Onko Citizen arvokello?
Kommentit (26)
Citizen tarkoittaa muuten kansalaista jollain kielellä.
Mikä on "arvokello"?
Onhan sillä ainakin käyttöarvo, jos toimii.
Mulla oli lapsena Citizen-kello ja olen perheestä, jossa 3 lasta ja vanhemmat nukkuivat samassa makkarissa ja asuntoon ei kuulunut kylpyhuonetta. Pihasauna kerran viikossa. Päättele siitä.
Vierailija kirjoitti:
Citizen tarkoittaa muuten kansalaista jollain kielellä.
mahtaa olla japaniksi, koska kyseinen merkki tulee Japanista.
Mua kiinnostaisi tietää, mikä on halvin arvokellomerkki?
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli lapsena Citizen-kello ja olen perheestä, jossa 3 lasta ja vanhemmat nukkuivat samassa makkarissa ja asuntoon ei kuulunut kylpyhuonetta. Pihasauna kerran viikossa. Päättele siitä.
Kuulostat köyhimysten jälkeläiseltä. Eikö hävetä yhtään?
Vierailija kirjoitti:
Rahat meni arvokelloon?
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin että Omega. Vai lasketaanko jo Sinnit ja Orientit arvokelloiksi?
Vierailija kirjoitti:
Tuo onkin hauska kysymys. Jokainen Temun tai Wishin hely on arvokello jos kysytään myyjän mielipidettä. Jos kysyt sveitsiläisiltä niin vastaus on vähän eri.
Tämä minun Huawei watsh GT2 on arvokello. Piti ostaa kahden vuoden maksuajalla, maksoi Telia kaupasta 70€
Vierailija kirjoitti:
Tämä minun Huawei watsh GT2 on arvokello. Piti ostaa kahden vuoden maksuajalla, maksoi Telia kaupasta 70€
Kovasti on halventunut.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on "arvokello"?
Onhan sillä ainakin käyttöarvo, jos toimii.
Juutilan Valimon kellot on kaikki arvokelloja. Mutta suht harvoin täällä käyn ja monesti näkee tuon arvokello hörhön aloituksia.
Riippuu mallista. Citizenillä on laaja hintahaarukka, satasesta melkein kymppitonniin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kovasti on halventunut.
Silloin oli esim, Gigantin tarjoukset 159€. Taitaa olla 4-5v aikaa . Toimii vieläkin, reilu viikko akun kesto kun ei sykkeet päällä
Vierailija kirjoitti:
TAG Heuer, mutta se on junttien arvokello.
japsikelloista vain Seiko on jotain
Kumpiko on arvokkaampi kello, Citizen vai Casio?
Vierailija kirjoitti:
japsikelloista vain Seiko on jotain
Outo mielipide, mutta saat olla tuota mieltä. Muuten: Seiko ja Grand Seiko ovat eri merkki. Onko siis mielestäsi Seiko arvokello mutta Grand Seiko ei?
Jos niin haluat.