Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heteronaiset, kuinka monen miehen kanssa olet saanut tyydyttävää seksiä?

Vierailija
20.08.2024 |

Tosi moni mies kelpaisi muilta ominaisuuksiltaan suhteeseen, mutta seksi ei ole mistään kotoisin.

Mulla ei ole ylipainoa, joku kuitenkin tulee huomauttamaan siitä mahdollisuudesta. Olen tavallisen näköinen.

Kommentit (172)

Vierailija
141/172 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko voihkinta huono asia? Multa pääsee voihkintaa aina, mitä lähempänä orgasmia, en enemmän. Välillä pelkään, miltä kasvot näyttää kun tuun, usein kuitenkin vakipartnerin kanssa pääsen tästä pelosta yli. Pitääkö alkaa tyynyyn vaikerrella, mitä sanoo miehet?

Voihkiminen on todella kiihottavaa. Anna palaa ja näytä, että tykkäät.

Vierailija
142/172 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut elämässäni 5 seksikumppania. Orgasmin olen saanut yhden kanssa, pitkäaikaisen aviomieheni kanssa. Hänenkin kanssaan vain satunnaisesti. Oma vika suurelta osin, olin nuorempana hyvinkin estoinen ja ujo enkä osannut ollenkaan sanoittaa mitä haluaisin ja tyydyin huonoon seksiin enkä vaatinut itselleni mitään. Nykyisin ei ole sitten seksielämää ollenkaan, paitsi omin käsin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/172 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko voihkinta huono asia? Multa pääsee voihkintaa aina, mitä lähempänä orgasmia, en enemmän. Välillä pelkään, miltä kasvot näyttää kun tuun, usein kuitenkin vakipartnerin kanssa pääsen tästä pelosta yli. Pitääkö alkaa tyynyyn vaikerrella, mitä sanoo miehet?

Kun te miehet järjestäisittekin voihkimiseen  aihetta, niin irtois kyllä.

Vierailija
144/172 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun te miehet järjestäisittekin voihkimiseen  aihetta, niin irtois kyllä.

Kannattaisiko vaatia miehiltä vähän enemmän. Jos ei ole tarpeeksi pitkään hyvää esileikkiä, niin  ei kannata suostua muuhunkaan. Mies joko mukautuu tai jää ilman seksiä.

Vierailija
145/172 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ilmeisesti poikkeus. Seksikumppaneita ehkä noin 50, huonoja on ollut ehkä 5 (täysin lahnoja), järjettömän hyviä ehkä noin 5-10, ja loput siltä väliltä ihan ok. Lähes kaikkien kanssa olen saanut orgasmin, myös huonojen, koska osaan tuottaa sen itselleni - ja valtaosa miehistä on kyllä halunnutkin antaa sen minulle. Mutta huonot on olleet vaan tosi tylsiä ja mekaanisia, muutama sellainen jotka ei edes koskeneet sukupuolielimiini muuten kuin tunkiessaan elintä sisälle (jäivät ekaksi ja viimeiseksi kerraksi luonnollisesti). En harrastaisi seksiä jos en saisi orgasmia. 

Vierailija
146/172 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ilmeisesti poikkeus. Seksikumppaneita ehkä noin 50, huonoja on ollut ehkä 5 (täysin lahnoja), järjettömän hyviä ehkä noin 5-10, ja loput siltä väliltä ihan ok. Lähes kaikkien kanssa olen saanut orgasmin, myös huonojen, koska osaan tuottaa sen itselleni - ja valtaosa miehistä on kyllä halunnutkin antaa sen minulle. Mutta huonot on olleet vaan tosi tylsiä ja mekaanisia, muutama sellainen jotka ei edes koskeneet sukupuolielimiini muuten kuin tunkiessaan elintä sisälle (jäivät ekaksi ja viimeiseksi kerraksi luonnollisesti). En harrastaisi seksiä jos en saisi orgasmia. 

Ja tämän kirjoittaja on 100% varmasti mies.

Vierailija
147/172 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, no tätä ei ole kyllä ikinä gynekään huomannut, en taida olla kovin hyvin varusteltu sitten... Hassua vai surullista jos mielestäsi jokin kokemuksissani tekee minusta miehen. Feministi et ainakaan ole, jos et salli naisen nauttia seksistä. 

Vierailija
148/172 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhden, oman aviomieheni. Muiden kanssa en ole saanut orgasmia.

Jännä, että toinen löytää yhden ainoan, jonka kanssa seksi on hyvää ja toisella on 120 joista vain 8 hyvää. 

Ehkä se että sitoutuu suhteeseen, on syviä tunteita ja uskaltaa puhua.

Niin. Itse en saa orgasmia miehen kanssa ilman luottamusta ja tunneyhteyttä.

Vierailija
149/172 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva kun tuli asiallisia vastauksia.

Samaa mieltä. Vaihteeksi mukava huomata, että vastaukset ovat aiheen mukaisia ja asiallisia.

Itselläni paras seksikokemus on ukkini kanssa kun olin vielä ala-asteikäinen. Hyvänä kakkosena tulee naapurin koira.

Veljeni, joka on h#mo, korkkasi peräreikäni...ja ei sekään tuntunut hullummalta.

Vierailija
150/172 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ovat kai olleet silleen että menettelee, mutta todella hyviä ei ole ollut. Vielä en ole antanut lopullisesti periksi.

Vierailija
151/172 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miehet ajattelevat lähes aina vain omaa nautintoaan, ja eivät tyydytä naistaan kun ovat itse saaneet. Seksi loppuu siihen. Vain jotkut hyvät aviomiehet tekevät toisin, kuten omani esim.

Ja ihan turha tulla lahnoittelemaan tai puhumaan mistään lepakoista.

Tarpeeksi kokemusta irtomiehistä, jotta tiedän mitä se oikeasti on.

Siinähän se tulikin. Sulla on "tarpeeksi kokemusta irtomiehistä"... Ja sitten vielä ihmettelet, miksi miehet ajattelevat vain omaa nautintoaan, paitsi se sun oma rakas aviomies siellä maailman huipulla.

Miksi yhden yön juttuun pitäisi panostaa samalla pieteetillä kuin avioseksiin? Nopea helpotus tai pieni seikkailu versus vuosikymmenten sitoutuminen toiseen. Ymmärrä tää ero. Ja ei, en ole edes mies vaikka niin aina luulet.

Vierailija
152/172 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

0

Miehiä vain yksi.

Vierailija
153/172 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvassa on ne miehet jotka todella välittää naisen orgasmista.. moni mies suhteen alussa on hyvä ja sitten ok ja sitten ne kyllästyvät ja ovat ihan yhtä tylsiä ja lahnoja kun huonot ... Sen takia oon miettinyt että lopulta se on ihan sama minkä tasoisen sänky miehen itselleen ottaa. Lopputulos on kuitenkin aina se sama. 

Vierailija
154/172 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvassa on ne miehet jotka todella välittää naisen orgasmista.. moni mies suhteen alussa on hyvä ja sitten ok ja sitten ne kyllästyvät ja ovat ihan yhtä tylsiä ja lahnoja kun huonot ... Sen takia oon miettinyt että lopulta se on ihan sama minkä tasoisen sänky miehen itselleen ottaa. Lopputulos on kuitenkin aina se sama. 

Etsi parempi mies. Itse olen antanut vaimolle orgasmeja jo kohta 50 vuotta viikoittain. Hän on saanut aina kun halunnut ja saanut vaikkei olisi aina halunnut.

Vierailija
155/172 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, no tätä ei ole kyllä ikinä gynekään huomannut, en taida olla kovin hyvin varusteltu sitten... Hassua vai surullista jos mielestäsi jokin kokemuksissani tekee minusta miehen. Feminist

Kyllä se antaa muidenkin naisten nauttia, jos nautit sen kanssa samalla tavalla. Toi tyyppi on palstan v.ttumaisin jankkaaja. Jos olet sen kanssa eri mieltä, olet mies. Angstinen lesbo se on.

Vierailija
156/172 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miehet ajattelevat lähes aina vain omaa nautintoaan, ja eivät tyydytä naistaan kun ovat itse saaneet. Seksi loppuu siihen. Vain jotkut hyvät aviomiehet tekevät toisin, kuten omani esim.

Siinähän se tulikin. Sulla on "tarpeeksi kokemusta irtomiehistä"... Ja sitten vielä ihmettelet, miksi miehet ajattelevat vain omaa nautintoaan, paitsi se sun oma rakas aviomies siellä maailman huipulla.

Miksi yhden yön juttuun pitäisi panostaa samalla pieteetillä kuin avioseksiin? Nopea helpotus tai pieni seikkailu versus vuosikymmenten sitoutuminen toiseen. Ymmärrä tää ero. Ja ei, en ole edes mies vaikka niin aina luulet.

Joku juustopää kuvittelee, että saisi yhden illan panolta huippu hoitoa. Voi voi, ei taida kulkea hissi ylös asti.

Vierailija
157/172 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku juustopää kuvittelee, että

Eikö tolla ollut vielä se tunnoton pillukin? Mies ei saa lastia irtoamaan pilluun vaan ne pitää käsipelillä veivata irti.

Vierailija
158/172 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoinpa sen verran miehenä että oman laukeamisen jälkeen olo on rento ja raukea eikä seksi yleensä sillä hetkellä enää kiinnosta. Jos kuitenkin pitää vaimo hoidella vielä niin kyllä sen teen. Yleensä hoitelenkin vaimolle jokusen orgasmin ensin niin hänkin on tyytyväisempi lopuksi vaikkei pano aina pitkäön kestäisikään. 

En ole harrastanut ikinä yhden yön juttuja, mutta jos ette vaadi mieheltä orgasmeja esileikeissä, voin hyvinkin uskoa että mies lopettaa ja lähtee kun on saanut. Vaikka itse lähtökohtaisesti haluankin varmistaa naisenkin nautinnon, jos kyse olisi satunnaisesta panosta myöhään yöllä enpä mene vannomaan että jaksaisin enää mitään orgasmini jälkeen. 

Vierailija
159/172 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älkää niset ruvetko ollenkaan yhden illan juttuihin, täällähän suoraan miehet sanoneet, etteivät välitä muusta kuin omasta nautinnostaan. Asia selvä kuin bläkki!

Vierailija
160/172 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä ihmetellyt tätä asennetta, että yhdenillansuhteissa mentäisiin vain oma nautinto edellä. En näe tuossa mitään järkeä. En ole harrastanut enkä syrjähyppyjä. Monesti kävi mielessä ja silloin tuli aina arvailtua, että pystyisikö tyydyttämään kyseisen naisen ja antaman orgasmeja kuten vaimolle. Tuli fantasioitua miten hänet tyydyttäisin ja miten seksikerta etenisi naisen orgasmeihin vai epäonnistuisinko. Mutta ylipäätään mietitytti riittäisikö oman kyvyt siihen. Kullin koosta en ole ollut huolissani, mutta tiedostanut, ettei se yksin riitä. Siten epäonnistumisen riski karsi yhden illan juttuja. Toisaalta ego oli niin vahva että kuvittelin onnistuvani loistavasti ja se taasen olisi aiheuttanut naisessa riippuvuutta, joka sekään  ei sopinut parisuhteeseeni. Niin paljon aina vaimon kanssa ja yhteydessä että tiedetty missä toinen kulkee, joten piilossa olevaa luppoaikaa ei juurikaan ollut. Siten vieraista naisista ei kiinnostanut edes mikään muu kuin heidän tyydyttämisen haaste. Muuten saanut kaiken kotona vaimon kanssa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä