Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heteronaiset, kuinka monen miehen kanssa olet saanut tyydyttävää seksiä?

Vierailija
20.08.2024 |

Tosi moni mies kelpaisi muilta ominaisuuksiltaan suhteeseen, mutta seksi ei ole mistään kotoisin.

Mulla ei ole ylipainoa, joku kuitenkin tulee huomauttamaan siitä mahdollisuudesta. Olen tavallisen näköinen.

Kommentit (172)

Vierailija
1/172 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin tuohon laskea 2 miestä. Toinen on ihan riittävä ja toinen huomattavan hyvä. Loppumäärä on huomattavasti enemmän mutta kaikkien kanssa todellakin huonoa seksiä. Kaikki semmosia kahden minuutin miehiä ja suurin osa ei välitä naiset nautinnosta.

Vierailija
2/172 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on elämän aikana ollut vähän vajaa 10 seksikumppania. Kaikkien kanssa seksi on ollut enemmän tai vähän vähemmän luokatonta.

Mutta viimeisin miesystäväni oli lähes täydellinen siinä suhteessa vaikka suhteesta ei muuten mitään tullutkaan. Suhteen päättymisen jälkeen olisin halunnut pitää hänet ns. seksikaverina mutta hän ei ikäväkseni tähän järjestelyyn suostunut.

Joten nyt olen sitten mieluummin ilman, paluuta huonompaan ei enää ole. Nykyään tunnistan välittömästi miehestä olisiko tarjolla hyvää seksiä vai ei ja tämä tieto vaikuttaa päätöksiini siitä eteneekö suhde fyysiseksi vai ei. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/172 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun tuli asiallisia vastauksia.

Vierailija
4/172 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 kumppania ollut, ja yhden kanssa seksi oli hyvää, mutta opetin hänet itse neitsyydestään asti. 

Vierailija
5/172 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kahden miehen kanssa, ja kummankin kanssa seksi oli/on tyydyttävää. Nykyisen kanssa seksi on ihanaa. 

Vierailija
6/172 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on elämän aikana ollut vähän vajaa 10 seksikumppania. Kaikkien kanssa seksi on ollut enemmän tai vähän vähemmän luokatonta.

Mutta viimeisin miesystäväni oli lähes täydellinen siinä suhteessa vaikka suhteesta ei muuten mitään tullutkaan. Suhteen päättymisen jälkeen olisin halunnut pitää hänet ns. seksikaverina mutta hän ei ikäväkseni tähän järjestelyyn suostunut.

Joten nyt olen sitten mieluummin ilman, paluuta huonompaan ei enää ole. Nykyään tunnistan välittömästi miehestä olisiko tarjolla hyvää seksiä vai ei ja tämä tieto vaikuttaa päätöksiini siitä eteneekö suhde fyysiseksi vai ei. 

Ja mistäköhän välittömästi sen tunnistat?

Vierailija
7/172 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden. Valtavan kokoinen musta mies ja kalu kuin hevosella!

Vierailija
8/172 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut yksi pidempi suhde. Sitten on ollut yritystä ehkä noin 10 miehen kanssa. Kaikki mielestäni hyvännäköisiä ja miehekkäitä ja pitkiä, kaikki korkeastikoulutettuja. Ainoankaan kanssa seksi ei ole ollut yhtään mitään. Niistä voisi sanoa, että mies tyydyttää itseään.

Kolme raiskausta - ikäisiäni miehiä joilla samoja yllämainittuja ominaisuuksia ainakin osittain ja varmaan joidenkin naisten unelmamiehiä - eivät minun.

Yksi paha pahoinpitely kun olin raskaana. Yksi sisälle kuollut sikiö ja kuolleen synnyttäminen.

Lapseton vanhapiika siis.

Tämmöinen seksielämä kunnollisella nykynaisella.  

