Heteronaiset, kuinka monen miehen kanssa olet saanut tyydyttävää seksiä?
Tosi moni mies kelpaisi muilta ominaisuuksiltaan suhteeseen, mutta seksi ei ole mistään kotoisin.
Mulla ei ole ylipainoa, joku kuitenkin tulee huomauttamaan siitä mahdollisuudesta. Olen tavallisen näköinen.
Kommentit (172)
Vierailija kirjoitti:
Miehenä ihmetellyt tätä asennetta, että yhdenillansuhteissa mentäisiin vain oma nautinto edellä. En näe tuossa mitään järkeä. En ole harrastanut enkä syrjähyppyjä. Monesti kävi mielessä ja silloin tuli aina arvailtua, että pystyisikö tyydyttämään kyseisen naisen ja antaman orgasmeja kuten vaimolle. Tuli fantasioitua miten hänet tyydyttäisin ja miten seksikerta etenisi naisen orgasmeihin vai epäonnistuisinko. Mutta ylipäätään mietitytti riittäisikö oman kyvyt siihen. Kullin koosta en ole ollut huolissani, mutta tiedostanut, ettei se yksin riitä. Siten epäonnistumisen riski karsi yhden illan juttuja. Toisaalta ego oli niin vahva että kuvittelin onnistuvani loistavasti ja se taasen olisi aiheuttanut naisessa riippuvuutta, joka sekään ei sopinut parisuhteeseeni. Niin paljon aina vaimon kanssa ja yhteydessä että tiedetty missä toinen kulkee, joten piilossa olevaa luppoaikaa ei juurikaan ollut. Siten vieraista naisista ei kiinnostanut edes mikä
Lukisitko aloituksen ajatuksella uudestaan. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä ihmetellyt tätä asennetta, että yhdenillansuhteissa mentäisiin vain oma nautinto edellä. En näe tuossa mitään järkeä. En ole harrastanut enkä syrjähyppyjä. Monesti kävi mielessä ja silloin tuli aina arvailtua, että pystyisikö tyydyttämään kyseisen naisen ja antaman orgasmeja kuten vaimolle. Tuli fantasioitua miten hänet tyydyttäisin ja miten seksikerta etenisi naisen orgasmeihin vai epäonnistuisinko. Mutta ylipäätään mietitytti riittäisikö oman kyvyt siihen. Kullin koosta en ole ollut huolissani, mutta tiedostanut, ettei se yksin riitä. Siten epäonnistumisen riski karsi yhden illan juttuja. Toisaalta ego oli niin vahva että kuvittelin onnistuvani loistavasti ja se taasen olisi aiheuttanut naisessa riippuvuutta, joka sekään ei sopinut parisuhteeseeni. Niin paljon aina vaimon kanssa ja yhteydessä että tiedetty missä toinen kulkee, joten piilossa olevaa luppoaikaa ei juurikaan ollut. Siten vieraista naisista ei kiinnostanut edes mikä
No baarista kun lähtee aamun pikkutunneilla kotiin random tyypin kanssa, niin ei siinä nyt ihan hirveästi ole jaksamista ja voimia keskittyä mihinkään haasteisiin. Mutta jos sulla kerta ei ole kokemusta yhden yön jutuista, niin ehkä sun ei kannata niissä(kin) esittää asiantuntijaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä puolestani olen ihmetellyt sitä asennetta, että pitää leikkiä jotain kokemusasiantuntijaa, vaikka ei tiedä asiasta hevon persettä.
Jotenkin arvasin, että itsekkäiltä vain omaa tyydytystään ajattelevilta miehilttä tulee kuraa niskaan. Saitti taitaa olla täynnä miehiä joita ei naisten tyydyttäminen kiinnosta. Kertovat siitä itse ja naiset kertoo samaa kuten näistäkin kommenteista on luettavissa. No siksi varmaan olenkin seksintäyteisessä parisuhteessa.
Mitkäs jonnet täällä puhu tunnottomista pilluista. Voi poikaparat. kun ette tiedä mistään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin arvasin, että itsekkäiltä vain omaa tyydytystään ajattelevilta miehilttä tulee kuraa niskaan. Saitti taitaa olla täynnä miehiä joita ei naisten tyydyttäminen kiinnosta. Kertovat siitä itse ja naiset kertoo samaa kuten näistäkin kommenteista on luettavissa. No siksi varmaan olenkin seksintäyteisessä parisuhteessa.
Naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen kanssa.
Niin olen miehenä parisuhteessa vaimoni kanssa. Voi ollla, että olen jotenkin erilainen kun haluan seksissä, että nainen menee niin sekaisin himosta että ottaisi minut ja kaluni vaikka väkisin. Euforia tulee minulle naisen palavasta himosta ja rakkaudesta itseäni kohtaan kun pillu hamuaa epätoivoisesti jo kulliani. Tämä edellyttänyt aina naisen tyydyttämistä ja orgasmeja. Eräänlaista narsismia ja miehisyyden buustatusta se lienee tämäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen kanssa.
Niin olen miehenä parisuhteessa vaimoni kanssa. Voi ollla, että olen jotenkin erilainen kun haluan seksissä, että nainen menee niin sekaisin himosta että ottaisi minut ja kaluni vaikka väkisin. Euforia tulee minulle naisen palavasta himosta ja rakkaudesta itseäni kohtaan kun pillu hamuaa epätoivoisesti jo kulliani. Tämä edellyttänyt aina naisen tyydyttämistä ja orgasmeja. Eräänlaista narsismia ja miehisyyden buustatusta se lienee tämäkin.
Vaimosi pillu on rutikuiva, eikä kullillasi tehdä mitään muuta, kun tyhjätään pallisi.
Yhden.
Harmi, ettei tämä ole aviomieheni. Ja tämä on naimisissa toisen kanssa. Mutta aina välillä saan kuitenkin hältä tätä sangen tyydyttävää seksiä.
Mulla pelkkä orgasmi ei riitä tyydyttävään seksiin. Kaipaan lisäksi sitä panemista ja miehen painoa mun päällä. Onneksi miehet osaa edes tuon jälkimmäisen, sillä orgasmit miesten kanssa on ollut harvassa.
Tässä N36 näkemys hyvästä ja ei niin häävistä perusseksistä karkeasti kuvattuna.
Hyvä seksi: Lähtee suutelusta ja hyväilystä. Kieli on pehmeä ja myötäilee naisen suun ja pään liikkeitä. Mies vetää lähelleen, hyväilee rintoja, kaulaa, peppua ym vaatteiden päältä ja sitten alta. Mies riisuu naisen vaate kerrallaan ja samalla suutelua, myös rintojen, vatsan ja kaulan, ja hyväilyä. Nainen saa riisua vastaavasti miestä. Mies hyväilee pillua sormin pehmeällä, mutta vakaalla liikkeellä, samalla suudelleen huulia ja muuta kehoa. Vartalon koskettelu jatkuu. Jos nainen haluaa nuolemista, sitten sitä ja jälleen pehmeällä ja vakaalla kielellä. Kun nainen on tarpeeksi märkä, tai parhaassa tapauksessa jo saanut ainakin yhden orgasmin, voidaan siirtä yhdyntään. Rytmiä ja asentoa on hyvä vaihdella, mutta yleensä miellyttävin liike on keskinopea ja aavistuksen aaltomainen. Kehot löytävät toisensa ja osat sopivat yhteen. Nainen saa orgasmin. Varmat otteet ja naisen toiveiden kuuntelu on tärkeää. Seksin jälkeen halailua.
Huono seksi: Suutelua liian nopeaa ja terävällä kielellä naisen kurkkua tökkien. Koskettelu ja jopa suutelu jätetään välistä ja mies riisuu itsensä saman tien ja alkaa riisua suoraviivaisesti naista tai nainen riisuu itse. Ilman lämmittelyä siirrytään sänkyyn, jossa mies räplää puoli minuuttia naisen alapäätä, kovin sormin ja hinkkaavalla liikkeellä, ilman liukastetta. Mahdollisesti nuolemista, terävällä kielellä ja heti suoraan klitoriksen kohdalta niin, että kipeää tekee ja nainen yrittää vetäytyä pois. Nainen antaa ohjeita, mutta mies ei kuuntele. Nainen luovuttaa ja siirrytään panemiseen. Miehen otteet ovat kovakouraiset ja panoliike väärässä rytmissä, liian nykivää, nopeaa tai pinnallista. Kehot ovat toistensa tiellä ja molemmille sopivaa asentoa on vaikea löytää. Nainen yrittää löytää kiihottavaa asentoa, mutta mies laukeaa alle 10 min tai häneltä menee erektio.
Moro PiiloHomo.
Toisessakin ketjussa runoilit, että olet saanut vaimoltasi kaiken, mitä olet tarvinnut. Nyt kuitenkin kerrot, että sen vaimon dildon lainailu lisäksi olet miettinyt vaimosi pettämistä. Mutta uskallus ei riittänyt, koska pelkäsit epäonnistuvasi tehtävässä. Ainoastaan epäonnistumisen riski esti vaimon pettämisen.
Voi kuinka mä nyt toivonsin, että pystyisit olemaan rohkea ja rehellinen mies ja kertomaan nämä samat asiat vaimollesi. Mutta eihän se tule tapahtumaan tollaselta vässykältä. Mutta kokeile nyt alottaa siitä dildosta.
Ja seuraavaksi sitten ne sun normaalit ulinat...