Miksi tapailemaan mies puhuu erityisen paljon muista naisista
Ei kenestäkään yksittäisestä paljon vaan ylipäänsä muista naisista, kaverinaisista tai edellisistä kumppaneista puhuu joka tapaamiskerralla paljon. Todella erikoista käytöstä ja tuntuu että tämä vaan lisääntyy mitä enemmän tapailemme. En reagoi mitenkään, en ole mustasukkainen joten en usko että sitä testailee. Joitain kehuu, joitain haukkuu mutta aina jotain puhuu.
Kommentit (83)
Tapailin tuollaista miestä kerran. En vieläkään ihan tiedä, mitä hän oikein ajatteli tai ajoi takaa sitä tehdessään. Suhteen edetessä kävi ilmi että eksä oli sairaalloisen mustasukkainen ja erokin oli ihan kesken. Palasi sen eksän kanssa yhteen meidän jälkeen, joskin erosivat uudestaan heti. Halusi pysyä ystävänä mutta sanoin ei kiitos ja poistin kaikki yhteydet, kun tajusin että hän taisi vaan kerätä erilaisia naisia historiaansa, huomasin mm. että hänen kaverilista instassa oli täynnä naisia. No ihmekös, eksä oli mustasukkainen..
Vierailija kirjoitti:
Vanha kikka pelikirjasta. Kertoo sinulle, että vientiä olisi muuallakin. Toimii.
Ei muuten toimi.
t.nainen
Tuohan on toisen tahallista ärsyttämistä. Haluatko miehen joka yrittää tahalteen ärsyttää sinua vai miehen joka kohtelee sinua kunnioittavasti? Niinpä.
Vierailija kirjoitti:
Vanha kikka pelikirjasta. Kertoo sinulle, että vientiä olisi muuallakin. Toimii.
Toimii niin, että nainen ei kuluta turhaan aikaansa vaan laittaa pelailijan luiskaan.
Huomattavasti olennaisempi kysymys on se, että miksi sinä yhä tapailet miestä, joka jatkuvasti puhuu eksistään ja muista naisista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeile huviksesi puhua muista miehistä. Kehu julkisuuden henkilöitä, ihaile veljeäsi, muistele ihanaa hetkeä eksän kanssa. Katso kuinka suu mutristuu ja raivo alkaa kihistä. Tasa-arvoisesti
Miksi? Miksi alkaa pelata pelejä?
Sano suoraan, että onpa ikävää käytöstä moinen.
Mitä tuollaisessa roikkumaan. Tee palvelus ja kerro, että käyttäytyy typerästi. Voi sitten ottaa opikseen, jos osaa.
Ensisijainen neuvo on tietysti laittaa roskat roskikseen ja tuollainen mies on roskaa. Käytöstavaton, lapsellinen ja epälojaali. Mutta jos ei ole tähän valmis, voi peilata miehen käytöstä. Tein kerran itse näin ja mies sanoi välittömästi ettei halua kuulla muista miehistä. Oppi kerrasta
Joko mies on niin tyhmä, että luulee tekevänsä vaikutuksen tai sitten hän on ilkeä kiusaaja. En tiedä onko kumpikaan hyvä vaihtoehto.
Pihalle koko ukko? Ei ole hyviä kokemuksia noista. Jauhaa samaa jatkossakin, naisia naisia naisia. Miksi ne sua kiinnostaisi vieraat naiset ja kulutat siihen aikaa omasta elämästäsi, ajatuksiasi. Ei keskity yhteen? Ellei tosiaan ole platoninen kaveri hänellä josta puhuu ja saadaan joku tolkku asiaan. Ja jauhaminen lopahtaa, ehkä jotkut kaverijutut eivät toimi. Muta jos on pelaaja tai pukkimainen, ei jaksa.
Hyvin vaikea sanoa, miksi mies toimii noin. Häiritseekö asia sinua?
Vierailija kirjoitti:
Narsismin yksi piirre. Onneksi naiset näkevät läpi.
Tämä. Narsismia.
Onko hänen jäykistynyt siittimensä jo liikkunut edestakaisin rakkausrei'ässäsi? 🤔
Koska se on pelimies ja sinun mielestä komea joten komealla miehellä on paljon naisia. Se on myös uskoton eli pettää naisia. Pakkomielle naisiin ja pettämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Minun mies ei puhu toisista naisista vaan puhuu toisille naisille. Kamala tarve hankkia jatkuvasti uusia kavereita ja jakaa heille arkeaan. Olen täysin kyllästynyt tähän pelleilyyn.
Miten vaivautuneilta tai kiinnostuneilta ne naiset vaikuttaa?
Onko ohimokalju- vai otsatupsuinseli vai peräti molemmat 😬
Tuollainen mies jätettäköön rannalle ruikuttamaan ja puhumaan peilikuvalleen. Amen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mies ei puhu toisista naisista vaan puhuu toisille naisille. Kamala tarve hankkia jatkuvasti uusia kavereita ja jakaa heille arkeaan. Olen täysin kyllästynyt tähän pelleilyyn.
Miten vaivautuneilta tai kiinnostuneilta ne naiset vaikuttaa?
Eivät ainakaan vaivaantuneilta.
Tapailin joskus naista joka puhui useasti entisestä poikaystävästään. Mitä se tarkoittaa?
Sittemmin halusi olla vain kaveri, vaikka kaikki kiinnostuksrn merkit olikin ilmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita ukko luiskaan.
Mulle tulee tästä aina sellainen mielikuva, että mies istahtaa pyörätuoliin ja nainen antaa oikein vauhtia ja mies luisuu liukuen luiskaa pitkin :D
Mietin osaavatko tuollaiset idiootit edes rakastua oikeasti. Vai ollaanko koko ajan vain HIMOn perässä juoksemassa ja egoaan buustamassa.