Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tapailemaan mies puhuu erityisen paljon muista naisista

Vierailija
21.08.2024 |

Ei kenestäkään yksittäisestä paljon vaan ylipäänsä muista naisista, kaverinaisista tai edellisistä kumppaneista puhuu joka tapaamiskerralla paljon. Todella erikoista käytöstä ja tuntuu että tämä vaan lisääntyy mitä enemmän tapailemme. En reagoi mitenkään, en ole mustasukkainen joten en usko että sitä testailee. Joitain kehuu, joitain haukkuu mutta aina jotain puhuu. 

Kommentit (83)

Vierailija
21/83 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei oikeasti ole sinuun rakastunut, olet hänelle ns.hyvä jätkä jolle voi kertoa entisistä panoistaan niin kun mihille kerrotaan. Jos rakastaisi ei ärsyttäisi toisista naisista puhumalla.

Vierailija
22/83 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuollainen egon buustatusta halutaan kukkoilla "on mulla naisia" ja tavallaan viestittää sitäkin "onhan niitä jos en sulle kelpaa"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/83 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä nainen jolla paljon mieskavereita ja kyllä tulee puhuttua heistä kun arkeen kuuluvat. En ole tullut asiaa sen syvällisemmin ajatelleeksi. 

Vierailija
24/83 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli mies joka puhui koko ajan eksästään. Eihän se suhde kestänyt, kuka haluaa kuunnella kun toinen itkee eksänsä perään? Huvittavaa tästä teki että kuulin hänen uudessa tapailusuhteessaan puhuneen minusta jatkuvasti tälle uudelle naiselle. No eihän heilläkään suhde kestänyt. Mikä järki puhua eksästä uudelle, en voi ymmärtää? Jos ei ole päässyt eksästä yli niin ole hyvä mies yksin.

Vierailija
25/83 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin kerran samanlaisen miehen , joutui samantien luiskaan. Nykyinen mies keskittyy minuun ja nykyhetkeen, kuten herrasmies. 

Vierailija
26/83 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä juttelee sinusta muille naisille kun jättää sinut.

Kumpikohan se jättää

Vierailija
27/83 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mies ei puhu toisista naisista vaan puhuu toisille naisille. Kamala tarve hankkia jatkuvasti uusia kavereita ja jakaa heille arkeaan. Olen täysin kyllästynyt tähän pelleilyyn.

Laita ukko luiskaan.

Vierailija
28/83 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs kaverini on alkanut puhua jatkuvasti keskusteluista ja ajanvietosta muiden naisten kanssa. Minua tämä ei kiinnosta pisaraakaan, mutta kai ikisinkku peräkammarin poika ajattelee, että jotenkin pönkittää omaa harhaista käsitystä itsestään. Säälittävää. 

Vierailija
29/83 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä puhe mistä puute

Vierailija
30/83 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaa uskotella että hänellä on paljon hyviä suhteita naisiin. Totuus on luultavasti täysin päinvastainen.

Juuri tämä.

Minä erehdyin jopa menemään naimisiin mokoman kanssa.  No, mentiin kun tulin raskaaksi, se tavallinen tarina.

Ajattelin kuitenkin, että kun ollaan vakiintuneita, niin loppuu se alituinen toisista naisista puhuminen.  Ei se loppunut, päinvastoin yltyi, kun oletti, että nyt minä olen siinä kiikissä ja koukussa ja siinä pysyn, niin hän saa vapaasti esitellä sitä, miten paljon hänen ympärillään on pörrännyt naisia ja pörrää edelleenkin.  Aina oli joku nainen jossain häntä katsonut "sillä silmällä" ja joku nainen lähettänyt terveisiä ja hänellä ollut aina hurja suosio naisten keskuudessa.  Aina oli joku nainen jossain häntä ihailemassa.

Se oli väsyttävää!

Eron syitä oli muitakin, mutta tuo oli ainakin se asia, josta olin tosi onnellinen, kun pääsin eroon.  Sanoinkin hänelle, että nythän sinä olet viimeinkin vapaa tapailemaan niitä lukuisia ja lukuisia naisia, jotka sinua aina seuraa ja sulle lirkuttelee, kuulemma, ja joista sinä jaksat jauhaa joka jumalan päivä.  Siihen se ei sanonut mitään, siinä vaiheessa sitä kiinnosti paljon enemmän se, kuinka minä sitten mukamas naiskentelen kaikkien kohdalle osuvien miesten kanssa, kauhea mustasukkaisuus ylitti ilmeisesti ilon niistä muista naisista.

En tiedä, kuinka paljon niitä sitten hänen kimpussaan liehui.  Minä en kyllä ikinä nähnyt enkä kuullut yhdestäkään.  

Vierailija
31/83 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerää käytöstä mieheltä. Tuskinpa kannattaa jatkaa tapailua, kun tuo nyt jo ärsyttää. 

Vierailija
32/83 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän ei oikeasti ole sinuun rakastunut, olet hänelle ns.hyvä jätkä jolle voi kertoa entisistä panoistaan niin kun mihille kerrotaan. Jos rakastaisi ei ärsyttäisi toisista naisista puhumalla.

Joko tuo tai sitten on idiootti ja luulee tekevänsä vaikutuksen, kun rehvastelee naisillaan ja esittää naistenmiestä.

Vierailija
33/83 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha kikka pelikirjasta. Kertoo sinulle, että vientiä olisi muuallakin. Toimii.

Vierailija
34/83 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietää että naiset tykkäävät miehistä jolla on paljon muitakin naisia. Naiset haluavat aina samaa kuin muutkin naiset.

Vierailija
35/83 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha kikka pelikirjasta. Kertoo sinulle, että vientiä olisi muuallakin. Toimii.

Kun ei toimi. Sehän se huvittavinta onkin. 

Vierailija
36/83 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaa uskotella että hänellä on paljon hyviä suhteita naisiin. Totuus on luultavasti täysin päinvastainen.

Juuri tämä.

Minä erehdyin jopa menemään naimisiin mokoman kanssa.  No, mentiin kun tulin raskaaksi, se tavallinen tarina.

Ajattelin kuitenkin, että kun ollaan vakiintuneita, niin loppuu se alituinen toisista naisista puhuminen.  Ei se loppunut, päinvastoin yltyi, kun oletti, että nyt minä olen siinä kiikissä ja koukussa ja siinä pysyn, niin hän saa vapaasti esitellä sitä, miten paljon hänen ympärillään on pörrännyt naisia ja pörrää edelleenkin.  Aina oli joku nainen jossain häntä katsonut "sillä silmällä" ja joku nainen lähettänyt terveisiä ja hänellä ollut aina hurja suosio naisten keskuudessa.  Aina oli joku nainen jossain häntä ihailemassa.

Se oli väsyttävää!

Eron syitä oli muitakin, mutta tuo

Uskomattomalle kuulostaa sanon vaan! Joka päivä jankata muiden naisten ihailusta. Sairasta. 

Vierailija
37/83 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsismin yksi piirre. Onneksi naiset näkevät läpi. 

Vierailija
38/83 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni kannattaa laittaa poikki.

Vierailija
39/83 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos korostetusti haikailee exäänsä, ja mitä kaikkea tekivät, missä kävivät seurusteluaikana, mitä exä teki ja sanoi, jne...

Niin ehkäpä se aikaisempi suhde ei vielä olekaan loppuun käsitelty, vaan jotain on jäänyt hiertämään? Eli ei kannata haksahtaa laastariksi.

Vierailija
40/83 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ensi kerralla keskity kirjoittamaan otsikko oikein, sinusta saa hätäisen mäntin kuvan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme