Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tapailemaan mies puhuu erityisen paljon muista naisista

Vierailija
21.08.2024 |

Ei kenestäkään yksittäisestä paljon vaan ylipäänsä muista naisista, kaverinaisista tai edellisistä kumppaneista puhuu joka tapaamiskerralla paljon. Todella erikoista käytöstä ja tuntuu että tämä vaan lisääntyy mitä enemmän tapailemme. En reagoi mitenkään, en ole mustasukkainen joten en usko että sitä testailee. Joitain kehuu, joitain haukkuu mutta aina jotain puhuu. 

Kommentit (83)

Vierailija
61/83 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en edes tapailisi tuollaista. Jos jo ekalla tapaamisella miehen mielessä pyörii exät, niin se on kiitos ja hyvästi.

Vierailija
62/83 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on naismainen. Naiset puhuu aina entisistä kumppaneista ja hoidoista pyytämättä. Menee silloin oma kiinnostus aika nopeaa, kun en halua elää jonkun toisen miehen elämää ja korjailla muiden virheitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/83 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen törmännyt useampaankin tällaiseen mieheen, joka puhuu suu vaahdossa aiemmista heiloistaan. En ymmärrä vieläkään miksi. En usko, että edes ymmärsivät, miltä tämä naisista tuntuu. 

Vierailija
64/83 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko hänen jäykistynyt siittimensä jo liikkunut edestakaisin rakkausrei'ässäsi? 🤔

:D

Tämmöstä tekstiä ei kirjoita kuin mies.

Lol.

Vierailija
65/83 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan testailee. Reaktioksi ei kelpaa ei reaktiota. Hän haluaa jotain, mikä vahvistaa hänen ennakko-oletuksensa.

Onko tämmöisillä testailijoilla tarkoituskin pysyä sinkkuna? Minä en ainakaan tuollaista miestä ottaisi.

Ainakin narsisteilla on tapana

1- testailla

2- puhua eksistä

3- pitää elämässään eksiä, ellei eksä ole blokannut

Ap, olin tuollaisen sekopään kanssa hetken. Siitä alkaa paljastua lisää vielä pahempia asioita. Ja oma olo on jotenkin sekava, kun toisaalta hän on periaatteessa ihana, mutta jotkut jutut ovat todella epäsopivia/outoja. 

Vierailija
66/83 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset miehet saattavat kuvailla uudelle tuttavuudelleen hyvin yksityiskohtaisesti edellisten naisten ominaisuuksia sängyssä tai missä kaikkialla ovat puuhailleet. Kiusallista ja orastavat tunteet kuolevat heti. 

Vierailija
67/83 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tapailet häntä?

Vierailija
68/83 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan testailee. Reaktioksi ei kelpaa ei reaktiota. Hän haluaa jotain, mikä vahvistaa hänen ennakko-oletuksensa.

Onko tämmöisillä testailijoilla tarkoituskin pysyä sinkkuna? Minä en ainakaan tuollaista miestä ottaisi.

1- testailla

2- puhua eksistä

Ap, olin tuollaisen sekopään kanssa hetken. Siitä alkaa paljastua lisää vielä pahempia asioita. Ja oma olo on jotenkin sekava, kun toisaalta hän on periaatteessa ihana, mutta jotkut jutut ovat todella epäsopivia/outoja. 

Koskeeko myös naisia?

Mikä on diagnoosisi?

Vierailija
69/83 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies kertoi heti suhteen alussa että exänsä Hanna on ollut ainoa nainen jota hän on koskaan rakastanut, ja että olisivat varmaan edelleen yhdessä, mutta Hanna petti. Kertoi vielä miten petti ja kuinka sai sen selville jne. 

No, alkoi se nopeasti rakastaa minuakin ja tuosta on kyllä saatu monet naurut myöhemmin 😂 että ei se exästä puhuminen nyt aina huono merkki ole. Mutta aloittajan kohdalla kuulostaa siltä että jostain syystä mies haluaa antaa ymmärtää että hän on kovin pidetty ihminen ja vientiä olisi. Huono itseluottamus.

Vierailija
70/83 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sinusta oikeasti kiinnostunut.

Vierailija
71/83 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä nainen jolla paljon mieskavereita ja kyllä tulee puhuttua heistä kun arkeen kuuluvat. En ole tullut asiaa sen syvällisemmin ajatelleeksi. 

Eli menet treffeille ja käytät ajan jonka voisit tutustua toiseen puhumalla treffikumppanille tuntemattomista miehistä?

