Manifestointi
Kiinnostaako ketään täällä manifestointi? Uskotteko siihen? Siitä tuskin mitään haittaakaan on että listaa ja visualisoi unelmansa ja uskoo niihin. Ja etsii positiivisia asioita mistä on kiitollinen.
Itse uskon että on olemassa muutakin kuin tämä mitä näemme. Onko ne sitten enkeleitä, värähtelyä, vetovoimaa tai mitä ikinä. Tarvitseeko edes tietää. Kuitenkin omassa elämässä on ollut useampia jaksoja, milloin kaikki menee hyvin ja taas sellaisia milloin tulee vastoinkäymisiä toistensa perään. Uskon että ihmisen omalla energialla ja ajattelulla voi olla jotain tekemistä tämän kanssa miksi hyvät tai huonot asiat kasautuu.
Kommentit (164)
Vierailija kirjoitti:
olen manifestoinnin ammattilainen ja minulla on somessa yli miljoona seuraajaa...tässä teille muutama vinkki:
- manifestointi on termi jonka jokainen kokee ja selittää eri tavalla, useimmat väärin
- manifestointi on raamatun vastaista kun uskot että sinä luot jotain tyhjästä, rahaa, puolison tms., ei, Jumala on Luoja, sinun täytyy vain vastaanottaa se ja mitenkös se tapahtuu? no olemalla kuin se olisi jo totta eli poistamalla kaikki vastustava tunne ja ajatus, eli värähtely/energia. Sinä muutut, ei fyysinen maailma.
- manifestointigurut jäljittelevät ja lainaavat, mutta myös vääristelevät, raamattua, raamatusta löytyy kymmeniä kohtia ja ohjeita manifestointiin- no miten manifestoidaan ? päivittäisellä harjoittelulla. Oli se sitten mitä tahansa hyväksi koettua, pitää vain tietää mitä haluaa, ask and it's given. Esim. mielen tyhjentäminen, affirmaatiot, rukoileminen, päiväkirja, visualisointi. Ja ihan ensimmäisenä siivota elämästä kaikki negatiivinen pois, esim. uutisten ja mainosten seuraaminen kannattaa ehdottomasti lopettaa.
- manifestointi vaatii myös henkistä kypsyyttä. Haluat vaikkapa sen ferrarin, no miksi haluat ferrarin? jotta voisit näyttää muille koska eihän ferrarilla nyt ole oikeasti mukavaa ajaa. No miksi haluat näyttää muille? koska sinulla on uskomus että olet muita vähäpätöisempi... eli ehkä kannattaisi kuitenkin oppia pois siitä uskomuksesta eikä havitella fyysistä omaisuutta joka muuttaisi muka sinut..
Kiitos hyvistä vinkeistä! : ) itsellä yhtenä estona ollut se, että jos olisin hyvin menestynyt, niin sitten tulisi kauheasti arvostelua. Ymmärrän nyt, ettei sitä pidä pelätä, universumi suojelee minua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut, että melkein kaikki toiveet ovat toteutuneet, osa tosin pitkällä viivellä, eikä välttämättä tavalla, jolla toivoin sen toteutuvan. Olkaa siis varovaisia sen kanssa mitä toivotte!
https://www.instagram.com/reel/CTkLELLFKOF/?utm_source=ig_web_copy_link…
Ihastuin tuohon videon mieheen ja tajusin eilen, että olen tainnut vahingossa manifestoida hänen kaltaisen hullun elämääni. En vain muistanut tarkentaa, etten halua hänen olevan ilkeä narsisti. Tämä pakkomielteinen ja ajoittain julma mies on ollut kimpussani nyt muutaman kuukauden, ja on sattumoisin vielä kokki ammatiltaan.
Mites se intentiosi? Tai mitä ansaitsit?
Saattaa olla, etten uskonut ansaitsevani todella hyvää. Ja elämässäni on nyt ollut ihmisiä, jotka ovat arvostelleet minua, mikä ei varmasti ole tehnyt hyvää.
Ap. O. L . E. T . Ka he li.