Julia on pienten kaksosten kotiäiti ja naimisissa. Julialla on kumppaninsa kanssa avoin suhde ja he ovat polyamorisi
Julia on pienten kaksosten kotiäiti ja naimisissa. Julialla on kumppaninsa kanssa avoin suhde ja he ovat polyamorisia.
Julialle ei suhteissaan ole sukupuolella väliä. Niinpä Naked Attractionissa hän saakin vastaansa laajasti erilaisia kehoja.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/bb651288-65cf-4e82-8a30-93d5508…
Kommentit (234)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä naisoletettu kuvaa itseään: "ei halua tehdä suhteissaan sellaisia sitoumuksia, jotka kietoisivat hänen elämänsä merkittävässä määrin yhteen kumppaneiden elämän kanssa".
Ihmisparka ei tajua, että energiatasolla seksikontaktissa mies ja nainen kietoutuvat toisiinsa niin lujaa, että kestää useita päiviä, ennen kuin heidän energiakehostaan poistuvat toisen energiajäämät. Tämän takia maksulliset naiset ovat usein sekavia.
Tämä tuntuu tietysti ihan ufolta länsimaisen sekulaarin maailmankuvan omaksuneesta ihmisestä. Esim. buddahalaisuus näkee asian toisin, koska tarkastelee ihmisiä energiaolentoina.
Kieltämättä muotoilit sen vähän "ufosti", mutta periaate on kyllä ihan oikein. Naisen psyykelle vaan ei tee hyvää jakaa itseään ympäriinsä. Nämä Juliat luulevat olevansa jotenkin erilaisia, kuin ihmiset yleensä, mutta samat lait
Mä olen, kuten asian ilmaisit, jakanut itseäni ympäriinsä. Ihan omasta halusta. En luule olevani mitenkään erilainen tai erityinen. Olen vain halunnut elää omannäköistäni elämää. Ja en ole juossut latauksessa enkä ole tuntenut siihen tarvettakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se taas kauheaa toisten elämä 😂
Niin on. Etenkin niiden lasten, joita se äiti ei muistanut tässä yhtälössä ollenkaan.
Mistä tiedät lasten elämän olevan kauheaa? Oletat vain omien moraaliarvojen perusteella.
Nuo lapset vanhempina häpeävät kun äiti nu$$i kaikkia muitakin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin, tulihan se sieltä! Heti, kun näin uutisen pienten lasten äidistä NA:ssa, tiesin, että nyt rupee vauvapalstalla pas kanheitto. Eihän pienten lasten äiti SAA elää niinkuin haluaa!!
Todennäköisesti lapset kärsii tuosta tavalla tai toisella. Aivan varmasti joutuvat kiusatuiksi.
Sano lapsellesi, ettei kiusata saa.
Suomiakkojen taso on surkeaa. Onneksi olen vapaaehtoisesti sinkku. En katselisi päivääkään naista, joka pettää. M28
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla omakohtaista kokemusta. Ja huom. heidän isänsä on poly myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin, tulihan se sieltä! Heti, kun näin uutisen pienten lasten äidistä NA:ssa, tiesin, että nyt rupee vauvapalstalla pas kanheitto. Eihän pienten lasten äiti SAA elää niinkuin haluaa!!
Todennäköisesti lapset kärsii tuosta tavalla tai toisella. Aivan varmasti joutuvat kiusatuiksi.
No älä anna lapsille esimerkkiä kiusaamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Suomiakkojen taso on surkeaa. Onneksi olen vapaaehtoisesti sinkku. En katselisi päivääkään naista, joka pettää. M28
Mistä tuon pettämisen keksit? Eihän tässä ketjussa ole pettämisestä kyse.
Vierailija kirjoitti:
Katsooko joku OIKEASTI tuota oksennus ohjelmaa 🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮
Jo vain! Jokainen itseään kunnioittava moraalinvartija katsoo ihan vapaaehtoisesti ohjelmaa, joka on täynnä sitä syntiä, josta kilvan Juliaa haukkuvat. Ihan omatoimisesti ovat television avanneet ja verkkokalvonsa saastuttaneet. Kuka ties vaikka tumputtivat ohjelman päätyttyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Akka harrastaa seksiä muiden kuin aviomiehensä kanssa. Se on pettämistä. Te wokettajat olette vain keksineet sille uuden termin. M28
Vierailija kirjoitti:
Onneksi sinne peräkammarin perukoille mitään naisia eksy! Kaikki ovat näyttöpäätteen takana. Huh! Olet turvassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi sinne peräkammarin perukoille mitään naisia eksy! Kaikki ovat näyttöpäätteen takana. Huh! Olet turvassa.
