Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisen mielestä haluan vain kuoria kermat kakun päältä

Vierailija
18.08.2024 |

Olen seurustelusuhteessa, mutta emme asu yhdessä.

Minua kiinnostaa romantiikka, yhteinen harrastaminen, juttuhetket, ja kyllä vain - seksi. Toki myös tuemme toisiamme ku elämässä on haasteita.

Seurustelukumppanini sanoo, että olen tyypillinen mies, haluan vain kuoria kermat kakun päältä.

Aika mielenkiintoinen kommentti. Tällä naisystäväni epäsuorasti myöntää sen, että elämä hänen kanssaan toisi lisää työtä ja velvollisuuksia. Muutenhan yhteen muuttaminen olisi kermojen kuorimista kakun päältä, kun olisi kaksi ihmistä jakamassa työt ja velvollisuudet. Ja jos minä olen se joka häviäisi kaupassa, niin eikö hän sitten voittaisi? Järjetöntähän olisi se, että molempien työt ja velvollisuudet lisääntyisivät.

Naisystäväni on myös naljaillut "helposta elämästäni". Ottaen huomioon, että käymme molemmat töissä ja minä olen meistä se, jolla on lisäksi oma sivutoiminen yritys...mistä se johtuu, että minun elämäni on helpompaa, ja kannattaisiko naisystäväni miettiä keinoja tehdä oma elämänsä yhtä helpoksi?

Onko pakko stressata jokaisesta pölykiehkurasta ja leivänmurusesta? Lemmikkejäkään ei ole pakko hankkia jos niistä on liikaa vaivaa, eikä miettiä päiväkausia mitä lahjoja ostella kissanristiäisiä varten. Ei ole pakko järjestää illanistujaisia niin täydellisiksi, että niitä tarvitsee suunnitella viikkotolkulla. Hirveää säätämistä vaativan ulkomaanmatkan sijasta voi kuluttaa rahat siihen, että palkkaa siivoojan tai kotiapulaisen silloin tällöin. Olen kyllä meistä parempituloinen, mutta kaikki se mikä tekee minun elämästäni huolettomampaa, on mahdollista toteuttaa naisystävänikin tuloilla.

Sama tilanne oli myös exäni kanssa. Samaa naljailua. Ilmeisesti tästä poikkeavat naiset ovat sitten kuin neuloja heinösuovassa. Jos heitä ylipäätään on.

Kommentit (221)

Vierailija
181/221 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni lapsia ei tuollaiseen suhteeseen voi helposti tehdä. Ja kyllä mua naisena kyrpisi, että mies ei halua jakaa kaikkea mun kanssa eli Suomeksi ei rakasta tarpeeksi ja haluu vain seksiä. Ei jatkoon.

Että en yhtään ihmettele, kun osa miehistä jää lapsettomiksi ja peräkammarin ruikuttaviksi pojiksi. Kohta se täällä itkee kun nainen jätti jne ja miksi kun oli niin hyvä ja "rakastava" mies.. hohhoijaa. Teillä on Suomeksi ikuisesti seurustelu suhde ei oikea aikuisten Parisuhde, eli Suomeksi jalka aina oven välissä lähtöä varten.. tuollainen mies ei herätä luottamusta pätkän vertaa! Ei ole ns. Kunnon aviomies ja perheen "elättäjä" kuin miehet normaalisti aina itseään tituleeraavat. 

Parisuhteessa pitää laittaa kaikki peliin tai muuten se ei ole aitoa rakkautta. Eikä mun mielestä kenenkään naisen tuollaiseen ikuiseen seurustelu suhteeseen pitäisi edes suostua yhtä vuotta pitempään, tietysti ikä molemmilla vaikuttaa

Yhteenvetona.

