Minne naiset ovat hävinneet?
Pidettiin seuran kesäjuhlia. 13 miestä ja selvisi että kaikki on sinkkuja ja vain yhdellä on lapsia. Ikähajonta 26-44. Tyypit on kaikki urheilullisia, itsestään huolta pitäviä ja fiksuja tyyppejä. Pääasiassa hyvin koulutettuja ja elämässä menestyviä aikuisia. Kukaan ei omasta mielestäni ole mitenkään ruma tai hankala ihminen.
Ensin leikkimielistä urheilutapahtumaa liittyen seuran aktiviteetteihin, käytiin ravintolassa syömässä, jonka jälkeen baariin ja yökerhoon.
Missään ei ollut naisia. Ei ravintolassa. Baarissa ainoa nainen oli baarimikko. Yökerhossa pari naista miestensä kanssa.
Tuli niin shokkina tämmöinen oivallus. Missä ihmeessä kaikki naiset on?
Kommentit (327)
Miten tämä aihe kääntyikin siihen että miten saataisiin naisille miehiä kyse oli siitä ettei naisia ole suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotona tai metsässä sen karhun kanssa. Koska miesten käytös ollut sellaista, että parempi olla ilman.
Naurahdin, koska olen sinkku ja olin kirjaimellisesti metsässä.
Karhuja tuskin näen, jokusen sudenjäljen todennäköisemmin.
Tattijahdissa olen kuiteskii. Nämä vaan menee pannulle.
Että jos samaa seesteisyyttä ja hyvää fiilikstä saisi kaupunkitateiltakin, niin varmaan niitäkin tulisi hakemalla haettua samalla tavalla. Mutta kun nyt trendaa kaiken maailman andrewtatet, joilla se tatti on, hmph, otsassa. Niin ennemmin tulee oltua metsässä kuin ihmisten ilmoilla.
Kaikki hyvät tatit löytyy navan alapuolelta, ja niistäkin joutuu valikoimaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla ei ole enää rahaa käydä yökerhoissa.
Tähän se EK-hallituspolitiikka on johtanut.
Naisvihamielisin hallitus ikinä. Naisilta leikattu järkyttävät määrät ja kirjoitetaan lakikin mikä estää naisvaltaisten alojen isommat palkankorotukset.
Ei pidä ihmetellä, miksi naiset eivät halua parisuhdetta tai tehdä lapsia. Nykyhallitus on nais- ja lapsivihamielinen.
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin näen ulkona päivittäin naisia. En tiedä missä te asutte
Suomessa
Miehet: iskee deittihuumetta piikillä naisiin yökerhoissa.
Myöskin miehet: minne kaikki naiset on kadonneet?
Turvallisiin tiloihin. Ne on yleensä toisten naisten seurassa.
Vierailija kirjoitti:
Ketä kiinnostaa joku baarissa rahan tuhlaaminen?? Itse tapaan ystäviä ja perhettä, käyn luonnossa ja harrastuksissa ja olen lemmikkieni kanssa, luen ja katon leffoja ja pidetään illanistujaisia/leffailtoja naisystävien kanssa. Eikä edes ole varaa baarissa pyörimiseen. Ei naisia kiinnosta alkoholin käyttö niinkuin miehiä.
Kukaan ei ole mistään baarissa oleilusta puhunut. Vaan siitä ettei naisia näy missään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työpaikkaruokalassakin käy monen eri alan ihmisiä, mutta kaikilla taitaa olla niin hirvee nälkä ja väsy töistä, ettei voisi vähempää kiinnostaa linjastolla oleva suloinen nainen tai komea mies. Vaikka katseita pikaisesti vaihdetaan ja samaan voiveitseen tartutaan anteeksi pyydellen. Osutaan kassalle samaan aikaan, viedään astiat vieretysten, kävellään melkein rinta rinnan pois. Naulakollakin takit melkein vieretysten. Nainen yrittää hymyillä ja sanoo sinulta tippui kynä taskusta ja antaa sen. Mies vaan murahtaa tattis.... Ei sormusta mutta taitaa olla öööööö kun ei tajua mitään..... Mitäpä jos tässä olisi elämäsi nainen.....okke, en siis ole kaunis ja viehättävä. Normaali, kunnolinen nainen mutta en kelpaa. . Tiedän miehen olevan sinkku..... Epöilijöille
Näin suomessa. Sitten mietitään miksi ei yksilöt kohtaa.
