähneeni sellaiset esim. Brad Pittillä, Johnny Deppillä, Ashton Kutcherilla ja ties kuinka monella muulla.

Ja en ole ikinä, ikinä elämässäni kuullut yhdenkään naisen mainitsevan silmälaseja minään turn offina. Ja aika paljon on tullut juteltua miehistä kaverien kanssa. 

Vierailija
57/406 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isot kommunistisilmälasit naisella on vaaranmerkki, ei jatkoon.

On niitä muitakin silmälaseja kuin nuo.

Vierailija
58/406 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin on este, joillekin ei ole. 😁

Vierailija
59/406 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun deittailemieni miesten kohdalla on aina ollut kyse luonteesta. Joidenkin kanssa juttu ei vaan kulje, jotkut ovat suorastaan ärsyttäviä ja pieni osa ihan hulluja. 

Tämä. Ei tiedä miten hankala miesten on tajuta että sen yhdessäolon pitää olla molemmista oikeasti kiinnostavaa ja luontevaa jotta suhde voi syntyä. Vaikka miten olisi komea naama niin jos ne jutut ärsyttävät koko ajan niin ei siitä mitään tule.

Sillä naamalla taas ei ole ollenkaan niin isoa väliä jos henkinen yhteys syntyy.

Vierailija
60/406 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän loista. Miten niin Hollywood-näyttelijöillä ei oo silmälaseja? Oon aika varma nähneeni sellaiset esim. Brad Pittillä, Johnny Deppillä, Ashton Kutcherilla ja ties kuinka monella muulla.

Ja en ole ikinä, ikinä elämässäni kuullut yhdenkään naisen mainitsevan silmälaseja minään turn offina. Ja aika paljon on tullut juteltua miehistä kaverien kanssa. 

Kaikki noista mainitsemistasi näyttelijöistä ovat vanhoja ukkoja. Ei heillä priima-aikoina ollut silmälaseja missään roolissa, missä naisia on tarkoitus miellyttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän