Manifestointi
Kiinnostaako ketään täällä manifestointi? Uskotteko siihen? Siitä tuskin mitään haittaakaan on että listaa ja visualisoi unelmansa ja uskoo niihin. Ja etsii positiivisia asioita mistä on kiitollinen.
Itse uskon että on olemassa muutakin kuin tämä mitä näemme. Onko ne sitten enkeleitä, värähtelyä, vetovoimaa tai mitä ikinä. Tarvitseeko edes tietää. Kuitenkin omassa elämässä on ollut useampia jaksoja, milloin kaikki menee hyvin ja taas sellaisia milloin tulee vastoinkäymisiä toistensa perään. Uskon että ihmisen omalla energialla ja ajattelulla voi olla jotain tekemistä tämän kanssa miksi hyvät tai huonot asiat kasautuu.
Kommentit (164)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis uskooko joku oikeasti että universumi on joku heidän toivomusautomaatti?
Entä miksi se toimii vain rikkaiden länsimaalaisten kohdalla? Köyhissä maissa ei universumi järjestä ruokaa pöytään, vaikka varmasti joka päivä sitä vilpittömästi toivovat.
Mistä tiedät, etteivät saa?
Tilastoistahan tuo näkyy. Jos saisivat, niin eihän täällä kukaan näkisi nälkää.
olen manifestoinnin ammattilainen ja minulla on somessa yli miljoona seuraajaa...tässä teille muutama vinkki:
- manifestointi on termi jonka jokainen kokee ja selittää eri tavalla, useimmat väärin
- manifestointi on raamatun vastaista kun uskot että sinä luot jotain tyhjästä, rahaa, puolison tms., ei, Jumala on Luoja, sinun täytyy vain vastaanottaa se ja mitenkös se tapahtuu? no olemalla kuin se olisi jo totta eli poistamalla kaikki vastustava tunne ja ajatus, eli värähtely/energia. Sinä muutut, ei fyysinen maailma.
- manifestointigurut jäljittelevät ja lainaavat, mutta myös vääristelevät, raamattua, raamatusta löytyy kymmeniä kohtia ja ohjeita manifestointiin
- no miten manifestoidaan ? päivittäisellä harjoittelulla. Oli se sitten mitä tahansa hyväksi koettua, pitää vain tietää mitä haluaa, ask and it's given. Esim. mielen tyhjentäminen, affirmaatiot, rukoileminen, päiväkirja, visualisointi. Ja ihan ensimmäisenä siivota elämästä kaikki negatiivinen pois, esim. uutisten ja mainosten seuraaminen kannattaa ehdottomasti lopettaa.
- manifestointi vaatii myös henkistä kypsyyttä. Haluat vaikkapa sen ferrarin, no miksi haluat ferrarin? jotta voisit näyttää muille koska eihän ferrarilla nyt ole oikeasti mukavaa ajaa. No miksi haluat näyttää muille? koska sinulla on uskomus että olet muita vähäpätöisempi... eli ehkä kannattaisi kuitenkin oppia pois siitä uskomuksesta eikä havitella fyysistä omaisuutta joka muuttaisi muka sinut..
No tavallaan se juuri todistaa tämän. Jos olet yltäkylläisyyteen syntynyt, sinun on helppo uskoa saavasi rahaa ja menestyväsi. Uskallat kokeilla etkä stressaa rahasta. Silloin raha virtaa luoksesi.
Jos kituutat ja mietit miten selviät, olet huolissasi, etkä usko voivasi rikastua, elät siinä köyhyysenergiassa ja teet jopa arjessa valintoja siitä tunteesta käsin, etkä siksi koskaan rikastu.
Joku todella köyhä, jolla ei ole yhtään mitään menetettävää, eikä siksi lopulta stressattavaakaan, saattaa tehdä ihmeellisen ryysyistä rikkauksiin loikan, koska hän saattaa olla vapaa tuosta köyhäilystä, missä suurin osa meistä elää, vaikka on alunperin meitäkin köyhempi.
Kyse on energiasta, tunteesta ja stressistä tai sen puutteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä miksi se toimii vain rikkaiden länsimaalaisten kohdalla? Köyhissä maissa ei universumi järjestä ruokaa pöytään, vaikka varmasti joka päivä sitä vilpittömästi toivovat.
Tilastoistahan tuo näkyy. Jos saisivat, niin eihän täällä kukaan näkisi nälkää.
Ei siellä kaikki ihmiset ole nääntyvän laihoja. Mitä jos juuri he manifestoivat itselleen ruokaa? Ja he, joilla ei ole ruokaa, eivät osaa sitä manifestoida.
Vetovoiman laki ei tarkoita sitä, että kun toivotaan itselleen rahaa ja yhtäkkiä tilille tupsahtaa toivottu summa. Yleensä homma menee niin, että avautuu ylimääräisiä työmahdollisuuksia. Vastaavasti jossain aavikolla ehkä pitää lähteä liikkeelle, eikä jäädä sinne vedettömälle alueelle.
