Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2025 ketju | Virallinen

Vierailija
20.08.2024 |

Tästä se lähtee 🤟

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (21056)

Vierailija
19641/21056 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö tää haarakiila keskustelu jatkuu, ei hyvää päivää. 😆

Mitäs esittelee niin itseään, joutui goldie lehdessäkin jo selittelemään asuaan.

Mä oon katsonut kolme kertaa youtubesta sen esityksen, eikä oo kertaakaan mikään haarakiila osunut silmiin. Miten te oikein tuijotatte niitäå haarovälejä??

Ei se ole mitään haaran tuijotusta jos huomaa sen mitä puvulla yritetäänkin saada huomaamaan. Oletan että tuo haarakiila-kommentti viittaa Goldien ja tanssijoiden pukuun jossa eriväriset kankaat oli leikattu niin että näytti siltä kuin päällä olisi todella korkealle lantion päälle leikattu kasarityylinen uikkari/jumppapuk

Ei ole ihme, että syntyvyys laskee, kun jonnet ei erota p*llua pyllystä 😂

Vierailija
19642/21056 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Winnerille.

Tämä palsta ei ole tarkoitettu sun egon pönkittämiseen.sun kaikki viestit on jotenkin susta itsestäsi.

Evvk.

Jatkossa ohitan ne edelleen. Mutta suosittelisin, että keskityt aiheeseen. Umk.

UMK on jo ohi. Mä oon niinku aina ajankohtainen.

-winner-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19643/21056 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset ei ole IKINÄ MILLOINKAAN tyytyväisiä yhteenkään viisuedustajaanja jollei muuta keksi niin haukutaan ulkonäköä. Menkää itse ja tehkää paremmin. 

Juu, on tarkoitus osallistua ens vuonna, mutta varmaan diskataan, kun oon jo ilmoittanut näin hyvissä ajoin ja sitten mulla on tää nettimaine ;DDDD

Mutta siis ihan just nimenomaan se ulkonäkö edellä on tarkoitus mennä ;DDDD Stylistin painajainen, kun ei millään meikillä saa pahannäköistä :DDDDD

-winner-

Toivottavasti ensi vuodeksi saadaan miinusäänet käyttöön.

OU EM GDZII!!!

Kaikki muut kojot ja rikisorsat on jääneet korkeintaan 0 pis

"Laita sä vaan alapeukkuja. Jokaiselle meille oma tasonsa ja unelmansa, joka riittää tuomaan virikettä elämään. Sulla ne on nuo peukutukset ;DDDDD

-winner-"

Usko mitä tahdot. ;D Vielä sinä omalle tasollesi heräät. Sitten suo ihmetyttää, kummastuttaa ja harmittaa. ;(

Vierailija
19644/21056 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs edelleen herättää suuria tunteita tämä kisa. Kirjoitin ihan neutraalin näkemykseni voittajasta mutta niinpä vain hävisi viesti. 

Vierailija
19645/21056 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Sulle saattaisi mennä perille se, miksi mun valitsemani nimimerkki ärsyttää tehokkaasti nimenomaan konsupersuja.

-winner-"

Hah hah oot niin narsistinen ettet voi uskoa vian löytyvän sun luonteesta. Nimimerkkisihän se on kun kaikkia ärsyttää, et sinä itse.

Eli olen siis täysin sopiva Viisuihin. Herätän suuria tunteita, mulla on oma tyyli ja osaan laulaakin kuin Caruso-vainaa, paitsi joku kuitenkin löytää jonkun vian. Vaikka sitten luonteesta, kun ei mistään muusta :DDDDD

-winner-

Voi voi sua ja sun elämästään taistelevia aivosolujasi.

Vierailija
19646/21056 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo näitä neutraaleja näkemyksiä on täällä ho ihan tarpeeksi nähty. Ja neutraali lainausmerkeissä, ei tuu palstalle.

Vierailija
19647/21056 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen "pieni" ero, että muut esiintyi tyylikkäinä, Erika levitti p i l l u a a n kaikille. 😅

Tätä juuri tarkoitin. Goldie makasi pyörivässä rinkulassa jalat levällään kohti kameraa mutta vain Erika "levitteli peetään". Kiitos kun todistit juuri pointtini todeksi.

Ainoa, joka lettuaan hieroi katsojien naamaan oli kyllä Erika. Haarat ei tulleet kertaakaan mieleen Goldien taiteellista esitystä katsoessa.

Vierailija
19648/21056 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa ton winnerin vouhottaa, älkää vastatko, menee tylsäksi koko ketju.

Vierailija
19649/21056 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen "pieni" ero, että muut esiintyi tyylikkäinä, Erika levitti p i l l u a a n kaikille. 😅

Tätä juuri tarkoitin. Goldie makasi pyörivässä rinkulassa jalat levällään kohti kameraa mutta vain Erika "levitteli peetään". Kiitos kun todistit juuri pointtini todeksi.

Ja Nelli seksikkäästi selällään pitkissä saappaissa yläreidet paljaana ja rinnat tyrkyllä. Pidin siis esityksestään ja hän on kaunis, mutta kyllähän siihen oli ympätty seksikkyyttä vaikka biisi ei siihen liittynytkään.

Vierailija
19650/21056 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo näitä neutraaleja näkemyksiä on täällä ho ihan tarpeeksi nähty. Ja neutraali lainausmerkeissä, ei tuu palstalle.

Sinäkö täällä päätät???

Vierailija
19651/21056 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Winnerille.

Tämä palsta ei ole tarkoitettu sun egon pönkittämiseen.sun kaikki viestit on jotenkin susta itsestäsi.

Evvk.

Jatkossa ohitan ne edelleen. Mutta suosittelisin, että keskityt aiheeseen. Umk.

UMK on jo ohi. Mä oon niinku aina ajankohtainen.

-winner-

No jo on sulla fantasiasi. XDDD

Vierailija
19652/21056 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoa, joka lettuaan hieroi katsojien naamaan oli kyllä Erika. Haarat ei tulleet kertaakaan mieleen Goldien taiteellista esitystä katsoessa.

Paitsi että ihan lehtijuttua myöten hän joutui selittelemään asuaan kun niin moni katsoja siihen reagoi. Ihan tarkoituksella oli seksikkääksi tehty puku.

Vierailija
19653/21056 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee nyt winner mäkeen. Et ole hauska, et nokkela, etkä älykäs.

Surkuhupaisaa, että luuseri käyttää nimimerkkiä winner

Vierailija
19654/21056 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikalla oli samanlainen asu kuin Bessilläkin? Ja ihan normi viisuasu. Paljastavissa siellä suurin osa esiintyy.

Vierailija
19655/21056 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi että ihan lehtijuttua myöten hän joutui selittelemään asuaan kun niin moni katsoja siihen reagoi. Ihan tarkoituksella oli seksikkääksi tehty puku.

Koska Erika-fanit on keksineet koko jutun puolustaakseen idoliaan. Hyökkäys on paras puolustus jne. Jeejee. Muilla ei tullut mieleen siitä show'sta tuollaista, laatushow ja laatubiisi.

Vierailija
19656/21056 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mee nyt winner mäkeen. Et ole hauska, et nokkela, etkä älykäs.

Surkuhupaisaa, että luuseri käyttää nimimerkkiä winner

Miten sulta nyt lipsahti tuohon se oma yläpeukku, alapeukku? ;DDDDD

-winner-

Vierailija
19657/21056 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikalla oli samanlainen asu kuin Bessilläkin? Ja ihan normi viisuasu. Paljastavissa siellä suurin osa esiintyy.

Ja vielä huomattavasti peittävämpi kuin Chanelilla jolla myös oli body + chaps -asu. Ja kansa tykkäsi ja hurrasi. Ja hienohan se oli!

Vierailija
19658/21056 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antakaa ton winnerin vouhottaa, älkää vastatko, menee tylsäksi koko ketju.

Tämä. Älkää vastatko, vaan poistattakaa viestit. Muuten valtaa koko palstan eri sivupersoonillaan.

Vierailija
19659/21056 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei tarvi tanssijoita tää oli hyvä näin. mutta erikan kasvot on oudon oloiset ne pitäisi meikata paremmin tai valoja säätää sitten, se on ottanut jotain täytettä huuliin ym. joka ei ole hyvä. nainen on parempi viattoman näköisenä kasvoiltaan mutta muuten seksikkäänä. tuli kyllä mieleen krista siegfridssin esitys joka jäi hännille vaikka biisi oli hyvä.  loppukohtaus eli pusu naisen kanssa oli liikaa vanhoillisille maille joita on edelleenkin mukana, pelkään että näin käy erikallekkin. mutta luulen että  erika saa kumminkin nostetta uralleen erityisesti saksassa jossa muutenkin suomalaisartistit mielellään käyvät keikoilla.  money talks....

No koska se kuulemma oli sairaana niin olisko kortisoonikuuri, nyt oli kai jo näyttänyt normaalimmalta taas.

Kortisonia syödään yleensä viikkoja, alentaen annosmääriä eikä mitään päivän kuurina. Kortisoni tekee myös kuukasvot, eikä turvota vain poskipäitä ja sen turvotuksen häviäminen vie kuukausia, jopa vuosia.

Vierailija
19660/21056 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erika lauloi hyvin. Ylärekisteri todellakin toimi - Jannalta otetut laulutunnit eivät menneet hukkaan.

Encore meni itse asiassa paremmin kuin varsinainen esitys. Jännitys puuttui kokonaan.

Livessä myös Nelli onnistui, mutta biisi ei vaan iskenyt. Costee takelteli sanoissa, joskin pahin pettymys oli Neea River. Kaikki vahvuus oli tipotiessään. 

Ketju on lukittu.