Seiskan jytypaljastus: Mikko ja Natalie-rakas naimisiin lokakuussa, häälahjalistalla muovikippoja ja seisova risti!
Seiskan mukaan pariskunta sanoo toisilleen tahdon lokakuussa. Toimitus oli saanut vinkkiä lemmenparin häälahjalistasta, joka oli jutun julkaisun jälkeen äkkiä muutettu yksityiseksi. Listalla oli mm muoviastioita, kristallimaljakko ja jalustalla seisova risti.
Kommentit (29013)
Vierailija kirjoitti:
Jos Mikon omaisuus 30 milj. ja eksälle erossa 1 milj., on kyllä sysipaska avioehto!
Avioliiton ajalta sitä avioehtoa noudatetaan, ei koko uran tulojen ja omaisuuden osalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helenan avioehto oli todella surkea verrattuna muiden miljonäärien ja änäritähtien vaimoihin. Harmillista, että meni rakkauslasit silmillään sellaisen kirjoittamaan. Varmaan kuvitteli liiton kestävän elämän loppuun asti.
Toivottavasti kukaan muu ei enää tämän keissin jälkeen suostu samanlaiseen!
Niillä joilla on paremmat avioehdot , on myös varakkaammat miljonäärit ja monilla on ne jatkuvat miljoonatulot ,joista ne exän rahat maksetaan.
Tässä tapauksessahan omaisuus oli suht pieni - vain 10 miljoonaa naimisiin mennessä. Helena sai siitä 10 %, mikä on hyvin viidestä vuodesta Ja miljoonatulot loppui juuri eron aikoihin.
Äläpä nyt isottele siellä!! Mikon omaisuuden on arvioitu olevan nykyään noin 30 miljoonaa. Kyllä se on paljon suomalaisella ja yleismaailmallise
Tämähän ei ole totta Vuonna 2020 eroprosessin alkaessa Mikon omaisuus oli 20 miljoonaa. Oikeus totesi hänen joutuneen realisoimaan pääomaansa eroprosessin aikana. Ei ne oikeuskuluihin, kahden talouden pyörittämiseen ja Hellun miljoona perstaskusta tulleet vaan niihin on pitänyt käyttää pääomia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Mikon omaisuus 30 milj. ja eksälle erossa 1 milj., on kyllä sysipaska avioehto!
miten niin huono avioehto? sillä ei olisi tarvinnut kuin elättää itsensä ei lapsia?
Elättää? Kai sitä joku asumuskin olisi ostettava elättämisen lisäksi. Niissäkin on kulunsa. Ei Helena saa kelasta tukia samoin kuin sä, vaan itse on kaikki maksettava.
"Heidän lapsillaan joka tapauksessa on luksuselämä ja kohta taas äidin kanssa, joten mikä hätänä. Anna Hellun elää ja elämomaa elämääsi."
Luksuselämää kohta Helenan kanssa? Mistä Helena saa siihen luksuselämään rahat?
Vierailija kirjoitti:
Helena on saanut rahansa, paitsi sitä 180000 euroa, jonka hänen asianajajansa haluaa.
Täälläkin on esitetty moneen kertaan Helenan saamat rahasummat ja miten ne on maksettu.
Jos Helena ei ole saanut rahojaan niin kerropa millä rahalla tämä muija elelii USAssa 4,5vuotta töissäkäymättä .
Tämän minäkin haluaisin tietää, eli jemmassa voi olla rahaa vaikka kuinka. Kun ei edes niitä timantteja (omien sanojensa mukaan) ostellut 😀
joku kertoi eilen että on tehnyt Helenasta huoli ilmoituksen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miten niin huono avioehto? sillä ei olisi tarvinnut kuin elättää itsensä ei lapsia?
Elättää? Kai sitä joku asumuskin olisi ostettava elättämisen lisäksi. Niissäkin on kulunsa. Ei Helena saa kelasta tukia samoin kuin sä, vaan itse on kaikki maksettava.
kyllä sillä asunnon saa mutta ei tietty mitään kartanoa kuin ennen. Ja älä huolehdi minusta, mä en muuten saa edes asumistukia, tienaan ihan itse rahani
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helenan avioehto oli todella surkea verrattuna muiden miljonäärien ja änäritähtien vaimoihin. Harmillista, että meni rakkauslasit silmillään sellaisen kirjoittamaan. Varmaan kuvitteli liiton kestävän elämän loppuun asti.
Niillä joilla on paremmat avioehdot , on myös varakkaammat miljonäärit ja monilla on ne jatkuvat miljoonatulot ,joista ne exän rahat maksetaan.
Tässä tapauksessahan omaisuus oli suht pieni - vain 10 miljoonaa naimisiin mennessä. Helena sai siitä 10 %, mikä on hyvin viidestä vuodesta Ja miljoonatulot loppui juuri eron aikoihin.
Äläpä nyt isottele siellä!! Mikon omaisuuden on arvioitu olevan nykyään noin 30 miljoonaa. Ky
Helena sai indeksikorotuksen, joka kasvatti jättipottia n. 200 000 jos oikein muistan. Hän siis sai enemmän kuin miljoonan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miljoonalla ei saa taloa? Työteliäs nainen menee töihin, jotta saa miljoonataloonsa lämmönkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikko huolehtii lasten kulut kunhan Helena saa elareilla pötyä pöytään 2 viikossa ja kaikki raha ei mene edes,
Eihän hän sitä saanut. Siitä vähennettiin heidän elämänsä kulut.
Itseasiassa ei vähennetty. Ainoastaan puolet asumiskuluista vähennettiin ja Mikko maksoi toisen puolen. Kaikki lasten kulut hyvitettiin Helenalle oikeuden laskelmassa. Kaikki ne kulut, mitä vähennettiin oli Helenan ikiomia kuluja esim. Yrityksestä, viisumi hankkimisesta ym. Itseasiassa Helena ei ole suostunut antamaan tietoja taloudestaan edes oikeudelle, vaikka sitä kysyttiin sekä alioikeudessa että valitusoikeudessa. Tämä viittaa siihen, että Helenalla on rahaa jemmassa- vaikka hän esiintyy varattomana. Eihän hänelle muuten olisi hyötyä olla kertomatta varallisuudestaan mikäli sitä ei olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, tuskinpa suomalaisilla änäritähdillä on sen parempia avioehtoja. Amerikkalaisiin ja kanadal
Tähdille kyllä maksetaan. Tähdet saavat 12-16 milj ja jotkut ei-tähdet saavat 750k. AHL:ssä sen 70k. Kaikki dollareina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kyllä sillä asunnon saa mutta ei tietty mitään kartanoa kuin ennen. Ja älä huolehdi minusta, mä en muuten saa edes asumistukia, tienaan ihan itse rahani
sehän riippu mitä Wilson ottaa, jaossa 200 000 dollaria, Mikko valittanut lakikukuista, kyllä aiheelista, mitähän Helena sitten saa? Ei kai Wilson enempää ota kun 50 000, mitä luulette? Kalliita ne on kyllä.
Voi että! Oikein töissä käyvä ihminen ja asiatkin oikein jonkinlaisessa kunnossa. No sähän oot sitten paljon Hellua parempi. Tuo on hienoa, kun saa palstalla tuntea ylemmyyttä ja omaa jonkinlaisen arvon. Sä voit nyt oikein puhkua itsetietoisuutta ja kaikkea. Pitäskö sun laittaa Hellu oikein holhoustoimennalle. Mieti mikä valta just sulla! Sä oot tärkeä ja saat asiat kuntoon.
Päivän paras, kiitos tästä! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikko huolehtii lasten kulut kunhan Helena saa elareilla pötyä pöytään 2 viikossa ja kaikki raha ei mene edes,
Ei huolehdi, Helena joutunut ostamaan vaatteita lapsille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti tienaat, kukapa täällä kehtaisi kertoa olevansa lokki tukipummi 🤭
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti pitää paikkansa.
Vierailija kirjoitti:
Helluhullu vaan puhuu paskaa, ei se uskalla tehdä oikeasti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sehän riippu mitä Wilson ottaa, jaossa 200 000 dollaria, Mikko valittanut lakikukuista, kyllä aiheelista, mitähän Helena sitten saa? Ei kai Wilson enempää ota kun 50 000,
Eikös Wilson jo jotain kuluja ollut jo valmis antamaan anteeksi? Paljon kuitenkin ottamassa, olisiko 100k?
"Eihän hän saanut. Siitä vähennettiin heidän elämänsä kulut. "
Vähennettiin Helenan omat kulut ja käyttö. Ei lasten.