Eli loppujen lopuksi kaikki on itsestä kiinni. No, sehän tiedettiin jo ennen kuin sitä alettiin nimittää hupsuilla nimillä.
Sekin että ei usko vetovoimanlakiin toimii juuri vetovoimanlain mukaan ;) eli se uskomus toteutuu.
Vierailija kirjoitti:
olen manifestoinnin ammattilainen ja minulla on somessa yli miljoona seuraajaa...tässä teille muutama vinkki:
- manifestointi on termi jonka jokainen kokee ja selittää eri tavalla, useimmat väärin
- manifestointi on raamatun vastaista kun uskot että sinä luot jotain tyhjästä, rahaa, puolison tms., ei, Jumala on Luoja, sinun täytyy vain vastaanottaa se ja mitenkös se tapahtuu? no olemalla kuin se olisi jo totta eli poistamalla kaikki vastustava tunne ja ajatus, eli värähtely/energia. Sinä muutut, ei fyysinen maailma.
- manifestointigurut jäljittelevät ja lainaavat, mutta myös vääristelevät, raamattua, raamatusta löytyy kymmeniä kohtia ja ohjeita manifestointiin- no miten manifestoidaan ? päivittäisellä harjoittelulla. Oli se sitten mitä tahansa hyväksi koettua, pitää vain tietää mitä haluaa, ask and it's given. Esim. mielen tyhjentäminen, affirmaatiot, rukoileminen, päiväkirja, visualisointi. Ja ihan ensimmäisenä s
Entäs vauvapalsta? Tää on niin positiivinen kun olla ja voi!
Vierailija kirjoitti:
Sinnehän järjestetään koko ajan ruokaa pöytään esimerkiksi erilaisen kehitysmaa-avustusten muodossa.
Mutta siis itse manifestointi-asiaan. En voi sanoa, että uskon siihen, etenkin, kun monella, myös lainaamallani kirjoittajalla tuntuu olevan oletuksena, että manifestointi on sitä, että esittää toiveen ja sitten toive vain toteutuu tekemättä mitään. Sen verran olen aiheeseen omasta uteliaisuudesta perehtynyt, että manifestoinnin idea on ohjelmoida oma alitajunta, jonka ansiosta asiat alakavat tapahtua (mielemmehän meitä ohjaa siellä olevien valmiiden toimintatapojen avulla). Tuohon uskon, koska tiedekin on todistanut, että muuttaakseen elämäänsä, pitää tehdä elämänsä sellaiseksi, että se onnistuu. Esimerkiksi ihminen ei voi vaurastua, jos hän ei tee muutoksia omiin rahankäyttätapoihinsa, olipa hän missä tialoustilanteessa tahansa. Tai kumppania ei voi löytyä, jos ei tee muutoksia omaan itseen ja tilaa sille kumppanille. Ja niin edelleen. Sitä se manifstointi on. Että muuttaa elämänsä sellaiseksi, että tulee tilaa muutokselle.
Ei ole mitään väliä sillä, että käyttääkö ihminen tähän tarkoitukseen jotain newageopasta ja sen manifestointi-termejä ja oppeja vai lukeeko saman, mutta eri termein jostain mielen psykologian oppaasta.
Vierailija kirjoitti:
Eli loppujen lopuksi kaikki on itsestä kiinni. No, sehän tiedettiin jo ennen kuin sitä alettiin nimittää hupsuilla nimillä.
Kaikki EI ole itsestä kiinni. Sä et saa aurinkoa paistamaan, sä et voi luoda tyhjästä asioita.
Sä voit toki olla yhteydessä hankimaailmaan, mutta lopulta demonit tuhoaa sut.
Vierailija kirjoitti:
Olen onnistunut manifestoimaan asunnon, rahaa joka tuli ylimääräisenä hyvin yllättävällä tavalla, opiskelupaikan, työn, ja monia pienempiä juttuja. Eniten tuota rahaa. Mutta minulla on yksi asia jota en millään onnistu manifestoimaan. Ja se on parisuhde. Olen yrittänyt monta vuotta. Olisiko kellään tähän vinkkejä? Ei enää edes tee mieli manifestoida kun se ei vaan onnistu. Muuta en oikeastaan edes kaipaa elämääni.
Lainaa Annastina Vrethammerin kirja Ajattele elämäsi hyväksi. Hänen kirjastaan löytyy suora affirmaatio parin löytämiseksi. Se toimii, kannattaa kokeilla.
Vierailija kirjoitti:
Olisi mielenkiintoista kuulla, mitä olette onnistuneet manifestoimaan? Mikään asia ei ole yksiselitteinen, mutta kiinnostaa millaisissa asioissa tällainen positiivinen ajattelu ja suunnittelu on ollut merkittävässä roolissa?