Jännä kuinka miesten vapaaehtoinen sinkkuus kiukuttaa naisia. :]
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Akka harrastaa seksiä muiden kuin aviomiehensä kanssa. Se on pettämistä. Te wokettajat olette vain keksineet sille uuden termin. M28
No koetapa kuvitella, että sulla on vaimo. Vaimosi sanoo sulle, että ei haittaa, jos käyt vieraissa. Ts. hän antaa sulle luvan harrastaa s eksiä muidenkin naisten (ja miesten) kanssa, jos haluat. Jos sitten niin käy, että tilaisuus tarjoutuu, niin pitäisitkö sitä vaimosi pettämisenä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi niin moni kiukuttelee ja arvostelee miten nämä henkilöt elävät elämäänsä? Ei se kaikkien juttu olekaan, ei minun myöskään, mutten mene kutsumaan ketään sairaaksi koska heillä on erilainen tyyli elää. Jos kaikki ovat onnellisia, aikuiset sekä lapset, mitä se keltään on pois?
Siksi kun näitä ihmisiä esitellään lehdissä jotenkin vapautuneina, vaikka ovat seksin orjia.
Niin? Ja? Jos joku on seksuaalisempi kuin toinen, miten se on sinun elämään vaikuttavaa?
Siis sinun mielestäsi on ok että addiktio esitetään vapautena, vaikka se on vapauden vastakohta?
Ja totta kai seksuaalisten rajojen höltyminen vaikutta kaikkiin, esim. apinarokko.. ekana levisi seksibileissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi sinne peräkammarin perukoille mitään naisia eksy! Kaikki ovat näyttöpäätteen takana. Huh! Olet turvassa.Jännä kuinka miesten vapaaehtoinen sinkkuus kiukuttaa naisia. :]
Mistä noin päättelit? Puhe siitä, mistä puute, vaikka suomiakkoja haukutkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo mikään hyvä diili ole sille sinkulle, joka tuohon kuvioon menee. Kyllä se perhe on tärkein niin ajankäytön kuin muunkin suhteen. Hän on aina jollain viitossijalla sen perheellisen polyamorisen kanssa.
Entä jos tulee tunteet mukaan? Muuttaako se sinkku perheeseen ja rupeaa ilmaiseksi lastenhoitajaksi päivisin ja pariskunnan seksileluksi öisin?
Näillä polyamoristeillahan nimenomaan on tunteet mukana. Ei ole pelkkää seksiä eikä huomion tavoittelua, ei suinkaan. Nämä pölyt on erilaisia ihmisiä, ne kykenevät rakastamaan montaa samaan aikaan. Siihen ei tavallinen perusjuntti kykenekään.
Mä uskon tämän sitten kun polyamorinen suhdehimmeli samojen ihmisten kesken on kestänyt 30 vuotta, edes.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi niin moni kiukuttelee ja arvostelee miten nämä henkilöt elävät elämäänsä? Ei se kaikkien juttu olekaan, ei minun myöskään, mutten mene kutsumaan ketään sairaaksi koska heillä on erilainen tyyli elää. Jos kaikki ovat onnellisia, aikuiset sekä lapset, mitä se keltään on pois?
Siksi kun näitä ihmisiä esitellään lehdissä jotenkin vapautuneina, vaikka ovat seksin orjia.
Niin? Ja? Jos joku on seksuaalisempi kuin toinen, miten se on sinun elämään vaikuttavaa?
Siis sinun mielestäsi on ok että addiktio esitetään vapautena, vaikka se on vapauden vastakohta?
Ja totta kai seksuaalisten rajojen höltyminen vaikutta kaikkiin, esim. apinarokko.. ekana levisi se
Olitko siellä?
Kyllä olisi vielä suurempi järkytys elää polyamorisesti elävän äidin/isän hoivissa kuin yksinhuoltajan kasvattamana. Ei sentään tarvinnut lapsena katsella, kun yksinhuoltajaäidillä miehet vaihtuvat kuin sukat tai oli samanaikaisesti neljä miesystävää. On äidillä toki ollut epäonnisia parisuhteita (valehtelijoita ja jopa narsistikin oli joukossa), mutta ei ne miehet ole hetken mielijohteesta vaihtuneet, kun nyt tuli vain parempaa eteen. Ehkä yksinhuoltajan lapsena ja myöhemmin tavattuani varattua miestä tietämättä asiasta heti olen todennut sinkkuuuden olevan vapauttavaa ja kurjuudelta säästävää. Selibaattikaan ei tunnu hassulta ajatukselta. En halua sellaiseen oravanpyörään itseäni, ja nyky-yhteiskunnassa sinkkutalouksien yleistyminen ja alhainen syntyvyys voivat olla mahdollisuus, kun meininki on tällaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla omakohtaista kokemusta. Ja huom. heidän isänsä on poly myös.
Vielä pahempi...säälin noita lapsia...
Mun puolestani asukoot ja eläkööt miten tahtovat, kun eivät tuota haittaa kenellekään. Mutta en myöskään tykkää, että noista kummallisista suhteistaan pölötetään pitkin maailmaa, mitä ne kenellekään kuuluu? Miksi siitä pitää toitottaa ihmisille? Eikö muuta enää keksitä?