Olen elämäni flunssassa. Tosi kurja olo. Suositelkaa jotain katsottavaa?
Kommentit (19)
Mitä palveluja sinulla on käytettävissäsi?
Mikset vaan selaa sitä tarjontaa.?
Areenasta "Jexi". Huononi kyllä loppua kohti, mutta kevyttä ja helppoa katsottavaa.
Vierailija kirjoitti:
yle areena kaikki hänen salaisuutensa en toki tiedä onko sinusta hömppää mutta loistava sarja
Areenalla kanssa: Varastettu elämä, laita sinne hakuun, en tiedä mistä kohtaa sen löytäis muuten. On "jännä" muttei kamala, eikä veri tirsu eikä ole kaahailua.
Netflixillä on The Watcher, kanssa jännä eikä veri tirsu eikä kaahailla
The grand budapest hotel on minun hyvän mielen elokuva.
Mä katsoin viime flunssassa monta jaksoa avaraa luontoa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä palveluja sinulla on käytettävissäsi?
Mitä näitä nyt netissä on . Areena, mtv, netflix.
No hömppäosastoon Netflixistä vaikka lämminhenkinen One day at a time tai vaikka se uudehko leffa Rakkauden huvila. Tai vaikka Uraäidit. Se on välillä vähän roisi ja överi, mutta aika viihdyttävä.
Vierailija kirjoitti:
No hömppäosastoon Netflixistä vaikka lämminhenkinen One day at a time tai vaikka se uudehko leffa Rakkauden huvila. Tai vaikka Uraäidit. Se on välillä vähän roisi ja överi, mutta aika viihdyttävä.
Uraäitejä suosittelen minäkin.
3
Superstore oli myös yllättävän viihdyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Superstore oli myös yllättävän viihdyttävä.
Onko tämä se missä näytteli joku pulskempi nainen? Lauren? Aivan mainio Conanin haastatteluissa:D
Vierailija kirjoitti:
Mikä kappale siinä soi kun se tyttö ajaa ne leivokset olalla? Todella kaunis.
Areenasta norjalaissarja tosi TV :Ambulanssi apuun.Itse katsoin viimeksi jaksoja kun olin sairas.
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli aivan ihana!
Ap
yle areena kaikki hänen salaisuutensa en toki tiedä onko sinusta hömppää mutta loistava sarja