Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pappi Petja Koppeloinen saa syytteitä jumalanpilkasta ja on homoseksuaali

Kommentit (108)

Vierailija
41/108 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luterilainen kirkkohan sen päättää, millaisia sirkushuveja seurakuntalaisille esitetään. 

Kertoo enemmänkin kirkosta kuin tuosta papista. 

Vierailija
42/108 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko tuomion jos kirjoitan nyt että Jumala on lapsiaan raiskaava narsistipelle ja Jeesus oli aasin poika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/108 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava tyyppi. Tv. Rouva 53v. 

Vierailija
44/108 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistähän luterilaisena voisi löytää uuden seurakunnan. En ole enää pitkään aikaan käsittänyt nykykirkon touhua. 

Itse olen suunnitellut siirtyväni vapaakirkon asiakkaaksi. Tosin niissä kuulemma on suuria alueellisia eroja. 

En halua sellaisiin seurakuntiin, joissa vaaditaan aikuiskastetta. Mitenhän tuolla on? Minut on lapsena kastettu ja se riittää minulle ja aivan varmasti Jumalalle

Jäseneksi liittyminen edellyttää aikuiskastetta, mutta itse olen käynyt tilaisuuksissa ilmankin ja ehtoollisellekin saa osallistua kaikki Jeesukseen uskovat.

Itse olen kallistumassa aikuiskasteeseen, koska vauvana en tiennyt mikä oli homman nimi tai miksi niin tehdään.

Nyt aikuisena voit kuitenkin lukea Raamatusta Paavalin kehoituksen että ihminen kastetaan vain kerran elämässään. Sinut on jo kastettu.

Vierailija
45/108 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luetun ymmärtäminen, ap?

Vierailija
46/108 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mikä erottaa ihmisen Jumalasta. Siksi uskonto ja kirkko on syntiä.

Vierailija
47/108 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

The Early Church and Homosexuality

( Kannattaa katsoa mitä kirkkoisät opettivat )

Vierailija
48/108 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän homo voi olla pappi. Homothan hyväksikäyttävät lapsia!

Jos joku Sillanpää niin tekee niin ei tarkoita että kaikki.

Niin ja varsinkin katolilaisilla papeillahan tää pikkupoikiin sekaantuminen yleistä.

Vierailija
49/108 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimii seurakunnassa jota johtaa Kari Kanala. Eipä  yllättänyt.

Eräs hänet tunteva sanoi että  KK on Etkö tiedä kuka minä olen tyyppi.

Vierailija
50/108 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa syytteitä jumalanpilkasta, ap. Sinä sen sijaan, ap, saat syytteen väärän todistuksen antamisesta lähimmäisestä.

Vierailija
51/108 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tauteja, sekä kaikkea muutakin saastaa suustansa levittävän tulisi toimia seurakunnan kaitsijana?

Hänelle tulisi ehdottaa parannusta, että hänelle annettaisiin anteeksi tai ajaa ulos seurakunnasta.

Seurakunnan kaitsijan asemassa oleva väärä opettaja on jo aika tummissa vesissä.

Näin sanoi Jeesuskin farisealaisista. 

Vierailija
52/108 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tauteja, sekä kaikkea muutakin saastaa suustansa levittävän tulisi toimia seurakunnan kaitsijana?

Hänelle tulisi ehdottaa parannusta, että hänelle annettaisiin anteeksi tai ajaa ulos seurakunnasta.

Seurakunnan kaitsijan asemassa oleva väärä opettaja on jo aika tummissa vesissä.

Näin sanoi Jeesuskin farisealaisista. 

No ole hyvä ja aja, jos asia on sinulle tärkeä.

Vierailija
53/108 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homoseksuaaliset teot ovat muiden irstailujen kanssa ehdottomasti Raamatun, apostolien ja kirkkoisien tuomitsemia asioita. Tästä ei ole mitään epäselvyyttä, jokainen voi itse lukea ne tekstit. Ei ihme ettei nykyään kukaan kunnioita kirkkoa, jos se opettaa oppeja, jotka ovat vastoin sen lähtökohtia, eli alkuseurakunnan oppeja. Apostolit perustivat kirkot ja heidän seuraajansa jatkoivat ja opettivat apostoleilta kuulemaansa opetusta. Mutta nykykirkko mielestelee homoja, pride tyyppejä ja kaikkea mahdollista, eikä sano suoraan mikä on syntiä. Ja nämä nykyajan väärät papit ovat vielä tilivelvollisia Jumalalle opetuksistaan, sillä jos yksikin sielu heidän takiaan joutuu helvetin tuleen, niin Jumala vaatii nämä eksyttävät papit tilille.

Vierailija
54/108 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väliäkö sillä?

Vierailija
55/108 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan uskoontulleena kristittynä vetänyt hernettä nenään noista muutamasta videoklipistä. Ihan hauskoja olivat mielestäni. Ei minun mielestäni usko ja huumori sulje toisiaan pois, kunhan pappi osaa pitää ihan oikeita saarnoja eikä ala vetämään alttarilla jotain stand up-showta. 