Vierailija
72/83 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päässä aivan vtusti hullua. Olen kerran katsellut tällaista oliota; tilitti jopa messubrändeillä tapaamiensa hierojien ihanuutta. Kesti aikansa tajuta kuinka varjoisesta tapauksesta oli kyse, enkä edes ymmärtänyt sitä näitten naisjargoneitten yhteydessä. Vasta, kun kaveri päätti kuittailla sairaudestani (!), ymmärsin, että hän sai kiksinsä siitä että minuun sattui ja kärsin - satuttamisesta ja kiusaamisesta. Hyi säkki. Kaikkea se leipä elättää.

Vierailija
73/83 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaiset miehet saattavat kuvailla uudelle tuttavuudelleen hyvin yksityiskohtaisesti edellisten naisten ominaisuuksia sängyssä tai missä kaikkialla ovat puuhailleet. Kiusallista ja orastavat tunteet kuolevat heti. 

Tämä. Ja sitten jos suhteeseen päätyy niin pikku hiljaa alkaa näitä naisia löytyä lisääkin: "se on vaan kaveri, kyllä mulla saa olla naisia kavereina, ei siinä ole mitään pahaa jos yhdellä käydään, ai miten niin pitäisi kertoa että seurustelen kanssasi miten se mihinkään liittyy"...Ja sitten kohta ollaankin tilanteessa jossa selviää että nämä kaverit ovatkin entisiä panokavereita joita on miehellä insta ja fb täynnä.

Vierailija
74/83 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1- testailla

2- puhua eksistä

Koskeeko myös naisia?

Mikä on diagnoosisi?

Koskee myös naisia. 

Vierailija
75/83 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Ja sitten jos suhteeseen päätyy niin pikku hiljaa alkaa näitä naisia löytyä lisääkin: "se on vaan kaveri, kyllä mulla saa olla naisia kavereina, ei siinä ole mitään pahaa jos yhdellä käydään, ai miten niin pitäisi kertoa että seurustelen kanssasi miten se mihinkään liittyy"...Ja sitten kohta ollaankin tilanteessa jossa selviää että nämä kaverit ovatkin entisiä panokavereita joita on miehellä insta ja fb täynnä.

Joo, ovat entisiä, potentiaalisesti nykyisiä ja tulevaisuudenkin panokavereita. 

Vierailija
76/83 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies kertoi heti suhteen alussa että exänsä Hanna on ollut ainoa nainen jota hän on koskaan rakastanut, ja että olisivat varmaan edelleen yhdessä, mutta Hanna petti. Kertoi vielä miten petti ja kuinka sai sen selville jne. 

No, alkoi se nopeasti rakastaa minuakin ja tuosta on kyllä saatu monet naurut myöhemmin 😂 että ei se exästä puhuminen nyt aina huono merkki ole. Mutta aloittajan kohdalla kuulostaa siltä että jostain syystä mies haluaa antaa ymmärtää että hän on kovin pidetty ihminen ja vientiä olisi. Huono itseluottamus.

Lisättäköön vielä että ollaan siis tavattu teini-iässä. Siinä vaiheessa ei vielä ihan raksuta siten, kuin aikuisella ihmisellä jo raksuttaa 😂

Vierailija
77/83 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on muuten oikeasti red flag, jos mies puhuu yhtenään muista naisista. Oli ne sitten eksiä, koulukavereita, julkkiksia tms. 

Vierailija
78/83 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen mies on todella lapsellinen, ei nainen oo vaan kiva lelu, joita voi vertailla keskenään.

Vierailija
79/83 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot kohta vaan yksi nimi lisää listalla, eroa mahdollisimman nopeasti niin ei ainakaan jää kovin paljon muille kerrottavaa...

Vierailija
80/83 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies koittaa tehdä toista epävarmaksi ja ponkittää omaa heikko itsetuntoaan.

Voi myös tosiaan olla tavallaan eräänlainen testi siitä, että hyväksytkö häneltä (mitä vain) huonoa käytöstä. Olet sitten "mustasukkainen" tms. jos et hyväksy. Mies saattaa siis etsiä vähän alistettavaa ja ylijoustavaa naistasta. Eli silloin olisi kyseessä itsekäs mies, joka odottaa että toinen mukautuu ja joustaa kaikenlaiseen. Tällainen näkyy yleensä kyllä muussakin, esim. mies päättää suuremmaksi osaksi vaikkapa milloin näette tai mitä teette.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi