Heteronaiset, kuinka monen miehen kanssa olet saanut tyydyttävää seksiä?
Tosi moni mies kelpaisi muilta ominaisuuksiltaan suhteeseen, mutta seksi ei ole mistään kotoisin.
Mulla ei ole ylipainoa, joku kuitenkin tulee huomauttamaan siitä mahdollisuudesta. Olen tavallisen näköinen.
Kommentit (172)
Vierailija kirjoitti:
Nohaluaisko miehet että tosiaan nainen lopettas panon tai mitä tahansa just ennenkuin mies saa? Ns. nalli kalliolle ilmiö?
Huomautan vain että useimmilla, ellei jopa kaikilla miehillä se tuloillaan oleva orgasmi ei tuossa tilanteessa karkaisi mihinkään kivenkoloon, josta sitä pitäisi vaivalla houkutella uudelleen esiin. Itse asiassa monille on erittäin kiihottavaa se, että pitää tauon juuri kun on tulemaisillaan, se vain pitkittää nautintoa.
On tietysti väärin tehdä niin sellaiselle joka ei sitä halua, mutta tähän asiaan tuo "tehtäiskö sama sitten miehille" ei oikein pure. Vähän sama kuin miehen peppuseksiehdotuksiin vastaaminen että sopii, jos sulle ensin.
Kyllä miehet ajattelevat lähes aina vain omaa nautintoaan, ja eivät tyydytä naistaan kun ovat itse saaneet. Seksi loppuu siihen. Vain jotkut hyvät aviomiehet tekevät toisin, kuten omani esim.
Ja ihan turha tulla lahnoittelemaan tai puhumaan mistään lepakoista.
Tarpeeksi kokemusta irtomiehistä, jotta tiedän mitä se oikeasti on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin ketju kertoo enemmän naisista kuin miehistä.
Puolet odottaaa lahnana että mies antaa edes tyydyttävää seksiä. Mitään ei itse tehdä oman saamisen eteen.
Sitten toinen puolikas on näitä bi/lepakko osaston naisia jotka kehuu että ei miehiltä ole saanut mutta naisilta kyllä. Anna mun kaikki kestää.
En minä ole lahna. Siksi olen saanut tyydyttävää seksiä, kun olen opastanut useimpia miehiä sen suhteen mistä tykkään.
Hienoa ja onneksi olkoon. Juurikin näin se pitäisi mennä. Valitettavan moni vaan lykkää sen vastuun miehelle omista orgasmeistaan. Kuun asennoista pitäisi tulkita mistä nainen tykkää. Ensin on lirputeltu jollain satisfyer turbo 2000 koneilla klitoris tunnottomaksi, ja loput halut tapettu ehkäisypillereillä, sitten ihmetellään kun edes yhdeltä kymmenestä miehestä ei saa tyydyttävä seksiä. Sanoisin että silloin pitäisi jo villaista sinne peilin suuntiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nohaluaisko miehet että tosiaan nainen lopettas panon tai mitä tahansa just ennenkuin mies saa? Ns. nalli kalliolle ilmiö?
Mä haluan joskus. Ja sitten aloitetaan alusta. Ai että kun sitten lentää, niin kyllä lentää.
Todistit taas se faktan, että et ymmärrä meistä miehistä yhtään mitään.
Mutta mitäpä lesbo nyt miehistä ymmärtäisi...
Tarkoitin tietysti, että ei aloiteta mitään uudestaan, vaan mies jää kokonaan ilman, kuten miehet tejevät naisille. Sinä et ymmärrä mistään mitään!
No miten se mies jätetään kokonaan ilman? Johonkin alistuskuvioihin tuollainen kuuluu munalukkoineen päivineen, ja ihan halusta sitä silloin tehdään. Mutta jos ajattelit jonkinlaisena kostotoimenpiteenä, että päästetäänpä ukko ensin ihan lähelle ja sitten lähdetään pois, niin ei onnistu. Ukko vain katsoo hetken hölmönä että no mihin se nyt meni, ja sitten veivaa itsensä parilla liikkeellä loppuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolet odottaaa lahnana että mies antaa edes tyydyttävää seksiä. Mitään ei itse tehdä oman saamisen eteen.
Sitten toinen puolikas on näitä bi/lepakko osaston naisia jotka kehuu että ei miehiltä ole saanut mutta naisilta kyllä. Anna mun kaikki kestää.
En minä ole lahna. Siksi olen saanut tyydyttävää seksiä, kun olen opastanut useimpia miehiä sen suhteen mistä tykkään.
Hienoa ja onneksi olkoon. Juurikin näin se pitäisi mennä. Valitettavan moni vaan lykkää sen vastuun miehelle omista orgasmeistaan. Kuun asennoista pitäisi tulkita mistä nainen tykkää. Ensin on lirputeltu jollain satisfyer turbo 2000 koneilla klitoris tunnottomaksi, ja loput halut tapettu ehkäisypillereillä, sitten ihmetellä
Aika huono selitys sille ettei miehet osaa. Kyseessä kuitenkin yksi tärkeimmistä asioista mitä miehen pitäisi osata ollakseen mies. Näin ainakin itse ajattelin jo nuorena miehenä, että se erottaa miehet pojista tai luusereista.
Jos se orgasmi on aina vain omalla vastuulla, niin vetäkää miehet sitten käteenne, älkääkä käyttäkö naista epuvälineenä omalle orgasmillenne.
Noin 50 miehen otannalla sanoisin että yksi on ollut tosi hyvä (hänestä fantasioin vieläkin) ja pari ihan hyvää. Suurin osa joko meh tai blaah ja muutama niin huono, että vieläkin naurattaa ja v!tuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoa ja onneksi olkoon. Juurikin näin se pitäisi mennä. Valitettavan moni vaan lykkää sen vastuun miehelle omista orgasmeistaan. Kuun asennoista pitäisi tulkita mistä nainen tykkää. Ensin on lirputeltu jollain satisfyer turbo 2000 koneilla klitoris tunnottomaksi, ja loput halut tapettu ehkäisypillereillä, sitten ihmetellä
Kun kaikki miehet ei ollenkaan kuuntele vaikka niille sanoo. Tai sitten ne luulee tietävänsä paremmin. Ja joillakin miehillä katoaa fiilis ja häviää potenssi jos niitä neuvoo. Ja joillakin miehillä ei vaan kunto/fysiikka riitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluan joskus. Ja sitten aloitetaan alusta. Ai että kun sitten lentää, niin kyllä lentää.
Tarkoitin tietysti, että ei aloiteta mitään uudestaan, vaan mies jää kokonaan ilman, kuten miehet tejevät naisille. Sinä et ymmärrä mistään mitään!
Paitsi että tuossa alkuperäisessä tilanteessa, josta tämä kommentointi alkoi (sivulla 5, jos et enää muista, mistä aloit länkyttää), nainen halusi, että suuseksistä ja sormettamisesta siirrytään yhdyntään, jossa molemmat saavat orgasmin. Eli ei ollut kyseessä "ei aloiteta uudestaan" -tilanne vaan jatketaan toisella tapaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi että tuossa alkuperäisessä tilanteessa, josta tämä kommentointi alkoi (sivulla 5, jos et enää muista, mistä aloit länkyttää), nainen halusi, että suuseksistä ja sormettamisesta siirrytään yhdyntään, joss
Tyy pillistä miehen suusta, joka ei muuta osaa: nainen länkyttää! Mutta mitä väli
mitä sivulla 5 on lukenut, mitä kirjoitin on aivan totta, miehet panevat ja kun saavat loppuu "seksi" useimmiten siihen. Ja puhe "jokainen on vastuussa omasta orgasmistaan" on typeryyden huipentuma, juurikin siksi, että ko miehet käyttävät naista vain itsetyydytysvälineenä. MOT
Ja seuraavaksi tulee tietysti kirjoitus, jossa olen lesbo ja lahna...no en ole kumpaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluat joskus ja sittenkin pitää jatkaa, eli et jää ilman orgasmia etkä jää ilman todellakaan aina, mikä on monen naisen todellisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomautan vain että useimmilla, ellei jopa kaikilla miehillä se tuloillaan oleva orgasmi ei tuossa tilanteessa karkaisi mihinkään kivenkoloon, josta sitä pitäisi vaivalla houkutella uudelleen esiin. Itse asiassa monille on erittäin kiihottavaa se, että pitää tauon juuri kun on tulemaisillaan, se vain pitkittää nautintoa.
On tietysti väärin tehdä niin sellaiselle joka ei sitä halua, mutta tähän asiaan tuo "tehtäiskö sama sitten miehille" ei oikein pure. Vähän sama kuin miehen peppuseksiehdotuksiin vastaaminen että sopii, jos sulle ensin.
Pitkittää nautintoa? No olenpas mä sitten "nauttinut" kauan, kun en mieheltä ole saanut orgasmia vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. nainen joutuu masturboimaan, koska mies ei anna orgasmia. vaikka kuinka monta kertoo, että hiplaa sitä klitorista, niin saa vaan jonkun minuutin käsittelyn. klitoris on paljon herkempi kuin sun peniksesi, vaikka kuinka olisi lirputeltu.
2. miehethän ne niitä pillereitä painostaa syömään, koska kumin kanssa ei muka tunnu miltään
1 miehen kanssa olen saanut orgasmin, kun mies sormetti huolella. Muiden kanssa en ole ollut lähelläkään.
Ihan kivaa kai seksi on muidenkin kanssa ollut.
Jumalavita miten typeriä jotkut miehet ovatkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkittää nautintoa? No olenpas mä sitten "nauttinut" kauan, kun en mieheltä ole saanut orgasmia vuoteen.
Miksi olet tuollaisen miehen kanssa? Vaimoni ei ole suostunut koskaan jäämään ilman. Joko harrastamme seksiä niin, että hänkin saa tai sitten ei ole seksiä. Ei siinä miehelle jää muuta vaihtoehtoa kuin tyydyttää nainen. Mutta sen pitäisi olla miehelle muutenkin itsestään selvyys ja mieluinen himoittu juttu. Jos ei ole, niin heivatkaa itsekkäät miehet hitolle.
Saittia lukiessa olen tosiaan alkanut ymmärtää miksi vaimoni halusi minut ja pitänyt minusta kiinni. Nuolin ja sormetin hänelle orgasmin viimeksi eilen. Tänään kehrännyt taas tyytyväisenä.
Onko voihkinta huono asia? Multa pääsee voihkintaa aina, mitä lähempänä orgasmia, en enemmän. Välillä pelkään, miltä kasvot näyttää kun tuun, usein kuitenkin vakipartnerin kanssa pääsen tästä pelosta yli. Pitääkö alkaa tyynyyn vaikerrella, mitä sanoo miehet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rautalankatehtaalta päivää. Kommentoimassasi viestissä ei esitetty, että naisen jättäminen ilman orgasmia on nautinnon pitkittämistä, vaan havainnollistettiin, että miesten ja naisten kehot eivät välttämättä toimi samalla tavalla. Toivottavasti tämä auttaa ymmärtämään.
Vierailija kirjoitti:
Yhden, oman aviomieheni. Muiden kanssa en ole saanut orgasmia.
Jännä, että toinen löytää yhden ainoan, jonka kanssa seksi on hyvää ja toisella on 120 joista vain 8 hyvää.
Ehkä se että sitoutuu suhteeseen, on syviä tunteita ja uskaltaa puhua.