Vierailija
56/108 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa siltä, että hän on yksi monista leipäpapeista. Pitää pappeutta hyvin pitkälti vaan työnä, jossa suoritetaan tehtäviä kuten vihkimisiä ja hautajaisia. Onko luterilaisessa kirkossa enää tosiuskovia pappeja, jotka julistaisivat Jumalan sanaa Pyhän Hengen ohjaamina? 

Vierailija
57/108 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistähän luterilaisena voisi löytää uuden seurakunnan. En ole enää pitkään aikaan käsittänyt nykykirkon touhua. 

Minä menin hellareihin ja siellä olen viihtynyt hyvin. 

Vierailija
58/108 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan uskoontulleena kristittynä vetänyt hernettä nenään noista muutamasta videoklipistä. Ihan hauskoja olivat mielestäni. Ei minun mielestäni usko ja huumori sulje toisiaan pois, kunhan pappi osaa pitää ihan oikeita saarnoja eikä ala vetämään alttarilla jotain stand up-showta. 

Vai niin. Ja minä uudestisyntyneenä ja Pyhällä Hengellä täyttyneenä kristittynä en todellakaan hyväksy homoseksuaalisia tekoja tekeviä pariksi, koska se on iljetys ja kauhistus Jumalan silmissä. Älä sinä eksy nykykirkon pappien eksytyksiin, sillä harva heistä enää opettaa puhdasta Jumalan sanaa.  Papin täytyy pukeutua asiallisesti ja olla mies, eikä pukeutua naismaisesti, eikä pellillä vakavilla asioilla. Papin tulee näyttää hyvää esimerkkiä seurakuntalaisille, ja tuonkin papin esimerkki ei mitään hyvää hedelmää ole.

Vierailija
59/108 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun söpö ja symppis pappi! Ihan vaan hänen takiaan voisi jopa käydä kirkossa. 

Ateisti N32

Vierailija
60/108 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en häpeä evankeliumia; sillä se on Jumalan voima, itsekullekin uskovalle pelastukseksi, juutalaiselle ensin, sitten myös kreikkalaiselle. Sillä siinä Jumalan vanhurskaus ilmestyy uskosta uskoon, niinkuin kirjoitettu on: "Vanhurskas on elävä uskosta".

Sillä Jumalan viha ilmestyy taivaasta kaikkea ihmisten jumalattomuutta ja vääryyttä vastaan, niiden, jotka pitävät totuutta vääryyden vallassa, sentähden että se, mikä Jumalasta voidaan tietää, on ilmeistä heidän keskuudessaan; sillä Jumala on sen heille ilmoittanut. Sillä hänen näkymätön olemuksensa, hänen iankaikkinen voimansa ja jumalallisuutensa, ovat, kun niitä hänen teoissansa tarkataan, maailman luomisesta asti nähtävinä, niin etteivät he voi millään itseänsä puolustaa, koska he, vaikka ovat tunteneet Jumalan, eivät ole häntä Jumalana kunnioittaneet eivätkä kiittäneet, vaan ovat ajatuksiltansa turhistuneet, ja heidän ymmärtämätön sydämensä on pimentynyt. Kehuessaan viisaita olevansa he ovat tyhmiksi tulleet ja ovat katoamattoman Jumalan kirkkauden muuttaneet katoavaisen ihmisen ja lintujen ja nelijalkaisten ja matelevaisten kuvan kaltaiseksi. Sentähden Jumala on heidät, heidän sydämensä himoissa, hyljännyt saastaisuuteen, häpäisemään itse omat ruumiinsa, nuo, jotka ovat vaihtaneet Jumalan totuuden valheeseen ja kunnioittaneet ja palvelleet luotua enemmän kuin Luojaa, joka on ylistetty iankaikkisesti, amen. Sentähden Jumala on hyljännyt heidät häpeällisiin himoihin; sillä heidän naispuolensa ovat vaihtaneet luonnollisen yhteyden luonnonvastaiseen; samoin miespuoletkin, luopuen luonnollisesta yhteydestä naispuolen kanssa, ovat kiimoissaan syttyneet toisiinsa ja harjoittaneet, miespuolet miespuolten kanssa, riettautta ja villiintymisestään saaneet itseensä sen palkan, mikä saada piti. Ja niinkuin heille ei kelvannut pitää kiinni Jumalan tuntemisesta, niin Jumala hylkäsi heidät heidän kelvottoman mielensä valtaan, tekemään sopimattomia. He ovat täynnänsä kaikkea vääryyttä, pahuutta, ahneutta, häijyyttä, täynnä kateutta, murhaa, riitaa, petosta, pahanilkisyyttä; ovat korvaankuiskuttelijoita, panettelijoita, Jumalaa vihaavaisia, väkivaltaisia, ylpeitä, kerskailijoita, pahankeksijöitä, vanhemmilleen tottelemattomia, vailla ymmärrystä, luotettavuutta, rakkautta ja laupeutta; jotka, vaikka tuntevat Jumalan vanhurskaan säädöksen, että ne, jotka senkaltaisia tekevät, ovat kuoleman ansainneet, eivät ainoastaan itse niitä tee, vaan vieläpä osoittavat hyväksymistä niille, jotka niitä tekevät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi