Mitä olette nyt käyttäneet, kun FAIRY muuttu huonoksi?
Mulle tuli nyt (vasta) eteen huono Fairy. Ja onhan se huono.
Mä olen tarjoushamsteri, että sen takia näinkin pitkään kesti, vaikka päivittäin käytän. Hyvä Fairy riittoisa Fairy. Tää huono on jo puolessa välissä viikossa. Todella laimeeta litkuu ja peseeköhän se edes kunnolla.. Haisoo pahalle. Eikä rasva meinaa lähteä.
Mitä suosittelette tilalle?
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
Yritän löytää jostain kiven kolosta fairy sitruuna. Myyvät enemmän sitä vihreää tököttiä. Tai niillä on usein tyrkyllä oma halpaketjun "sitruuna" joka on kemiallisen tuoksuinen.
Kaikkihan nuo tuoksut on kemiallisesti tehtyjä. Et kai luule että niihin on puristettu oikean sitruunan mehua ?
Vierailija kirjoitti:
Mä käytän halpismerkkituotteita. Ihan hyviä ovat.
En tiedä muista halpismerkeistä kuin S-kaupan joku merkki. En nyt muista nimeä mutta ei ole hyvää. Menee "puoli pulloa" kerralla ja ei pese puhtaaksi. Ja samaa mieltä Fairysta,haisee pahalle,mutta pesee kyllä hyvin. Siksi koetinkin löytää toisen merkin,vielä ei ole löytynyt.
Vierailija kirjoitti:
Hajusteeton tiskiaine haisee spriille, enkä kestä tuota hajua, joten joudun sekoittamaan sen toisen tiskiaineeseen. Mieluiten käyttäisin kuitenkin pelkästään hajusteetonta. Hajutonta tuo hajusteeton ei siis suinkaan ole.
Ja joku keinotekoinen sitrusaromi siihen päälle vai parantaa tilannetta? Kannattaa kokeilla jotain toista hajusteetonta, koska eivät kaikki haise läheskään samalle.
Ihmettelinkin, että miten onkin niin kakkaa ja pannut ei puhdistu millään.
Tokmannilta taidan käydä hakemassa ulkomaan Fairya. Ainakin litrahinta on hyvä ja mun mielestä pesi myös hyvin.
Oliko Fairy nyt haksahtanut ainesosien halpuuttamiseen ja laatu kärsinyt. Typerykset.
Fairy haisee aluksi pahalta, sitten hajua katoaa. Minulla kestää fairy niin pitkään, että siitä kerkeää poistua se haju.
Fairyn konetiskiaine ei ole niin hyvää kuin Finish. Finish pesee astiat natisevan puhtaiksi, Fairy ei ja lisäksi astiat haisee pahalle
Fairy Max Power Sitruuna, paljon parempi tuoksu kuin se kamala uusi vihreä
Fairya käytän, iso pullo ollut ainakin viisi vuotta ja ei vielä puoletkaan ole mennyt. On se vaan riittoisaa.
Varmasti mahdotonta uskoa, mutta tämä Ecoverin Sitruuna - Aloevera on aivan parasta. Kattilat todella tulee kiiltäviksi ja tuoksu on mieto ja ihana. En edes ole mikään 'ekoihminen', nappasin vaan randomisti jonkun kiireessä.
https://www.ecover.com/fi/products/ecoverin/astianpesuneste-sitruuna-al…
Vierailija kirjoitti:
Varmasti mahdotonta uskoa, mutta tämä Ecoverin Sitruuna - Aloevera on aivan parasta. Kattilat todella tulee kiiltäviksi ja tuoksu on mieto ja ihana. En edes ole mikään 'ekoihminen', nappasin vaan randomisti jonkun kiireessä.
https://www.ecover.com/fi/products/ecoverin/astianpesuneste-sitruuna-al…
Ainesosaluettelossa Parfum, ei jatkoon.
Karseeta litkua nykyään. Onko tuoksu myös vahvempi? Vai tekeekö raskaus hormonit hallaa nenälle
Vierailija kirjoitti:
Käytän hajusteetonta Rainbow Sensitive -astianpesuainetta, jolla on sekä ympäristömerkki että allergialiiton suosittelema.
On myös testivoittaja.
Kuluttaja testasi käsitiskiaineet: Voittajaksi edullinen markettituote
Kuluttaja-lehti testasi käsitiskiaineet. Testivoittajaksi nousi Rainbow-tuote.
https://www.is.fi/asuminen/art-2000007935646.html
Meillä on tätä ja ei vaan lähde rasva vaikkapa paistinpannusta. Pitää laittaa paljon pesuainetta ja joka kerta joudun pesemään toisenkin kerran, kun rasva on edelleen siinä pannun pinnassa. Entistä fairya tarvitsi laittaa tippa koko tikkialtaalliseen vettä ja astioita puhdistui koko altaallinen. Myös köyhänä opiskelijana ostin aina fairya, koska se tuli halvemmaksi.
Ole Hyvän veriappelsiini, tehokas pesemään ja ihana tuoksu, joka on peräisin eteerisestä öljystä. Myös hajusteeton versio on hyvä, ei haise spriille lainkaan. : )
Vierailija kirjoitti:
Karseeta litkua nykyään. Onko tuoksu myös vahvempi? Vai tekeekö raskaus hormonit hallaa nenälle
On tuoksukin muuttunut.
Käytän Tokmannin Perfekt+ sarjan omenan tuoksuista tiskiainetta. Hyvä, mieto tuoksu ja pesuteho ainakin itselleni riittävä. Myös rypäleen tuoksuinen oli hyvä ja pesuteho hieman omenaista parempi.
Vierailija kirjoitti:
Oon ostanut aina ihan vaan halppiksia ja aina ne on ollut ihan hyviä. Esim jotain pirkan halvinta kasitiskiainetta, tai lidlistä niitä litran purkkeja (tosin myykö niitä enää? Ei ole näkynyt vähään aikaan).
Fairyä en ole ostanut, koska ihan ylikallsita saippuaa.
Ei halppis, vaan halpis.
Pril original Lime. Huono puoli on, että joutuu tilaamaan Saksasta.
Minirisk tai LV vähän riippuen siitä kumpaa kaupassa on. Tuo Rainbow on hyvä vinkki, voisi ottaa kokeiluun.