Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minne naiset ovat hävinneet?

Vierailija
18.08.2024 |

Pidettiin seuran kesäjuhlia. 13 miestä ja selvisi että kaikki on sinkkuja ja vain yhdellä on lapsia. Ikähajonta 26-44. Tyypit on kaikki urheilullisia, itsestään huolta pitäviä ja fiksuja tyyppejä. Pääasiassa hyvin koulutettuja ja elämässä menestyviä aikuisia. Kukaan ei omasta mielestäni ole mitenkään ruma tai hankala ihminen.

Ensin leikkimielistä urheilutapahtumaa liittyen seuran aktiviteetteihin, käytiin ravintolassa syömässä, jonka jälkeen baariin ja yökerhoon.

Missään ei ollut naisia. Ei ravintolassa. Baarissa ainoa nainen oli baarimikko. Yökerhossa pari naista miestensä kanssa.

Tuli niin shokkina tämmöinen oivallus. Missä ihmeessä kaikki naiset on?

Kommentit (327)

Vierailija
21/327 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kotona (myös työt kotona), kaupoilla tai lenkkipolulla. Baareissa en ole käynyt vuosiin. N36

Vierailija
22/327 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäiskö tähän kehitykseen herätä vähän enemmän?

Aika huolestuttava suunta että oikeasti kunnolliset ja fiksut tyypit ovat kokonaan ilman parisuhteita ja lapsia elämänsä parhaimpina vuosina.

Omassa kuplassani kunnolliset fiksut tyypit on kyllä pääosin pariutuneet ja useimmilla lapsia.

Tästä on nyt vain AP:n näkemys, että ne seuran sinkkumiehet on fiksuja ja viehättäviä. Toki voi olla, että just noiden miesten vastineet eli heidän tyyppiset naiset käy jossain aivan muualla kuin baarissa. Mikä lie mesta ollut jos ei yhtään naista? Itse jos menen johonkin tapahtumaan tai baariin, niin ne on täynnä naisia ja miehiä aikalailla 50/50.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/327 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia on jokaisessa ikäryhmässä noin 55-ikävuoteen asti vähemmän kuin miehiä. Lisäksi nämä idän ja etelän vaihvistukset ovat pääasiassa pelkastaan miehiä, mikä tilastollisesti lisää kilpailua naisista entisestään. Muistakaa nyt miehet luojan tähden, että jos pariutua haluatte, niin jokainen t#ppamanne tai muiden miesten t#ppama nainen on poissa mahdollisista deittailukumppaneista 

Vierailija
24/327 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika huolestuttava suunta että oikeasti kunnolliset ja fiksut tyypit ovat kokonaan ilman parisuhteita ja lapsia elämänsä parhaimpina vuosina.

Ne oikeasti kunnolliset ja fiksut 26-44 vuotiaat miehet ovat jo parisuhteissa. 

Vierailija
25/327 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinkö se maailma muuttuu, parikymmentä vuotta sitten nuoret meni seduloihin bilettämään eli vetämään sikakännit ja tanssi pöydillä, nyt taas ovat kotona tai keräävät metsissä sieniä

Vierailija
26/327 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla ei ole enää rahaa käydä yökerhoissa. Kaikki menee pimppihousuihin ja somesta opittuun meikkaamiseen ja muuhun turhuuteen.

Vierailija
27/327 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sittenhän yökerhot katoavat ennenpitkää, jos naiset eivät enää käy niissä

Näin on jo käynyt monessa pikkukaupungissa. Yökerho ei pyöri jos siellä asiakkaana vain miehiä. Itsellekin käynyt niin kun pitkästä aikaa kävin yökerhossa ja vain muutama nainen miesystävän kanssa niin eipä siinä kauaa mennyt kun lähdin pois.

Mjoo. Itsekin haluaisin käydä tanssimassa ja viihteellä, mutta se saa odottaa, kunnes mulla on se mies.

Vierailija
28/327 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin myös että mihin on kaikki pienet liikkeet ja puodit hävinneet? Ja kaikki muu mahtava krääsä. Tiimarit, sarjakuvat ja hyvä viihde on poissa. Tilalla on some ja se on täynnä pelkkää sekoilua.

Vierailija
29/327 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sinkku, mutta baariin minua eivät saa enää pienet eläimetkään. Olen yleensä kuntoilemassa, metsässä tai kotona kirjan kanssa. Kohtaanto-ongelma, sanoisin. Sinänsä ihana tietää, että kunnollisia miehiä on ja paljon! Kunpa nyt löytäisitte elämänne naiset.

