UMK 2025 ketju | Virallinen
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (21056)
Jos tekee euroviisuketjun virallisen, tuleeko siihen automaattisesti kruunu?
Vierailija kirjoitti:
Jos tekee euroviisuketjun virallisen, tuleeko siihen automaattisesti kruunu?
Kokeilen.
Vierailija kirjoitti:
Joku voisi luoda vaikka tekoälyllä Erikan esitykseen tanssijoita (nykyään kaikki mahdollista) niin voisi verrata kumpi olisi parempi.
Säästää kyllä rahasta,jos ei ole tanssijoita..hmmm.
No toivotaan parasta, ja hyvää silmää esityksen luojille.
Eihän yksin esiintyminen ole mikään outous edes viisuissa: Ranskan Slimane ja La Zarra, Armenian Brunette, Kyproksen Andrew Lambrou, Viron Alika, Ruotsin Loreen, Saksan Isaak. Kaikki erittäin vahvoja laulajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset ei ole IKINÄ MILLOINKAAN tyytyväisiä yhteenkään viisuedustajaanja jollei muuta keksi niin haukutaan ulkonäköä. Menkää itse ja tehkää paremmin.
Juu, on tarkoitus osallistua ens vuonna, mutta varmaan diskataan, kun oon jo ilmoittanut näin hyvissä ajoin ja sitten mulla on tää nettimaine ;DDDD
Mutta siis ihan just nimenomaan se ulkonäkö edellä on tarkoitus mennä ;DDDD Stylistin painajainen, kun ei millään meikillä saa pahannäköistä :DDDDD
-winner-
Toivottavasti ensi vuodeksi saadaan miinusäänet käyttöön.
Tekstistä tuli mieleen.
Esim.bessillä on tässä videossa asennetta,jota ei ollut nähtävissä livessä. (Oli kamala live tanssijoineen).
Erikalla se asenne oli livessäkin. Parempia ja tiukempia kamerakulmia ja asennetta niin ei ylimääräisiä krumeluureja Erika tartte.
Treenaisin etenkin leikkauksia ja kamerakulmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö tää haarakiila keskustelu jatkuu, ei hyvää päivää. 😆
Mitäs esittelee niin itseään, joutui goldie lehdessäkin jo selittelemään asuaan.
Mä oon katsonut kolme kertaa youtubesta sen esityksen, eikä oo kertaakaan mikään haarakiila osunut silmiin. Miten te oikein tuijotatte niitäå haarovälejä??
Takuulla katsottu jostakin seinän kokoisesta hd-teräväpiirtotelevisiosta ja lähietäisyydeltä.
Joo, suomalaiset saavat äänestää oman ehdokkaansa viimeiseksi.
Sen verran idiootti kansa olemme.
Vielä bessin live.
Vertailkaa.
Ei tehneet tanssijat paremmaksi. Ja asenne epävarma jotenkin
Enpä aiemmin tajunnut miten päräyttävä bändinimi näistä UMKeista löytyi:
Slower to the Grave
Tollanen on pakko olla jo olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen katsonut monta reaction-videota, joissa kv-viisufanit ihailevat Erikan lavapreesensiä. Hän ei tarvitse tanssijoita ympärilleen, koska pystyy yksinään täyttämään ison lavan.
Hyvä Suomi!
Tottahan se nyt videolla saadaan näyttämään hyvältä. Ja onhan Erika pitkä ja isokokoinen nainen.
Alapeukuttajille: Euroviisujen lavashowt tehdään aina television ehdoilla eli niin, että esityksen pitää näyttää tv-kuvassa mahdollisimman hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikan puvussa ehkä tuo lateksi vähän mietitytti, nahka olis voinut olla parempi. Mutta tietty isolla lavalla pitää näkyä ja lateksi kiiltää. Tuo vähän tuhmuuttakin mukaan. Läheltä katsottuna huomasi että puku on tehty kyllä hyvin ammattitaitoisesti just kantajalleen sopivaksi. Ei paha ollenkaan.
Nahka ei veny noihin liikkeisiin niin paljon kuin lateksi. Lisäksi se painaa paljon enemmän. Kurja puoli siinä että artisti hikoilee asussa kuin saunassa kun materiaali ei hengitä yhtään, päinvastoin, liimautuu kiinni.
Tätä asua tuskin enää nähdään. Erika oli tuskissaan sen kanssa ja hikoili vuolaasti sohvalla jossa Chisu häntä yritti viilentää viuhkalla. Villi veikkaus että Erikan toivomat tanssijat saadaan lavalle Baseliin ja Erikan oma olemus la
Tyynempää ja vähäeleisempää?
Mä aloin tykkäämään tästä rokkikukko tyylistä, siis ihan pomona lavalla.
Kamerakulmat saisi olla tehokkaampia. Parhaita ne missä kävelee kohti kameraa.
(En saanut sitä hevyä/rockia tänä vuonna, mutta sain rock asennetta :)
Sama minulla. Ei todellakaan mitään tyynempää ja vähäeleisempää vaan juuri näin rokkikukkomenolla pitää mennä. Minäkin aloin tykätä Erikasta vasta liven takia kun siinä on tuota rock-energiaa.
Vierailija kirjoitti:
Maltan Kant, aivan kamala. Verkkokalvotkin paloi karrelle.