Vierailija
9/172 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

0, mutta olenkin aseksuaali. En halua mitään seksuaalista kenenkään kanssa, enkä toisaalta mitään muutakaan suhdetta. Haluan elää loppuelämäni sinkkuna ja pidättäytyä. Mieluiten en myöskään puhuisi enää ollenkaan miesten kanssa, mutta eihän se ole mahdollista. Yritän kuitenkin olla miesten kanssa tekemisissä niin vähän kuin mahdollista. Toisaalta ei sen puoleen naistenkaan kanssa tekemisissä oleminen kauheasti innosta.

Vierailija
10/172 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mistäköhän välittömästi sen tunnistat?

Tämä saattaa kuulostaa "hihhuloinnilta", mutta tunnistan sen vastapuolen "energioista" ja siitä miten itse ja kehoni reagoi häneen kun ensimmäisen kerran hänen kanssaan halaan. 

Jos kehoni lähtee luontaisesti avautumaan, antautumaan, kiihottumaan, maadoittumaan tai rentoutumaan tai parhaassa tapauksessa kaikkia noita samaan aikaan, tiedän että kyseiselle miehelle kannattaa antaa mahdollisuus.

Jos taas kehoni lähtee sulkeutumaan, lihakset kiristymään, jännittymään ja mieleni alkaa työntämään häntä kauemmas inhon, vastenmielisyyden tai muun tunteen saattamana, se on ehdoton ei ja homma ei tule etenemään.

Luotan kehooni tässä suhteessa, se kyllä tietää. 

Vierailija
11/172 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen kun opetin itseni saamaan orgasmin yhdynnässä, olen saanut tyydyttävää seksiä jokaisen kumppanini kanssa. Kyllä omat mieheni pääosin hyvin yhdyntäkeskeisiä ovat olleet. Mulle riittää siis seksissä orgasmi. Tykkään ihan sellaisesta arjen pikaseksistä. Jos joskus on aikaa niin joo, pidemmän kaavan mukaan, mutta arjessa pikainen yhdyntä joka päättyy molempien tulemiseen on kaikki mitä tarvitsen. 

Vierailija
12/172 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollut n. 120 miestä ja ehkä 8 kanssa hyvää seksiä. Loput eivät ilmeisesti olleet kuulletkaan klitoriksesta. N45

Vierailija
13/172 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ollut n. 120 miestä ja ehkä 8 kanssa hyvää seksiä. Loput eivät ilmeisesti olleet kuulletkaan klitoriksesta. N45

Sanna,älä huijaa,et ole niin vanha.

Vierailija
14/172 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden, oman aviomieheni. Muiden kanssa en ole saanut orgasmia.

Vierailija
15/172 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden

Vierailija
16/172 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen aviomieheni on paras, tosin pitkä suhde, joten tietää mistä tykkään. 2 suhdetta ennen häntä, toinen oli niitä ekoja kertoja, eikä kovin mukavaa ja sattui etc,  toinen oli ihan hyvä sängyssä ja itsekin silloin oppinut tykkäämään sksistä ja kokeneempi. Tosin olen ehkä itsekin enemmän kiinnostunut seksistä näin 40v kuin 20v. Sksiin tarvitaan kuitenkin 2.

Vierailija
17/172 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika karua luettavaa. Luulisi että naiset valitsee puolisokseen vain sellaisen miehen jolta saavat hyvää seksiä ja joka osaa ja haluaa tyydyttää naisen. Näin oma vaimoni teki jo nuorena, eikä tarvinnut edes kosia, kun vei kultasepänliikkeeseen ja ostatti sormukset. Mikä minä olin kieltämään seksinnälkäisen tytön vaatimusta. 

Vierailija
18/172 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otanta about 30 miehestä. 1 on ollut ihan ok ja 1 todella hyvä. Valitettavasti omalle kohdalle sattunut näitä minuutin nylkyttäjiä. Sen yhden todella hyvän kanssa naimisissa jo toista vuosikymmentä.

N50

Vierailija
19/172 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 miestä. 7 🤌 ja näistä 3 👏

Vierailija
20/172 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhdenkään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme