Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miks mä aivastelen jatkuvasti?
07.02.2007 |
Mä en oikeasti ymmärrä mistä se johtuu. Mitään uutta kasvia tms. ei ole meille tullut. Mutta olen ruvennut aivastelemaan ihan hirveesti koko ajan
Kommentit (2)
Pölyt pyyhin kerran viikossa. Myös petivaatteet vaihdamme usein.
Olen aina siivonnut noin, mutta nyt on nuo aivastelukohtaukset tulleet vasta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Siivoa se kämppäs paremmin ja useammin, nihkeällä mikrokuitupesimellä ja mikrokuituisella pölyliinalla.