Kauhein ikinä saamasi lahja? Omalla kohdalla vaaka (exältä) ja lasten lelulta näyttävä virkattu kakkupala (kaverilta)
Suutuin exälle että olenko minä muka lihava? '
Ja se leikkikakku oli ihan järkyttävä,mitä minä sillä olisin tehnyt.
Kommentit (141)
Vierailija kirjoitti:
Sain omenan ja piparin lapsena tädiltä lahjaksi. Aika pettymys
Hyvin tyypillinen 1990-luvun lasten joulutapahtuman tuliaispussin sisältö. Joskus oli noiden lisäksi enkelisuklaata ykden konvehdin verran.
Minä olen aina äitienpäivänä vienyt avovaimoni äitini luokse syömään.
Siinä sitä saa kaksi naista huomioitua samalla kertaa. Suosittelen muillekin.
Usein olen myös huomannut miten avokkini kehuu miten hyvää ruoka on ja olenkin fiksuna pyytänyt äitiäni antamaan hänelle reseptin.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen aina äitienpäivänä vienyt avovaimoni äitini luokse syömään.
Siinä sitä saa kaksi naista huomioitua samalla kertaa. Suosittelen muillekin.
Usein olen myös huomannut miten avokkini kehuu miten hyvää ruoka on ja olenkin fiksuna pyytänyt äitiäni antamaan hänelle reseptin.
Ihana lahja äidille raataa keittiössä poikansa ja miniänsä takia <3
Sain kerran ns ystävältä lahjaksi puisen korun joka tuli v..tuilun kera. Hänen oli pitänyt etsiä kunnolla löytääkseen lahjansa ja sitten hän sanallisesti vielä viittasi ominaisuuksiini (ihan kuin minulla ei olisi ennestään ollut tarpeeksi traumaa).
Vierailija kirjoitti:
Kun nainen synnyttää niin tuleeko hänestä miehensä äiti? Kysynpähän vaan.
Osaako 0-11kk ikäinen vauva käydä itse ostamassa äitienpäivälahjan? Kysynpähän vaan.
Silloin tuon itsekkään äidin pitää vain malttaa odottaa,että lapsi kasvaa kyetäkseen äitiään palvelemaan.. sanonpahan vaan.
Vierailija kirjoitti:
Pilaantuneita konvehteja
Sama. Kaveri (aikuinen) antoi kerran joululahjaksi jotain virolaisia konvehteja, joissa oli parasta ennen päiväys 5 vuoden takaa....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaako 0-11kk ikäinen vauva käydä itse ostamassa äitienpäivälahjan? Kysynpähän vaan.
Silloin tuon itsekkään äidin pitää vain malttaa odottaa,että lapsi kasvaa kyetäkseen äitiään palvelemaan.. sanonpahan vaan.
Noinko äitisi sinut todella kasvatti? Että lahjoja ei sitten anneta ja haukutaan siittiöilläsi paksuksi panemaasi naista itsekkääksi?
Annoin kerran lahjaksi 400€ kihlasormuksen ja senkin sain puolen vuoden päästä takaisin joten naisille lahjojen antaminen on tarpeetonta.
Ei ole omakohtainen kokemus, mutta sukulainen sai kaupungilta eläkkeellejäämisen kunniaksi tyhjän muovipussin. Upea kiitos 42-vuotisesta työurasta :D
30-vuotislahjaksi mukin, jossa luki "keski-ikäinen" ja mukahauskoja lauseita siitä, mitä kaikkea keski-ikäisyyteen liittyy.
Valkoisen posliini kipon, oli tarkoitettu posliini maalaukseen, jota en harrasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäinen äitienpäivä,eksä antoi suklaapatukan ja lähti ystävänsä luo kahville. On nyt muista(kin syistä) eksä.
Oletko exäsi äiti? Mitä oikein odotit?
Olen eri, mutta olisihan se mukavaa jos puoliso vähän enemmän huomioisi ensimmäisenä äitienpäivänä. Kun ei se vauva vielä ensimmäisenä äitienpäivänä osaa hankkia lahjaa tai leipoa kakkua äidilleen, niin olisi ihan kohteliasta että isä ottaisi noista koppia.
Kovin rajoittunutta ja napanuoraan hirttäytynyttä, jos vain omaa äitiään voi juhlistaa.
Vierailija kirjoitti:
Siis painovaaka. On kyllä suomalaisten miesten taso taas niin 0
Eipä yleistetä. Kyseessä yksi mies. Eikä tarina edes kerro hänen kansallisuuttaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noinko äitisi sinut todella kasvatti? Että lahjoja ei sitten anneta ja haukutaan siittiöilläsi paksuksi panemaasi naista itsekkääksi?
Noinko paljon sinua ärsyttää totuus? Olen kaikessa aina hyvin rehellinen ja en koskaan sano mitään mitä en tarkoita. Harmittaisiko sinua sekin jos sinulle sanottaisiin, että kylläpä sinä oletkin lihonnut synnytyksen jälkeen, haluaisitko että ostaisin sinulle kuntosali kortin äitienpäivälahjaksi, kultaseni? Tuleeko sinusta oikeasti onnellisempi jos sinulle valehdeltaisiin päin naamaa sanomalla ,että olet niin nätti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noinko paljon sinua ärsyttää totuus? Olen kaikessa aina hyvin rehellinen ja en koskaan sano mitään mitä en tarkoita. Harmittaisiko sinua sekin jos sinulle sanottaisiin, että kylläpä sinä oletkin lihonnut synnytyksen jälkeen, haluaisitko että ostaisin sinulle kuntosali kortin äitienpä
Mikä totuus? Sekö että sinä olet idiootti vai se että sinä olet trolli?
Vierailija kirjoitti:
30-vuotislahjaksi mukin, jossa luki "keski-ikäinen" ja mukahauskoja lauseita siitä, mitä kaikkea keski-ikäisyyteen liittyy.
Se oli vihje siitä, että olet niin läski, että tuskin enää elät 60 vuotiaaksi asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noinko paljon sinua ärsyttää totuus? Olen kaikessa aina hyvin rehellinen ja en koskaan sano mitään mitä en tarkoita. Harmittaisiko sinua sekin jos sinulle sanottaisiin, että kylläpä sinä oletkin lihonnut synnytyksen jälkeen, haluaisitko että ostaisin sinulle kuntosali kortin äitienpä
Suus kii inceli. Susta ei onneksi isää koskaan tule.
Vierailija kirjoitti:
Pilaantuneita konvehteja
Se oli viesti sinulle, että sinun ei pitäisi syödä enää herkkuja koska olet jäätävä läski.
Pilaantuneita konvehteja