Jos joku haluaa nähdä makkarankuoren, niin tällä maltan naisella sellainen todellakin oli päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tänne aina eksyy kirjoittajia, jotka horisevat Tuksusta. Erikalla ei ole hänen kanssaan mitään yhteistä.
Miettikää, että jotkut noista Tukiaisen vihaajista ovat pyörineet erilaisilla palstoilla 20 vuotta, eivätkä osaa lopettaa, vaikka Tuksu on mt-ongelmainen alkoholisti, joka ei edes ole mitenkään julkisuudessa.
Täällä riittää tosi sairasta porukkaa :(
Jos Tuksu tulee mieleen, ei sille voi mitään. Mullekin tuli ja miehelleni. Se tukka oli sellainen hirveä ja naama täys täyteaineita. T: Eri ( Äänestin Erikaa )
Jos sinulle ja mielikuvitusmiehellesi tulee Tuksu mieleen, se johtuu vain siitä, että joku fucking Johanna Tukiainen vuodelta nakki ja muusi asuu aina vaan teidän päässänne.
Tavallaan tietysti on positiivista, kun te reppanat löydätte yhä uusia vihattavia, mutta ehkä energia kannattaisi hiljalleen suunnata ihan muihin asioihin.
Mun mielestä tuo Bessin videokaan ei näytä enää yhtä hullunkuriselta ja pahalta kuin silloin aikoinaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö tää haarakiila keskustelu jatkuu, ei hyvää päivää. 😆
Mitäs esittelee niin itseään, joutui goldie lehdessäkin jo selittelemään asuaan.
Mä oon katsonut kolme kertaa youtubesta sen esityksen, eikä oo kertaakaan mikään haarakiila osunut silmiin. Miten te oikein tuijotatte niitäå haarovälejä??
Ei se ole mitään haaran tuijotusta jos huomaa sen mitä puvulla yritetäänkin saada huomaamaan. Oletan että tuo haarakiila-kommentti viittaa Goldien ja tanssijoiden pukuun jossa eriväriset kankaat oli leikattu niin että näytti siltä kuin päällä olisi todella korkealle lantion päälle leikattu kasarityylinen uikkari/jumppapuku. Sitten yhdessä kohdassa Goldie nojaa taaksepäin haarat auki ja se rinkula pyörii.
Kyllä siinä kohtaa itsekin katsoin että hetkinen, mitäs tuossa esitellään. Valaistuksen vuoksi en tajunnut ensin ollenkaan että kangasta oli myös jaloissa. Myös alaviistosta kuvattiin sellaisesta kuvakulmasta että oikein bebaan zoomattiin, mikä huuto olisikaan tullut jos Erikaa olisi kuvattu niin. Mutta laihako saa anteeksi vai mistä johtuu, en tiedä.
Muuten pidin kyllä Goldielocksin esitystä hienona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset ei ole IKINÄ MILLOINKAAN tyytyväisiä yhteenkään viisuedustajaanja jollei muuta keksi niin haukutaan ulkonäköä. Menkää itse ja tehkää paremmin.
Juu, on tarkoitus osallistua ens vuonna, mutta varmaan diskataan, kun oon jo ilmoittanut näin hyvissä ajoin ja sitten mulla on tää nettimaine ;DDDD
Mutta siis ihan just nimenomaan se ulkonäkö edellä on tarkoitus mennä ;DDDD Stylistin painajainen, kun ei millään meikillä saa pahannäköistä :DDDDD
-winner-
Toivottavasti ensi vuodeksi saadaan miinusäänet käyttöön.
OU EM GDZII!!!
Kaikki muut kojot ja rikisorsat on jääneet korkeintaan 0 pisteeseen ;DDDD Voisin tehdä kaikkien aikojen ekat miinuspisteet!!!
-winner-
ei tarvi tanssijoita tää oli hyvä näin. mutta erikan kasvot on oudon oloiset ne pitäisi meikata paremmin tai valoja säätää sitten, se on ottanut jotain täytettä huuliin ym. joka ei ole hyvä. nainen on parempi viattoman näköisenä kasvoiltaan mutta muuten seksikkäänä. tuli kyllä mieleen krista siegfridssin esitys joka jäi hännille vaikka biisi oli hyvä. loppukohtaus eli pusu naisen kanssa oli liikaa vanhoillisille maille joita on edelleenkin mukana, pelkään että näin käy erikallekkin. mutta luulen että erika saa kumminkin nostetta uralleen erityisesti saksassa jossa muutenkin suomalaisartistit mielellään käyvät keikoilla. money talks....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku voisi luoda vaikka tekoälyllä Erikan esitykseen tanssijoita (nykyään kaikki mahdollista) niin voisi verrata kumpi olisi parempi.
Säästää kyllä rahasta,jos ei ole tanssijoita..hmmm.
No toivotaan parasta, ja hyvää silmää esityksen luojille.
Et vissiin eilen nähnyt, kun kirjoitin. Lavalla saa olla max 6 esiintyjää. Erikalla on jo kolme taustalaulajaa, tanssijoita saisi olla enintään kaksi. Ei niillä hyvää showta aikaansaada.
Ei kai ne taustalaulajat ole lavalla? Eihän ne ollut käärijälläkään.
Unelmana olisi nähdä esitys tanssijoilla ja ilman. Ja valaita sitten.
Nyt alan olla sitä mieltä,että ei tarvitse tanssijoita häärmääm tai ainakaan sotkemaan Erikan omaa koreografiaa.