Entä jos menette miesporukalla jonnekin epätyypilliselle kurssille? (Jossa käy paljon naisia) Kursseille osallistuu usein naisia, joilla on elämänhallinta kunnossa ja vähän rahaakin taskun pohjalla. Toki, jos etsitte jotain tosi nuorta naista, niin en tiedä yhtään missä sellaiset nykyään viilettävät.

Vierailija
30/327 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs homokerho teillä on, jossa tuollaiset asiat kysellään. Edes missään naisten harrastusjutuissa ei ole udeltu noin henkilökohtaisia asioita.

Vierailija
31/327 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotona tai metsässä sen karhun kanssa. Koska miesten käytös ollut sellaista, että parempi olla ilman.

Naurahdin, koska olen sinkku ja olin kirjaimellisesti metsässä. 

Karhuja tuskin näen, jokusen sudenjäljen todennäköisemmin. 

Tattijahdissa olen kuiteskii. Nämä vaan menee pannulle. 

Että jos samaa seesteisyyttä ja hyvää fiilikstä saisi kaupunkitateiltakin, niin varmaan niitäkin tulisi hakemalla haettua samalla tavalla. Mutta kun nyt trendaa kaiken maailman andrewtatet, joilla se tatti on, hmph, otsassa. Niin ennemmin tulee oltua metsässä kuin ihmisten ilmoilla.

:D Täydellinen allegoria! Ennemmin tosiaan valitsee seesteisen tattimetsän.

Vierailija
32/327 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paljon baarit kiinnostele. Jonkun kaverin kanssa voisin kesäisin terassilla käydä, mutta tuntuu kaveritkin kaikonneen ajan myötä. Sinänsä ei haittaa, viihdyn omissa oloissani ja käyn yksin myös leffassa, tapahtumissa ja näyttelyissä. Niihin mitään kädestä pitelijää tarvi.

Vierailija
33/327 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helppoahan se on itse itsensä määritellä kunnolliseksi, fiksuksi ja ei mitenkään hankalaksi tyypiksi.

Varmasti on kyllä kunnollisia, fiksuja ja ei-hankalia tyyppejäkin, niitä ei vain enää jaksa etsiä kaikenmaailman mulggujen joukosta. Helpoimmalla pääsee, kun viihtyy ihan vain omassa rauhassa.

Vierailija
34/327 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso poikaporukka on täynnä poikien poikia. Osa olisi vaan mustiksia kaveroimisen keskeyttäville tytöille. Porukassa on myös helppo huudella muiden selän takaa.

Vierailija
35/327 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla ei ole enää rahaa käydä yökerhoissa. Kaikki menee pimppihousuihin ja somesta opittuun meikkaamiseen ja muuhun turhuuteen.

Juuri tämän takia miehet saavat bilettää jatkossakin keskenään. 

Vierailija
36/327 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinkö se maailma muuttuu, parikymmentä vuotta sitten nuoret meni seduloihin bilettämään eli vetämään sikakännit ja tanssi pöydillä, nyt taas ovat kotona tai keräävät metsissä sieniä

Terveelliseltä kehityssuunnalta vaikuttaa.

Vierailija
37/327 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi mennä yökerhoon tai baariin kun siellä ovat kimpussa ahdistelijat / narsistit / sosiopaatit / stalkkerit...?

Vierailija
38/327 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs homokerho teillä on, jossa tuollaiset asiat kysellään. Edes missään naisten harrastusjutuissa ei ole udeltu noin henkilökohtaisia asioita.

Itse taas mietin, että kuinka sulkeutunut umpimieli täytyy olla, jos tuollaiset pikkuasiat tuntuvat henkilökohtaisilta. Itse olen valmis kysyttäessä kertomaan kaiken muun paitsi salasanat ja pankkitunnukset

Vierailija
39/327 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olut maksoi baareissa 20 vuotta sitten 3 euroa ja sitä rataa. Kenelläkään ei ole enää varaa käydä baareissa ja se on nuorten aikuisten juttu muuteskin. Mitä hemmettiä mä 40-vuotiaana setämiehenä menisin johonkin teinihelvettiin istumaan?

Vierailija
40/327 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt ihan samaa, tosin baareista en ole katsellut. Olen tuohon ikäryhmään kuuluva nainen joka etsii kavereita. Jostain syystä harrastuksissanikin on enimmäkseen miehiä ja vanhempia naisia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä