Minkä maalaisiksi teitä luullaan ulkomailla?
Kommentit (212)
Gambialaiseksi koska minulla on niin iso kulli. Olen kylläkin valkoihoinen.
Amerikassa ihmiset kysyivät. Eivät tajunneet. Kun sanoin Finland, ne kysyivät ällistyneenä että ai England?
Ajattelin että puhuin niin hyvöö enkkua, mutta ei - ne ei vaan tienneet muuta -land loppuisista.
Norjalaiseksi.
Italiassa italilaiseksi.
Tsekeissä tsekkiläiseksi.
Italialaiset sanoi että en voi olla suomalainen kun en ole yhtään suomalaisen näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Gambialaiseksi koska minulla on niin iso kulli. Olen kylläkin valkoihoinen.
Kuljetko useinkin genitaalialue housuista roikkuen julkisilla paikoilla?
Vierailija kirjoitti:
Irlantilaiset luuli meitä irlantilaisiksi puheen perusteella :)
From County Cork?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolalaiseksi ja venäläiseksi on luultu useasti.
Mikähän tähän on syynä? Puolalaiset naisethan on kyllä tosi kauniita, eli sinänsä ihan kiva, mutta onko se joku vaatetus vai mikä sen tekee?
Totta. Ja suomalaiset naiset ei ikinä ole yhtä kauniita ja hoikkia kuin puolalaiset naiset.
No ilmeisesti ovat, kun useita suomalaisia luullaan puolalaisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikähän tähän on syynä? Puolalaiset naisethan on kyllä tosi kauniita, eli sinänsä ihan kiva, mutta onko se joku vaatetus vai mikä sen tekee?
Totta. Ja suomalaiset naiset ei ikinä ole yhtä kauniita ja hoikkia kuin puolalaiset naiset.
Joo, uskotaan... Ketjussa rumat naiset vain epätoivoisesti yrittää itsekehua itseään valehtelemalla, että ulkomaalaiset miehet pitävät suomalaisia naisia puolalaisina.
Vierailija kirjoitti:
Japanilaiset ovat luulleet minua hafuksi, kun puhun japania niin hyvin. :D M28
Palstanaiset eivät pitäneet, kun mies tuli kommentoimaan naisten itsekehuketjuun. Ja on alapeukutettu ja naisten kommentteja on yläpeukutettu.
Venäläiseksi, suomalaiseksi, ruotsalaiseksi, italialaiseksi (tää oli ällistyttävä juttu, tapahtui Roomassa. Oon siro mutta vaaleaihoinen, tuolloin vielä brunetti.) Ja niin, Turussa mua on kerran luultu britiksi.
Meitä suomalaisia miehiä luullaan Aasiassa usein sveitsiläisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saksa täälläkin, mieheni on pitkä ja jylhän näköinen ei perus suomi, minä tumma hiuksinen. Joskus yksin ollessani englantilainen on arvailtu, puhun hyvää uk englantia.
No hyvä että englanti taittuu kun tuo Suomi näyttää olevan vielä vähän hakusessa
Ihme naputusta. Olen suurinpiirtein ihminen eikä vauva palsta ole suomen kielen koe.
Ruotsissa luultiin suomalaiseksi, kuten olenkin.
Englantilaiset luulee ryssäksi, amerikkalaiset luulee saksalaiseksi, puolalaiset luulee hollantilaiseksi, suomalaiset luulee ryssäksi.
Eivät he täysin väärässä ole.
Norjalainen tai saksalalnen yleensä.
Vierailija kirjoitti:
Englantilaiset luulee ryssäksi, amerikkalaiset luulee saksalaiseksi, puolalaiset luulee hollantilaiseksi, suomalaiset luulee ryssäksi.
Eivät he täysin väärässä ole.
T. Mies 31
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saksa täälläkin, mieheni on pitkä ja jylhän näköinen ei perus suomi, minä tumma hiuksinen. Joskus yksin ollessani englantilainen on arvailtu, puhun hyvää uk englantia.
No hyvä että englanti taittuu kun tuo Suomi näyttää olevan vielä vähän hakusessa
Ihme naputusta. Olen suurinpiirtein ihminen eikä vauva palsta ole suomen kielen koe.
Pyydän anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mies ja tunnen puolalaisia naisia. Rumempia ovat kun monet suomalaiset. Tšekit ja venäläiset kauniita myös Suomessa.