Manifestointi
Kiinnostaako ketään täällä manifestointi? Uskotteko siihen? Siitä tuskin mitään haittaakaan on että listaa ja visualisoi unelmansa ja uskoo niihin. Ja etsii positiivisia asioita mistä on kiitollinen.
Itse uskon että on olemassa muutakin kuin tämä mitä näemme. Onko ne sitten enkeleitä, värähtelyä, vetovoimaa tai mitä ikinä. Tarvitseeko edes tietää. Kuitenkin omassa elämässä on ollut useampia jaksoja, milloin kaikki menee hyvin ja taas sellaisia milloin tulee vastoinkäymisiä toistensa perään. Uskon että ihmisen omalla energialla ja ajattelulla voi olla jotain tekemistä tämän kanssa miksi hyvät tai huonot asiat kasautuu.
Kommentit (164)
Kuunnelkaa Youtubesta vaikka: Korhonen Juha. Siitä pääsee hyvin alkuun henkisen kehityksen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä ole mistään hurahtamisesta ja kursseista kysymys! Näitä asioita olen ajatellut jo vuosikausia tietämättä että niillä on nimi. Ei mun tarvitse tästä maksaa kenellekään. Ap
Mikä on siis perimmäinen toiveesi aloituksesi suhteen? Laita tarkentavia kysymyksiä jotta on helpompi vastata toiveisiisi.
Tuossa ihan aloitusviestini alussa on kysymykset. Kiinnostaako muita manifestointi ja uskotteko siihen. Kaikenlaisia ajatuksia saa jakaa, luen mielelläni mielipiteitä puolesta ja vastaan. Ap
Tiedän ainakin erään (joka on puhunut ja opastanut manifestoinnista) vaurastuneen.
Näyttää tienaavan nykyään yhden naisen yrityksellä 150 000 e vuodessa. Ennen kituutti. Asia tuli esille vähän yllättäen ja mietin yhteyttä manifestointiin?
Olen onnistunut manifestoimaan asunnon, rahaa joka tuli ylimääräisenä hyvin yllättävällä tavalla, opiskelupaikan, työn, ja monia pienempiä juttuja. Eniten tuota rahaa. Mutta minulla on yksi asia jota en millään onnistu manifestoimaan. Ja se on parisuhde. Olen yrittänyt monta vuotta. Olisiko kellään tähän vinkkejä? Ei enää edes tee mieli manifestoida kun se ei vaan onnistu. Muuta en oikeastaan edes kaipaa elämääni.
tuo ensimmäinen vaatii todella paljon aikaa. Minulla on mennyt 4-5 vuotta, jotta välit ovat parantuneet. Kolmen eri henkilön kanssa.
toisen kohdalla minulle tulee vain ajatus: sellaista ei pidä laittaa tapahtumaan, jonka tarkoitus ei ole tapahtua.
Siinä oli tilanne että jokin vaikutti olevan pielessä ja tuntui etten pysty tekemään mitään enempää kuin jo tein joten koitin manifestaatiota. Ja lopulta koko homma meni vain paljon pahemmaksi.
Sen, onko joku tarkoitus tapahtua, ei taas pitäisi vaikuttaa manifestointiin mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina kun raha liikkui tai joku haluaa sinun tekevän jotain, niin juokse.
Kun kolikko kirstuun kilahtaa, niin sielu taivaaseen vilahtaa + 10 käskyä.
Täytyy nyt muistaa sekin että jos tekee työtä niin tässä yhteiskunnassa työnteosta täytyy pyytää se palkka. Kaikki eivät tee sitä työtänsä vain rahan takia. Voihan sitä pysytellä kohtuudessa. Enkelit eivät ole onnellisia siitä jos joku haluaa tehdä esimerkiksi auttamistyötä aina vain ilmaiseksi, silloin helposti sairastuu koska sellainen ei ole tarkoituksenmukaista nykymaailmassa. On hyvä auttaa muita mutta jos sen vuoksi ei ehdi palkkatyötä tekemään niin silloin tekee jo väärin. Tämä ajatushan sopii erinomaisesti yhteiskuntamme rakenteisiin sekä vaatimuksiin kansalaisena. Meidän täytyy tehdä työt
No just luin jostain brittien herttuasta, Hugh Grosvenor tjsp. On maan rikkaimpia miehiä. Vanhaa, perittyä rahaa ja muuta omaisuutta. Ilmeisesti esi-isät ovat manifestoineet onnistuneesti.
Vierailija kirjoitti:
"Tai jos kuljet kaupungilla esim. 50 euron seteli lompakossa, niin katsele, kuinka monta asiaa voisit ostaa sillä setelillä, jos todella haluaisit. Siis kulutat sen rahan mielessäsi monta kertaa. Tämän pitäisi vähentää uskomusta, että rahaa ei ole koskaan tarpeeksi."
Miksi tämä vähentäisi sitä uskomusta? Mihin perustuu uskomus siitä että rahaa ei ole koskaan tarpeeksi? Mikä on siis se syy miksi ajattelet näin että rahaa ei ole koskaan tarpeeksi? Onko se vain uskomus vai onko se kohdallasi täysin totta? Ja vaikka se olisikin totta, voisitko vain hyväksyä sen tosiasian? Tuleeko tässä ristiriita koska haluaisit että rahaa olisi enemmän jotta voisit saada ostettua enemmän asioita? Mielihalut eivät ole myöskään uskomuksia.
Eli hyväksy se totuus ja käsittele ne tunneasiat.
Meillä on monia uskomuksia, jotka eivät ole hyväksi. Esim. hyvän elämän edellytys on raataminen ja uhrautuminen. LoA opettaa, että voit saada, olla ja tehdä ihan mitä haluat. En kiellä tosiasioita, mutta niiden ei tarvitse määrätä tulevaisuutta. Jos nyt ei ole rahaa, niin se ei tarkoita, että ei ole koskaan rahaa.
Olet oikeassa siinä, että tunteet ovat kaikki kaikessa. Me haluamme eri asioita siitä syystä, että uskomme olomme kohenevan, kun saamme haluamamme asian. Joten voit etsiä joka hetki mitä tahansa positiivista ympäriltäsi ja elämässäsi.
Se seteli esimerkki oli tarkoitettu havainnollistamaan, miten voi kohentaa omia uskomuksia ja tunteita rahaan liittyen. Jos tämmönen ei kohenna mielialaasi, niin älä missään nimessä tee sitä.
Vierailija kirjoitti:
Lol, ihminen ajattelee päivässä kymmeniä tuhansia ajatuksia. Jos joku noista joskus pari kertaa elämän aikana toteutuu niin kyse ei TODELLAKAAN ole minkäänlaisesta "manifestoinnista".
En usko tähän lukumäärään. Se olisi aika kuormittavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohon vaatekauppa-ajatukseen voin samaistua siltä osin että itsellenikin on käynyt useasti vuosien varrella niin että kun pitää oikeasti etsiä vaatteita, ei löydy niitä sopivia mutta joskus on löytynyt yllätyksellisesti. Tähän ei kyllä oikestaan ole vain yhtä ratkaisua tai sillä hetkellä ratkaisua ollenkaan. Hyvä aihe kuitenkin johon liittyy muutakin kuin omat käyttäytymismallit.
Tuo oli osuva esimerkki koska nykyään inhoan shoppailua ja lähden etsimään vaatteita pääasiassa tietyllä tarkoituksella enkä siitä huolimatta yleensä löydä mitä haluan. Mutta sattumoisin poikkesin kivan näköisessä kaupassa taannoin ihan huvikseni kun olin menossa siitä ohi ja tosiaan, heti olisi ollut vaikka mitä kivoja vaatteita.
Olen kyllä yrittänyt vaikka millaista manifestaatioajattelua enkä siitä huolimatta ole onnistunut manifestoimaan haluamiani asioita, ainakaan siihen tyyl
Ostitko siis nyt kun löysit? Haluan varmistaa vain. Johdatukseen kannattaa myös luottaa, se tuo hieman turvaa. Aivan kamalaa kun ei tahdo edes sopivia vaatteita löytää kaupoista. Väkipakko-ostaminen on kamalaa ja rahan tuhlausta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa muiden manifestointi? Tarkoittaako se sitä että toivot toiselle hyvää vai ajatteletko vielä lisäksi mielessäsi että hänen elämänsä järjestyisi sellaisella tavalla ja sellaiseksi kuin mielessäsi hänen asiansa manifestoit? Tämä on täysin ok eikä tämä vahingoita sitä toista ihmistä.
Yleensä "muiden manifestointi" (manifesting someone) tarkoittaa että manifestoi jonkun henkilön elämäänsä jollain tavalla, usein romanttisessa tarkoituksessa mutta ei välttämättä. Tällaisia juttuja SP:stä (specific person) on manifestaatioaihe pullollaan.
Ajattelin eri tavalla siis. Varmasti jokainen siis manifestoi unelmakumppania jollakin tavalla ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Koku ihmetteli, miksi varoitellaan toivomasta. Kerron oman tapaukseni: Olin reilusti ylipainoinen ja toivoin, että laihtuisin niin, että painaisin 50 kiloa. Sairastuin vakavasti ja laihduin lopulta niin paljon, että painoin vain 46 kg. Toive toteutui, mutta olisin toivonut sen toteutuvan helpomalla tavalla eli tavanomaisella laihdutuksella.
On tosiaan hyvä olla tarkkana toiveista, koska minulle on käynyt tätä samaa.
Manifestoin itselleni uutta kotia. Listasin tarkasti, mitä haluan. Ajokortittomana yksi toive oli, että asunnon pitää olla lähellä keskustaa, että pääsen sinne kävellen. No, sainkin juuri sellaisen asunnon kuin halusin, mutta en listannut minkä kaupungin keskustaa tarkoitin, ja päädyin Suomen toiselle puolelle. Mutta se oli hauskaa!
Manifestoin itselleni työpaikan. Sain kaiken haluamani, mutta unohdin mainita kivat työkaverit, hyvän johdon ja ilmapiirin. Päädyin kamalaan kyräilypaikkaan, jota johti päästään vialla oleva pomo ja työkaverit olivat hirveitä.
Joskus, kun en jaksa olla tarkka, totean vaan, että "Tämä toive/lista tai jotain parempaa". Siinä jää sopiva lupa universumilla puuttua asioihin ja korjata toivetta, jos onkin päätymässä haluamaansa työpaikkaan, jossa on huonot loma-ajat tai muuta, mikä tekee työpaikasta huonon.
Vierailija kirjoitti:
Olen onnistunut manifestoimaan asunnon, rahaa joka tuli ylimääräisenä hyvin yllättävällä tavalla, opiskelupaikan, työn, ja monia pienempiä juttuja. Eniten tuota rahaa. Mutta minulla on yksi asia jota en millään onnistu manifestoimaan. Ja se on parisuhde. Olen yrittänyt monta vuotta. Olisiko kellään tähän vinkkejä? Ei enää edes tee mieli manifestoida kun se ei vaan onnistu. Muuta en oikeastaan edes kaipaa elämääni.
Ehkä mahdollisesti ongelma on siinä, että asiaan liittyy negatiivisia tunteita; tätä ei ole, en saa sitä, olen yksin, tämä on vaikeaa, epistä että muilla on puoliso.
Yleensä manifestointiin liittyy myönteisiä tai neutraaleja tunteita; opiskelupaikka, koska se olisi kiva, mutta siihen ei liity stressiä, että PAKKO SAADA TÄMÄ TAI MUUTEN OLEN ONNETON JA ELÄMÄ ON PILALLA JA EPISTÄ KUN MUUT OPISKELEE.
Tai muita negatiivisia ajatuksia ja olettamuksia rakkauteen, puolisoon, itseen kumppanina ja/tai parisuhteeseen liittyen:
- Kaikki parhaat on jo viety
- Olen ollut sinkku niin kauan, että tätä varmasti inhotaan ja kammoksutaan minussa, jos tapaankin jonkun
- Liikaa riskejä, jos minua kohdellaankin suhteessa näin
- Entä, jos en saakaan vastakaikua?
- En kuitenkaan ole tarpeeksi hyvä sellaiselle kumppanille, jonka haluan
- Eronneissa on jotain vikaa, en uskalla sellaisen mukaan
- Puhuminen parisuhteessa pelottaa
- Parisuhteeseen kuuluu aina riitoja ja minä en halua riidellä
- Kuitenkin sitä kumppania ällöttää nähdä mut alasti
- Olen niin kiireinen, ettei ole aikaa kumppanille
- Kumppani vaatii minulta kuitenkin liikaa
- En ole varma olenko valmis
Osaatko olla luontevasti kumppanin seurassa? Ottaa rakkautta luontevasti vastaan? Mitä rennommin voit olla tuossa tilassa, sen todennäköisemmin löydät parisuhteen, koska et tahtomattasi työnnä sitä pois, että "en uskalla, pelottaa, jos se meneekin pieleen, jos olenkin hirveän ruma ja inhottava, jos tuolla ei olekaan kuin huonoja vaihtoehtoja kumppaniksi, mistä tiedän että tämä on nyt kiva eikä lähde pettämään, tämä on niin vaikeaa."
Vierailija kirjoitti:
Ole kiltti ja kerro ihan konkreettisesti miten manifestoit rahaa ja mistä se tuli? En siis epäilen ollenkaan vaan yritän oppia. Tarvitsisin rahaa kodin ostamiseen, mutta olen ihan alkutaipaleella sekä säästämisessä että manifestoinnissa. Tuliko sun tilille siis ihan ylimääräistä rahaa (mistä??) vai löysitkö maasta satasen seteleitä vai miten?
Vierailija kirjoitti:
tuo ensimmäinen vaatii todella paljon aikaa. Minulla on mennyt 4-5 vuotta, jotta välit ovat parantuneet. Kolmen eri henkilön kanssa.
toisen kohdalla minulle tulee vain ajatus: sellaista ei pidä laittaa tapahtumaan, jonka tarkoitus ei ole tapahtua.
Siinä oli tilanne että jokin vaikutti olevan pielessä ja tuntui etten pysty tekemään mitään enempää kuin jo tein joten koitin manifestaatiota. Ja lopulta koko homma meni vain paljon pahemmaksi.
Sen, onko joku tarkoitus tapahtua, ei taas pitäisi vaikuttaa manifestointiin mitenkään.
Projektissa on monia eri osapuolia. Samoin eri ihmissuhteissa on vähintään kaksi eri osapuolta. Jos jokainen manifestoi tahollaan, ja vastakkaisilla tavoilla - niin kenen manifestaatio voittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ole kiltti ja kerro ihan konkreettisesti miten manifestoit rahaa ja mistä se tuli? En siis epäilen ollenkaan vaan yritän oppia. Tarvitsisin rahaa kodin ostamiseen, mutta olen ihan alkutaipaleella sekä säästämisessä että manifestoinnissa. Tuliko sun tilille siis ihan ylimääräistä rahaa (mistä??) vai löysitkö maasta satasen seteleitä vai miten?
Kuule asia on nyt niin että.säästät vain sitä rahaa, älä vaadi muilta, pyytele muilta kieroillen, varasta, tee mitään rikoksia yms. vaan siis säästelet sitä rahaa ja mietit millainen se toivomasi asunto on. Kannattaa katsella ahkerasti vaihtoehtoja ja elää elämää samalla. Voihan sitä lotossa voittaa rahaa tai muulla tavalla saada, perintöä sun muuta mutta siinähän se. Odotuksia ei nyt ainakaan kannata noihin viimeisiin ladata täysin kuitenkaan. Sivusta tähän realismia.
"Kuule asia on nyt niin että.säästät vain sitä rahaa, älä vaadi muilta, pyytele muilta kieroillen, varasta, tee mitään rikoksia yms. vaan siis säästelet sitä rahaa ja mietit millainen se toivomasi asunto on. Kannattaa katsella ahkerasti vaihtoehtoja ja elää elämää samalla. Voihan sitä lotossa voittaa rahaa tai muulla tavalla saada, perintöä sun muuta mutta siinähän se. Odotuksia ei nyt ainakaan kannata noihin viimeisiin ladata täysin kuitenkaan. Sivusta tähän realismia."
Ketjun aihe on manifestointi, joten siitä saa varmaan kysyä. Muita säästämisneuvoja en täältä kysynyt, ne on asia erikseen.
Vierailija kirjoitti:
"Kuule asia on nyt niin että.säästät vain sitä rahaa, älä vaadi muilta, pyytele muilta kieroillen, varasta, tee mitään rikoksia yms. vaan siis säästelet sitä rahaa ja mietit millainen se toivomasi asunto on. Kannattaa katsella ahkerasti vaihtoehtoja ja elää elämää samalla. Voihan sitä lotossa voittaa rahaa tai muulla tavalla saada, perintöä sun muuta mutta siinähän se. Odotuksia ei nyt ainakaan kannata noihin viimeisiin ladata täysin kuitenkaan. Sivusta tähän realismia."
Ketjun aihe on manifestointi, joten siitä saa varmaan kysyä. Muita säästämisneuvoja en täältä kysynyt, ne on asia erikseen.
Ei se universumi toimita sinulle mitään mitä ei toimita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri. Olen aina manifestoinut - tai yrittänyt manifestoida - rahaa. Siis tietyn summan, en isoa, koska uskoni ei riitä sellaiseen. Aiemmin ketjussa kerroin, että manifestoin 300 e kk olemalla kiitollinen, että saan tämän verra ylimääräistä. Mitään ei tuntunut tapahtuvan, mutta vuoden lopussa katsoin palkkakuittiani. Olin saanut ylimääräisiä sijaisuuksia sen verran, että kun tulot jaettiin kuukausilla, niin se oli 300 e kk. Aika moni raha on tullut töiden kautta. Olen saanut tehtyä ylitöitä silloin, kun ylityöt oli kielletty. Tai sain yllätyspyynnön toiminimelleni.
Sitten olen kahdesti perinyt rahaa. Välillä sijoitukset ovat tuottaneet. Paljon asioita, jotka ovat tulleet tavaran muodossa ilmaiseski, kuten ipadit ja iphonet. Hassuin juttu oli se, että anoppi osti joululahjaksi jonkun arvan, ja voitin siitä 500 e. Uskon kuitenkin, että raha manifestoituu yleensä työtarjousten muodossa.
En minä mitenkään erityisen hyvä tässä ole. Mutta teen sen olemalla kiitollinen tyyliin ajattelemalla, että ihanaa että minulla on rahaa juuri silloin, kun sitä tarvitsen.
Tarjotaanko teille paljon ilmaiseksi tavaraa, ruokaa tai jotakin muuta? Keitä nämä tarjoajat ovat?
Vahvistusharhasta tässä lienee kyse. Kivahan se on itselleen selitellä, että omilla ajatuksilla vaikutti siihen, mitä sai. Ja jos ei saanutkaan tai sai jotain väärää, niin taas oli omista ajatuksista kyse, kun ajatteli huonosti. Kivasti samalla rikkaat voivat edelleen pitää kiinni rikkauksistaan, ei tarvitse yrittääkään vaikuttaa yhteiskunnan mätiin ongelmiin, kun kansalaiset ajattelevat kaiken olevan vain Omasta Asenteesta kiinni.
Tuo oli osuva esimerkki koska nykyään inhoan shoppailua ja lähden etsimään vaatteita pääasiassa tietyllä tarkoituksella enkä siitä huolimatta yleensä löydä mitä haluan. Mutta sattumoisin poikkesin kivan näköisessä kaupassa taannoin ihan huvikseni kun olin menossa siitä ohi ja tosiaan, heti olisi ollut vaikka mitä kivoja vaatteita.
Olen kyllä yrittänyt vaikka millaista manifestaatioajattelua enkä siitä huolimatta ole onnistunut manifestoimaan haluamiani asioita, ainakaan siihen tyyliin kun jotkut väittävät pystyvänsä. Jotkut sanovat ettei heidän tarvitse edes tehdä itse mitään, asiat vain tapahtuvat. Olen saanut asioita itse vain jos teen hirveästi työtä niiden eteen, joten en tiedä voiko edes siinä kohtaa sanoa että se liittyy manifestaatioon mitenkään. Lisäksi on vielä enemmän asioita joiden eteen olen tehnyt työtä, manifestoinut, enkä siltikään ole saanut mitään tuloksia.