Ari-Pekka sai suuseksistä syövän: "Minun on vaikea ymmärtää vanhempia, jotka eivät rokotuta lapsiaan."
"Lähdin syöpähoitoihin hyväkuntoisena liikkujana. Uskon, että hyvä kuntoni auttoi minua kuntoutumaan hoidoista. Olin kuitenkin kuin varjo entisestäni, sillä laihduin kahdessa kuukaudessa 20 kiloa. Kahdeksaan kuukauteen en voinut syödä suun kautta, enkä ole saanut painoani vieläkään nousemaan entisiin lukemiin. Nieleminen on edelleen vaikeaa."
https://seura.fi/terveys/terveystarinat/ari-pekka-sai-suuseksista-hpv-v…
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
Ja toisaalla on todettu, että herpesvirus auttaa syövän taltuttamisessa hyökäten syöpäsoluja vastaan ja ohjaten kehon omaa immuniteettia hyökkäämään myös
Lääkärit ovat aivan pihalla jumalan touhuista. Jos kunnioittaa elämää ja jumalaa, selviää kyllä
Tupakka on pahin, ei virus.
Kaikenlaiset rokotteet pitää näille irstailijoille kehitellä. Vähänkö menee rahaa?
Vierailija kirjoitti:
A-P ei taida tietää, ettei se yksi HPV-rokotus auta yhtään mitään, suusyöpää aiheuttavat niin monet muutkin alapäästä saatavat virukset. Itse asiassa rokotteen todellista tehoa ei ole vielä voitu mitenkään todentaa, koska kohdunkaulan syöpä ilmenee yleensä vasta yli 60v iässä ja vanhimmatkin rokotetut ovat tuosta vielä aika kaukana. Jotain tehoa on, totta, mutta onko se tilastoharhaa vai todellista?
Tämä on totta! On myös syöpään sairastuneita, jotka ovat rokotteen saaneet. HPV rokote antaa suojan vain osalle papilloomaviruksista, mutta ei edes niille kaikkein vaarallisimmille. Papilloomaviruksia on 200 ja rokote antaa suojan vain hpv 16 ja hpv 18 vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
A-P ei taida tietää, ettei se yksi HPV-rokotus auta yhtään mitään, suusyöpää aiheuttavat niin monet muutkin alapäästä saatavat virukset. Itse asiassa rokotteen todellista tehoa ei ole vielä voitu mitenkään todentaa, koska kohdunkaulan syöpä ilmenee yleensä vasta yli 60v iässä ja vanhimmatkin rokotetut ovat tuosta vielä aika kaukana. Jotain tehoa on, totta, mutta onko se tilastoharhaa vai todellista?
Tämä on totta! On myös syöpään sairastuneita, jotka ovat rokotteen saaneet. HPV rokote antaa suojan vain osalle papilloomaviruksista, mutta ei edes niille kaikkein vaarallisimmille. Papilloomaviruksia on 200 ja rokote antaa suojan vain hpv 16 ja hpv 18 vastaan.
Ei se rokote mitään auta jos naapurit tupakoi 24/7.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nuollut pilsua koko elämäni.
Ilmeisesti nykypolvien mössövegemiehet ei senkään pääĺle tajua.
Nuoremmalta sukupolvelta sitä just nimenomaan aina saa, oman sukupolveni miehet tarjoavat pelkästään munaansa ratkaisuksi joka asiaan ja suorastaan pelkäävät pillua
Nauroin tuolle että miehet tarjoavat munaansa ratkaisuksi joka asiaan. :D
Ei muuta, jatkakaa.
Vierailija kirjoitti:
Oksettais vanhempana, ja oppilaana, jos tuo ketku olis ollu oman lapsen avustajana koulussa. Hyi hel,vet,ti!
Niljake S,addikti!
Mitä helvettiä, eikö ihmisellä saa olla seksielämää jos on koulussa töissä? Valoja päälle Marjatta.
Ja toisaalla on todettu, että herpesvirus auttaa syövän taltuttamisessa hyökäten syöpäsoluja vastaan ja ohjaten kehon omaa immuniteettia hyökkäämään myös
Lääkärit ovat aivan pihalla jumalan touhuista. Jos kunnioittaa elämää ja jumalaa, selviää kyllä