Opiskelupaikan yliopistossa, työpaikan, kumppanin, avioliiton, lapsia, unelmien kodin, aiemman kodin myymisen, muutaman mainitakseni. Jos materia-asioissa affirmoin opiskeluaikana unelmieni housut ja unelmieni sormuksen. Olen myös käyttänyt manifestointia apuna muissakin asioissa kuten asioiden löytämisessä kotona ja parin työongelman ratkaisussa.
On täysin mahdollista manifestoida unelmien koti. Tiedän, koska olen tehnyt sen kahdesti. Tässä kohtaa on tärkeää laatia itselleen/perheelleen sopivasta kodista lista ja pohtia, että millaisen kodin haluaisi. Sitten vain käyttämään asiaan sopivaa affirmaatiota, niitä on valmiina aihepiirin kirjoissa ja visioimaan elämää siellä unelmien kodissa.
Ensimmäisen kodin affirmoin sisustamalla haluamani kaltaista kotia mielessäni. Toisessa taas hoidin unelmien kodin puutarhaa ja istuin terassilla, kun ne olivat haaveissani. Universumilla on välillä myös huumorintajua, sillä toivoin, että pihalla on omenapuu ja meillä on niitä neljä. Sekin toive toteutui, moninkertaisesti.
Olen samaa mieltä siitä, että se onnellinen, iloinen tunne, on hyvin tärkeä osa manifestaatiota. Tehokkain aika affirmatioille on illalla ennen nukahtamista ja kun osaa kuvitella sen manifestoimansa jo totena.
Manifestointi on semmosta New Age hörhöilyä, missä nostetaan kädet pystyyn ja vaan toivotaan asioita tapahtuman, asioiden eteen ei tehdä mitään konkreettisia tekoja vaan vieritetään vastuu jollekin helvetin universumille. Sitten surraan ja ihmetellään, miksi mikään ei etene ja miksi edelleenkään ei ole löytänyt unelmamiestä/unelmatyöpaikkaa/onnea ymym... Ihan järjetöntä akkojen vouhotusta. Asioiden eteen pitää nähdä yleensä vaivaa, että niitä saa, ei ne vaan kävele vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut, että melkein kaikki toiveet ovat toteutuneet, osa tosin pitkällä viivellä, eikä välttämättä tavalla, jolla toivoin sen toteutuvan. Olkaa siis varovaisia sen kanssa mitä toivotte!
https://www.instagram.com/reel/CTkLELLFKOF/?utm_source=ig_web_copy_link…
Ihastuin tuohon videon mieheen ja tajusin eilen, että olen tainnut vahingossa manifestoida hänen kaltaisen hullun elämääni. En vain muistanut tarkentaa, etten halua hänen olevan ilkeä narsisti. Tämä pakkomielteinen ja ajoittain julma mies on ollut kimpussani nyt muutaman kuukauden, ja on sattumoisin vielä kokki ammatiltaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut, että melkein kaikki toiveet ovat toteutuneet, osa tosin pitkällä viivellä, eikä välttämättä tavalla, jolla toivoin sen toteutuvan. Olkaa siis varovaisia sen kanssa mitä toivotte!
https://www.instagram.com/reel/CTkLELLFKOF/?utm_source=ig_web_copy_link…
Ihastuin tuohon videon mieheen ja tajusin eilen, että olen tainnut vahingossa manifestoida hänen kaltaisen hullun elämääni. En vain muistanut tarkentaa, etten halua hänen olevan ilkeä narsisti. Tämä pakkomielteinen ja ajoittain julma mies on ollut kimpussani nyt muutaman kuukauden, ja on sattumoisin vielä kokki ammatiltaan.
Mites se intentiosi? Tai mitä ansaitsit?
Vierailija kirjoitti:
Manifestointi on semmosta New Age hörhöilyä, missä nostetaan kädet pystyyn ja vaan toivotaan asioita tapahtuman, asioiden eteen ei tehdä mitään konkreettisia tekoja vaan vieritetään vastuu jollekin helvetin universumille. Sitten surraan ja ihmetellään, miksi mikään ei etene ja miksi edelleenkään ei ole löytänyt unelmamiestä/unelmatyöpaikkaa/onnea ymym... Ihan järjetöntä akkojen vouhotusta. Asioiden eteen pitää nähdä yleensä vaivaa, että niitä saa, ei ne vaan kävele vastaan.
No semmosta se on kun kuvitellaan sen universumin toimittavan kaikki mitä oma mieli vain ikinä halajaa. Antamaan ei tunnu olevan kenestäkään nykyisin. Jos vain ahmii koko ikänsä niin jo on läpipaska loppu sillä ihmisellä.
Manifestointi on vain sitä haaveilua ja suunnittelua. Ehkä tietysti myös nauttimista siitä ajatuksesta kuinka onnellinen on kun asiat ovat järjestyneet yms.
Vierailija kirjoitti:
Sekin että ei usko vetovoimanlakiin toimii juuri vetovoimanlain mukaan ;) eli se uskomus toteutuu.
Ei se nyt ihan noin mene. Ihan sokeastikaan ei ole järkevää kaikkeen vain haluta uskoa, sekin kääntyy pian itseä vastaan.