Kauhein ikinä saamasi lahja? Omalla kohdalla vaaka (exältä) ja lasten lelulta näyttävä virkattu kakkupala (kaverilta)
Suutuin exälle että olenko minä muka lihava? '
Ja se leikkikakku oli ihan järkyttävä,mitä minä sillä olisin tehnyt.
Kommentit (141)
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäinen äitienpäivä,eksä antoi suklaapatukan ja lähti ystävänsä luo kahville. On nyt muista(kin syistä) eksä.
Oletko exäsi äiti? Mitä oikein odotit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäinen äitienpäivä,eksä antoi suklaapatukan ja lähti ystävänsä luo kahville. On nyt muista(kin syistä) eksä.
Olen eri, mutta olisihan se mukavaa jos puoliso vähän enemmän huomioisi ensimmäisenä äitienpäivänä. Kun ei se vauva vielä ensimmäisenä äitienpäivänä osaa hankkia lahjaa tai leipoa kakkua äidilleen, niin olisi ihan kohteliasta että isä ottaisi noista koppia.
Vierailija kirjoitti:
Sain lahjaksi 4 kpl puolen desin vetoisia kuppeja, joissa oli pieni "korva" , josta ottaa kiinni sormilla. Sen lisäksi 4 pikkulusikkaa minikoossa.
Mitähän niissä kupeissa pitäisi sekoitella. Kupit oli läpinäkyviä, pystysuoria mukeja minikoossa ja niissä oli punaisia kuvioita.
Tuohon aikaan ei ollut edes espressoa kaupoissa, eikä kukaan espressoa juoneet.
Taisi olla nuken astiasto
🇺🇦🇮🇱
-Kirjaston poistomyynnistä ostettu opas teinitytöille (olin kolmekymppinen)
-Pähkinäsuklaalevy (olen allerginen pähkinöille)
- Taskutuhkis (en polta)
- Ruma muovikukka (asuntoni on täynnä aitoja kukkia)
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain lahjaksi 4 kpl puolen desin vetoisia kuppeja, joissa oli pieni "korva" , josta ottaa kiinni sormilla. Sen lisäksi 4 pikkulusikkaa minikoossa.
Mitähän niissä kupeissa pitäisi sekoitella. Kupit oli läpinäkyviä, pystysuoria mukeja minikoossa ja niissä oli punaisia kuvioita.
Taisi olla nuken astiasto
Eikä kun kuulostavat glögimukeilta. Pikku-pikku glögit punakuvioisista lasimukeista.
Sain kerran ystävältäni joululahjaksi itsetehdyn "kaulakorun". Siinä oli semmoinen avainrengas johon oli kiinnitetty isohko muovinen medaljongin pohja. Siinä oli hänen piirtämä kukka, joka näytti viisivuotiaan piirtämältä. Ketjun virkaa toimitti lahjanauha.
Eipä tullut korulle käyttöä kun oltiin jo yli kolmekymppisiä tuolloin eikä alakouluikäisiä.
Siskon perheen olemattomat joulu- ja synttärilahjat. Aina kun vein heille ja heidän lapsilleen joulun alla lahjat, oli selitys että sinun lahja on vielä paketoimatta, annan kun saan paketoitua. Synttärilahja ei tullut mukaan, lahja on miehellä autossa töissä, annan seuraavan kerran kun nähdään.
Ikinä mitään lahjaa ei siis ollut. Sanoisi suoraan ettei ole lahjaa, hittoako tuollaisia valheita vuodesta toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Nuken teeastiasto :D
Eräs sukulainen osti minulle lapsena joka joulu Aladdin-suklaarasian (konvehteja, joiden sisällä on pähkinöitä), vaikka tiesi minun olevan anafylaktisesti allerginen pähkinöille. Itkin monesti sitä, että jouduin antamaan kauniin punaisen suklaarasian veljelleni. Äiti kyllä hyvitti asian antamalla turvallista suklaata, mutta silti tuo kaiveli pienen tytön mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri, mutta olisihan se mukavaa jos puoliso vähän enemmän huomioisi ensimmäisenä äitienpäivänä. Kun ei se vauva vielä ensimmäisenä äitienpäivänä osaa hankkia lahjaa tai leipoa kakkua äidilleen, niin olisi ihan kohteliasta että isä ottaisi noista koppia.
Kun nainen synnyttää niin tuleeko hänestä miehensä äiti? Kysynpähän vaan.
Lahja ja lahja, mutta isä tarjosi minulle joulun kunniaksi ryyppyä kossupullostaan, kun olin noin 10v. Pyysi vielä istumaan umpituiterissa olevan kaverinsa polvelle. Suuttui kun äiti tuli sanomaan, että tyttö ei tule minnekään polvelle istumaan, vaan me lähdemme tytön kanssa Annille (äidin ystävä, nimi muutettu).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tule. Miksi sinulle ei ole opetettu lukutaitoa, jotta ymmärtäisit, mitä tuossa viestissä kerrotiin?
t.eri
Osaako 0-11kk ikäinen vauva käydä itse ostamassa äitienpäivälahjan? Kysynpähän vaan.
Eräät vain eivät ymmärrä hienovaraista vinkkiä. Tässäkin tilanteessa olisi AP voinut tehdä ryhtiliikkeen ja nousta alennustilastaan.