Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teidän mielestä ok nukkua eri huoneissa miehen kanssa?

Vierailija
20.08.2024 |

Kaverini mielestä tää ei voi toimia?

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Minä olen 20-vuotiaasta lähtien nukkunut yksin huoneessani.

M43

Vierailija
62/72 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos se ei vaikuta jompaa kumpaa häiritsevänä seksin määrään tai laatuun tms.

Jotenkin ainakin omalla kohdalla kokisi, että vaikuttaisi kun kuitenkin enimmäkseen seksi alkaa siitä kun herää toisen vierestä tai menee yhdessä nukkuun tms. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai oma uni on tärkeintä. Unen puute aiheuttaa paljon pahaa elimistölke. En antaisi kuorsauksen kuuntelemisen vaikuttaa terveyteeni.

Vierailija
64/72 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

27v sinniteltiin samassa makuuhuoneessa mutta nyt vuosi omissa huoneissa ja tämä on ihanaa! 

Menen nukkumaan viimeistään 22 ja mies tuli sänkyyn 01-03 katsottuaan kaikki leffat. Siinä vaiheessa heräsin enkä enää saanut unta joten loppuyö oli pilalla ja nousin 05. Yritin kuitenkin sinnitellä koska ajattelin tuon parin tunnin yhteisen ajan lisäävän "läheisyyttä" välillämme. 

Nyt nukun 22-05 lähes havahtumatta, olen pirteä ja levännyt. Tai kuten viimeyönä 21.30-7.25 (olen eläkkeellä)!! Ihan uskomatonta!

Lomakodissa aikataulumme on sama (ei tv:tä) joten siellä nukumme yhdessä pari kk vuodessa. Se riittää hyvin

Vierailija
65/72 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin on. 

Vierailija
66/72 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi tuo asia ei kuulu pätkääkään jollekin kaverille. Kaikki saa päättää itse millaisissa parisuhteissa elää jamiten nukkuu. Itsekin nukun välillä toisessa huoneessa kuin mieheni, koska valvon usein pitkään ja sitten toisinaan lähden hyvin varhain töihin. Eli olen aika lyhyt uninen ja vähän levotonkin nukkuja. Mieheni saa rauhassa nukkua ilman mun häiriköintiä. Ja silti meillä on mielestäni ihan riittävästi läheisyyttä. Ei sitä seksiäkään voi harrastaa niin, että se toinen nukkuu. 

Vierailija
67/72 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulisi ikävä! Olisi pakko päästä toisen kainaloon.

Ovethan lukitaan yöksi eikä jalat toimi,  öhö öhö.

Kuorsaus ja erilaiset päivärytmit on hyvä syy nukkua eri huoneissa. Onneksi meillä tila riittää siihen. Muuten tulee univelkaa.

Vierailija
68/72 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin ainakin omalla kohdalla kokisi, että vaikuttaisi kun kuitenkin enimmäkseen seksi alkaa siitä kun herää toisen vierestä tai menee yhdessä nukkuun tms. 

Me sekstataan iltapäivisin. Yöt nukutaan.

Vierailija
69/72 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lähipiirissä on useampi pariskunta joilla eri makkarit. Yhessä tapauksessa syy on ihan erilaiset rytmit. Rouva heräö 6.00 töihin ja menee aikaisin nukkumaan. Mies yrittäjä ja epäsäännölliset työajat. Valvoo usein koneen kanssa reilusti yli puolenyön. Toisessa tapauksessa mies kuorsaa niin paljon, ettei vaimo voi nukkua samassa makkarissa. Mies hoikka joten laihdutuskaan ei auta. Mun vanhemmat nukkui eri makkareissa myös isän kuorsauksen vuoksi. Hoikka oli isänikin, nyt jo edesmennyt. Muistan että kuorsaus kuului jopa ovien läpi vähän. 

Vierailija
70/72 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika epävarmalla pohjalla on kaikki jos tällaista pitää tuntemattomilta kysellä. 

Tietenkin on ookoo. Me nukutaan eri kerroksissa, saadaan molemmat olla rauhassa, puoliso siis nukkuu monta tuntia pitempään kuin mä, mä saan rauhassa katsoa tv/leffoja/sarjoja, lukea... muutenkin mun on hankala nukkua jos joku puhisee ja pyörii siinä vieressä, kummallakin on mukavampaa kun ei olla väsyneitä ja kiukkuisia unenpuutteesta. 

Vierailija
71/72 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöllä nukutaan. Meillä olisi hyvä järjestely koska mulla on yöllä aina kylmä ja miehellä kuuma. Nyt toinen joutuu kärvistelemään.

Vierailija
72/72 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän ne eri huoneet estä sitä etteikö voisi mennä illalla yhdessä "nukkumaan" jompaan kumpaan huoneeseen. Sama aamulla: ei se toinen huone ole mitenkään kiellettyä aluetta siltä toiselta. Sitten kun oikeasti nukkuu, niin sitten niissä eri huoneissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan