Manifestointi
Kiinnostaako ketään täällä manifestointi? Uskotteko siihen? Siitä tuskin mitään haittaakaan on että listaa ja visualisoi unelmansa ja uskoo niihin. Ja etsii positiivisia asioita mistä on kiitollinen.
Itse uskon että on olemassa muutakin kuin tämä mitä näemme. Onko ne sitten enkeleitä, värähtelyä, vetovoimaa tai mitä ikinä. Tarvitseeko edes tietää. Kuitenkin omassa elämässä on ollut useampia jaksoja, milloin kaikki menee hyvin ja taas sellaisia milloin tulee vastoinkäymisiä toistensa perään. Uskon että ihmisen omalla energialla ja ajattelulla voi olla jotain tekemistä tämän kanssa miksi hyvät tai huonot asiat kasautuu.
Kommentit (164)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koku ihmetteli, miksi varoitellaan toivomasta. Kerron oman tapaukseni: Olin reilusti ylipainoinen ja toivoin, että laihtuisin niin, että painaisin 50 kiloa. Sairastuin vakavasti ja laihduin lopulta niin paljon, että painoin vain 46 kg. Toive toteutui, mutta olisin toivonut sen toteutuvan helpomalla tavalla eli tavanomaisella laihdutuksella.
Sun olisi pitänyt visualisoida sitä, että olet hoikka, terve ja hyväkuntoinen. Nyt manifestoit vaan tuota laihuutta.
Abraham Hicks neuvoo manifestoimaan sitä tunnetta, minkä tuntisi kun sinulla on asia X. Koska se on se perimmäinen syy, miksi me haluamme asioita, koska sitten tuntuu joltain tietyltä. Tällä metodilla ei voi mennä vikaan ja tulla noita "vasenkätisiä" manifestaatiota, ja oppii myös luomaan sen tunnetilan nykyhetkessä.
Miinuksena aineellinen ja kaikenlaiset ihmisten kotkotukset menettää merkityksensä, kun oppii luomaan itselleen hyvän tunnetilan koska vaan. Ja siitä onnellisuudessa on lopulta kyse, sarjasta onnellisia hetkiä peräkanaa.
Tunne on manifestaatio, opettaa Hicks.
Manifestoinnista puhuvat vain ne, jotka ovat sokeita huomaamaan omat etuoikeutensa eivätkä ymmärrä miten maailma oikeasti toimii
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi mielenkiintoista kuulla, mitä olette onnistuneet manifestoimaan? Mikään asia ei ole yksiselitteinen, mutta kiinnostaa millaisissa asioissa tällainen positiivinen ajattelu ja suunnittelu on ollut merkittävässä roolissa?
Minä aloin kiinnostumaan, kun yritin manifestoida 300 e kk lisää tuloa. Yhtäkkiä huomasin takautuvasti, että sain 300 e kk lisää, kun lisätienestit jaoin koko vuoden ajalle. Ja sain miehen, joka vastasi kahdenkymmenen kohdan listaa. No, miehen mukana tuli pari negatiivista seikkaa, joita en ollut osannut huomioida listassani :-D. Nykyään manifestoin vain, että kaikki menee lopulta hyvin. Mitä ikinä tapahtuukaan, niin lopputulos on hyvä.
On kuitenkin ehdottoman tärkeää muistaa, että toinen ihminen on koskematon. Hänen tekemisiään ei voi manifestoida. Ja tässä moni menee vikaan. Ajatellaan, että jos en saa bradpit
Abraham Hicksin mukaan yksi tietoinen manifestoija vastaa tuhansia sillä toisella puolella.
Sinänsähän maan taloudella ei ole mitään merkitystä yksilölle. Yksilö voi luoda elämänsä millaiseksi hyvänsä missä hyvänsä.
Itse manifestoin lähinnä Juliana Norwichilaisen rukouksella: "All shall be well, and all shall be well, and all manners of things shall be well."
Todella monet katoliset ja ortodoksiset pyhimykset muuten opettavat käytännössä manifestointia. Sitä, että jätetään kaikki maalliset täydellisesti Kaitselmuksen huomaan, keskittyen elämään sisäisen rauhan, ilon ja rukouksen täyttämää elämää. (Sitä ei moni tiedä, miten suuri merkitys Herran palvelemisella ILOLLA on noissa kirkkokunnissa. Kyllähän luterilaisetkin sanoo niin, mutta salaa kuitenkin ajatellaan että hammasta purren ja kärsien on vielä parempi.)
Kun taas katoliset pitkälti opettavat, että kun hyväksyy ristinsä mukisematta ja valittamatta, Herra tekee siitäkin suloisen kantaa.