En todellakaan olisi tajunnut tuota kiinnost
Luuletko ettei tee, ei vaan kiinnosta suomea puhuvat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse taisi olla perheenprustamisikäisistä naisista..Sulla taitaa olla perheenperustaminen takana. Munasoluja ei enää ole.
Sulla ei ole aivosoluja. Suurin osa tuhoutunut.
Harmi ettei minun aivosoluista ole kiinni naisten lisääntymiskyky tai ikä kun munasolut on kuolleet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla ei ole enää rahaa käydä yökerhoissa.
Tähän se EK-hallituspolitiikka on johtanut.
Naisvihamielisin hallitus ikinä. Naisilta leikattu järkyttävät määrät ja kirjoitetaan lakikin mikä estää naisvaltaisten alojen isommat palkankorotukset.
Ei pidä ihmetellä, miksi naiset eivät halua parisuhdetta tai tehdä lapsia. Nykyhallitus on nais- ja lapsivihamielinen.
Päinvastoin naiset on naimisissa valtion kanssa. Liikaa julkisella virkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä kiinnostaa joku baarissa rahan tuhlaaminen?? Itse tapaan ystäviä ja perhettä, käyn luonnossa ja harrastuksissa ja olen lemmikkieni kanssa, luen ja katon leffoja ja pidetään illanistujaisia/leffailtoja naisystävien kanssa. Eikä edes ole varaa baarissa pyörimiseen. Ei naisia kiinnosta alkoholin käyttö niinkuin miehiä.
Ja aina alkaa se kuvottava pllunvingunta joten kukaan ei halua miehiä minnekään. Jätetään heidät inceleiksi.
Mulle kelpais hyvin, että mun entiset kiusaajat ois loppuikänsä inkkuja. Lupaatteko naiset, että näille ette ikinä enää anna😋😋
Ne on ne rasvasimmat koulukiusaajat kaikista suosituimpia naisten keskuudessa, alkuhuuman jälkeen erotaan ja haetaan kelasta eltsut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa naiset juosta karkuun tai soittaa poliisit, jos alkaa miehet kotona tai hevostallilla pyriä 😂
Joku pervessi vielä kyselee raippaa.
Onnea matkaan peräkammarin pojat. T. Onnellisesti naimisissa
Juu kotiin tunkeutumista en kyllä arvostaisi. Tallilla olis ihan mukava nähdä miehiäkin, mutta eihän niitä siellä näy.
Kai niitä miehiä nyt jossain näkee? Nosta katse siitä luurista välillä kun liikut ihmisten ilmoilla ja jos irstaaksi heittäydyt ja rikot feministien nunnalupauksen voit aina sanoa vastaantulevalle miehelle taikasanan Moi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sittenhän yökerhot katoavat ennenpitkää, jos naiset eivät enää käy niissä
Näin on jo käynyt monessa pikkukaupungissa. Yökerho ei pyöri jos siellä asiakkaana vain miehiä. Itsellekin käynyt niin kun pitkästä aikaa kävin yökerhossa ja vain muutama nainen miesystävän kanssa niin eipä siinä kauaa mennyt kun lähdin pois.
Kyllä yökerhot pyörisivät hyvinkin jos asiakkaana olisi vain miehiä. Miehethän sinne ne rahat kantaa. Ongelma on siinä, että jos yökerhossa ei ole naisia, niin ei sinne tule myöskään miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi he kävisivät? Tinderistä valitaan mies eikä tarvitse poistua edes kotoa. Sitten on myös sama syy kuin miehillä. Ei ole rahaa maksaa ylihintaisista palveluista ja tuotteista.
Tämä.