Mulle miehenä sopii tuo. JOS parisuhde aloitetaan nuorina, eikä sen jälkeen kun nainen on:

- pannut juuri niiden helppoheikkien kanssa

- matkustellut, juhlinut ja maksanut kovaa vuokraa keskusta-asunnosta niin ettei säästössä ole mitään

- valinnut kivan ammatin

Siinä vaiheessa kun miehellä on massia ja hyvä ammatti, kun taas naisella on pano-, ja matkustelukokemukset, niin no deal. Hankitte itse massinne. Ostan mieluumin seksiä rehellisesti maksulliselta, kuin prostituoidulta joka vaihtaa pillun miehen rahoihin, mutta sitten pitäisi teeskennellä kaiken olevan "rakkautta" ja "herrasmiesmäisyyttä".

Vierailija
182/221 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän hakee tuolla sanailulla takaa sitä, että hän ns. antaa sinulle vaimopaketin edut, vaikka on vain tyttöystävä. 

Uskon että kyse on siitä, että hän haluaisi suurempaa sitoutumista. Yhteenmuutto, mahdolliset kihlat ja häät. Jos et halua samoja asioita niin säästä toki hänen aikaansa ja etsi sinä sellainen joka haluaa loppuikänsä vain seurustella eikä muuttaa yhteen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/221 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hän hakee tuolla sanailulla takaa sitä, että hän ns. antaa sinulle vaimopaketin edut, vaikka on vain tyttöystävä. 

Uskon että kyse on siitä, että hän haluaisi suurempaa sitoutumista. Yhteenmuutto, mahdolliset kihlat ja häät. Jos et halua samoja asioita niin säästä toki hänen aikaansa ja etsi sinä sellainen joka haluaa loppuikänsä vain seurustella eikä muuttaa yhteen. 

Ihan mielenkiinnosta, mitkä ovat nämä vaimopaketin edut? Ja mitkä niistä ovat sellaisia, joita tämä nainen ei saa mieheltä itse?

Vierailija
184/221 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia suurin osa naisista on. Asiat eivät vain voi "olla", vaan tyytymättömyys ja tylsistyneisyys pian iskee ja sitten alkaa draama. Keskimääräinen nainen on epävakaa. 

Vierailija
185/221 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko pariterapiasta apua? Jos ei siis muuten synny keskusteluyhteyttä. (mikä siltä näyttää jos kirjoitat tänne)

Lisäks sulla aika erikoinen ajatus, etä parisuhde on verrastettavissa työhön ja että se on jotain kilpailua siitä kuka voittaa. 

Koetko ollenkaan rakkautta, tai mitään lämpöisiä tunteita naisystävääsi kohtaan?

Tässä mitään terapioita. Tuollainen nainen pitää jättää.

Vierailija
186/221 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni lapsia ei tuollaiseen suhteeseen voi helposti tehdä. Ja kyllä mua naisena kyrpisi, että mies ei halua jakaa kaikkea mun kanssa eli Suomeksi ei rakasta tarpeeksi ja haluu vain seksiä. Ei jatkoon.

Että en yhtään ihmettele, kun osa miehistä jää lapsettomiksi ja peräkammarin ruikuttaviksi pojiksi. Kohta se täällä itkee kun nainen jätti jne ja miksi kun oli niin hyvä ja "rakastava" mies.. hohhoijaa. Teillä on Suomeksi ikuisesti seurustelu suhde ei oikea aikuisten Parisuhde, eli Suomeksi jalka aina oven välissä lähtöä varten.. tuollainen mies ei herätä luottamusta pätkän vertaa! Ei ole ns. Kunnon aviomies ja perheen "elättäjä" kuin miehet normaalisti aina itseään tituleeraavat. 

Parisuhteessa pitää laittaa kaikki peliin tai muuten se ei ole aitoa rakkautta. Eikä mun mielestä kenenkään naisen tuollaiseen ikuiseen seurustelu suhteeseen pitäisi edes suostua yhtä vuo

Naisella tässä vaiheessa myös genitaaliherpes ja alkoholismi.

Vierailija
187/221 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko hän kokea, että hän kokee ettei tule kuulluksi tunnetasolla?

Mä olin aika ärtynyt miehelle aikanaan, kun koitin kertoa mun tarpeista, muttei koskaan kuunnellut vaikka oli hiljaa kuuntelevinaan. 

Seksin jälkeen paineli suihkuun mitään sanomatta ja siitä koneelle.

Tuntui todellakin, että kaapi vaan kermat kakun päältä.

Nyt on parantanut tapansa, tai ainakin oikeasti yrittää. Kyse oli siitä, ettei hän oikeasti ymmärtänyt mikä mun ongelma oli.

Teillä ei varmaan oo samoja ongelmia mitä meillä oli, mut kuulostaa että huomiota ja ymmärrystä se nainen on vailla.

En oikein usko. Olen koko ikäni ollut se mies joka kuuntelee ja on läsnä, toisinaan silloin kun joku muu käy panemassa ja pitämässä hauskaa, ja häippäisee sillä sekunnilla kun nainen ei ole hauskimmillaan ja seksuaalisimmillaan.

Ainoa poikkeus on

Ai että minä nauttisin tuollaisesta suhteesta. Ei mitään hinkua asua yhdessä.

Vierailija
188/221 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisia suurin osa naisista on. Asiat eivät vain voi "olla", vaan tyytymättömyys ja tylsistyneisyys pian iskee ja sitten alkaa draama. Keskimääräinen nainen on epävakaa. 

Suomi24-palstan legendaarinen Ratikkakuski sanoi tämän asian joskus hyvin.

"Nainen kaipaa jatkuvaa muutosta. Asioiden on muututtava säännöllisin väliajoin, vaikka sitten huonompaan suuntaan. Jos mikään ei muutu, nainen muuttuu tyytymättömäksi".

Vierailija
189/221 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvitti kertomus siitä, miten jalosti olet auttanut tietokoneen asennuksessa. Ymmärrän oikein hyvin pointin helposta elämästä. Siinä ei ole kyse siitä, miten olet tehnyt töitä rahaa ansaitaksesi, vaan siitä, miten olet tehnyt muiden vuoksi pelkästä auttamisen ilosta.

Vierailija
190/221 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aplla ja naisystävällä on eri tavoite suhteelle 🤷🏻🤷. Kummankaan tavoite ei ole oikein tai väärin,  mutta suhde ei voi jatkua, koska jompikumpi pettyy ja katkeroituu ja sitten lähtee.

Vierailija
191/221 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan kumppanin, jota voin sanoa elämänkumppaniksi. Elämä on aika arkista.. Kun jaan elämäni, jaan arkeni. En osaa antaa paljon arvoa suhteelle, jossa ei ole yhteistä arkea. Mulle se vastaa kevyttä suhdetta, tapailua. Eihän sitä edes tunne toista kunnolla, jos ei asuttu yhdessä. Miksi jatkaisin sellaista suhdetta kovin pitkään? 

Mutta ymmärrän, että ihmiset ovat erilaisia ja hakevat eri asioita. Mutta näissä asioissa ei voi tehdä kompromisseja, molemmilla on pakko olla yhteinen näkemys yhdessä asumisesta.

Vierailija
192/221 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap hakee helppoa, nainen hakee aitoa. Tarvitsette toiset kumppanit.

Vierailija
193/221 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutto- ja tietokoneapu on sellaisia palveluksia, joita voi antaa kavereille, naapurille, sukulaisille. Parisuhteessa pitää pystyä parempaan ja tekemään paljon suurempia uhrauksia. Ap ei ole valmis tinkimään omasta mukavuudestaan. Eikä tarvitsekaan. Sinkkuna.

Vierailija
194/221 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on väärässä. Ei ap ole tyypillinen mies. Hän on tyypillinen poika.

