Mistä elokuvasta et oikeastaan tykkää ollenkaan, vaikka ns. "pitäisi" tykätä?
Tarkoitan, että kaikki muut pitää ja kehuu. Minulla nämä inhokit ovat kaikki Mamma Mia- elokuvat. Yritin kerran katsoa, mutta en jaksanut viittä minuuttia sitä tekopirteää luritusta. Seuraavasta saan varmaan paljon miinuspisteitä, mutta Forrest Gump. En ymmärrä, mikä siinä elokuvassa on niin valtavan hienoa. Itse en tykännyt ollenkaan.
Kommentit (252)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina kun katson Tom Cruisen leffaa ajattelen että taas valuu rahaa siihen saatanan kulttiin. Oli Pariisin olympialaisista rimanalitus ottaa se päättäjäisiin.
Onko skientologia pissinyt sun muroihin vai mistä moinen viha? Kannattaa päästä siitä yli, Tom Cruise on trendannut taas jo muutaman vuoden ja vain kalkkikset haukkuu häntä enää:D
Ja aloituksen kysymykseen: Kummisetä - elokuvat. Ihan tylsiä ja turhia
Kaikki Fast and Furious elokuvat. Ihan jäätävää sontaa
No, sivusta kommentoituna, Cruise ei vaikuta kovin fiksulta - tai täysjärkiseltä - tyypiltä. Mutta tietyissä piireissä on kyllä erittäin suosittu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina kun katson Tom Cruisen leffaa ajattelen että taas valuu rahaa siihen saatanan kulttiin. Oli Pariisin olympialaisista rimanalitus ottaa se päättäjäisiin.
No älä, osa menee niille kirurgeille jotka muuttaa sen naamaa koko ajan jähmeämmäksi ja jähmeämmäksi.
Mua vähän hävettää, että joskus olen pitänyt (ainakin joistain) Cruisen leffoista.
Minusta Cruise ei ole huono näyttelijä, joten ei hävetä.
Vierailija kirjoitti:
Se Roberto Benignin keskitysleirileffa, oliko nimeltään Kaunis elämä tai jotain. Ylistettiin ja taisi saada oscarinkin, mutta en sietänyt päähenkilön naamanvääntelyä, enkä myöskään emotionaalista manipulaatiota jossa yritetään väkisin saada yleisö itkemään.
Täysin samaa mieltä. Oli niin pas-ka leffa että olin nukahtaa teatteriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko skientologia pissinyt sun muroihin vai mistä moinen viha? Kannattaa päästä siitä yli, Tom Cruise on trendannut taas jo muutaman vuoden ja vain kalkkikset haukkuu häntä enää:D
No, sivusta kommentoituna, Cruise ei vaikuta kovin fiksulta - tai täysjärkiseltä - tyypiltä. Mutta tietyissä piireissä on kyllä erittäin suosittu.
Cruisen lääkekriittisyys trendaa ja olen siinä samaa mieltä, vaikka scientologia on epäilyttävää.
Kaikki Kaurismäen veljesten leffat, tekotaiteellista umpitylsää jorinaa joka hymyilyttää 3 promillen kaljapöhnässä.. ehkä..
Vierailija kirjoitti:
Kaikki 🍚vinosilmäleffat.
Miten muka kaikki muut tykkää niistä
Batmanit, Harry Potterit, Sormusten Herrulit, Avatarit, ei vaan nappaa
eikä nää kaikkien aikojen suurimmat tekeleetkään oikein iske siis nää Casablancat ja Kummisedät sun muut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta kultteja kannattaa vastustaa ihan siitä riippumatta ovatko ne henkilökohtaisesti "pissineet omiin muroihin" vai eivät. Varsinkin noin vaikutusvaltaiset ja varakkaat kuin skientologia.
Eikä sitä nyt hyvänen aika millään trendaamisilla omia arvoja valita, paitsi ehkä teinit.
Kultit usein yrittävät olla trendikkäitä houkutellakseen mitään mistään tietämättömiä (tai nuoria). Siihen Cruise tavallaan on sopinut. Näyttää nuorekkaalta (varmaan siksi että naamaa on operoitu sataan kertaan). Valitettavasti noita kulteille alttiita on päivä päivältä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki Tuntemattomat sotilaat.
Propagandaelokuvia sodista mitä ei koskaan oikeasti voitettu
Suomi hävisi kummankin sodan Neuvostoliittoa vastaan.
Leonen länkkärit. Nehän on ihan paskoja. Suuri gangsterisota taas mestariteos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No älä, osa menee niille kirurgeille jotka muuttaa sen naamaa koko ajan jähmeämmäksi ja jähmeämmäksi.
Mua vähän hävettää, että joskus olen pitänyt (ainakin joistain) Cruisen leffoista.
Ei kai siinä mitään, kyse onkin elokuvasta ei näyttelijästä
Vierailija kirjoitti:
Rakel Liekki Panokoulu osat 1-7. Ruma akka ja se lävistetty laiha jätkä vasta ruma on!
Ääni tälle. Hirveää katsottavaa. Onkohan Rakel ja Lassi ylpeitä itsestään ja mitähän heidän vanhemmat mahtavat olla mieltä? Nämä on varmaan jostain alkkisperheistä ja alitajuisesti haluavat kostaa vanhemmilleen.
🇺🇦🇮🇱
Vaikka moottorimiehiä olenkin klassikko Easy rider ei kolahda
Itselle lähinnä Avatar. En jaksanut kauheasti lämmetä. Tai ehkä vika olikin siinä, etten nähnyt sitä teatterissa, vaan sohvalla dvd:ltä, telkkakin liian pieni...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta Cruise ei ole huono näyttelijä, joten ei hävetä.
Ei se aikoinaan ollutkaan (80- ja 90-luvut, arviolta). Näissä muutamissa myöhemmissä on jo nähtävissä tiettyä ylimielisyyttä. Varmaankin juuri siitä syystä, miksi onkin "uskontonsa" superjulkkis. Kaikki alkanut pyörimään hänen ympärillään. Noussut neste päähän
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cruisen lääkekriittisyys trendaa ja olen siinä samaa mieltä, vaikka scientologia on epäilyttäv
Tiesitkö, että Suomi ei ole Yhdysvalloissa?
Ei varmaan Suomi, mutta Finland-nimisiä paikkoja kyllä on.
Levottomat ja ne samantyyppiset 2000-luvun leffat. Olisin silloin sen ikäinen, että olisi pitänyt osua. Mietin että mitä p@skaa tämä nyt on?
Pikku naisia (2019) miten voikaan ymmärtää lähdeteoksen niin päin honkia?
Päälle liimattu feminismi ja woketus. Muutoksilla pilattu juoni. Ja huonoa näyttelemistä.
Pikku naisia (1994) taas on kestänyt hyvin ajanhampaita on kaunis ja suht uskollinen alkuperäiselle teokselle. Ja 2019 version sijaan 1994 versio on jopa yllättävän ja aidon feministinen.
Todellakin! Niin typerä kuin vain olla. Toinen samanlainen on Dancer in the dark.