Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minne naiset ovat hävinneet?

Vierailija
18.08.2024 |

Pidettiin seuran kesäjuhlia. 13 miestä ja selvisi että kaikki on sinkkuja ja vain yhdellä on lapsia. Ikähajonta 26-44. Tyypit on kaikki urheilullisia, itsestään huolta pitäviä ja fiksuja tyyppejä. Pääasiassa hyvin koulutettuja ja elämässä menestyviä aikuisia. Kukaan ei omasta mielestäni ole mitenkään ruma tai hankala ihminen.

Ensin leikkimielistä urheilutapahtumaa liittyen seuran aktiviteetteihin, käytiin ravintolassa syömässä, jonka jälkeen baariin ja yökerhoon.

Missään ei ollut naisia. Ei ravintolassa. Baarissa ainoa nainen oli baarimikko. Yökerhossa pari naista miestensä kanssa.

Tuli niin shokkina tämmöinen oivallus. Missä ihmeessä kaikki naiset on?

Kommentit (327)

Vierailija
121/327 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menitte sitten sauna vogueen ja dtm:ään. Mitä sitä turhaan pilaamaan herrasmiesjuhlitaa naisilla.

DTM on kyllä myös joidenkin heteronaisten suosiossa 

Vierailija
122/327 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketä kiinnostaa joku baarissa rahan tuhlaaminen?? Itse tapaan ystäviä ja perhettä, käyn luonnossa ja harrastuksissa ja olen lemmikkieni kanssa, luen ja katon leffoja ja pidetään illanistujaisia/leffailtoja naisystävien kanssa. Eikä edes ole varaa baarissa pyörimiseen. Ei naisia kiinnosta alkoholin käyttö niinkuin miehiä. 

Kukaan ei ole mistään baarissa oleilusta puhunut. Vaan siitä ettei naisia näy missään. 

Onko tosiaan noin? Missä niitä on sitten ennen näkynyt? Voiko olla kyse samasta ilmiöstä kuin muutenkin ihmisten kanssa, että vähemmän käydään missään ja enempi kökitään omissa oloissa ruutujen äärellä? Eihän lapsiakaan näy enää pihoilla samaan tapaan leikkimässä ja hillumassa kuin ennen älypuhelimia. Rovaniemellä oli suljettu joku kymmeniä vuosia vanha taidegalleria, kun

Lapsikato on tunnustettu tosiasia, uudempi tämä huomio että perheenperustamisikäiset naiset on kadonneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/327 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä ne sitten on jo pariutuneet suurinosa? Omasta kaveripiiristäni (ikähaarukka noin 20-40) lähes kaikki naiset parisuhteessa. 

Vierailija
124/327 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse taisi olla perheenprustamisikäisistä naisista..Sulla taitaa olla perheenperustaminen takana. Munasoluja ei enää ole.

Sulla ei ole aivosoluja. Suurin osa tuhoutunut.

Harmi ettei minun aivosoluista ole kiinni naisten lisääntymiskyky tai ikä kun munasolut on kuolleet.

Mitä sitte?

Vierailija
125/327 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kaveri- ja tuttavapiiri vissiin kyllä sillä tavalla erilainen kuin monilla täällä, että suurinosa on tosiaan parisuhteessa ja monilla lapsia. Nytkin on pari kaveria raskaana, toinen -86 syntynyt ja toinen -87. 

Vierailija
126/327 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kotona yleensä, mutta kävin kesällä kerran terassillakin ja ihan sain yksin ja rauhassa olla. Ja siksi kävinkin vain tuon kerran, koska tylsää ja tyhmäähän se on yksinään istua tuppisuuna ja sitten kun hain toisen niin sillä aikaa menikin se istumapaikka ja jouduin seisoskelemaan siinä baaritiskin nurkalla eli oli vielä tyhmempi olo.

Vierailija
127/327 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketä kiinnostaa joku baarissa rahan tuhlaaminen?? Itse tapaan ystäviä ja perhettä, käyn luonnossa ja harrastuksissa ja olen lemmikkieni kanssa, luen ja katon leffoja ja pidetään illanistujaisia/leffailtoja naisystävien kanssa. Eikä edes ole varaa baarissa pyörimiseen. Ei naisia kiinnosta alkoholin käyttö niinkuin miehiä. 

Ja aina alkaa se kuvottava pllunvingunta joten kukaan ei halua miehiä minnekään. Jätetään heidät inceleiksi.

Mulle kelpais hyvin, että mun entiset kiusaajat ois loppuikänsä inkkuja. Lupaatteko naiset, että näille ette ikinä enää anna😋😋

Ne on ne rasvasimmat koulukiusaajat kaikista suosituimpia naisten keskuudessa, alkuhuuman jälkeen erotaan ja haetaan kelasta eltsut.

No niin se kyllä taitaa olla. Vieressähän ne tytöt silloin vaan kikatteli iloisina, et taitaa olla turha toivo. Noh toivottavasti jää edes työttömäksi ja menettää jo ennestään harvat hiuksensa

Vierailija
128/327 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona.

Treffailun yrittämisen lopetin vuosi sitten kun sain lopulta tarpeekseni siitä että tulin vain hyväksikäytetyksi jossain miesten peleissä vaikka itse yritin löytää oikeaa suhdetta. Antaa olla sitten.

Toisaalta nyt kun naiset ovat oikeasti suuremmissa joukoin lopettaneet neittideittailun ja miesten etsimisen, olen saanut kokea jotain mitä ei ennen tapahtunut: jotkut miehet yrittävät iskeä keskellä päivää arkisilla paikoilla. En tiedä liittyvätkö asiat toisiinsa mutta tällaista ei tosiaan ole minulle käynyt ennen, perinteisesti olen julkisilla paikoilla säteillyt "haluan olla yksin" -energiaa joka on toiminut.

Vierailija
129/327 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on siinä kun naiset lukion jälkeen muuttaa niihin muutamiin opiskelijakaupunkeihin. Pikku kunnat ja kaupungit tyhjee nuorista naisista ja miehet vaan jää möllöttämään. 

Vierailija
130/327 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona. Päivät töissä ja illat harrasteissa. Viikonloppuisin tavataan läheisiä ja rentoudutaan. En mistään hinnasta lähtisi "viihteelle". Olisinpa jo nuorena tiennyt millaisia suurin osa miehistä on niin en olisi käynyt silloinkaan siellä "elämäni rakkautta" etsimässä. 15 v sitten yöelämässä viimeksi. Aivan turhaa touhua. 

Siperia opettaa. Oma rauha, paras rauha. 

Vierailija
131/327 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotona.

Treffailun yrittämisen lopetin vuosi sitten kun sain lopulta tarpeekseni siitä että tulin vain hyväksikäytetyksi jossain miesten peleissä vaikka itse yritin löytää oikeaa suhdetta. Antaa olla sitten.

Toisaalta nyt kun naiset ovat oikeasti suuremmissa joukoin lopettaneet neittideittailun ja miesten etsimisen, olen saanut kokea jotain mitä ei ennen tapahtunut: jotkut miehet yrittävät iskeä keskellä päivää arkisilla paikoilla. En tiedä liittyvätkö asiat toisiinsa mutta tällaista ei tosiaan ole minulle käynyt ennen, perinteisesti olen julkisilla paikoilla säteillyt "haluan olla yksin" -energiaa joka on toiminut.

Tämä. Samoin olen toiminut kun olen joutunut useasti miehiin pettymään. Purin kihlauksen jokin aika sitten ja ajattelin että nyt saa riittää. Tyhjän saa pyytämättäkin.

Miehissä on myös paljon näitä jotka ei ymmärrä että EI on kokonainen lause. Kauppareissullakin tulin seuratuksi vaikka selkeästi ilmaisin, ettei miesseura kiinnosta. Pelottavaa. Tykkään siksi pysytellä omassa rauhassani. Mitä vähemmän on miesten kanssa tekemisissä sen helpompaa ja stressittömämpää elämä on. 

Vierailija
132/327 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma kaveri- ja tuttavapiiri vissiin kyllä sillä tavalla erilainen kuin monilla täällä, että suurinosa on tosiaan parisuhteessa ja monilla lapsia. Nytkin on pari kaveria raskaana, toinen -86 syntynyt ja toinen -87. 

Niin mullakin ('87) mutta nämä pariutuivat jo 10-15 vuotta sitten. Me sinkut (ja lapsettomat, tosin moni ei lapsia haluakaan) viihdytään omissa oloissamme.

Vierailija
133/327 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kolmekymppisenä juuri kiinnosta baarit ja yökerhot vielä vähemmän. Lisäksi ne ovat nykyään aivan liian kalliita.

Vierailija
134/327 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua on ainakin ahdisteltu niin paljon, että ei voisi vähän kiinnostaa humalaiset miehet. Taksitkaan ei ole turvallisia. Kaksi kertaa ollut uhkaava tilanne, kun taksikuski yrittänyt viedä mennessään Helsingissä.

Ruokakaupassakin joku pappa lääppi pepusta ohimennessään. Käytävä takana oli tyhjä, ei mitään tarvetta kävellä niin läheltä eli teki sen tahallaan. Mummo vaan tuijotti tyhmänä vieressä. Kyllä kävi sitäkin naista sääliksi, että on elämänsä tuhlannut moiseen sikailijaan. Jos ruokakaupassa ei hävetä tehdä noin, niin mitäköhän sitte käytös on muualla?

Niinpä olen kotona, työmatkoilla, lenkkipolulla, salilla tai opintojen parissa. Onneksi ostoksetkin saa nykyään kohtuuhintaan kotiintoimitettuna. 

Koen myös iltaelämän turvattomana. Kotona olen aina hyvissä ajoin ennen iltaysiä. En ole taksiuudistuksen jälkeen taksipalveluja käyttänyt enkä toivottavasti niitä tarvitsekaan. Joukkoliikenteessä tuntuu joskus jo iltasemmalla turvattomalta. Kaupungin keskustassa on päivisinkin sekakäyttäjiä sun muita vastaavia, ei huvita käydä missään. Elämäni on hyvää yksinkin ja kun lähisuhdeväkivaltatilastoja katsoo niin minullehan tässä hyvin kävi kun olen turvassa kotonani. 

Vierailija
135/327 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelma on siinä kun naiset lukion jälkeen muuttaa niihin muutamiin opiskelijakaupunkeihin. Pikku kunnat ja kaupungit tyhjee nuorista naisista ja miehet vaan jää möllöttämään. 

Minne? Koska Helsinki on ainakin aivan kuollut pariutumisen suhteen ei juuri vapaita nuorehkoja naisia liiku.

Vierailija
136/327 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mullakin ('87) mutta nämä pariutuivat jo 10-15 vuotta sitten. Me sinkut (ja lapsettomat, tosin moni ei lapsia haluakaan) viihdytään omissa oloissamme.

Minullakin suurin osa 90-luvun alkupuolella syntyneistä kavereista pariutuivat jo silloin kymmenisen vuotta sitten. En tosin sanoisi että heistä suurin osa on mitenkään onnellisesti pariutunut mutta samassa suhteessa kuitenkin edelleen. 

Yritin itsekin jossain kohtaa pitkästä aikaa etsiä suhdetta mutta huomasin että nykyään se on pelottavaa ja vaikuttaa paljon vaarallisemmalta kuin sillon kymmenen vuotta sitten. Jotkut kaverit silloin löysivät nykyiset puolisonsa nettideittailun kautta. Nyt vaikuttaa että tasapainoisen miehen löytäminen sitä kautta on vähintään lottovoittoon verrattava ihme.

Vierailija
137/327 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa jännä. Kun minä biletin 2000-luvun alussa, sutinaa oli kaikkialla. Naiset lähtivät yöelämään etsimään elämänkumppania ja sieltä se monesti myös löytyi.

Vierailija
138/327 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sittenhän yökerhot katoavat ennenpitkää, jos naiset eivät enää käy niissä

Eikös se ole niin, että vain kevytkenkäiset hutsut käyvät ravintoloissa! Ennen vanhaan ei ollut naisella asiaa ravintolaan, tai oli portto! Miesten paikkoja nuo ravintolat, tai porttojen!

Vierailija
139/327 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyiskö meille hyvin käyttäytyville miehille yhtään sympatiaa? Taitaa olla myös, että nuoremmissa ikäpolvissa miehiä on paljon enemmän kuin naisia. Taitaa olla nykypäivänä enää soveliasta lähestyä deittiäpeissä tai kaverien kautta?

Vierailija
140/327 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole turvallista liikkua iltaisin ja öisin.  Nykyisin ei uskalla luottaa edes taksikuskiin,  jos taksilla tulisi kotiin.  Päiväsaikaan ollaan joko opiskelemassa tai töissä.  Vapaapäivinä harrastuksissa tai kavereita tapaamassa.  Moni nuori nainen myös säästää rahaa jotain käyttötarkoitusta varten,  jolloin vältetään tarpeetonta rahan kuluttamista.  Iltaisin ja öisin ollaan kotona. 

Joo siis tää on totta. Ton taksiuudistuksen jälkeen en oo uskaltanut käyttää enää takseja. Käytin pari kertaa sen jälkeen ja koin oloni turvattomaksi. En siis enää käy baareissa. Paska uudistus...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi