Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tapailemaan mies puhuu erityisen paljon muista naisista

Vierailija
21.08.2024 |

Ei kenestäkään yksittäisestä paljon vaan ylipäänsä muista naisista, kaverinaisista tai edellisistä kumppaneista puhuu joka tapaamiskerralla paljon. Todella erikoista käytöstä ja tuntuu että tämä vaan lisääntyy mitä enemmän tapailemme. En reagoi mitenkään, en ole mustasukkainen joten en usko että sitä testailee. Joitain kehuu, joitain haukkuu mutta aina jotain puhuu. 

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaa uskotella että hänellä on paljon hyviä suhteita naisiin. Totuus on luultavasti täysin päinvastainen.

Juuri tämä.

Minä erehdyin jopa menemään naimisiin mokoman kanssa.  No, mentiin kun tulin raskaaksi, se tavallinen tarina.

Ajattelin kuitenkin, että kun ollaan vakiintuneita, niin loppuu se alituinen toisista naisista puhuminen.  Ei se loppunut, päinvastoin yltyi, kun oletti, että nyt minä olen siinä kiikissä ja koukussa ja siinä pysyn, niin hän saa vapaasti esitellä sitä, miten paljon hänen ympärillään on pörrännyt naisia ja pörrää edelleenkin.  Aina oli joku nainen jossain häntä katsonut "sillä silmällä" ja joku nainen lähettänyt terveisiä ja hänellä ollut aina hurja suosio naisten keskuudessa.  Aina oli joku nainen jossain häntä ihailemassa.

Se oli väsyttävää!

Eron syitä oli muitakin, mutta tuo

En tiedä satutko enää lukemaan, mutta miten sinuun ja suhteeseen vaikutti tuollainen käytös? Varmaan riitoja ainakin aiheutti?

Vierailija
82/83 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muilla kokemuksia? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tapailin nuorena miestä, joka luuli tuollaisella puheella tekevänsä naisiin vaikutuksen :D Ei voisi pahemmin pieleen mennä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme