Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teidän mielestä ok nukkua eri huoneissa miehen kanssa?

Vierailija
20.08.2024 |

Kaverini mielestä tää ei voi toimia?

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika törkeä puoliso olisi, jos kieltäisi puolisoaan siirtymästä eri huoneeseen tämän niin halutessa. Hyvät unet on tärkeä asia koko elämänlaadun kannalta ja jos ne ei onnistu samassa huoneessa niin sitten on parempi nukkua erillään. Läheisyyden voi hoitaa hereillä. 

Vierailija
22/72 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme nukkuneet eri asunnoissa koko vuosikymmenen jatkuneen suhteen ajan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei olis ok, mut jos teillä molemmille on, niin ei se meiltä muilta pois oo.

Sun mielestä olisi siis parempi että puoliso nukkuu huonosti sinun vieressä kuin hyvin omassa huoneessa? 

Vierailija
24/72 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ettei. Voi olla että itsekin valitsisin erikseen nukkumisen, jos se vaan olisi mahdollista.

Vierailija
25/72 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä nukkumisen perinne on saanut alkunsa köyhyydestä. Tilaa oli vähän ja oli pakko nukkua samassa sängyssä. Yläluokalla on aina ollut omat makuuhuoneet kummallakin. Jostain syystä tämä köyhien nukkumistapa tuli normiksi, vaikka sille ei kaikille nykyaikana ole mitään tarvetta tilan puolesta.

Vierailija
26/72 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me nukuttiin yli 20 vuotta yhdessä, mutta miehen herkkäunisuuden vuoksi on päädytty nukkumaan erikseen. Nyt nukutaan kumpikin paremmin. On tilaa enempi ja saa kääntyillä rauhassa ilman pelkoa toisen herättämisestä. Aamuisin ensiheräämisen jälkeen siirrytään samaan sänkyyn tunniksi tai kahdeksi.

Vierailija
27/72 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutaan miehen kanssa kaksin. Meillä on 5 h + k. Miksi tunkeisimme samaan huoneeseen, kun toinen kuorsaa eikä kumpikaan pysty nukkumaan.

Vierailija
28/72 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkukaa vaan eri huoneissa. Näin sinkkuna en ihmettele tän jälkeen enää tuota varattujen / naimisissa olevien miesten viestien tulvaa mun puhelimessa. 

Vierailija
29/72 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on vaan järkevää. Ei häiriötekijöitä ni saa nukkua rauhassa. 

Vierailija
30/72 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei olis ok, mut jos teillä molemmille on, niin ei se meiltä muilta pois oo.

Sun mielestä olisi siis parempi että puoliso nukkuu huonosti sinun vieressä kuin hyvin omassa huoneessa? 

Missä sanottiin, että puoliso nukkuisi heillä huonosti?! 

Opettele lukemaan.

Vierailija
31/72 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se mulle kuulu, miten muut elävät. Itse haluan nukkua mieheni vierellä. Aina aamuisin annetaan heti pusut toiselle, kun herätään. Tykkään <3

Muutama veti jo herneen nenään tästä mun kommentista😂 Teillä ei sit vissiin pusutella;) Ja vielä teille alapeukuttajille, me voidaan joskus herätä keskellä yötäkin pusuttelemaan ja harrastamaan jopa seksiä😅

Vierailija
32/72 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni mukaan en kuorsaa, vaimoni kuorsaa mutta minulla ei ole lähtemisaikoja.                                                        Zl

Vierailija
33/72 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä ole mielestäni mitään outoa, olet joka tapauksessa taju kankaalla nukkuessasi joten mitä väliä sillä loppu peleissä on nukutko yksin vai yhdessä. Välillä itsekin haaveilen erillään nukkumisesta, olen niin herkkäuninen että miehen aikataulut vaikuttavat minunkin uneeni. Mies tykkää räplätä kännykkää yömyöhään asti ja kuitenkin herää tunnin aikaisemmin kuin minä. En saa siis illalla kunnolla unta ja aamusta menetän tunnin hyvää unta.

Vierailija
34/72 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut jo vuosia omat huoneet kummallakin. Minulla on yläkerrassa  iso huone joka on haitariovella jaettu kahteen osaan.  Toisessa näin muodostuvassa huoneessa nukun, lueskelen, vietän aikaa yksin rauhassa jne. Toisessa teen töitä.

Siellä on työkone, oma läpparini, tulostin jne.

Mies nukkuu alakerrassa omassa pienessä huoneessaan missä saa olla rauhassa muutenkin. Meistä kumpikaan ei haliua roikkua koko ajan yhdessä, omaa tilaa ja aikaa tarvitsee kumpikin. 

Olohuoneessa sitten on telkkari ja tila missä ollaan yhdessä, keittiö ja ruokailuhuone on myös alakerrassa. Ylhäällä on vielä vierashuone vastapäätä minun huonettani käytävän toisella puolella.  Se oli ennen tyttären huone mutta hän lähti kotoa opiskelemaan.  Nukkuu kyllä vanhassa huoneessaan kun käy kotona. Tuskin tuleee  enää kotiin asumaan opiskelujen jälkeen.

Tämä toimii hyvin ja kaikki on tyytyväisiä.

Vierailija
35/72 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään ongelmaa nukkua omissa makkareissa ja kausittain nukutaan eri maakunnissakin. Tosin ei siinäkään ole ylitsepääsemätöntä ongelmaa että ulkomaan matkoilla nukutaan samassa hotellihuoneessa.

Olisi ahdistavaa jos aina ja automaattisesti pitäisi olla yöt toisen kyljessä kiinni ja jopa saman peiton alla.

Vierailija
36/72 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asutaan miehen kanssa kaksin. Meillä on 5 h + k. Miksi tunkeisimme samaan huoneeseen, kun toinen kuorsaa eikä kumpikaan pysty nukkumaan.

Me kuorsataan molemmat ja muutenkin ollaan arjessa hieman erirytmisiä niin on kaikin puolin parempi, että kumpikin nukkuu omassa sängyssä omissa makkareissaan.

Lomalla sitten nukutaan välillä kotonakin samoissa lakanoissa ja mökillä aina.

Vierailija
37/72 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat huoneet meillä. Mun rakastajaa häiritsee kuorsaava mies vieressä

Vierailija
38/72 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuorsaaminen pakottaa nukkumaan eri huoneissa. Tuttavani todella hämmästeli asiaa. Ei sitten tajunnut sitä, että minäkin haluan nukkua yöni heräilemättä alvariinsa. Kummasteli sitä, että miten te voitte nukkua jo nyt eri huoneissa, vaikka ootte olleet vasta 5 vuotta yhdessä.

Noh kun tuttava käy hitaalla, niin eihän sille mitään voi.

Vierailija
39/72 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jos mieheni hieroo tissejäni tunnin ja pilluani toisen ennen nukkumaan menoa. 

Vierailija
40/72 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oispa ylimääräisiä huoneita niin mielellään nukkuisin erikseen. Vaimo on kovan luokan kuorsaaja ja yöramppaaja, minulla taas herkät unet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä