UMK 2025 ketju | Virallinen
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (21056)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tehtiin jo lehtijuttu Erikan ulkonäön haukkumisesta ja mistä kumpuaa, hävetkää.
Miyä enemmän sä nostat aihetta esiin, sitä enemmän sä provosoit vastapuolta jatkamaan.
Nämä konservatiiviporukat elävät vastakkainasettelusta ja siitä, että saavat painaa heikommikseen päättämiään ihmisiä alaspäin. Jos henkilö on heidän mielestään tyyppi, jonka pitää alistua heidän tahtoonsa ja maailmankuvaansa, he tekevät kaikkensa saadakseen tyypin tahdon ja terveen elämänhalun murrettua.Kaikki terve, utelias, tieteellinen, tasa-arvoinen ja toisia kunnioittava on heille kauhistus. Heillä on ajatus siitä, että vain heillä valitun piirin tyypeillä on kaikki tieto ja ymmärrys siitä, että kuinka tässä maailmassa pitää olla ja elää. He eivät häpeä sitä, että murtavat vaikka omien lastensa mielet kunhan saavat sitten jatkossakin kokea olevansa ylimpiä valittuja. He ovat niin tyhmiä, että syyttävät maailmaa siitä että ovat itse käyttäneet fyysistä ja psyykkistä väkivaltaa ja heidän lapsensa eivät pysty elämään konservatiivien maailmassa. Yksi konservatiivien taktiikoista on saada pienet ryhmät, esimerkiksi lapset, tappelemaan keskenään.
Sulle saattaisi mennä perille se, miksi mun valitsemani nimimerkki ärsyttää tehokkaasti nimenomaan konsupersuja.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tuo Bessin videokaan ei näytä enää yhtä hullunkuriselta ja pahalta kuin silloin aikoinaan.
Mutta itsevarmuus hukkuu täysin kun nyppii jotain kukkaa tai miettii tanssikoreoita.
Kun vrt videon asenteeseen.
No ei nyt ollut parempaakaan verrattavissa,joten otin bessin tähän esimerkiksi.
Vierailija kirjoitti:
ei tarvi tanssijoita tää oli hyvä näin. mutta erikan kasvot on oudon oloiset ne pitäisi meikata paremmin tai valoja säätää sitten, se on ottanut jotain täytettä huuliin ym. joka ei ole hyvä. nainen on parempi viattoman näköisenä kasvoiltaan mutta muuten seksikkäänä. tuli kyllä mieleen krista siegfridssin esitys joka jäi hännille vaikka biisi oli hyvä. loppukohtaus eli pusu naisen kanssa oli liikaa vanhoillisille maille joita on edelleenkin mukana, pelkään että näin käy erikallekkin. mutta luulen että erika saa kumminkin nostetta uralleen erityisesti saksassa jossa muutenkin suomalaisartistit mielellään käyvät keikoilla. money talks....
Biisi oli plääh, parhaimmillaan keskinkertainen.
Erikan kannattaisi kysyä jos Rammstein lainaisi spermatykkiänsä, se olisi huomattavasti näyttävämpi kuin mikrofoni. Erika voisi tepastella tykin päällä ja tykki ruiskuttaisin valkeaa yleisön joukkoon samaan tyyliin kuin Rammsteinin keikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä. Mun mielestä UMK on mahtava konsepti,- - - ulkomaisten raatien pisteiden antajat olivat hauskoja
Viimeisetkin kuvitelmat YLEn/UMK-tuotannon puolueettomuudesta karisi kyllä siinä vaiheessa, kun pisteiden antajaksi oli valittu Viron tämän vuoden edustaja, joka sai täysin vapaasti mainostaa itseään. Ihan vastaavalla tyylillä Erikaakin joka tuutista tuputettiin. Paljonkohan ko. artistien levy-yhtiö ja tuottajat on tuotannon henkilökuntaa voidelleet?
Korjaus: Viron tämän vuoden ehdokas, joka siis tarvitsee äänestäjiä päästäkseen edustajaksi ja sai niiden kalastelemiseksi YLEltä täysin vapaan Areenan.
Ja on Kärtsärin kaveri ja antoi tietysti Erikalle 12p. Kyllähän nämä aika rinkirunkkausta on.
Vierailija kirjoitti:
*valita ei valaita
:D
Typo, mutta haluisin kyllä nähdä Viisuissa jonkun Norjan tai Islannin kohtalokkaan slovarin, jossa on valaita (monikko) lavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tehtiin jo lehtijuttu Erikan ulkonäön haukkumisesta ja mistä kumpuaa, hävetkää.
Miyä enemmän sä nostat aihetta esiin, sitä enemmän sä provosoit vastapuolta jatkamaan.
Nämä konservatiiviporukat elävät vastakkainasettelusta ja siitä, että saavat painaa heikommikseen päättämiään ihmisiä alaspäin. Jos henkilö on heidän mielestään tyyppi, jonka pitää alistua heidän tahtoonsa ja maailmankuvaansa, he tekevät kaikkensa saadakseen tyypin tahdon ja terveen elämänhalun murrettua.
