Pappi Petja Koppeloinen saa syytteitä jumalanpilkasta ja on homoseksuaali
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kauheata. Kohta lie erottava kirkosta, kun millään ei näytä olevan väliä?
Ortodokseilla ei hyväksytä naispappeja eikä homoja vihitä (avioliitto on sakramentti). Ihan kristittyjä ovat. Suosittelen. Siellä palvotaan yhä jumalaa; ei libidoa, ihmistä ja egoa.
Siellä myös kumarretaan kuville, suudellaan patsaita ja rukoillaan kuolleita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ortodokseilla ei hyväksytä naispappeja eikä homoja vihitä (avioliitto on sakramentti). Ihan kristittyjä ovat. Suosittelen. Siellä palvotaan yhä jumalaa; ei libidoa, ihmistä ja egoa.
Siellä myös kumarretaan kuville, suudellaan patsaita ja rukoillaan kuolleita.
Mutta ei siunata ja vihitä syntiin.
Ei millään pahalla, mutta kylmät väreet tuli tosta tyypistä. Ei oo kaikki ihan kohdallaan. Ei saa katsomalla edes sukupuolesta selvää.
Varmasti ihan aiheesta tullut valitukset. Friikki ja huomionhakija taas, joka käyttänee mömmöjä.
Pois papin virasta. Ei olE kasvanut tuohon työhön ollenkaan. Hakee vai huomiota "nautin siitä kun saan lukea palautetta" siis haluaakin vihaisia rektioita. KyseeSsä on huomiohakuinen persoonallisuushäiriö, nämä rakastaa hakea draamaa elämäänsä, ärsyttää tahallaan muita, herättääkseen riitaa, lietsoo vihaa, eripuraa. EI TUOMMOINEN KELPAA PAPIN TYÖHN.
Vierailija kirjoitti:
Ei millään pahalla, mutta kylmät väreet tuli tosta tyypistä. Ei oo kaikki ihan kohdallaan. Ei saa katsomalla edes sukupuolesta selvää.
Varmasti ihan aiheesta tullut valitukset. Friikki ja huomionhakija taas, joka käyttänee mömmöjä.
Mielestäni on mies.
"Aina kun herättää tunteita tietää tekevänsä oikein"
Tässä kiteytyy aika hyvin mikä nyky-yhteiskunnassa on pahasti vialla. Kaikki, ihan kaikki perseily tulkitaan hyväksi.
Jos hakkaa Petjan tohjoksi niin varmasti sekin herättäisi tunteita, eli teki oikein?
Täys idiootti tuntuu olevan, mielestään tekee kaiken oikein kun tulee valituksia. Narsistilta vaikuttaa. Eikä kyllä oikeelta mieheltäkään näytä piirteiltään, vaikka ion olevinaan homomies. Karmiva jotenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni on mies.
On kyllä aika naismaiset piirteet.
Toimii seurakunnassa jota johtaa Kari Kanala. Eipä yllättänyt.
Mun mielestä luterilainen kirkko saisi olla se, mikä ei siirry nykyaikaan. Pitäisi ne perinteet. Niin muutkin uskonnot tekee. En jaksa mitään tiktok-juttuja kirkon yhteydessä.
Vierailija kirjoitti:
Mistähän luterilaisena voisi löytää uuden seurakunnan. En ole enää pitkään aikaan käsittänyt nykykirkon touhua.
Itse olen suunnitellut siirtyväni vapaakirkon asiakkaaksi. Tosin niissä kuulemma on suuria alueellisia eroja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistähän luterilaisena voisi löytää uuden seurakunnan. En ole enää pitkään aikaan käsittänyt nykykirkon touhua.
Itse olen suunnitellut siirtyväni vapaakirkon asiakkaaksi. Tosin niissä kuulemma on suuria alueellisia eroja.
En halua sellaisiin seurakuntiin, joissa vaaditaan aikuiskastetta. Mitenhän tuolla on? Minut on lapsena kastettu ja se riittää minulle ja aivan varmasti Jumalalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua sellaisiin seurakuntiin, joissa vaaditaan aikuiskastetta. Mitenhän tuolla on? Minut on lapsena kastettu ja se riittää minulle ja aivan varmasti Jumalalle
Jäseneksi liittyminen edellyttää aikuiskastetta, mutta itse olen käynyt tilaisuuksissa ilmankin ja ehtoollisellekin saa osallistua kaikki Jeesukseen uskovat.
Itse olen kallistumassa aikuiskasteeseen, koska vauvana en tiennyt mikä oli homman nimi tai miksi niin tehdään.
Katolliset papithan järjestään panee pikkupoikia.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai jumalanpilkka edes ole mikään oikeudessa tuomittava rikos enää? Siinähän huutelevat.
Kyllä on. Entinen jumalanpilkkapykälä on upotettu osaksi uskontorauhapykälää. Näin sitten väitetään ettei mitään jumalanpilkkarikosta ole, heti perään tehdään rikosilmoituksia pykälän rikkomisesta.
Tuollainen pykälä joutais tunkiolle.
Heikko lie kristittyjen jumala kun tarvitsee esivallan suojelua.
Vaihtakaa jumalaa tai hylätkää kaikki jumalat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Putinia.
Raamatun lisäksi jokainen kirkkoisistä tuomitsi homoseksuaaliset teot. Polykarpos, apostoli Johanneksen opetuslapsi, Ignatius, Justinos Marttyyri, Papias, Eusebius, Irenaeus jne. Kaikki ensimmäisten vuosisatojen kristityt kirjoittivat, että homoilusta ja irstailusta joutuu kadotukseen, eikä sellaista suvaita seurakunnissa. Vajaa 2000 vuotta myöhemmin tulee näitä nykypappeja jotka väittävät pokkana, ettei se niin ole. Saatanasta nuo nykypapit ovat, opettavat valheen evankeliumia eivätkä Jumalan Sanaa.
hän kertoo että nuoria miehiä on alkanut käymään kirkossa. kuinka pysyvää tuollainen kirkossa käyminen on ja ne joita asia kiinnostaa saattavat mennä johonkin sellaiseen kirkkoon jossa on vanhoillisemmat käsitykset.