Mitä olette nyt käyttäneet, kun FAIRY muuttu huonoksi?
Mulle tuli nyt (vasta) eteen huono Fairy. Ja onhan se huono.
Mä olen tarjoushamsteri, että sen takia näinkin pitkään kesti, vaikka päivittäin käytän. Hyvä Fairy riittoisa Fairy. Tää huono on jo puolessa välissä viikossa. Todella laimeeta litkuu ja peseeköhän se edes kunnolla.. Haisoo pahalle. Eikä rasva meinaa lähteä.
Mitä suosittelette tilalle?
Kommentit (121)
Methodin tiskiaine on hyvä mutta hinta hieman kalliimpi, noin 8e parikolmesataa milliä
Sun Power käsitiskiaine on hyvä, paksu koostumus ja tulee puhdasta. Käytössä se limen tuoksuinen.
Luulin aluksi että raskaus pahoinvointi tekee tuon iljettävän hajun. Mutta ei kyllä se vaan on tuoksu muuttunut. Kamala haju. Se hajuu haisee vielä useamman tunnin tiskaaminen jälkeen tiskialtaassa vaikka kuinka huuhtelua. Hyi... Nyt on joku Pirkan sitruunalla tuoksuva. Ei niin tehokas rasvalle mutta tuoksuu sentään paremmalle.
Onko enää olemassa sunlight tiskiainetta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä käytän halpismerkkituotteita. Ihan hyviä ovat.
En tiedä muista halpismerkeistä kuin S-kaupan joku merkki. En nyt muista nimeä mutta ei ole hyvää. Menee "puoli pulloa" kerralla ja ei pese puhtaaksi. Ja samaa mieltä Fairysta,haisee pahalle,mutta pesee kyllä hyvin. Siksi koetinkin löytää toisen merkin,vielä ei ole löytynyt.
X-tra on ainakin tällainen. Iso pullo ja halpa, mutta ei pese kunnolla puoli pulloa lorahtaa samantien. Harmi jos Fairykin on pilattu.
X-traa se oli. Pullo mökillä niin en voinut tarkistaa merkkiä. Ei kannata siis ostaa halvinta, sen taas opin. Mutta täällä tullut varmaan hyviä ehdotuksia,joita pitääkin kokeilla. -sama ,mutta ei ap-
Vierailija kirjoitti:
Se oranssi Fairy on hyvää, käytän sitä.
Minä myös!
Vierailija kirjoitti:
Käytän hajusteetonta Rainbow Sensitive -astianpesuainetta, jolla on sekä ympäristömerkki että allergialiiton suosittelema.
On myös testivoittaja.
Kuluttaja testasi käsitiskiaineet: Voittajaksi edullinen markettituote
Kuluttaja-lehti testasi käsitiskiaineet. Testivoittajaksi nousi Rainbow-tuote.
https://www.is.fi/asuminen/art-2000007935646.html
Saako sitä vielä? Se ei vaahtoa yhtä paljon kuin fayry, mutta pesee silti yhtä hyvin. Ja siinä on vähemmän kemikaaleja. Mutta eri tiskiaineer painottuu eri tavalla erityyppisiin likoihin. Esim marja vs rasva.
Vierailija kirjoitti:
Lv:n hajusteeton biohajoava!
Yksi pahimmista. Mutta varmasti paikallaan mökillä tai jossain missä vedet menee luontoon.
Juuri tänään manasin, että mikä tässä Fairyssa nykyään on. Ja nyt luin tämän aloituksen! Todellakin olen samaa mieltä kuin ap. Fairy on surkeaa tällä hetkellä, tehotonta ja lisätä saa, ja vettä vaihtaa. Ei ikinä aiemmin ole tarvinnut, vaan on ollut joka pisara tehokasta. Miksi v a t ttu kaikki, kaikki pitää pilata?? Onko nyt joku taho tyytyväinen? Mikä se taho on?
En ole käyttänyt Fairya koskaan itse ostettuna, koska se vaahtosi aikanaan mahdottomasti. Käytän muita, mieluummin hajuttomia käsitiskiaineita vaihtelevasti sen mukaan, mitä sattuu tarjouksessa olemaan.
Jostakin syystä miehille fairy on yleisnimi kaikille käsitiskissä käytettäville yleispesuaineille.
Minulla on hajusteeton väritön fairy , haisee kuitenkin desinfiointiaineelle ja eikä siitä sitä yhtä tippaa saa , lurahtaa sen minkä saa puristettua, alassuin pidetään pystyssä, se aiempi hajustetton oli parempi ja perinteisempi.
Vierailija kirjoitti:
Käytän hajusteetonta Rainbow Sensitive -astianpesuainetta, jolla on sekä ympäristömerkki että allergialiiton suosittelema.
On myös testivoittaja.
Kuluttaja testasi käsitiskiaineet: Voittajaksi edullinen markettituote
Kuluttaja-lehti testasi käsitiskiaineet. Testivoittajaksi nousi Rainbow-tuote.
https://www.is.fi/asuminen/art-2000007935646.html
Mä käytän myös Rainbow:ta, sitruunantuoksuista. Se ei onneksi tuoksu niin voimakkaasti kuin yleensä tällaiset kaupan omat merkit.
Rainbow sensitive käsituskiaine on paljon parempaa ja halvempaa
Osta Fairy Originaalia .. ei mitään kopiota
Vierailija kirjoitti:
Juuri tänään manasin, että mikä tässä Fairyssa nykyään on. Ja nyt luin tämän aloituksen! Todellakin olen samaa mieltä kuin ap. Fairy on surkeaa tällä hetkellä, tehotonta ja lisätä saa, ja vettä vaihtaa. Ei ikinä aiemmin ole tarvinnut, vaan on ollut joka pisara tehokasta. Miksi v a t ttu kaikki, kaikki pitää pilata?? Onko nyt joku taho tyytyväinen? Mikä se taho on?
Olen samaa mieltä. Myös esimerkiksi Pirkan roskapussit on nykyään luokattoman huonoja. Niin ohuita, että läpi näkisi vaikka lehteä lukea. Pakko laittaa kaksi tai kolme muovipussia alle ja sitten tämä ohut lirupussi sisimmäksi. Ennen ne oli tosi jämäköitä, eikä tarvinnut muovipusseja laittaa lisäksi.
Ostin Tokmannilta Fairya, ulkomaankielellä lukee ilmeisesti omena ja TOIMII. Vika ei ollut minussa, nyt kaupasta ostettava Fairy on vain huonoa!
Vierailija kirjoitti:
Ostin Tokmannilta Fairya, ulkomaankielellä lukee ilmeisesti omena ja TOIMII. Vika ei ollut minussa, nyt kaupasta ostettava Fairy on vain huonoa!
https://internetowysupermarket.pl/product-eng-89331-Fairy-Apple-Dishwas…
Tätä oli ja on hyvä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://internetowysupermarket.pl/product-eng-89331-Fairy-Apple-Dishwas…
Tätä oli ja on hyvä!
Tokmannilta saa siis puolalaista Fairya ja on hyvä. En ainakaan Suomiteksteillä oleviin enää laita rahaa. Yhtä huonoa käsitiskiainetta saa paljon halvemmalla.
Vierailija kirjoitti:
Käytän Tokmannin Perfekt+ sarjan omenan tuoksuista tikskiainetta. Hyvä, mieto tuoksu ja pesuteho ainakin itselleni riittävä. Myös rypäleen tuoksuinen oli hyvä ja pesuteho hieman omenaista parempi.
Ostin kokeeksi tätä sitruunan tuoksuisena ja se on parempaa kuin nykyinen Fairy. Litrahinta huomattavasti pienempi. 500ml taitaa maksaa noin 1,3€.
Olen ostanut nyt sitruunaa ja tuota rypälettä. Todellakin jatkan tällä tuotteella.
Perfekt+ tahranpoistoneste on 1,6€ ja todella hyvä. Ostin myös kokeeksi mustan pyykin pesuainetta (1l/3€).
Olen yllättynyt hinta-laatusuhteesta.
Vierailija kirjoitti:
Osta Fairy Originaalia .. ei mitään kopiota
Se nimenomaan on pilattu. Ei pese astioita puhtaaksi.
X-tra on ainakin tällainen. Iso pullo ja halpa, mutta ei pese kunnolla puoli pulloa lorahtaa samantien. Harmi jos Fairykin on pilattu.