Kaikki terve, utelias, tieteellinen, tasa-arvoinen ja toisia kunnioittava on heille kauhistus. Heillä on ajatus siitä, että vain heillä valitun piirin tyypeillä on kaikki tieto ja ymmärrys siitä, että kuinka tässä maailmassa pitää olla ja elää. He eivät häpeä sitä, että murtavat vaikka omien lastens
Nyt tuli aikamoista tekstiä. Minä esim. olen yliopisto-opiskelija ja äänestin Goldielocksia. Miten se tekee minusta jonkun tiedevastaisen konservatiivin, jos en äänestänyt Erikaa Baseliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku voisi luoda vaikka tekoälyllä Erikan esitykseen tanssijoita (nykyään kaikki mahdollista) niin voisi verrata kumpi olisi parempi.
Säästää kyllä rahasta,jos ei ole tanssijoita..hmmm.
No toivotaan parasta, ja hyvää silmää esityksen luojille.
Et vissiin eilen nähnyt, kun kirjoitin. Lavalla saa olla max 6 esiintyjää. Erikalla on jo kolme taustalaulajaa, tanssijoita saisi olla enintään kaksi. Ei niillä hyvää showta aikaansaada.
Ei kai ne taustalaulajat ole lavalla? Eihän ne ollut käärijälläkään.
Unelmana olisi nähdä esitys tanssijoilla ja ilman. Ja valaita sitten.
Nyt alan olla sitä mieltä,että ei tarvitse tanssijoita häärmääm tai ainakaan sotkemaan Erikan omaa koreografiaa.
Ei, mutta ne lasketaan mukaan siihen kuuteen.
Vierailija kirjoitti:
ei tarvi tanssijoita tää oli hyvä näin. mutta erikan kasvot on oudon oloiset ne pitäisi meikata paremmin tai valoja säätää sitten, se on ottanut jotain täytettä huuliin ym. joka ei ole hyvä. nainen on parempi viattoman näköisenä kasvoiltaan mutta muuten seksikkäänä. tuli kyllä mieleen krista siegfridssin esitys joka jäi hännille vaikka biisi oli hyvä. loppukohtaus eli pusu naisen kanssa oli liikaa vanhoillisille maille joita on edelleenkin mukana, pelkään että näin käy erikallekkin. mutta luulen että erika saa kumminkin nostetta uralleen erityisesti saksassa jossa muutenkin suomalaisartistit mielellään käyvät keikoilla. money talks....
Ei mun mielestä oo liikaa mitään täytteitä! En tajua miten teidän mielestä on poskissa ja nenässä ja vaikka missä. Erikan huulet on hyvännäköiset. Muhkeat mutta ei liian täytetyt. Toivotaan et pitää tuon oman linjansa muutenkin. Erika voimauttaa naiset!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikan puvussa ehkä tuo lateksi vähän mietitytti, nahka olis voinut olla parempi. Mutta tietty isolla lavalla pitää näkyä ja lateksi kiiltää. Tuo vähän tuhmuuttakin mukaan. Läheltä katsottuna huomasi että puku on tehty kyllä hyvin ammattitaitoisesti just kantajalleen sopivaksi. Ei paha ollenkaan.
Nahka ei veny noihin liikkeisiin niin paljon kuin lateksi. Lisäksi se painaa paljon enemmän. Kurja puoli siinä että artisti hikoilee asussa kuin saunassa kun materiaali ei hengitä yhtään, päinvastoin, liimautuu kiinni.
Tätä asua tuskin enää nähdään. Erika oli tuskissaan sen kanssa ja hikoili vuolaasti sohvalla jossa Chisu häntä yritti viilentää viuhkalla. Villi veikkaus että Erikan toivomat tanssi
Sama minulla. Ei todellakaan mitään tyynempää ja vähäeleisempää vaan juuri näin rokkikukkomenolla pitää mennä. Minäkin aloin tykätä Erikasta vasta liven takia kun siinä on tuota rock-energiaa.
Ilmainen miljoonan taalan vinkki. Siinä kohtaa kun Erika tuijottaa esityksessä mikkijalustaa, niin siihen minikamera, jonka Erika kallistaa hetkeksi alleen tullen lähemmäksi ja lähemmäksi...
-winner-
Winnerille.
Tämä palsta ei ole tarkoitettu sun egon pönkittämiseen.sun kaikki viestit on jotenkin susta itsestäsi.
Evvk.
Jatkossa ohitan ne edelleen. Mutta suosittelisin, että keskityt aiheeseen. Umk.
"Sulle saattaisi mennä perille se, miksi mun valitsemani nimimerkki ärsyttää tehokkaasti nimenomaan konsupersuja.
