Kauhein ikinä saamasi lahja? Omalla kohdalla vaaka (exältä) ja lasten lelulta näyttävä virkattu kakkupala (kaverilta)
Suutuin exälle että olenko minä muka lihava? '
Ja se leikkikakku oli ihan järkyttävä,mitä minä sillä olisin tehnyt.
Kommentit (141)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pilaantuneita konvehteja
Sama. Kaveri (aikuinen) antoi kerran joululahjaksi jotain virolaisia konvehteja, joissa oli parasta ennen päiväys 5 vuoden takaa....
Se oli vihjaus lihavuuteesi ja siitä että alat muistuttamaan virolaista ilotyttöä. Pilu 5 kympi.
Onko tuo Pilu 5 kympi sun taiteilijanimesi, jota käytät onlyfansissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun nainen synnyttää niin tuleeko hänestä miehensä äiti? Kysynpähän vaan.
Osaako 0-11kk ikäinen vauva käydä itse ostamassa äitienpäivälahjan? Kysynpähän vaan.
Silloin tuon itsekkään äidin pitää vain malttaa odottaa,että lapsi kasvaa kyetäkseen äitiään palvelemaan.. sanonpahan vaan.
Noinko äitisi sinut todella kasvatti? Että lahjoja ei sitten anneta ja haukutaan siittiöilläsi paksuksi panemaasi naista itsekkääksi?
Noinko paljon sinua ärsyttää totuus? Olen kaikessa aina hyvin rehellinen ja en koskaan sano mitään mitä en tarkoita. Harmittaisiko sinua sekin jos sinulle sanottaisiin, että kylläpä sinä oletkin lihonnut synnytyksen jälkeen, haluaisitko että ostaisin sinulle kuntosali kortin äitienpä
Varmaan luulet olevasi kovinkin nokkela, loukkaava ja ärsyttävä näiden trollausspämmäystesi kanssa 😂 Ei sulla vaan riitä äo
-eri
Vierailija kirjoitti:
-Kirjaston poistomyynnistä ostettu opas teinitytöille (olin kolmekymppinen)
-Pähkinäsuklaalevy (olen allerginen pähkinöille)
- Taskutuhkis (en polta)
- Ruma muovikukka (asuntoni on täynnä aitoja kukkia)
Tälle ei voi olla nauramatta.
Täytin 30v. Eräs kaverini antoi kortin ja sen mukana jonkun ruskean savesta (?) tehdyn sydämen. Sydän oli oikeasti ruman värinen, pinta epätasainen jne ja parempi olis ollut pelkkä kortti.
Toinen kaveri antoi kerran kertakäyttölautasia ja tiskirätin.
Enää en välitä myöskään mistään ihonhoito lahjapakkauksista, ne kun eivät välttämättä sovellu omalle iholle, voi olla liian voimakas tuoksu tms
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen aina äitienpäivänä vienyt avovaimoni äitini luokse syömään.
Siinä sitä saa kaksi naista huomioitua samalla kertaa. Suosittelen muillekin.
Usein olen myös huomannut miten avokkini kehuu miten hyvää ruoka on ja olenkin fiksuna pyytänyt äitiäni antamaan hänelle reseptin.
Ihana lahja äidille raataa keittiössä poikansa ja miniänsä takia <3
Oletettavasti tässä on paksu kerros sarkasmia mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pilaantuneita konvehteja
Sama. Kaveri (aikuinen) antoi kerran joululahjaksi jotain virolaisia konvehteja, joissa oli parasta ennen päiväys 5 vuoden takaa....
Se oli vihjaus lihavuuteesi ja siitä että alat muistuttamaan virolaista ilotyttöä. Pilu 5 kympi.
Annan sulle tässä ja nyt lahjaksi pyjaman. Se on vihjaus siitä, että sinun ja muiden lasten on aika mennä tutimaan. Huomenna on taas koulupäivä.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi kukaan antaa lahjaksi lihaville naisille jotain syötävää??
Lihavan naisen suuhun sopisi omena.
🍎 + 🐷 = 🍖
Ex miesyrstävä antoi syntymäpäivälahjaksi lehdestä leikatun ilmaiskortin, jolla sai 1 ilmaisen tutustumiskäynnin kuntosalille. En todellakkaan käyttänyt. Sellainenhan sisältää vielä väkisinyrityksen asiakkaaksi. Joululahjaksi sain tilaajalahjaksi saadun tuikkukipon (laatikossa luki tilaajalahja)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🍎 + 🐷 = 🍖
Typerän provon päähän sopisi aivot. Vaan mistäs sinne sellaiset saataisiin....
Vierailija kirjoitti:
Eläkelahja "A.Aaltotyylinen " peltitarjotin.
Siis tämä? Musta ihan hieno ja arvokas lahja ja aina voi toki myydä.
https://www.iittala.com/fi-fi/sisustus/maljakot-ja-kukkaruukut/tarjoilu…
Kauhein oli hamsterini, ikävä kyllä.
Kuten jotkut lapset, myös minä olin mankunut että "äiti, isi saanko lemmikin haluan hamsterin" ties kuinka kauan, no sain sitten sen hamsterin synttärilahjaksi kun täytin 9 vuotta.
Tietysti olin ensin onnesta soikeana kun vihdoin sain sen kauan haluamani hamsterin.
Elo sen kanssa ei kuitenkaan ollut yhtään sellaista kun olin ajatellut, se puri ihan surutta jos sitä yritti käsitellä ja öisin se mökästi häkissään niin etten saanut nukuttua.
Etsittiin sille uusi koti noin puolenvuoden päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🍎 + 🐷 = 🍖
Omenaa he syövät vain jos joku näkee, mutta muuten käyvät vessassa syömässä salaa makkaraa.
Sain exältä syntymäpäivälahjaksi Hello Kitty-suklaamunan. Ylivoimaisesti kauhein saamani lahja.
Ex antoi lahjaksi suklaarasian, mutta otti sen pois samantien sanoen, että minun ei saa syödä suklaata. Ajatus oli kuulemma tärkein. Mies oli sika pihi.
Ystäväni, molempien lasten kummitäti, kohkasi aina joululahjoista ja häneltä sain jos jonkinmoisia hirvityksiä, jotain joulukippoja ja kuppeja tai sitten juuri jotain imeliä ihonhoitopakkauksia... oli niistä itse aina tosi fiiliksissä ja minä tietty kehuin vuolaasti. Joka joulu yritin ehdotella, että jos ei nyt ostettaisi toisillemme lahjoja ollenkaan... annoin usein jonkun k-kaupan tms. lahjakortin, että sai ostaa mielestään jouluksi. Nyt hän ei ole enää vuosiin ostanut mitään - onneksi!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🍎 + 🐷 = 🍖
Omenaa he syövät vain jos joku näkee, mutta muuten käyvät vessassa syömässä salaa makkaraa.
Miksi makkaraa pitäisi syödä salaa tai varsinkaan vessassa?
t. Ritu 150kg
Kaveri antoi minulle lahjan, joka selvästi oli kierrätetty, eli oli itse saanut sen ja halusi eroon. Oli joku Nalle Puh ja elämä- tyyppinen filosofiatekele, jossa jokaisella aukeamalla oli yksi lause kiiltävälle paperille painettuna ja kimalluksella koristettuna 🙄.
Joku teinari inselli täällä taas vinkumassa kun ei saanut äidiltä tarpeeksi huomiota lapsena. Tutimaan siitä pilaamasta hyvää ketjua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🍎 + 🐷 = 🍖
Typerän provon päähän sopisi aivot. Vaan mistäs sinne sellaiset saataisiin....
Niin.. kun sinäkin olet jo lahjoittanut omasi pois.