Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauhein ikinä saamasi lahja? Omalla kohdalla vaaka (exältä) ja lasten lelulta näyttävä virkattu kakkupala (kaverilta)

Vierailija
18.08.2024 |

Suutuin exälle että olenko minä muka lihava? '

Ja se leikkikakku oli ihan järkyttävä,mitä minä sillä olisin tehnyt.

Kommentit (141)

Vierailija
21/141 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpikin lahja viittaa lihavuuteesi.

Eräät vain eivät ymmärrä hienovaraista vinkkiä. Tässäkin tilanteessa olisi AP voinut tehdä ryhtiliikkeen ja nousta alennustilastaan.

Vierailija
22/141 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen äitienpäivä,eksä antoi suklaapatukan ja lähti ystävänsä luo kahville. On nyt muista(kin syistä) eksä. 

Oletko exäsi äiti? Mitä oikein odotit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/141 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen äitienpäivä,eksä antoi suklaapatukan ja lähti ystävänsä luo kahville. On nyt muista(kin syistä) eksä. 

Olen eri, mutta olisihan se mukavaa jos puoliso vähän enemmän huomioisi ensimmäisenä äitienpäivänä. Kun ei se vauva vielä ensimmäisenä äitienpäivänä osaa hankkia lahjaa tai leipoa kakkua äidilleen, niin olisi ihan kohteliasta että isä ottaisi noista koppia. 

Vierailija
24/141 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sai aikoinaan ylppärilahjaksi käytetyn kalenterin.

Vierailija
25/141 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

26/141 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain lahjaksi 4 kpl puolen desin vetoisia kuppeja, joissa oli pieni "korva" , josta ottaa kiinni sormilla. Sen lisäksi 4 pikkulusikkaa minikoossa.

Mitähän niissä kupeissa pitäisi sekoitella. Kupit oli läpinäkyviä, pystysuoria mukeja minikoossa ja niissä oli punaisia kuvioita. 

Tuohon aikaan ei ollut edes espressoa kaupoissa, eikä kukaan espressoa juoneet.

Taisi olla nuken astiasto

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
27/141 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Kirjaston poistomyynnistä ostettu opas teinitytöille (olin kolmekymppinen)

-Pähkinäsuklaalevy (olen allerginen pähkinöille)

- Taskutuhkis (en polta)

- Ruma muovikukka (asuntoni on täynnä aitoja kukkia)

Vierailija
28/141 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sain lahjaksi 4 kpl puolen desin vetoisia kuppeja, joissa oli pieni "korva" , josta ottaa kiinni sormilla. Sen lisäksi 4 pikkulusikkaa minikoossa.

Mitähän niissä kupeissa pitäisi sekoitella. Kupit oli läpinäkyviä, pystysuoria mukeja minikoossa ja niissä oli punaisia kuvioita. 

Taisi olla nuken astiasto

Eikä kun kuulostavat glögimukeilta. Pikku-pikku glögit punakuvioisista lasimukeista.

Vierailija
29/141 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makeiset, joille olen allerginen

Vierailija
30/141 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kerran ystävältäni joululahjaksi itsetehdyn "kaulakorun". Siinä oli semmoinen avainrengas johon oli kiinnitetty isohko muovinen medaljongin pohja. Siinä oli hänen piirtämä kukka, joka näytti viisivuotiaan piirtämältä. Ketjun virkaa toimitti lahjanauha. 

Eipä tullut korulle käyttöä kun oltiin jo yli kolmekymppisiä tuolloin eikä alakouluikäisiä. 

Vierailija
31/141 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskon perheen olemattomat joulu- ja synttärilahjat. Aina kun vein heille ja heidän lapsilleen joulun alla lahjat, oli selitys että sinun lahja on vielä paketoimatta, annan kun saan paketoitua. Synttärilahja ei tullut mukaan, lahja on miehellä autossa töissä, annan seuraavan kerran kun nähdään.

Ikinä mitään lahjaa ei siis ollut. Sanoisi suoraan ettei ole lahjaa, hittoako tuollaisia valheita vuodesta toiseen.

Vierailija
32/141 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuken teeastiasto :D

Vierailija
33/141 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs sukulainen osti minulle lapsena joka joulu Aladdin-suklaarasian (konvehteja, joiden sisällä on pähkinöitä), vaikka tiesi minun olevan anafylaktisesti allerginen pähkinöille. Itkin monesti sitä, että jouduin antamaan kauniin punaisen suklaarasian veljelleni. Äiti kyllä hyvitti asian antamalla turvallista suklaata, mutta silti tuo kaiveli pienen tytön mieltä. 

Vierailija
34/141 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri, mutta olisihan se mukavaa jos puoliso vähän enemmän huomioisi ensimmäisenä äitienpäivänä. Kun ei se vauva vielä ensimmäisenä äitienpäivänä osaa hankkia lahjaa tai leipoa kakkua äidilleen, niin olisi ihan kohteliasta että isä ottaisi noista koppia. 

Kun nainen synnyttää niin tuleeko hänestä miehensä äiti? Kysynpähän vaan.

Vierailija
35/141 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahja ja lahja, mutta isä tarjosi minulle joulun kunniaksi ryyppyä kossupullostaan, kun olin noin 10v. Pyysi vielä istumaan umpituiterissa olevan kaverinsa polvelle. Suuttui kun äiti tuli sanomaan, että tyttö ei tule minnekään polvelle istumaan, vaan me lähdemme tytön kanssa Annille (äidin ystävä, nimi muutettu). 

Vierailija
36/141 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytetty led-lyhtykynttilä pikkujouluissa.

Vierailija
37/141 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis painovaaka.  On kyllä suomalaisten miesten taso taas niin 0

Vierailija
38/141 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tule. Miksi sinulle ei ole opetettu lukutaitoa, jotta ymmärtäisit, mitä tuossa viestissä kerrotiin?

t.eri

Vierailija
39/141 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain omenan ja piparin lapsena tädiltä lahjaksi. Aika pettymys 

Vierailija
40/141 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako 0-11kk ikäinen vauva käydä itse ostamassa äitienpäivälahjan? Kysynpähän vaan.