Vierailija
195/221 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvitti kertomus siitä, miten jalosti olet auttanut tietokoneen asennuksessa. Ymmärrän oikein hyvin pointin helposta elämästä. Siinä ei ole kyse siitä, miten olet tehnyt töitä rahaa ansaitaksesi, vaan siitä, miten olet tehnyt muiden vuoksi pelkästä auttamisen ilosta.

Miksi kukaan teistä naisista tässä ketjussa ei ole kysynys, mitä se nainen on tehnyt ap:n hyväksi?

Ap siis auttoi muutossa, hoiti tietsikan, jne. Okei, ei valtavan isoja juttuja.

Mutta olen ilmeisesti missannut viestin jossa puhuttiin naisen jalosta ja pyyteettämästä työstä miehen hyväksi.

Ketju paljastaa aika karusti naisten ajattelumaailman. Miehen kuuluisi ansaita pillu raatamalla naisen hyväksi. Nainen tekee osansa vain olemalla nainen.

Vierailija
196/221 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteessa pitää laittaa kaikki peliin tai muuten se ei ole aitoa rakkautta. Eikä mun mielestä kenenkään naisen tuollaiseen ikuiseen seurustelu suhteeseen pitäisi edes suostua yhtä vuo

Sinä olet ap.

Vierailija
197/221 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutto- ja tietokoneapu on sellaisia palveluksia, joita voi antaa kavereille, naapurille, sukulaisille. Parisuhteessa pitää pystyä parempaan ja tekemään paljon suurempia uhrauksia. Ap ei ole valmis tinkimään omasta mukavuudestaan. Eikä tarvitsekaan. Sinkkuna.

Miksi se nainen ei sitten tee uhrauksia?

On siis hassannut rahansa lemmikkieläimiin ja matkusteluun.

Ap:n pitäisi tietysti jakaa naisen kanssa kovalla työllä kerrytetty omaisuutensa.

Vierailija
198/221 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän tässä referoida ketjua hieman:

Nainen on sanonut ap:lle ettei halua muuttaa yhteen, ap on vastannut että sopii hyvin. Nainen ei ole ilmaissut suoraan muuttaneensa mieltään.

Alas, suhde on sellainen mitä molemmat ovat halunneet. Oletettavasti siihen kuuluu romantiikkaa ja seksiä.

Ap on auttanut naista lkun tämä on apua tarvinnut, ja ollut tukena kun sille on ollut tarvetta. Ei käy ilmi mitä nainen on tehnyt ap:n eteen.

Ap on maksanut puolet tai enemmän yhteisistä kulungeista.

Ap on hoitanut asiansa, käy töissä, pyörittää firmaa, on säästänyt hyvän potin ja on rempannut suvun mökin. Nainen on hassannut rahansa kivoihin juttuihin.

Kerrataanpa, mitä ap on tehnyt väärin? Miten ap:n olisi pitänyt toimia toisin?

Vierailija
199/221 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minä en ole mikään gold digger, enkä vaadi että mies maksaa. Mutta jos mies ei maksa, etsin sellaisen joka ei ole pihi" - naiset

Vierailija
200/221 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinua ja kahta eksääsi yhdistää yksi asia: sinä. En sen perusteella tekisi yleistyksiä kaikista naisista. Mikähän tavassasi toimia suhteessa johtaa siihen että saat tuollaista palautetta? Et halua jakaa arkea ja ole tukena ja läsnä niissä tilanteissa kun ei ole niin kivaa? Haluat vaan romantiikkaa, höpöttelyä ja yhteisiä harrastuksia ja sitten lähdet kotiisi? Ei ihme että naisesta tuntuu tuolta.

Mä olen nainen ja etsin juurikin tuollaista kermasuhdetta. Tietenkin siinä oltaisiin vuoroin toisen kotona, mutta ei olisi odotusta, että pitäisi ryhtyä kotihommiin toisen luona. Ruokaa voitaisiin laittaa yhdessä. Eipä tunnu miehiä kiinnostavan.