-winner-"
Hah hah oot niin narsistinen ettet voi uskoa vian löytyvän sun luonteesta. Nimimerkkisihän se on kun kaikkia ärsyttää, et sinä itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä. Mun mielestä UMK on mahtava konsepti,- - - ulkomaisten raatien pisteiden antajat olivat hauskoja
Viimeisetkin kuvitelmat YLEn/UMK-tuotannon puolueettomuudesta karisi kyllä siinä vaiheessa, kun pisteiden antajaksi oli valittu Viron tämän vuoden edustaja, joka sai täysin vapaasti mainostaa itseään. Ihan vastaavalla tyylillä Erikaakin joka tuutista tuputettiin. Paljonkohan ko. artistien levy-yhtiö ja tuottajat on tuotannon henkilökuntaa voidelleet?
Korjaus: Viron tämän vuoden ehdokas, joka siis tarvitsee äänestäjiä päästäkseen edustajaksi ja sai niiden kalastelemiseksi YLEltä täysin vapaan Areenan.
Ja on Kärtsärin kaveri ja antoi tietysti Erikalle 12p. Kyllähän nämä aika rinkirunkkausta on.
Ne jotka sanoi pisteet ei niitä äänestänyt. Se sanottiin myös itse lähetyksessä! Ihmiset ei jaksa edes kuunnella,mutta "mielipiteitä" kyllä riittää... faktoista viis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset ei ole IKINÄ MILLOINKAAN tyytyväisiä yhteenkään viisuedustajaanja jollei muuta keksi niin haukutaan ulkonäköä. Menkää itse ja tehkää paremmin.
Juu, on tarkoitus osallistua ens vuonna, mutta varmaan diskataan, kun oon jo ilmoittanut näin hyvissä ajoin ja sitten mulla on tää nettimaine ;DDDD
Mutta siis ihan just nimenomaan se ulkonäkö edellä on tarkoitus mennä ;DDDD Stylistin painajainen, kun ei millään meikillä saa pahannäköistä :DDDDD
-winner-
Toivottavasti ensi vuodeksi saadaan miinusäänet käyttöön.
OU EM GDZII!!!
Kaikki muut kojot ja rikisorsat on jääneet korkeintaan 0 pisteeseen ;DDDD Voisin tehdä kaikkien aikojen ekat miinuspisteet!!!
-winner-
Niin juu, vaan sä et pääse edes edustamaan Suomea Euroviisuihin.
Laita sä vaan alapeukkuja. Jokaiselle meille oma tasonsa ja unelmansa, joka riittää tuomaan virikettä elämään. Sulla ne on nuo peukutukset ;DDDDD
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseäni ärsytti tämä Tommy cash.
Vaikutti, ettei kiinnostanut Suomen viisut yhtään,kunhan promosi omaa kappaletta.
Mutta se ei ollut ylen vika
Jos juntti ei osaa kutsuvieraana käyttäytyä, on parasta hankkiutua hänestä vähin äänin eroon. Suorassa lähetyksessä voi kerran höpöttää omiaan, mutta toista kertaa ei häntä tarvi kutsua. Hänen kappaleensa ei varsinaisesti ole mikään helmi, jota kuuntelisi mielellään toisen kerran. Toki varmasti moni puujalkavitsien ystävä tykkää tuollaisesta?
Vierailija kirjoitti:
No koska se kuulemma oli sairaana niin olisko kortisoonikuuri, nyt oli kai jo näyttänyt normaalimmalta taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua häiritsi UMK:ssa eniten kameratyöskentely ja miksaus. Lisäksi mun mielestä jaariteltiin vähän turhan kauan raatipisteiden antajien kanssa. Muuten tykkäsin show:sta kokonaisuudessaan.
Euroviisulähetysten (maasta riippumatta) heikoin lenkki on juonnot. Mikä ihme siinä on, että juonnot on aina pitkiä jaaritteluja tyhjästä.
Lan takana tapahtuu koko ajan valmistautumista. Äänestystulosten saanti kestää. Voihan sitä käydä vessassa sillä välin.
tuli kyllä mieleen krista siegfridssin esitys joka jäi hännille vaikka biisi oli hyvä.
Se ei ollut yhtään hyvä. Biisi väärällä tavalla vanhanaikainen, sanoitus typerä, kertosäe kamala jankkaus. Krisse itse naurettava hääpukuineen ja aerobic ohjaajan asenteineen. Minä äänestin Erikaa.
Vierailija kirjoitti:
"Sulle saattaisi mennä perille se, miksi mun valitsemani nimimerkki ärsyttää tehokkaasti nimenomaan konsupersuja.
-winner-"
Hah hah oot niin narsistinen ettet voi uskoa vian löytyvän sun luonteesta. Nimimerkkisihän se on kun kaikkia ärsyttää, et sinä itse.
Eli olen siis täysin sopiva Viisuihin. Herätän suuria tunteita, mulla on oma tyyli ja osaan laulaakin kuin Caruso-vainaa, paitsi joku kuitenkin löytää jonkun vian. Vaikka sitten luonteesta, kun ei mistään muusta :DDDDD
-winner-
Niin juu, vaan sä et pääse edes edustamaan Suomea Euroviisuihin.