Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi nainen olettaa, että eroamme hyvissä väleissä, jos ero on yksipuolisesti hänen päätöksensä?

Vierailija
18.08.2024 |

Lähinnä ironista, että ensin aukoo päätä siitä kuinka väärä ihminen olen, mutta silti olisi kiva erota ystävinä, kun pohjimmiltaan olen niin kultainen tyyppi. Siis voi vıttu. Ei meina oikein sanat riittää.

Kommentit (112)

Vierailija
21/112 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet tuntuvat käyvän erotilanteissa raivolla oli jättäjä sitten nainen tai mies? Miksei voi erota sivistyneesti, jos toinen ei ole tehnyt mitään ihmeempiä törkeyksiä suhteen aikana?

Käy miehisen itsetunnon päälle tulla jätetyksi. Sitten pitää raivota, että saisi jollain tavalla todisteltua olevansa MIES. 

Vierailija
22/112 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tuo ystävyys tulkitaan ehkä turhan kirjaimellisesti. Oletan, että sillä tarkoitetaan sitä että hoidetaan ero kunnialla loppuun, moikkaillaan jos nähdään kaupungilla, ei painosteta yhteisiä ystäviä valitsemaan, jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/112 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se, ettei halua parisuhdetta jonkun kanssa, tarkoita aina sitä ettei halua olla ystävä. Muuten ihmisillä olisi aika vähän ystäviä.

Vierailija
24/112 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naisten pitää aina yrittää hyötyä miehistä?

No minä halusin hyötyä sen verran, että olisi maksanut edes puolet perheemme kuluista. Ei halunnut vaan laittoi rahansa mieluummin peleihin. Oli pikku pakko erota, koska oli helpompaa elättää itseni ja 2 lasta omalla palkallani. Miehen pito tuli liian kalliiksi, joten oli pakko laittaa kiertoon. Ja lisäyksenä, että annoin kyllä vuoden aikaa miettiä, että kumman haluaa; perheen vai pelaamisen.

Tuskinpa mies eron jälkeenkään kuluja maksaa.

Vierailija
25/112 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai se, ettei halua parisuhdetta jonkun kanssa, tarkoita aina sitä ettei halua olla ystävä. Muuten ihmisillä olisi aika vähän ystäviä.

Aika harva on aidosti ystävä exänsä kanssa. "Erotaan ystävinä" on lähinnä fraasi, joka tarkoittaa sitä, että käyttäydytään kuin aikuiset ihmiset ja pystytään tarvittaessa juttelemaan eronkin jälkeen. Ei siinä mitään erityisempää ystävyyssuhdetta tarvitse tulla. Varsinkaan ihan tuoreeltaan eron jälkeen. 

Vierailija
26/112 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ex mies halusi myös, että olisimme ystäviä, vaikka jätti minut kylmästi haukkuen. Miksi minä olisin hänen ystävänsä? Hän ei ansaitse ystävyyttäni millään tavalla. On alkanut vielä viesteissä haukkua, kun en halua olla missään tekemisissä. 

Miksi ex ei ole estossa?

Missä vetun estossa? Luuletko, että kaikki elää elämäänsä vain jonkun sosiaalisen median kautta?

No sellaisessa vetun estossaa, jossa hänen viestinsä ja puhelunsa eivät tavoita sinua. Jos sinulla on käytössäsi mikä tahansa matkapuhelin, siellä voi laittaa numeroita estoon. Eikä sosiaalisella medialla ole mitään tekemistä tämän asian kanssa.

Läheskään kaikissa matkapuhelimissa ei ole tuollaista toimintoa.

Vierailija
27/112 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään ei voi väkisin pitää, parisuhteessa oleminen on täysin vapaaehtoista. Myöskään sinun ei ole pakko pysyä exän ystävänä, myös ystävyys on täysin vapaaehtoista. 

Vierailija
28/112 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheskään kaikissa matkapuhelimissa ei ole tuollaista toimintoa.

Ihan kaikissa on. Jopa Doroissa ja vastaavissa. 

Vierailija
29/112 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä halusin hyötyä sen verran, että olisi maksanut edes puolet perheemme kuluista. Ei halunnut vaan laittoi rahansa mieluummin peleihin. Oli pikku pakko erota, koska oli helpompaa elättää itseni ja 2 lasta omalla palkallani. Miehen pito tuli liian kalliiksi, joten oli pakko laittaa kiertoon. Ja lisäyksenä, että annoin kyllä vuoden aikaa miettiä, että kumman haluaa; perheen vai pelaamisen.

Minimit maksoi pitkin hampain, mutta mihinkään muuhun ei ottanut osaa. Silti oli iso säästö jo sekin kun jäi aikuisen miehen ruokkiminen pois.

Vierailija
30/112 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, mutta eron jälkeen ei mene enää rahaa miehen elättämiseen.

Vierailija
31/112 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on lapsia mukana erossa, olisi hyvä yrittää pitää ystävälliset/ auttaa hätätilanteessa välit puolin ja toisin, mutta muutoin jos kokee saa mun puolesta ihan kaikki sillat polttaa jos tahtoo. Siis jos ei ole lapsia. 

Itseäni ärsyttää expoikkis joka dumpas mut ja haluu olla muka ystävä LoL. Huoh. Eli kun uusi jättää tullaan takasin itkemään. Kivaa olla ikuinen kakkonen. Ei kiitos. Harmittaa että tuollaiseen kyrpäotsaaan tutustui edes. Noh se onneksi kohta niin vanhakin, että ei saa enää ketään naista haha 🤣 

Mutta enemmän harmittaa sen  miehen puolesta, että voi v mikä idari. Toisaalta olen helpottunut ja kyllä suunnittelen täydellisen siltaa polttoa, että ei varmana enää uskalla tulla kokeilee kepillä jäätä. 

Eroaminen on vaikeaa, mutta mulla ei ikinä ole ollut yhtaikaa monta miestä jos on ollut ns. Vakiintunut virallinen parisuhde tai naimisissa. Mutta jos toinen luulee, että on suhde vaikkei ole, niin sitten niistä tapauksista en mene vannomaan. 😅

Vierailija
32/112 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ex mies halusi myös, että olisimme ystäviä, vaikka jätti minut kylmästi haukkuen. Miksi minä olisin hänen ystävänsä? Hän ei ansaitse ystävyyttäni millään tavalla. On alkanut vielä viesteissä haukkua, kun en halua olla missään tekemisissä. 

Mulla exä yrittää olla ystävä enkä halua mutta nyt aikoo kertoa luottamukselle hänelle kertomani todella nolot asiat minusta muille jos en suostu olemaan ystävä :D 

Vierailija
33/112 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä tarvitset jotain "vertaistukea" siihen, että pääset jostakin justiinasta eroon, wtf is wrong with you bro

Vierailija
34/112 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa pitää sinua varalla (mikäli "uusi elämä" ei onnistukaan)? Eikö tuollaisesssa tilanteessa voisi vaan todeta, että ei sovita mielestäni enää yhteen, koska x (esim. haluan lapsia ja sinä et tms.)? Jos haluaisi aidosti pysyä ystävinä, niin miksi haukkuminen? Vai oliko se haukkumiseksi tarkoitettu?

Vierailija
35/112 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet tuntuvat käyvän erotilanteissa raivolla oli jättäjä sitten nainen tai mies? Miksei voi erota sivistyneesti, jos toinen ei ole tehnyt mitään ihmeempiä törkeyksiä suhteen aikana?

Käy miehisen itsetunnon päälle tulla jätetyksi. Sitten pitää raivota, että saisi jollain tavalla todisteltua olevansa MIES. 

Ei kyllä käynyt yhtään itsetunnon päälle, kun pääsin kusipää-ämmästä eroon jo vuosia sitten

Vierailija
36/112 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat sä sanoa ettet halua olla toveri tai kaveri. Että se oli siinä. En tiedä onko hänellä tunteita, mutta kokeeko että olet väärä, vai ei ole tunteita paljon. Osalla on tunteita. Mut jos sun haaveet kaatui, on helpompaa olla ilman toista, että ahdistus vähenee - kuin roikkua toivottomassa. Siis kun aikaa kuluu, sen tajuaa.

Vierailija
37/112 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on lapsia mukana erossa, olisi hyvä yrittää pitää ystävälliset/ auttaa hätätilanteessa välit puolin ja toisin, mutta muutoin jos kokee saa mun puolesta ihan kaikki sillat polttaa jos tahtoo. Siis jos ei ole lapsia. 

Itseäni ärsyttää expoikkis joka dumpas mut ja haluu olla muka ystävä LoL. Huoh. Eli kun uusi jättää tullaan takasin itkemään. Kivaa olla ikuinen kakkonen. Ei kiitos. Harmittaa että tuollaiseen kyrpäotsaaan tutustui edes. Noh se onneksi kohta niin vanhakin, että ei saa enää ketään naista haha 🤣 

Mutta enemmän harmittaa sen  miehen puolesta, että voi v mikä idari. Toisaalta olen helpottunut ja kyllä suunnittelen täydellisen siltaa polttoa, että ei varmana enää uskalla tulla kokeilee kepillä jäätä. 

Eroaminen on vaikeaa, mutta mulla ei ikinä ole ollut yhtaikaa monta miestä jos on ollut ns. Vakiintunut virallinen parisuhde tai naimisissa. Mutta

Kannattaisiko vain päästää irti? Kuulostaa siltä että miehen tekemiset vaivaavat sinua aika paljon.

Vierailija
38/112 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä käynyt yhtään itsetunnon päälle, kun pääsin kusipää-ämmästä eroon jo vuosia sitten

Miksi sä sitten raivoat mammapalstalla?

Vierailija
39/112 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän piiskaa ja tukkapöllyä.

Vierailija
40/112 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä vissiin käynyt :D