Mua on ainakin ahdisteltu niin paljon, että ei voisi vähän kiinnostaa humalaiset miehet. Taksitkaan ei ole turvallisia. Kaksi kertaa ollut uhkaava tilanne, kun taksikuski yrittänyt viedä mennessään Helsingissä.
Ruokakaupassakin joku pappa lääppi pepusta ohimennessään. Käytävä takana oli tyhjä, ei mitään tarvetta kävellä niin läheltä eli teki sen tahallaan. Mummo vaan tuijotti tyhmänä vieressä. Kyllä kävi sitäkin naista sääliksi, että on elämänsä tuhlannut moiseen sikailijaan. Jos ruokakaupassa ei hävetä tehdä noin, niin mitäköhän sitte käytös on muualla?
Niinpä olen kotona, työmatkoilla, lenkkipolulla, salilla tai opintojen parissa. Onneksi ostoksetkin saa nykyään kohtuuhintaan kotiintoimitettuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi itkujen itku, mikä meitä suomalaisia vaivaa kun emme tajua pieniä vihjeitä. Ei ihme ikuinen sinkkuus monelle. Miten sokea voi suomalainen olla????
Puulla päähän ja luolaan ja ugh. Se menis perille varmaan näille palsta miehillekin. Tapeeks simppeliä.
Niin, ja sitten toisessa ketjussa naiset itkevät, kun miehet ottavat katseet, hymyt, puhumiset jne. kiinnostuksena. Koskaan ei ole hyvin.
Ongelmahan ei ole se, että mies ottaa nuo asiat kiinnostuksena... Vaan kun VÄÄRÄ mies ottaa ne kiinnostuksena. Miehen pitäisi ennalta tietää, onko hän naisen mielestä kiinnostava, ja sitten näistä arkipäiväisistä signaaleista, joita tapahtuu kaikkien kanssa, päätellä kiinnostus.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tämä paikkakunta missä piditte seuran kesäjuhlan?
Inari
Menitte sitten sauna vogueen ja dtm:ään. Mitä sitä turhaan pilaamaan herrasmiesjuhlitaa naisilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ole mistään baarissa oleilusta puhunut. Vaan siitä ettei naisia näy missään.
Onko tosiaan noin? Missä niitä on sitten ennen näkynyt? Voiko olla kyse samasta ilmiöstä kuin muutenkin ihmisten kanssa, että vähemmän käydään missään ja enempi kökitään omissa oloissa ruutujen äärellä? Eihän lapsiakaan näy enää pihoilla samaan tapaan leikkimässä ja hillumassa kuin ennen älypuhelimia. Rovaniemellä oli suljettu joku kymmeniä vuosia vanha taidegalleria, kun ei ihmiset enää käy näyttelyissä.
Itse olen 31v nainen ja minua kiinnostaa kyllä käydä tanssimassa ja ihmisten ilmoilla, mutta monet kaverini ovat muuttaneet muualle, pariutuneet jne eli ei ole useinkaan seuraa jonka kanssa lähteä, ja osa käy ihan eri tyylisissä paikoissa. Ja moni haluaa nähdä yksityisten illanviettojen äärellä; esim. nyt kesällä piknik rauhaisalla rantakalliolla missä ei todnäk ole ketään muita, jotain privaattia teehetkeä tai kaukana maalla mökillä. Yksin olen paljon jossain lenkillä, museoissa, rauhallisilla paikoilla merenrannalla jne. Museoissa kyllä on säännöllisesti jotain yksinäisiä miehiä jotka kuikuilevat ja joskus joku tulee juttelemaan. Siellä voisi periaattessa tutustuakin johonkin, jos molempia kiinnostaa. Noin muutoin tutustumiset menee lähinnä tuttavapiirin kautta, eli on jotkut juhlat ja porukassa on tyyliin kaverin veli/serkkupoika jne joka haluaa tutustua.
Niin, ja sitten toisessa ketjussa naiset itkevät, kun miehet ottavat katseet, hymyt, puhumiset jne. kiinnostuksena. Koskaan ei ole hyvin.