Mitä olette nyt käyttäneet, kun FAIRY muuttu huonoksi?
Mulle tuli nyt (vasta) eteen huono Fairy. Ja onhan se huono.
Mä olen tarjoushamsteri, että sen takia näinkin pitkään kesti, vaikka päivittäin käytän. Hyvä Fairy riittoisa Fairy. Tää huono on jo puolessa välissä viikossa. Todella laimeeta litkuu ja peseeköhän se edes kunnolla.. Haisoo pahalle. Eikä rasva meinaa lähteä.
Mitä suosittelette tilalle?
Kommentit (91)
Hajusteeton tiskiaine haisee spriille, enkä kestä tuota hajua, joten joudun sekoittamaan sen toisen tiskiaineeseen. Mieluiten käyttäisin kuitenkin pelkästään hajusteetonta. Hajutonta tuo hajusteeton ei siis suinkaan ole.
Rainbow. Joskus käytin Pirkkaa, mutta se on mielestäni jotenkin lirua.
Vierailija kirjoitti:
Ne Fairyn makuversiot on aina ollut laimeita. Originaaliversio on näitä paljon parempaa, ja kalliimpaakin tietysti...
"Makuversiot" :D Anteeksi, tuo oli vain jotenkin ihana.
Mutta onko siis se original-versio nimenomaan nyt pilattu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne Fairyn makuversiot on aina ollut laimeita. Originaaliversio on näitä paljon parempaa, ja kalliimpaakin tietysti...
"Makuversiot" :D Anteeksi, tuo oli vain jotenkin ihana.
Mutta onko siis se original-versio nimenomaan nyt pilattu?
Kyllä, samaa kuraa mitä jo aikaisemmin myytiin Keski-Euroopassa.
Vierailija kirjoitti:
Joko nyt Fairykin on pilattu.
Ai pilattu nyt. Itse en ikinä ole tuollaisiin ulkomaalaisiin ihme merkkeihin luottanut. Kyllä sen kotimaista pitää olla. Nimikin vähintään epäilyttävä.
En käytä mitään aineita. Pesen kaikki astiat heti käytön jälkeen tiskialtaassa kumihanskta käsissä kuumimmalla mahdollisella vedellä kunnes on puhdasta. Sitten vain kylmällä huuhtelu ja kuivumaan. Ja kyllä maksan itse lämpimän veden lämmitykset, että se ei ole ongelma. Se lämpiää aurinkoenergialla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ecover on paras. Saa hajusteettomana ja väriaineettomana myös.
Tää on kans aika hyvä, nyt käytössä Saaren Taika astianpesuaine.
Saaren Taika on se kesällä uutisoitu kohufirma, joka jäi kiinni mm. aurinkovoiteidensa suojakertoimien sepittämisestä.
Olen käyttänyt yli 10v ajan puhdasta vettä, jos on eltaantunutta rasvaa, kuten oliiviöljyä, niin sitten kuuminta mitä tulee.
Ostin Lidlin Fairya, siis sitä Original. Liekkö tuovat noita suoraan Saksasta, kun oli ihan erilaista Fairya, kuin ne mitä Prismasta ostin. Vaahtoaakin kunnolla. Siispä, suositukseni: Fairya Lidlistä!
Vierailija kirjoitti:
Karmean hajuista joo nykyään. Osta hajusteetonta niin ei tarvitse sitä puolta arvailla. Kiilto hajusteeton käsitiskiaine suihkepullossa ollut ainakin hyvä ja näppärä käyttää.
Saan hajusteettomasta Fairysta ihottuman käsiin. Muut tuoksuttomat merkit eivät tee sitä samaa.
(En ole ap.)
Tulisipa Tolun tiskiaine takaisin, se oli tehokasta :c
Vierailija kirjoitti:
Olen käyttänyt yli 10v ajan puhdasta vettä, jos on eltaantunutta rasvaa, kuten oliiviöljyä, niin sitten kuuminta mitä tulee.
Lautaset ehkä puhdistuvat, mutta lopulta viemäri menee tukkoon jos sinne menee rasvaa ilman tiskiainetta.
Vierailija kirjoitti:
Olen tehnyt oman sekoituksen kallista Fairy power maxista ja hajusteettomasta tiskiaineesta. Itsestään tuo Fairy power max on liian vahvaa ja haisee liikaa ja hajusteeton tiskiaine taas haisee spriille eli viinalle tai desinfiointiaineella ja tuo haju menee päähän, eikä ole edes kovin tehokasta. Tämä oma sekoitukseni on kuitenkin tehokasta ja hajukin on laimentunut paljon.
Nouseeko päähän jos maistelee?
Lumme käsitiskiaine omenankukka tai Kiilto suihkutettava
Fairyn konetiskitabletit meni pannaan jo kymmenisen vuotta sitten, kun muuttivat hajun niin karmeaksi, että se jäi kaikkiin astioihinkin kiinni. Harmi sinänsä, koska pesuteho oli ihan ok. Hyvä tietää ettei käsitiskiainettakaan voi ostaa.
LV biohajoava käsiastianpesuaine. Sopivan kokoinen yhden naisen keittiöön.
Käytän Rainbowia tai muuta halpaa. HUONO vaan, että se maksoi vielä vuosi - pari sitten 0,99 e ja nyt jo 1,69 euroa.
oon ostanut pirkka tai kiilto biohajoavia ja ympäristömerkittyjä. Halpoja ovat, pesevät ihan hyvin. Pesen mökillä astiat ulkokeittiössä, ja vieressä järvi, niin en halua sinne mitään myrkkyjä(vaikka meillä semmoset suodatuskaivot onkin).
Fairy vuodelta 2017 oli ihan tummaa. Uusi fairy vuodelta 2023 oli selvästi laimennettu. Uusinta fairia en ole kokeillut. Kokeilin tuossa välissä muitakin, mutta palasin fairyyn koska tämä oli silti parasta. Pian tuo pikkufairy loppuu ja täytyy ostaa uusi.