Ja juuri luin yhden pyhimyksen lausuman, jossa kehotettiin olemaan valittamatta, koska sillä vaan pahentaa valituksen aiheutaan, mutta jos pitää kielensä kurissa, ne vähenevät ja poistuvat...
KAIKKI opettavat samaa asiaa. Lopulta.
Vierailija kirjoitti:
Olen onnistunut manifestoimaan asunnon, rahaa joka tuli ylimääräisenä hyvin yllättävällä tavalla, opiskelupaikan, työn, ja monia pienempiä juttuja. Eniten tuota rahaa. Mutta minulla on yksi asia jota en millään onnistu manifestoimaan. Ja se on parisuhde. Olen yrittänyt monta vuotta. Olisiko kellään tähän vinkkejä? Ei enää edes tee mieli manifestoida kun se ei vaan onnistu. Muuta en oikeastaan edes kaipaa elämääni.
Rakkautta manifestoidaan tuntemalla ja antamalla rakkautta.
Jos sinulla on 20 kohdan lista ihannemiehestä, olet luultavasti vain onnekas että et ole saanut sitä, mitä olet yrittänyt manifestoida. Tuollaiset lapselliset ihannelistat joutavat mäkeen.
Keskity siihen tunteeseen, mikä sinulla olisi hyvässä, tasapainoisessa, onnellisessa parisuhteessa. Unohda miehen ulkonäkö, koulutus ja sen sellaiset asiat. Unohda jopa sukupuoli! Tunne vain se tunne, mikä sinulla olisi kun istutte yhdessä jossain missä viihdyt.
Tämän lisäksi keskity rakastamaan kaikkea, mitä nyt suinkin keksit, ja ala käyttää sanaa rakastaa enemmän. Oi, katso miten kauniisti kiiltävä sepelinpala, rakastan sitä. Rakastan sitä miten tuuli humisee koivuissa. Jne.
Vierailija kirjoitti:
Olen onnistunut manifestoimaan asunnon, rahaa joka tuli ylimääräisenä hyvin yllättävällä tavalla, opiskelupaikan, työn, ja monia pienempiä juttuja. Eniten tuota rahaa. Mutta minulla on yksi asia jota en millään onnistu manifestoimaan. Ja se on parisuhde. Olen yrittänyt monta vuotta. Olisiko kellään tähän vinkkejä? Ei enää edes tee mieli manifestoida kun se ei vaan onnistu. Muuta en oikeastaan edes kaipaa elämääni.
no sellainen tuli mieleen, että koetko että sinulta puuttuu tämä parisuhde? Jos nimittäin koet puutetta tästä halutusta asiasta, niin silloinhan se on se joka toteutuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ole kiltti ja kerro ihan konkreettisesti miten manifestoit rahaa ja mistä se tuli? En siis epäilen ollenkaan vaan yritän oppia. Tarvitsisin rahaa kodin ostamiseen, mutta olen ihan alkutaipaleella sekä säästämisessä että manifestoinnissa. Tuliko sun tilille siis ihan ylimääräistä rahaa (mistä??) vai löysitkö maasta satasen seteleitä vai miten?
Manifestoin rahaa siten, että päätän ensin summan ja mihin asiaan tarvitsen sen. Esim. 8000€ autoon. Sitten vaan uskon että se raha järjestyy ja sitten unohdan asian. Toki myös yritän itse miettiä miten saan rahan ja tutkin vaihtoehtoja. Ja säästän normaalisti.
Sitten saan sen rahan kasaan mitä ihmeellisimmillä tavoilla. Esimerkiksi joku tuttava saattaa soittaa ja haluta ostaa minulta jonkun esineen jota en itse ole edes muistanut omistavani tai edes ajatellut että siitä saisi rahaa. Tai saan yllättäen lisätöitä. tai muita tapoja ansaita lisätuloja ilmaantuu kuin tyhjästä. Tai löydän sen auton halvemmalla kuin olin ensin ajatellut. Tuo auto oli vain esimerkki. Isompia summia en oikeastaan ole manifestoinut.
yritä olla ajattelematta rahaa vaan keskity siihen asuntoon enemmänkin. Sitten sitä rahaa alkaa tupsahdella :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkautta manifestoidaan tuntemalla ja antamalla rakkautta.
Jos sinulla on 20 kohdan lista ihannemiehestä, olet luultavasti vain onnekas että et ole saanut sitä, mitä olet yrittänyt manifestoida. Tuollaiset lapselliset ihannelistat joutavat mäkeen.
Keskity siihen tunteeseen, mikä sinulla olisi hyvässä, tasapainoisessa, onnellisessa parisuhteessa. Unohda miehen ulkonäkö, koulutus ja sen sellaiset asiat. Unohda jopa sukupuoli! T
Kiitos, kokeilen tuota tunteeseen keskittymistä. Minulle se on rauhan ja turvallisuuden tunne. Alkoi heti tuntua että joku nyt loksahti kohdalleen sisällä.
Olen onnistunut manifestoinnissa muutaman kerran isoissa asioissa (opiskelu, työ ja parisuhde). Joitain pienempiä juttuja, mutta en onnistu saamaan ystäviä, uutta taloa rauhallisella paikalla ja lapsia.
Kertokaa oletteko manifestoineet ystäviä elämäänne ja miten? Entä miten olette saaneet unelmienne kodin? Kertokaa lisää kokemuksia, mielenkiintoista kuulla :)
Manifestoinnissa tökkii ainoastaan se, kun aletaan selittää, että olet itse manifestoinut sairaudet tai epäonnen itsellesi. Siihen en usko yhtään. Mutta noin periaatteessa kyse on siitä, että tiedä mitä haluat ja keskity siihen. Kun on aito tahto ja selkeä määränpää niin usein onnistuu. Asiassa kuin asiassa.
Paholaisen eksytystä ja valhetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata. Demonit ovat ne jotka auttavat manifestoinnissa.
Raamatussa totuus.
Nimimerkki vuosia tuossa uushenkisyyden harhassa olin itsekin. Ihana rauha on vain Jeesus Messiaan tarjoama, syntien anteeksisaaminen ja iankaikkinen elama
Raamattu itse asiassa tukee manifestointia. Lue vaikka Florence Scovel Shinnin kirjoja. Anokaa, niin teille annetaan... Ja keskittykää etsimään taivasten valtakuntaa, niin kaikki tämä teile annetaan... yms.
Raamattu sen sijaan ei puhu demoneista yhtään mitään. Riivaajat ovat vain sana, jolla selitetään mielisairauksia. Ainakin nykyaikaisen teologian mukaan.
"Vetovoiman laki", mitä se ikinä onkaan, on täysin "maallinen" laki samaan tapaan kuin vaikkapa painovoimalaki tai massan hitauden laki. Se on ja toimii koko ajan, käytit sitä tietoisesti hyödyksesi tai et. Se, että pid
Jeesus Kristus on Herra, Herra on tie totuus ja elämä. Kukaan ei mene taivaaseen ilman Häntä.
Manifestointi on eksytystä mainitsemasi kirjat ovat valhetta ja eksytystä.
Raamattu sisältää kaiken tiedon mitä Jumalasta tarvitsemme.
Suosittelen lukemaan Raamattua että opit kuka on Jeesus Kristus ja miksi hänen seuraamisensa on kuoleman vakava asia.
Vierailija kirjoitti:
Paholaisen eksytystä ja valhetta.
Joo, ja ruskean talon ruputtelua.
Vuosi sitten olin rutiköyhä, ollut jo vuosia. Ei koskaan jäänyt edes kymmentä euroa ylimääräistä. Nyt kun katson talletuksiani, koossa on yhteensä noin 6500 euroa. Sen lisäksi olen siis voinut ostaa mitä haluan eikä ole kaupassa paljon tarvinnut miettiä ostoksia. Joku vaan loksahti kohdalleen viime syksynä. Tuli sellainen varmuus ja päättäväisyys että minä pystyn korjaamaan tilanteeni. Aloin saada helposti keikkatöitä mukavasta työpaikasta, sain myytyä mm edesmenneiden sukulaisteni minulle luovuttamiaan tavaroita jopa tuhansien eurojen edestä jne. Tässä on jotain ihmeellistä :)
Vierailija kirjoitti:
Manifestoinnissa tökkii ainoastaan se, kun aletaan selittää, että olet itse manifestoinut sairaudet tai epäonnen itsellesi. Siihen en usko yhtään. Mutta noin periaatteessa kyse on siitä, että tiedä mitä haluat ja keskity siihen. Kun on aito tahto ja selkeä määränpää niin usein onnistuu. Asiassa kuin asiassa.
Luot oman todellisuutesi joko tarkoituksella (keskityt siihen, mitä haluat) tai tahattomasti (valitat jatkuvasti, että asiat eivät ole niinkuin haluat). Kyse on omien ajatusten herättämien tunteiden kuulostelusta: mitä tunteita tämä ajatus herättää, hyviä vai huonoja? Ajatuksella ei ole väliä, vaan sillä, miltä se tuntuu. Kostonhimo tuntuu paremmalta kuin epätoivo. Juju on kuitenkin se, että siitä kostonhimostakin pyritään sillä tunnejanalla ylemmäs. Mitä ylempänä toistuvasti ja jatkuvasti olet, sen parempaa elämäsi on, koska hyvinvoinnin hanat ovat silloin auki.
Se on juuri niin, että varo mitä toivot. Mullekin on käynyt niin, että olen tavallaan saanut sen mitä olen manifestoinut, mutta ihan eri tavalla kuin tarkoitin. Otin sen kyllä merkkinä siitä, että homma toimii ja voin saavuttaa isojakin asioita, mutta en vielä oikein hallitse tätä taitoa tai voimaa kovin hyvin. Pitää olla tarkempi.
Tuo tunnepuoli on se, mitä moni ei sisäistä, enkä itsekään ole aina muistanut. Se avautuu parhaiten Hicksien kirjoista tai youtubesta kuuntelemalla heidän videoitaan.
Mielestäni ei voi manifestoida tiettyä henkilöä elämäänsä, ainakaan vastoin tämän tahtoa. Mutta voit manifestoida tietynlaista henkilöä. Sitten joku sellainen, jolla on sama toive sinusta, ilmestyy elämääsi. On omakin, aika hämmästyttävä kokemus tämmöisestä, mutta koska en määritellyt sitä tunnetta enkä sitä mitä sitten tapahtuisi elämässä, niin se ihminen tuli ja meni. Melko varmasti mukana oli myös omat hylkäämistraumat ja sen sellaiset. Toisella osapuolellakin varmaan omansa.
Yksi hyvä ohje on, että älä rajoita sitä, mitä kautta tuo hyvä asia voi tulla elämääsi. Älä siis manifestoi lottovoittoa saadaksesi rahaa. Tai älä manifestoi rahaa saadaksesi auton. Silloin rajoitat ihan turhaan omia mahdollisuuksiasi. Haluamasi asia voi tulla ihan toista kautta. Joskus tapahtuu ensin jotain negatiivista tai kaoottista. Se kannattaa huomioida.
Kollektiivisesti voimme manifestoida myös rauhaa (tai sotaa), terveyttä (tai kulkutauteja) jne. Siksi kannattaa laittaa nämä pelkoa lietsovat mediat kiinni ja keskittyä siihen, millaisessa maailmassa haluamme elää. Itse ajattelen jopa niin pitkälle, että tietyt em. ikävillä asioilla rikastuvat tahot levityttävät tarkoituksella pelkop*rnoa ihmisten keskuuteen, jotta nämä ihmiset tietämättään manifestoisivat näitä kauheita asioita ja heille rikkauksia ja valtaa. Jos lähdemme mukaan tuohon pelkoon, olemme hyödyllisiä id*ootteja. Vellokaa niissä tunteissa, joita haluatte kokea. Ei päinvastaisissa. Älä anna muiden valjastaa ajatusenergiaasi, vaan tee se itse. Voima on meissä ja pieni eliittipahisten joukko on voimaton ilman meitä massoja. Tiedosta oma valtasi äläkä luovu siitä.
Siis uskooko joku oikeasti että universumi on joku heidän toivomusautomaatti?
Entä miksi se toimii vain rikkaiden länsimaalaisten kohdalla? Köyhissä maissa ei universumi järjestä ruokaa pöytään, vaikka varmasti joka päivä sitä vilpittömästi toivovat.
Helpommin saatte manifestoitua rahaa kun menette sossusta hakemaan. Jos haluatte enemmän, niin pitää mennä töihin, mutta siinä joutuu jo näkemään itsekin vaivaa, eikä rahulit tupsahda tilille enää "tyhjästä".
Raamattu itse asiassa tukee manifestointia. Lue vaikka Florence Scovel Shinnin kirjoja. Anokaa, niin teille annetaan... Ja keskittykää etsimään taivasten valtakuntaa, niin kaikki tämä teile annetaan... yms.
Raamattu sen sijaan ei puhu demoneista yhtään mitään. Riivaajat ovat vain sana, jolla selitetään mielisairauksia. Ainakin nykyaikaisen teologian mukaan.
"Vetovoiman laki", mitä se ikinä onkaan, on täysin "maallinen" laki samaan tapaan kuin vaikkapa painovoimalaki tai massan hitauden laki. Se on ja toimii koko ajan, käytit sitä tietoisesti hyödyksesi tai et. Se, että pidät sen tietoista käyttöä syntinä on vähän sama kuin pitäisit fysiikan lakeja soveltavaa Arkhimedeen ruuvia syntisenä keksintönä. Jostain lentokoneesta puhumattakaan.